Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 17
 
Avatar utilizator
iulian
gasalb
Mesaje: 642
Membru din: 15 Iun 2008, 18:29
Localitate: spania+constanta
Contact:

Re: CORDOBA 1.4/3/105/250

18 Apr 2010, 21:17

tare masina,felicitari!pakyman,ai grije cu grila mare de la bara de cupra(cea de sub numar),in partea stanga,privind masina din fata,trebuie gaurit fiecare "cuib de viespie" pentru ca sa respire intercoolerul(cred ca il ai in aceeasi loc ca si mine)daca nu "prajesti" turboul.
ca sa ma intelegi mai bine este partea unde se pune carligul de tractare,si unde are un capacel,eu si pe acela l-am gaurit.
:hi :hi :hi
SEAT CORDOBA
 
Avatar utilizator
aLeXx
LowRider
Mesaje: 3350
Membru din: 12 Sep 2009, 09:50
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: CORDOBA 1.4/3/105/250

18 Apr 2010, 22:49

frumoasa masina... dar paky grilele alea mici de langa grila centrala de ce nu le ai la fel ?
Imagine
Honda Civic EJ9 - championship white | B-636-ALX |
Imagine
------------------------
@ facebook.com : LowRiderz.Ro | seat Fan | CivicSquad
------------------------
Ex: '88 Dacia 1310 | '02 BMW 525d e39 | '97 Nexia Coupe
 
Avatar utilizator
pakyman
Subiect Autor
Mesaje: 1359
Membru din: 31 Mai 2009, 03:38
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: CORDOBA 1.4/3/105/250

18 Apr 2010, 23:09

friends,

@nutzu: nu e scos,este foliat carbon negru. daca l-as scoate nu mai pot umbla la portbagaj

@mususk266: da, am ajuns la rabane (vad ca ai fost singurul care ai observat :wink: ) si a mai umblat el pe acolo s-a jucat cu niste cifre si ... rezultatul e de 25% upgrade, care credema se simt f mult. prima impresie dupa stage 1 cum spui tu, e f buna. masina trage cu totul altfel, sunt f placut impresionat. vedem in viitor. din pacate stage 1 pt mine si e ultima, nu mai am ce sa ii fac e maximum in conditii de siguranta ce se poate face. dar e suficient.

@iulian: stiu de ce vorbesti, o sa ma uit maine pe lumina sa vad, dar din cate imi aduc aminte la mine nu sunt pline. oricum verific maine. multumesc pentru sfat.

@aLeXx: multumesc pentru aprecieri. grilele sunt diferite intr-adevar a fost o incercare de a le modifica si de a pune fagure, din pacate nereusita. dar trebuie sa vine cele originale din fagure, sper sapt asta

bafta maxima si km fara probleme
Viaţa e scurtă,încalcă regulile,iartă repede,sărută încet,iubeşte cu adevărat,râzi din toată inima şi niciodată nu regreta ceva ce te-a făcut să zâmbeşti!
Imagine
 
Avatar utilizator
blaze_sorin
Mesaje: 346
Membru din: 24 Oct 2009, 18:42
Contact:

Re: CORDOBA 1.4/3/105/250

19 Apr 2010, 17:52

In primul rand felicitari pentru masina , colantul ala face toti banii, ca sa nu mai zic de jante.In al doilea rand am o intrebare , am vazut ca ti-ai pus o gramada de lumini(in olginzi , la picioare etc.) si ziceai k te-ai legat cu firele la plafoniera.In plafoniera am vazut ca intra 3 fire, rosu este cel de + , pentru minus ce fir ai folosit?
 
Avatar utilizator
pakyman
Subiect Autor
Mesaje: 1359
Membru din: 31 Mai 2009, 03:38
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: CORDOBA 1.4/3/105/250

19 Apr 2010, 18:04

friend,

nu mai tin minte. asta a fost acu ceva timp. o sa incerc zileleastea sa ma uit sa vad si o sa-ti spun.

bafta maxima si km fara probleme
Viaţa e scurtă,încalcă regulile,iartă repede,sărută încet,iubeşte cu adevărat,râzi din toată inima şi niciodată nu regreta ceva ce te-a făcut să zâmbeşti!
Imagine
 
Avatar utilizator
mususk266
Mesaje: 4241
Membru din: 27 Ian 2009, 02:17
Localitate: Constanta
Contact:

Re: CORDOBA 1.4/3/105/250

19 Apr 2010, 20:34

paky, sa ma faci o tura 'sa vad' diferenta inainte si dupa resoftare.
Altea Freetrack - viewtopic.php?f=79&t=12288"

Fii schimbarea pe care vrei s-o vezi în jur! (Mahatma Gandhi)
 
Avatar utilizator
pakyman
Subiect Autor
Mesaje: 1359
Membru din: 31 Mai 2009, 03:38
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: CORDOBA 1.4/3/105/250

19 Apr 2010, 21:04

friend,

cu cea mai mare palcere, numai sa ajungi pe pamant, ca are doar un pic de soft nu e amfibie.

PS: E una de 5 ani care teasteapta (o pastrez special pt tine :wink: :wink: )

bafta maxima si km fara probleme
Viaţa e scurtă,încalcă regulile,iartă repede,sărută încet,iubeşte cu adevărat,râzi din toată inima şi niciodată nu regreta ceva ce te-a făcut să zâmbeşti!
Imagine

 
Avatar utilizator
pakyman
Subiect Autor
Mesaje: 1359
Membru din: 31 Mai 2009, 03:38
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: CORDOBA 1.4/3/105/250

20 Apr 2010, 18:30

primele impresii despre modificarile aduse la rbn

mult mai sprintena (atat cat poate un motoe in 3 cilindri) urca in ture mult mai repede, si atindge aceleasi viteze la turatii mai mici

e ceva mai silentioasa si la relanti si in mers

in timp o sa vad la consum, probabil la urmatorul plin. acum e greu de facut in conditiile in care am mers destul de mult cu ea in forja sa ii vad modificarile si am mers si mixt (urban si extraurban). sper sa fie asa cum se spune sa mai scada. pana la resoftare consuma in jur de 6-6.5% in oras si 4.7-5% afara (ultimul drum la sibiu am scos in jur de 4.9-5% masina plina si pe autostrada mers constant 160)

bafta maxima si km fara probleme
Viaţa e scurtă,încalcă regulile,iartă repede,sărută încet,iubeşte cu adevărat,râzi din toată inima şi niciodată nu regreta ceva ce te-a făcut să zâmbeşti!
Imagine
 
Avatar utilizator
pakyman
Subiect Autor
Mesaje: 1359
Membru din: 31 Mai 2009, 03:38
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: CORDOBA 3/1.4/105/250

24 Apr 2010, 20:13

salutare,

azi m-am apucat de trebaluit pe la masina. am schimbat lamelele de la stergatoare. Va sfatuiesc pe toti sa faceti la fel. La mine se dusesera un pic am fost la reprezentanta sa imi iau unele noi si SOC. 200Ron. Am intepenit. Asa ca am cumparat doar lamele (cele care intra in contact direct cu parbrizul). Costa 30Ron setul (contine lama si cele 2 capace (tot de la reprezentata)). Mare atentie, cand le cumparati uitati-va atent la ce cumparati. Eu nu am stiut ca trebuie sa ma uit si m-am trezit cu un capac de dreapta si 3 de stanga (depinde cum te uiti, ideea e ca erau 3 de o parte si unul de cealalta).
Imagine
Problema s-a rezolvat in sensul ca am desfacut doar intr-o parte.
etapele ar fi cam astea:

se ia stergatorul,
Imagine
se scoate capacelul, se forteaza un pic si iese. sta practic in 2 mici cleme, daca se largeste un pic iese imediat
Imagine Imagine
se scoate lamela prin tragere
Imagine
se introduce noua lamela, are o catare nu se poate gresi
Imagine Imagine
mare atentie la aceasta clema, dupa ce bagati lamela trebuie impinsa la loc. practic blocheaza lamela sa nu joace
Imagine Imagine Imagine
dupace taiati la dimensiune se taie ce e in plus (lamelele sunt mult mai mari decat trebuiesc)
Imagine
dupa taiere se apasa clema. e din metal asa ca puteti apasa un pic.
Imagine
dupa ce clema e apasata se pune capacul prin inpingere. trebuie sa prinda clema de pe capac, se aude usor un clik
Imagine Imagine Imagine
gata, aveti stregatoare noi cu doar 60 lei in loc de 200. De 140 de lei eu fac un plin.

Si daca tot aveam elan m-am apucat si de vopsit tamburii.

Se da roata jos si se curata tamburul de rugina.
Imagine
eu am folosit smirghel granulatie 120 (asa mi-a zis cel de mi l-a vandut, si o perie de sarma pentru locurile greu accesibile) dupa curatare arata cam asa
Imagine
se izoleaza partea din spate (eu cred ca am exagerat dar de frica gazului)
Imagine
se da primul strat
Imagine
se lasa sa se usuce cam 30 de min si se da al doilea strat.
Imagine
Se lasa din nou sa se usuce si se monteaza roata
Imagine Imagine

Se reia operatia pe cealalta parte
Imagine Imagine Imagine

si dupa ce termin eu toata treaba stateam si eu un pic asa si arunca unu (una) de la balcon un pahar de plastic cu oase de peste si ulei direct pe masina. am crezut ca turbez. numai chef de spalat masina nu aveam dar nici asa nu o puteam lasa. cand o sa ne civilizam oare, sau mai bine zis o sa ne civilizam???

saptamana viitoare sper sa fac etrierii. tot negri.
gata am obosit. mama cat am scris, ma bag la un spritz rece ca merit :cheers :cheers

bafta maxima si km fara probleme
Viaţa e scurtă,încalcă regulile,iartă repede,sărută încet,iubeşte cu adevărat,râzi din toată inima şi niciodată nu regreta ceva ce te-a făcut să zâmbeşti!
Imagine
 
Avatar utilizator
BALTAZAR2003
Moderator
Mesaje: 7384
Membru din: 22 Iul 2008, 22:26
Localitate: Bucuresti Dr. Taberei
Contact:

Re: CORDOBA 3/1.4/105/250

24 Apr 2010, 20:22

Saluti,
Foarte bun tutorial...
:hi
Ai avut chef de surubarit nu gluma...
Cordoba Fever + Fresc, 1.4l/86Cp, 2008, Rosu Emocion
Imagine
 
 
Avatar utilizator
pakyman
Subiect Autor
Mesaje: 1359
Membru din: 31 Mai 2009, 03:38
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: CORDOBA 3/1.4/105/250

24 Apr 2010, 21:37

foarte frumos din partea ta ca citesti, dar cred ca mai bine pui burta pe carte. m-ai ingrozit cu examenele tale. eu cred ca innebuneam. bafta multa si rabdare si mai multa
Viaţa e scurtă,încalcă regulile,iartă repede,sărută încet,iubeşte cu adevărat,râzi din toată inima şi niciodată nu regreta ceva ce te-a făcut să zâmbeşti!
Imagine
 
Avatar utilizator
deyuuu
ARDELEANU
Mesaje: 2701
Membru din: 19 Iul 2009, 00:13
Localitate: Targu Mures
Contact:

Re: CORDOBA 3/1.4/105/250

24 Apr 2010, 21:42

si eu citesc ...foarte buna ideea ... felicitari
 
Avatar utilizator
pakyman
Subiect Autor
Mesaje: 1359
Membru din: 31 Mai 2009, 03:38
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: CORDOBA 3/1.4/105/250

25 Apr 2010, 14:13

vineri am montat si noile grile. O sa incerc sa exemplific un pic

se desfac cele 4 suruburi (cele incercuite cu rosu, trebuie o subelnita in stea, T30x100 Imagine ) Imagine
dupa se trage un pic de grila Imagine. Se inpinge grila din spate incepand cu partea dreapta (pt grila din stanga).

Pentru exemplificare si usurinta am incercuit partea din spate pe culori astfel: Imagine
cu rosu sunt cleme (trebuie sa faca click la montare), cu albastru sint ghidaje iar cu verde sunt 2 cleme. La acestea trebuie mare atentie. La grila din stanga sunt in stanga la cea din dreapta sunt in dreapta.

Pentru scoaterea grilelor (ma refer acum la cea din stanga) trebuie inceput din partea dreapta impins astfel incat clemele cu verde sa iasa ultimele. Evident la montare clemele incercuite cu verde intra primele. Pentru grila din dreapta se impinge intai in partea stanga pentru a o scoate si se introduce cea noua cu partea dreapta. Pentru a nu exista confuzii cu stanga si dreapta pozitia este cu fata la masina.

La montaj mare atentie dupa cum spuneam la cele verzi. Dupa ce sunteti siguri ca au intrat unde si cum trebuie puteti incepe sa impingeti pentru a fixa clemele. Urmariti si ghidajele. Nu au fost facute degeaba. Evident dupa ce le montati si sunteti sigur ca toate clemele au intrat nu uitati sa puneti la loc cele 4 suruburi demontate la inceput.

Sper sa fie de ajutor pentru cei care nu au mai facut asta pana acum. Multa bafta

rezultatul final
Imagine Imagine Imagine

bafta maxima si km fara probleme
Viaţa e scurtă,încalcă regulile,iartă repede,sărută încet,iubeşte cu adevărat,râzi din toată inima şi niciodată nu regreta ceva ce te-a făcut să zâmbeşti!
Imagine
 
Avatar utilizator
Bubulutza
Mesaje: 4196
Membru din: 26 Ian 2009, 16:05
Localitate: Bucuresti

Re: CORDOBA 3/1.4/105/250

25 Apr 2010, 15:22

Paky - poti sa iti deschizi un service ceva, ca vad ca iti place sa mesteresti la ea! :)
Sporuri in continuare!
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 17

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator