Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
Avatar utilizator
Nicky
Subiect Autor
Mesaje: 6983
Membru din: 01 Sep 2008, 07:48
Localitate: Dublin, Ireland
Contact:

Pompa de benzina de inalta presiune - HPFP

04 Iun 2009, 11:27

HPFP - High Pressure Fuel Pump

Pompele de benzina obisnuite (stock) nu mai tin pasul cu necesarul de benzina pentru motoarele modificate si apar "fuel-cut"-urile, sau intreruperile. In acest sens, tunerii au venit cu diverse solutii de a compensa acest neajuns.
Pentru un chip tuning normal: Stage 1 (max 2), acest aspect poate fi considerat inexistent, numai la modificari mai ample el trebuind luat in calcul pentru rezultate bune.

Variante pe care le-am gasit pentru Cupra ar fi urmatoarele.

1. APR - 2.0T High Pressure Fuel Pump
Imagine
900 £ (TVA Inclus, transportul se va plati separat)

2. Autotech - Hi-Volume Fuel Pump UpGrade Kit 2.0T FSI
Imagine
£255 (TVA Inclus, transportul se va plati separat)

3. KMD - KMD FSI Fuel Pump Kit w/ Armoloy Coating
Imagine
£255 (TVA Inclus, transportul se va plati separat)

Cele 3 preturi sunt de la firme din Anglia si transportul difera in functie de alegere (APR este pompa de benzina si este mai grea, in timp ce Autotech si KMD sunt doar kituri de inlocuire si sunt mai usoare).

Diferenta de pret dintre pompa propriu-zisa si upgrade-kit este semnificativa. Rezultatele cele mai bune s-ar inregistra pentru folosirea variantei cu APR, cu toate acestea, si celelalte doua variante dau rezultate satisfacatoare. Alegerea e a voastra!
http://www.car-setup.com Car Setup Romania
 
Avatar utilizator
DjAlcohol
Mesaje: 405
Membru din: 23 Dec 2007, 08:37
Localitate: Bucuresti

Re: Pompa de benzina de inalta presiune - HPFP

04 Iun 2009, 13:20

Pt diesel Nicky...nimic? :D
Seat Leon FR TDI
 
sfigmo
Mesaje: 279
Membru din: 02 Feb 2008, 16:06
Localitate: Arround
Contact:

Re: Pompa de benzina de inalta presiune - HPFP

06 Iun 2009, 10:07

DjAlcohol scrie:
Pt diesel Nicky...nimic? :D

La motoarele diesel pentru stage 1-2, nu e necesara schimbarea debitului de motorina...debitul de motorina este mult mai mare decat debitul de aer, fumul negru rezultand din motorina nearsa. Chip-tuning la motoarele diesel face ca debitul de aer din admisie sa creasca, astfel incat amestecul sa fie optim. Cresterea de putere atat de simtitoare la diesel rezulta din explozia mai puternica din cauza existentei unui volum mai mare de oxigen in camera de compresie, consumul scazand nu datorita micsorarii debitului de motorina ci datorita faptului ca la aceeasi apasare de pedala, acelasi debit de motorina, masina are un raspuns mai violent. Soferul este cel care practic scade consumul. Asa stiu eu...
 
Avatar utilizator
Nicky
Subiect Autor
Mesaje: 6983
Membru din: 01 Sep 2008, 07:48
Localitate: Dublin, Ireland
Contact:

Re: Pompa de benzina de inalta presiune - HPFP

06 Iun 2009, 11:20

DJ, cred ca mai repede si mai simplu, injectoarele ar putea fi inlocuite pentru rezultate mai bune. Fluxul de aer e deja rezolvat, din ce am inteles de la tine - K&N. Ne mai documentam pentru Diesel.

Alta varianta de Upgrade Kit:

4. AWE - 2.0T FSI Fuel Pump Upgrade
Imagine
400$ (TVA Inclus, transportul se va plati separat)

Aici aveti un film cu instalarea uprade kit, care este identica pentru Autotech, KMD si AWE.
http://www.awe-tuning.com/pages/videos/ ... I_HPFP.cfm
DIY - Simple As That!
http://www.car-setup.com Car Setup Romania
 
Avatar utilizator
DjAlcohol
Mesaje: 405
Membru din: 23 Dec 2007, 08:37
Localitate: Bucuresti

Re: Pompa de benzina de inalta presiune - HPFP

06 Iun 2009, 21:40

Am inteles sa traiti. Multumesc frumos :)
Seat Leon FR TDI

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator