Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
michee
Mesaje: 172
Membru din: 28 Apr 2008, 18:55
Localitate: Bucuresti/Galati

Re: Probleme mici si enervante 2.0 tdi

18 Apr 2009, 17:05

Tare curios as fi sa vad si eu ambreiajul asta al lui Andrei_VVB care zice ca e prea tare.....sau ambreiajul altor leoane, ca nu am avut ocazia pana acuma. Ca nu stiu de ce , am impresia ca si al meu face la fel, mi se pare ca e prea sus......si masina are abia 6 luni....Pana la urma se poate regla acest ambreiaj hidraulic? Eu stiam ca nu...
 
Andrei_VVB
Subiect Autor
Mesaje: 40
Membru din: 04 Feb 2008, 00:28
Localitate: Ploiesti

Re: Probleme mici si enervante 2.0 tdi

20 Apr 2009, 15:03

Si stii foarte bine nu se poate regla! :)
Dar poate fi si cilindrul hidraulic mai tare decat la altii dar la mine e prea mare diferenta fata de altele!
Seat Leon 1p 2.0TDI Stylance Black
Suma respectelor!
 
Avatar utilizator
alexEAT
Mesaje: 141
Membru din: 29 Oct 2008, 21:10

Re: Probleme mici si enervante 2.0 tdi

21 Apr 2009, 16:07

TIBI_84 scrie:
@alexEAT de curiozitate, ce cod e motorul tau?


cum zicea si mike20, BMN e codul
Crono Yellow SEAT Leon FR TDI
 
Avatar utilizator
TIBI
Mesaje: 6710
Membru din: 10 Mai 2008, 13:15
Localitate: Ploiesti

Re: Probleme mici si enervante 2.0 tdi

22 Apr 2009, 10:58

@andrei propunerea mea e valabila
cum imi recapat permisu eu o sa dau o fuga la targoviste la un mecanic si te pot lua cu mine ori mergem in tandem
cat mai ai garantie la leon?
SEAT LEON_2.0tdi BKD 140cp+

huse piele schimbator
 
Andrei_VVB
Subiect Autor
Mesaje: 40
Membru din: 04 Feb 2008, 00:28
Localitate: Ploiesti

Re: Probleme mici si enervante 2.0 tdi

22 Apr 2009, 16:03

Cam o luna! Nu cred ca mai are imp garantia decat poate pt volanta dar care este in regula dupa parerea mea si poate pentru consumul mare la relanti si trepidatiile. Mergem in tandem dar tre sa gasim un drum mai bun ca ala inspre aricesti rahtivani e declarat cel mai prost din tara! Plecam cu o problema si ne intoarcem cu mai multe. Vorbim...
Seat Leon 1p 2.0TDI Stylance Black

Suma respectelor!
 
im570rm
Mesaje: 157
Membru din: 08 Mai 2009, 11:12

Re: Probleme mici si enervante 2.0 tdi

11 Mai 2009, 22:02

cu parere de rau va spun... 2.0 tdi 140 hp nu este cel mai bun motor diesel facut de vw,papa ulei,turbinele au probleme,si volanta e prost fabricata.
De fapt tot ambreiajul e prost proiectat cel putin dupa spusele patronului de la SPEC clutch cu care lucrez de cativa ani...mi-a zis clar ei nu fac ambreiaj pentru volanta stoc pentru ca volanta e prast proiectata.
Nu este nici un secret faza cu turbina...foarte multe turbine de 2.0 tdi au picat cel putin atunci in primul an de fabricatie al motorului cred ca s-au schimbat sute de turbine pe garantie.am crezut ca au rezolvat problema dar ma inchin cand inca mai aud chestii deastea.
Seat Leon 1.9 tdi ASV Stage4 240hp
 
Avatar utilizator
CaTaLinZIF
Enigmatic
Mesaje: 377
Membru din: 26 Iul 2008, 19:58
Localitate: Falticeni
Contact:

Re: Probleme mici si enervante 2.0 tdi

11 Mai 2009, 22:27

si al meu e tot BKD....dar nu am nici un zgomot la turbina....dar la faza cu scanteile m-ai cam pus pe ganduri....si asa se apropie revizia de 45000 o sa le cer o verificare mai amanuntita. oricum mai am ceva zgomote la ea....unul chiar ma scoate din sarite....huruie exact ca un rulment farmat cand circul cu viteza mica si rotile virate ceva mai mult...dar nicicum fortata directia...si faza e ca daca nu e bagata in viteza nu se mai aude zgomotul....ei au zis ca nu are nimik...aku iar o sa-i bat la cap....
Leon 2.0 TDI Stylance. Magico Black. B-77-ZIF
Cordoba 1.9 TDI 101 CP SV-09-UMU
Ibiza 1.4 75 CP Yellow SV-09-WFT

 
Avatar utilizator
gabryell23
Mesaje: 49
Membru din: 23 Feb 2008, 01:45
Localitate: Bucuresti/Tg-Jiu

Re: Probleme mici si enervante 2.0 tdi

29 Mai 2009, 21:18

Salutare, desi nu am un 2.0 tdi, ci un 1.9 tdi de 105 cp, imi permit sa postez aici pt ca si eu se pare, din ce intuiesc am acelasi probleme, si anume: astazi am plecat din Bucuresti spre Valcea pt o mica excursie la socrii; pe drum, mai precis pe autostrada am forjat putin masina pe anumite bucati atingand viteze de 160-180 km/h, in rest mers cu viteza de croaziera de 130-140. Cand am ajuns pe Dealu Negru in apropierea orasului Vacea s-a produs un accident si am fost nevoit sa stau intr-o coada de masini ce se intindea pe mai multi km. Am stat bucati bune de timp pe loc cu masina la relanti, neoprind deloc motorul. Insa cand am ajuns acasa am parcat masina si lasand sa se odihneasca turbina cateva minute, am observat ca de la zona motorului se auzea un zgomot destul de suparator, un fel de "troncaneala" puternica (scuzati-mi limbajul atehnic dar nu stiu cum sa-i spun :) ). In momentul cand calcam ambreiajul zgomotul se diminua foarte mult, era aproape inexistent, dupa ce ridicam ambreiajul, zgomotul revenea. Dupa ce am lasat sa se odihneasca turbina am oprit motorul si dupa 10 minute am pornit iar motorul si surpriza :( , zgomotul disparuse. Peste o ora am plecat sa fac iar un test cu masina pe o bucata de mai multi km si cu forja sustinuta, in urma testului am observat ca acel zgomot nu mai aparuse. In schimb ma ingrijoreaza trepidatiile din pedala de ambreiaj care au aparut de cateva zile( sau poate erau mai demult si nu le-am observat) cand o apas in cursa ei libera de cativa cm. Mentionez ca masina are 60.000 km si toate reviziile facute la interval de 10.000 km, si nu e nici resoftata. Imi cer mii de scuze daca v-am plictist cu postul meu f lung.
Seat Leon 1P 1.9 TDI
 
Avatar utilizator
gabryell23
Mesaje: 49
Membru din: 23 Feb 2008, 01:45
Localitate: Bucuresti/Tg-Jiu

Re: Probleme mici si enervante 2.0 tdi

30 Mai 2009, 13:06

Astazi am simtit iar acele trepidatii in pedala de ambreiaj, parca mai amplificate la mersul inapoi. Si in momentul cand urc masina mai mult in ture se aude un huruit de la turbina care pana acum nu era asa de evident. Nu stiu ce sa mai cred si de unde vin problemele. Un sfat va rog daca se poate ?
Seat Leon 1P 1.9 TDI
 
ctz
Mesaje: 2
Membru din: 03 Iun 2009, 16:29

Re: Probleme mici si enervante 2.0 tdi

03 Iun 2009, 22:43

sal
eu am fr si la fel ca tine,imi sta cateodata prea turata,la 900 cam asa,nu stiu din ce cauza,cred ca de la motorina asta infecta,i am bagat un aditiv mai bun cand era rezervorul pe sfert si vad ca si a revenit :D ,dar parerea mea e ca cei din service nu si fac treaba,eu m am ars de multe ori cu chestia asta,imediat la 1000 de km dupa service imi apareau tot felul de probleme,din fericire leonul nu l am mai dus decat intr un service unde schimba totul in fata mea
 
Avatar utilizator
cowboy
Mesaje: 151
Membru din: 03 Sep 2010, 11:01
Localitate: Bucuresti

Re: Probleme mici si enervante 2.0 tdi

31 Oct 2010, 09:41

@gabryell23 : din ce spui tu, pare a fi volanta...Si eu ma confrunt cu acelasi gen de probleme inca de cand masina avea 6.000km (acum are 22.000). Este o problema din pacate foarte des intalnita la ultimele generatii de PD-uri 105CP. Intentionez sa deschid un topic special despre asta unde sa relatez mai pe larg toate problemele avute atat cu volanta cat si cu "garantia" si refuzul de a mi-o schimba
Seat Leon 1P 1.9TDI
 
Avatar utilizator
TIBI
Mesaje: 6710
Membru din: 10 Mai 2008, 13:15
Localitate: Ploiesti

Re: Probleme mici si enervante 2.0 tdi

31 Oct 2010, 18:43

im570rm scrie:
cu parere de rau va spun... 2.0 tdi 140 hp nu este cel mai bun motor diesel facut de vw,papa ulei,turbinele au probleme,si volanta e prost fabricata.
De fapt tot ambreiajul e prost proiectat cel putin dupa spusele patronului de la SPEC clutch cu care lucrez de cativa ani...mi-a zis clar ei nu fac ambreiaj pentru volanta stoc pentru ca volanta e prast proiectata.
Nu este nici un secret faza cu turbina...foarte multe turbine de 2.0 tdi au picat cel putin atunci in primul an de fabricatie al motorului cred ca s-au schimbat sute de turbine pe garantie.am crezut ca au rezolvat problema dar ma inchin cand inca mai aud chestii deastea.


Cu multe lucruri nu sunt de acord cu tine...2.0tdi 136cp(100kw) a fost un motor problematic.
Consunul de ulei se pare ca e normal,fiind specificat si-n carte.
Turbina pusa pe 2.0tdi 140cp a mai fost pusa pe motoarele 1.9tdi 130cp(pe golf4/leon 1m,passat b5.5,etc) si cam dupa 120mii km trebuiau inlocuite...pana la urma cat sa te tina???Face parte din consumabile
Posibil sa fi fost un lot cu hibe,dar la fel de posibil e ca unele sa fi fost utilizate prost(mers subturat/dupa forje se opreste motoru brusc).
In materie de tdi-uri ,vag-ul e tatic,deci nu pot spune ca au motoare proaste
SEAT LEON_2.0tdi BKD 140cp+

huse piele schimbator

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator