Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

V`ati monta pe masina filtru sport?

DA
85 (58%)
NU
19 (13%)
AM DEJA
22 (15%)
NU STIU
20 (14%)
 
Voturi totale: 146
 
andrey1985
Subiect Autor
Mesaje: 47
Membru din: 27 Dec 2007, 00:05
Localitate: Slatina

FILTRE AER SPORT

24 Ian 2008, 23:07

Sal'tare. Am si eu o nelamurire, daca puteti sa ma ajutati. :( As vrea sa ii pun la papusa mea un filtru aer sport si nu stiu ce sa fac, de care sa iau. Pana acum am vazut ceva de la K&N 57i, si in rest nik. Ce ma sfatuiti, sa ii iau unul universal (decat filtrul) si sa mai fac rost de un furtun si sa il pun? :?: Ajutati-ma :roll: mersi anticipat
 
andrey1985
Subiect Autor
Mesaje: 47
Membru din: 27 Dec 2007, 00:05
Localitate: Slatina

24 Ian 2008, 23:08

Ah, apropo e o IBIZA de 1.4, 85 cai stok, deocamdata........
 
Avatar utilizator
marian_iam
V.I.P.
Mesaje: 6591
Membru din: 17 Dec 2007, 13:04
Localitate: Bucuresti, dr taberei
Contact:

24 Ian 2008, 23:23

multi spun ca un filtru de aer ti-ar da ceva cp in +.
multi spun ca un filtru de aer ... iti da doar un sunet mai placut.
daca vrei sa-ti pui filtru de aer..pune-ti un K&N, in nici un caz unu universal.
cred ca parerea lui Ace ar fi de ajutor....help!?
Si nu caut sa-ti demonstrez, era o simpla figura, deci nu ma lua-n nume de rau ca te iau in ..... brate!!!
Noi ... Bem, Fumam, Tusim, Ranjim ... asta facem pana murim ...
Opel Astra GSI
Ceasuri Barbatesti de de Dama http://www.casaceasurilor.ro
 
Avatar utilizator
ace117
Membru Fondator
Mesaje: 5359
Membru din: 27 Noi 2007, 22:38
Localitate: Sf. Gheorghe

24 Ian 2008, 23:41

NU pune universal, pune filtru de aer dedicat si de firma (K&N, Pipercross, Green etc) :wink:
VW TIGUAN TRACK & AVENUE "THE BIG FOOT" 210 CP/450 Nm - CFT stg1
EX - SEAT LEON FR "THE STEALTH KNIGHT" 218 CP/453 Nm - RBN stg1

Imagine Imagine
 
bbm
Mesaje: 204
Membru din: 22 Ian 2008, 11:17
Localitate: bucuresti
Contact:

Re: FILTRE AER

24 Ian 2008, 23:58

andrey1985 scrie:
Sal'tare. Am si eu o nelamurire, daca puteti sa ma ajutati. :( As vrea sa ii pun la papusa mea un filtru aer sport si nu stiu ce sa fac, de care sa iau. Pana acum am vazut ceva de la K&N 57i, si in rest nik. Ce ma sfatuiti, sa ii iau unul universal (decat filtrul) si sa mai fac rost de un furtun si sa il pun? :?: Ajutati-ma :roll: mersi anticipat


si nu pune deschis, la cit praf este in romania.....mai bine pune-ti unul in cutia masinii, vezi la green sau k&n ca sigur gasesti pt masina ta
leon cupra R & IHI VF 34 powered by SKN tuning
 
Puffy

25 Ian 2008, 00:00

Dupa ce rezolvi, sa ne spui si noua de unde l-ai luat si cat ai dat pe el ;) si daca are vreun efect :P
 
bbm
Mesaje: 204
Membru din: 22 Ian 2008, 11:17
Localitate: bucuresti
Contact:

25 Ian 2008, 00:10

gaseste la racing nick , au pe stoc asa ceva, costa citeva sute de mii lei vechi

si inca ceva, la filtrul conic se da cu uleiul special de uns (dar nu mult sa curga ulei din filtru) doar pe suprafata exterioara nu si interioara, ulei respectiv daca ajunge pe MAF senzor......nu mai merge masina cum trebuie iar MAF ul costa in jur de 400-450 ron si trebuie musai sa fie de origine altfel sigur face figuri

la fel cel care se pune in cutie, se unge doar pe partea de unde vine aer de afara dar nu se imbiba
leon cupra R & IHI VF 34 powered by SKN tuning

 
Avatar utilizator
13rvr
Mesaje: 74
Membru din: 23 Ian 2008, 05:32
Localitate: Constanta
Contact:

25 Ian 2008, 00:57

filtru de firma cu scut de caldura, ai grija si la teava ce vine de la galerie ca arunca aer cald, nu e asa simplu. filtrul sport (de firma) daca este pus langa o aerisire ce are contact direct cu aerul la masina ta ar trebuii sa dea un + de 5 cai.
 
bbm
Mesaje: 204
Membru din: 22 Ian 2008, 11:17
Localitate: bucuresti
Contact:

25 Ian 2008, 12:05

13rvr scrie:
filtru de firma cu scut de caldura, ai grija si la teava ce vine de la galerie ca arunca aer cald, nu e asa simplu. filtrul sport (de firma) daca este pus langa o aerisire ce are contact direct cu aerul la masina ta ar trebuii sa dea un + de 5 cai.



adevarat ce spui tu cu o mica exceptie, + de 5 cai la anumite motoare si in situatia in care se respecta ce spui tu (sa nu traga aer cald de la motor ca atunci o sa ai fix mai putini cai si un motor care va merge mai prost desit inainte); la motorul de 1.4 , daca o sa cistige 1-2-3 cai sa zica merci; si atunci o sa se intrebe daca merita investitia pt 1-2-3 cai pe care sigur nu o sa i simta - parerea mea
leon cupra R & IHI VF 34 powered by SKN tuning
 
Avatar utilizator
13rvr
Mesaje: 74
Membru din: 23 Ian 2008, 05:32
Localitate: Constanta
Contact:

25 Ian 2008, 18:53

la seat ibiza 1.4 16v, ia +5 cai, masurati pe dyno. problema cu aerul cald este exact cum spui tu, daca trage aer cald motorul trage ca un kk muuuuuuult mai slab decat cu filtrul lui normal.
 
spoon
Mesaje: 6
Membru din: 28 Noi 2007, 16:16
Localitate: BUCURESTI

29 Ian 2008, 12:11

salut , eu am motor de 1.4 16v 75 cp, am remapat si cred ca acum am in plus cu 10 cp (cei care au facut spun ca iei intre 10 si 12 cp ),am pus si fitru de aer SIMOTA dar sincer in afara de un zgomot putin mai sportiv nu pot spune ca se simte ceva , cred ca cel mai exact spune DYNO
 
bbm
Mesaje: 204
Membru din: 22 Ian 2008, 11:17
Localitate: bucuresti
Contact:

29 Ian 2008, 12:18

spoon scrie:
salut , eu am motor de 1.4 16v 75 cp, am remapat si cred ca acum am in plus cu 10 cp (cei care au facut spun ca iei intre 10 si 12 cp ),am pus si fitru de aer SIMOTA dar sincer in afara de un zgomot putin mai sportiv nu pot spune ca se simte ceva , cred ca cel mai exact spune DYNO


faci si tu 2 teste la un dyno, cu filtrul stock si cu filtrul de tuning, vezi care este diferenta
leon cupra R & IHI VF 34 powered by SKN tuning
 
Avatar utilizator
Remus
Membru Fondator
Mesaje: 4027
Membru din: 27 Noi 2007, 17:57
Localitate: Bucuresti
Contact:

29 Ian 2008, 13:51

spoon cat te a costat filtru si punerea lui ?
Mercedes Benz A-Class 180 - 2015
Land Rover Freelander 2 /2.2/ 160cp
Ex ; Seat Leon 1.6 102 cp

Despre mine....urasc regulile altora, ador regulile mele...
http://clubseat.hi5.com
http://www.youtube.com/ClubSeatRomania
http://twitter.com/ClubSeatRomania
http://www.facebook.com/pages/Clubseateu-Romania/108874261828
 
Avatar utilizator
dani.wpt
Mesaje: 51
Membru din: 07 Dec 2007, 21:17
Localitate: Bucuresti

29 Ian 2008, 17:43

eu mi am pus un sistem de admisie de la pipercross plus un filtru separat ptr gazele carter.de sunet sportiv nu prea beneficiez cum mi as fi dorit.filtrul este intr o carcasa dar in rest imi urca mult mai repede in turatii.si nu cred ca mi se pare :twisted:
Leon 1.8 20VT
 
bbm
Mesaje: 204
Membru din: 22 Ian 2008, 11:17
Localitate: bucuresti
Contact:

29 Ian 2008, 18:38

dani.wpt scrie:
eu mi am pus un sistem de admisie de la pipercross plus un filtru separat ptr gazele carter.de sunet sportiv nu prea beneficiez cum mi as fi dorit.filtrul este intr o carcasa dar in rest imi urca mult mai repede in turatii.si nu cred ca mi se pare :twisted:

nu, nu ti se pare dar vezi ca pipercross este renumit ca fiind dintre filtrele cele mai permisive asa ca mare grija la praful din bucuresti, o sa ai probleme cu MAF ul (450 ron) apoi relantiul nu o sa mai stea constant (curatat clapeta de acceleratie + aliniere clapeta) si exemplele pot continua; curata filtrul la max 4000 km sau verifica macar o data pe luna sa nu fie negru si plin de praf / mizerie, ai grija sa nu traga aer cald de la motor ca atunci mai mult rau faci decit bine ; daca ai filtrul montat in spatele barii , mare grija la balti, daca trage o picatura de apa si acea picatura ajunge in motor....POC biela .....sa-ti mai zic? daca ai filtru la carter (sa inteleg ca ai eliminat epuratorul de ulei?) ala nu se imbiba de la ulei si uleiul murdareste furtune / compartiment motor? verifica uleiul si completeaza -l la timp cu acelasi tip de ulei, nu lasa sa scada sub minim mai ales daca conduci sportiv, e bine ca uleiul sa stea la nivel maxim pe joja; daca chiar vrei sa renunti la epurator, o solutie mai buna este oil catch tank, costa in jur de 90-100 euro max ceva de marca, greedy de exemplu. Daca mai ai intrebari vis a vis de 1.8T , da mi un semn si te ajut

PS: inca folosesti DV ul de serie, cel de plastic? ai soft la masina sau nu? daca ai soft, vezi ca nu e bine sa folosesti DV ul de plastic original de fabrica, mai mult (se) strica decit merge
leon cupra R & IHI VF 34 powered by SKN tuning

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator