Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
Andrei_VVB
Subiect Autor
Mesaje: 40
Membru din: 04 Feb 2008, 00:28
Localitate: Ploiesti

Probleme mici si enervante 2.0 tdi

05 Apr 2009, 21:22

Salut!


Masina mea face in curand 2 ani si as vrea sa o duc la o revizie generala inainte sa iasa din garantie. Am cateva chestii legate de motor pe care doresc sa le semnalezi mecanicilor, desi am mai facut-o dar mi s-a bagat placa cu "e normal". Ca sa stiu ce sa le cer sa faca va intreb pe voi mai intai:

1. Si cel mai enervant, masina daca este putin alergata trepideaza de mama focului. Sa zicem ca aici , in functie de carburant(de la acelasi producator si aceleasi pompe) am sesizat ceva diferente si parca le-as baga in categoria bube 2.0 tdi sau tdi in general

2.Ambreiajul fata de alte leone cu 2.0 pe care le-am condus este destul de tare. Asa a fost de noua, nu patineaza, volant nu face absolut nici un zgomot, doar vibreaza putin daca pui piciorul pe pedala. Legat de ambreiaj si chestia care mie mi se pare ciudata, este ca vitezele cam toate imi agata iar la "bagarea" in a1-a da sa miste putin masina chiar daca ambreiajul e calcat complet.

3. Relantiul imi sta foarte putin la 0,7l/h dar cum se incalzeste motorul mai jos de 0,8 nu scade nici cu slujbe. Fara absolut nici un consumator nici macar faruri pornite. Tot legat de CB i-am facut consumul de vreo 4 ori pana sa postez aici mie imi arata cam cu 0,5-0,6 l/100km mai mult consumul mediu.


4. Turbina suiera intr-un mare fel dar asta imediat dupa resoftare. Cred ca o voi schimba cu una mai mare.

5. Intreaga masina vibreaza destul de mult iar pe acceleratie parca huruie toata , parca nu era asa de zgomotoasa. Iarasi comparata cu alte leoane cu aceeasi motorizare este intr-adevar mai zgomotoasa.

6.Legat de schimbatorul de viteze acesta are un joc destul de mare si in lateral dar si inainte-inapoi. Se pare ca ar fi uzata bucsa de cauciuc din capatul cablului ce actioneaza CV. Nu mi-au dat un rasp daca se schimba pe garantie sau nu. Prin comparatie , un opel astra de 42000 km condus de o fata are schimbatorul beton si CV foarte precisa. Mie mi se pare inadmisibil asta!

Masina are 52000km si toate schimbate la revizia de 45000, ulei castrol edge.

Ceva pareri?
Seat Leon 1p 2.0TDI Stylance Black
Suma respectelor!
 
Avatar utilizator
BALTAZAR2003
Moderator
Mesaje: 7384
Membru din: 22 Iul 2008, 22:26
Localitate: Bucuresti Dr. Taberei
Contact:

Re: Probleme mici si enervante 2.0 tdi

05 Apr 2009, 22:05

Salut
Cu ambreiajul este posibil sa nu fie bine reglat, ori uleiul din cutie sa nu fie cel indicat, adica sa ai unul foarte consistent.
Dar daca spui ca simti vibratii in pedala de ambreiaj, fara sa apesi acei 2cm cat ar trebui sa aibe cursa libera, sigur este reglat dupa ureche.

Nu inteleg de ce masori turatia de mers in gol dupa consumul de combustibil.
Consumul mediu este dat in manual cu o motorina de o anumita putere calorica! :shock: "daca calorii nu e`, nici putere nu e`", asa ca arde mai multa chestie vanduta la pompa pe post de motorina, pentru a propulsa masinuta, deci este normal.
Pentru linistea ta, daca ai unde, baga un bidon pentru apa de 5l plin cu motorina la -5-10grade pentru cateva ore si vezi cata depunere albicioasa ai, aceea este parafina, dizolvata pentru a pacali densimetrul garzii financiare, :shock: in realitate motorina este principala vinovata, masinile nu au nimic. Schimba pompa, incearca de la luk.
Partea cu jocul la schimbator, tot in service trebuie sa vezi despre ce este vorba, poate sa ai o uzura excesiva, poate sa fie ceva slabit...
Pentru vibratii, in service sa verifice daca nu ai un flexibloc rupt la motor ori cutie, sa nu atinga evacuarea de caroserie, mai pot sa vina de la trenul de rulare, profilul cauciucurilor, poate produce zgomot si vibratii.
La fel de bine pot aparea vibratii daca ai un injector care nu lucreaza bine, ori o supapa ce nu inchide.
Parerea mea, :D
Cordoba Fever + Fresc, 1.4l/86Cp, 2008, Rosu Emocion
Imagine
 
Andrei_VVB
Subiect Autor
Mesaje: 40
Membru din: 04 Feb 2008, 00:28
Localitate: Ploiesti

Re: Probleme mici si enervante 2.0 tdi

05 Apr 2009, 22:13

Nu am inteles partea cu masurarea turatiei in gol ca nu masor nici o turatie.
Alte lamuriri : masina a fost luata de noua nu s-a reglat nimic la ea dupa ureche. Pana sa scriu pe forumuri am facut toate verificarile logice in service-uri si la amici: adica masurari valori injectoare, verificat tampoanele, etc etc.
Ulei in cutie nu are cum sa aiba altul decat cel din fabrica.
In plus nu prea stiu cum se regleaza ambreiajul hidraulic. Nu am spus ca pedala de ambreiaj vibreaza fara sa o calc.
Multumesc de raspuns! :)
Seat Leon 1p 2.0TDI Stylance Black

Suma respectelor!
 
Avatar utilizator
BALTAZAR2003
Moderator
Mesaje: 7384
Membru din: 22 Iul 2008, 22:26
Localitate: Bucuresti Dr. Taberei
Contact:

Re: Probleme mici si enervante 2.0 tdi

05 Apr 2009, 23:41

Punctul 3 din postul tau, relantiul este turatia de mers in gol si din ce ai scris reiese ca tu masori consumul. :D
Daca simti vibratii in pedala cand o calci, este normal.
Cordoba Fever + Fresc, 1.4l/86Cp, 2008, Rosu Emocion
Imagine
 
Andrei_VVB
Subiect Autor
Mesaje: 40
Membru din: 04 Feb 2008, 00:28
Localitate: Ploiesti

Re: Probleme mici si enervante 2.0 tdi

06 Apr 2009, 00:19

Ceea ce am vrut sa spun mai grabit ce-i drept :) este ca la relanti CB arata valoarea de 0.9l/h!
Seat Leon 1p 2.0TDI Stylance Black

Suma respectelor!
 
Avatar utilizator
alexEAT
Mesaje: 141
Membru din: 29 Oct 2008, 21:10

Re: Probleme mici si enervante 2.0 tdi

06 Apr 2009, 16:09

atat am si eu, cred ca e normal :)
Crono Yellow SEAT Leon FR TDI
 
Avatar utilizator
mike20
Mesaje: 205
Membru din: 11 Apr 2008, 09:35
Localitate: Constanta
Contact:

Re: Probleme mici si enervante 2.0 tdi

06 Apr 2009, 20:28

eu am 0.5l/h, 0.7 am doar cu clima pornita
Seat Leon 1P Sport-Up 2.0TDI 140cp

 
Andrei_VVB
Subiect Autor
Mesaje: 40
Membru din: 04 Feb 2008, 00:28
Localitate: Ploiesti

Re: Probleme mici si enervante 2.0 tdi

08 Apr 2009, 08:55

Tu si cu toate leoanele 2.0 tdi pe care le-am vazut! Ori va arata voua mai putin CB ori a mea e cu probleme!
Seat Leon 1p 2.0TDI Stylance Black

Suma respectelor!
 
Andrei_VVB
Subiect Autor
Mesaje: 40
Membru din: 04 Feb 2008, 00:28
Localitate: Ploiesti

Re: Probleme mici si enervante 2.0 tdi

16 Apr 2009, 21:17

Am fost la service la pex ploiesti. Baietii f de treaba mi-au spus ca e normal ca masina sa arate 0.9 consum la relanti desi eu le aduc cel putin 2.0 TDI-uri care arata 0,5-0,6, dar ca am pedala de ambreiaj f tare.
Eu stiam ca este tare, si a fost asa de noua, dar am zis ca atata timp cat nu face figuri ambreiajul nu am de ce sa ma alarmez. Ei se pare ca trebuie schimbat ambreiaj si placa presiune. Degeaba zic eu ca asa a fost de noua ca nu are nici o valoare. sad3.gif
Asa ca am fost azi si la porsche aviatiei. Iarasi oameni f de treaba care mi-au spus ca e stricat ambreiajul si ca nu avea cum sa fie asa de noua si ca, desi masina este in garantie, eu am 53000 km si se considera piesa de consum. deci sunt bunde plata. Legat de trepidatul la relanti, daca cateodata zguduie la propriu toata caroseria, a dracu azi nu mai facea aproape deloc.

Nu stiu daca am ce sa fac si se pare ca daca vreau sa nu am probleme pe viitor cu ambreiajul, la masina de 1 an si 10 luni tre sa decartez 40 mil pt kit cu tot cu volant si manopera. Mi se par f bune masinile astea.......
Ma gandesc sa mai stau si pe urma sa pun un kit cu volanta monomasa si ambreiaj sport.
Seat Leon 1p 2.0TDI Stylance Black

Suma respectelor!
 
Avatar utilizator
TIBI
Mesaje: 6709
Membru din: 10 Mai 2008, 13:15
Localitate: Ploiesti

Re: Probleme mici si enervante 2.0 tdi

17 Apr 2009, 17:42

si eu am cam aceleasi lucruri:
consum de 0,5l la relanti.
si mie imi suiera turbina la turatii joase
trepideaza putin dupa ce o alerg

ce am sesizat la tine, andrei, comparativ cu leonul meu e faptul ca ambreajul e prea tare,prea sus
dupa ce imi iau permisul inapoi fac un drum la targoviste la un mecanic sa-mi zica ce si cum.te pot lua si pe tine

pexul mie mi-a zis,legat de turbina si suieratul ei ca e perfect normal...fiind cu geometrie variabila

@alexEAT de curiozitate, ce cod e motorul tau?
SEAT LEON_2.0tdi BKD 140cp+

huse piele schimbator
 
Avatar utilizator
mike20
Mesaje: 205
Membru din: 11 Apr 2008, 09:35
Localitate: Constanta
Contact:

Re: Probleme mici si enervante 2.0 tdi

17 Apr 2009, 19:00

din cate stiu fr tdi are codul la motor bmn
Seat Leon 1P Sport-Up 2.0TDI 140cp
 
Andrei_VVB
Subiect Autor
Mesaje: 40
Membru din: 04 Feb 2008, 00:28
Localitate: Ploiesti

Re: Probleme mici si enervante 2.0 tdi

17 Apr 2009, 22:46

BMM este!
Tibi, ce n-am mai scris eu aici si baietii nu stiu e ca mie mi s-a schimbat turbina pe garantie la 30000 km dupa ce suna destul de rau. Buuun...cand am fost la Porsche aviatiei, baietii de acolo s-au uitat la seria masinii si mi-au spus ca pentru costul reparatiei care a fost 6000 RON au avut discutii mari si ca au trebuit sa suporte ei reparatia ca nu a fost un defect la turbina. Si cea de acum face la fel dar mult mai usor. Mai circula o notificare de la producator, pe care am vazut-o si eu la Alto Syncro, cum ca acel zgomot de turbo ar fi normal , desigur ca nu poti fi sigur ca este exact acel zgomot de turbo ca ei zic de un suierat. Astea sunt masinile pe care le-am luat.....
Seat Leon 1p 2.0TDI Stylance Black

Suma respectelor!
 
Avatar utilizator
TIBI
Mesaje: 6709
Membru din: 10 Mai 2008, 13:15
Localitate: Ploiesti

Re: Probleme mici si enervante 2.0 tdi

18 Apr 2009, 08:19

deci e normal suieratul ala?
la golf nu se aude nimic
culmea e andrei ca la GT-ul ioanei,care e tot 2.0tdi bkd nu face asa.de ce la noi e prezent si la ea nu?
SEAT LEON_2.0tdi BKD 140cp+

huse piele schimbator
 
Andrei_VVB
Subiect Autor
Mesaje: 40
Membru din: 04 Feb 2008, 00:28
Localitate: Ploiesti

Re: Probleme mici si enervante 2.0 tdi

18 Apr 2009, 10:43

Din punctul meu de vedere NU e normal...si nu e un suierat ci un uuuu-it mai ales pe descarcare. Care a aparut dupa cipuire deci in conditii de stres pentru turbina desi a fost exploatata corespunzator zic eu. Si Ioana zicea ca il aude acum(tu probabil l-ai auzit). Mai imi zicea Voinea ca desi este acelasi motor seatu si vwu au softuri deiferite..poate de aici... Cu cip eu afceam niste masini de nici nu visam....poate sunt luat de mincinos dar m-am alergat pana pe la 190 dinspre campina cu un Cayene si l-am impins de la spate pana l-am depasit si ala are automata deci nu se pune problema de schimbat si se vedea ca-i dadea...sau pooate a fost doar noroc. Cu ea fara soft iarasi nu am probleme sa depasesc octavii sau golfuri 2.0 tdi.
Eu zic ca sunt cea mai proasta combinatie aceste turbine cu 2.0 140cp dar si softul a zapacit-o imediat.

Sanatate si Paste Fericit la toti!!! :)
Seat Leon 1p 2.0TDI Stylance Black

Suma respectelor!
 
Avatar utilizator
TIBI
Mesaje: 6709
Membru din: 10 Mai 2008, 13:15
Localitate: Ploiesti

Re: Probleme mici si enervante 2.0 tdi

18 Apr 2009, 16:39

exact uuuit...m-am exprimat eu aiurea
dar cum iti explici ca leonul meu nu a fost cipuit si totusi se aude???
SEAT LEON_2.0tdi BKD 140cp+

huse piele schimbator

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator