Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 14
 
Avatar utilizator
Adrian@Revo
Subiect Autor
Mesaje: 93
Membru din: 29 Mar 2009, 10:47
Localitate: Oradea
Contact:

Re: REVO Technik - Performance Software for yor Seat

26 Mai 2009, 11:17

Salut Nicky, am vazut ca ti-au ajuns jucariile pentru STG 2 :)

Daca doresti sa platesti in RON, plata se face la cursul BNR din ziua modificarii. Daca nu, se poate si un euro.
AUTOSOFT s.r.l. - Superchips & REVO Main Dealer
www.superchips.ro - www.revotechnik.ro
 
Avatar utilizator
Nicky
Mesaje: 6983
Membru din: 01 Sep 2008, 07:48
Localitate: Dublin, Ireland
Contact:

Re: REVO Technik - Performance Software for yor Seat

26 Mai 2009, 11:31

Merci mult pentru info! Au ajuns :bounce: , imediat ce le montez sunt la Revo. Sau poate fac o smecherie si intai trec pe la voi pentru stage 1, ca s-ar putea sa nu prind service-ul asa din scurt si sa mai dureze pana schimb jucarioarele. Si apoi o sa facem si mica modificare de la Stg 1 la Stg 2. Oricum, dupa 10 Iulie ma intorc in Romania si o sa ma Revo-lutionesc :lol: Thaaaanks!
http://www.car-setup.com Car Setup Romania
 
Bogdan'
Mesaje: 58
Membru din: 26 Ian 2009, 14:57
Localitate: cluj-napoca
Contact:

Re: REVO Technik - Performance Software for yor Seat

26 Mai 2009, 11:33

salutare lume!!!sunt un client REVO si trebuie neaparat sa va recomand cu caldura,eu am fost foarte multumit si de adrian si de servicile lor.....apelati cu incredere:)
 
Avatar utilizator
Adrian@Revo
Subiect Autor
Mesaje: 93
Membru din: 29 Mar 2009, 10:47
Localitate: Oradea
Contact:

Re: REVO Technik - Performance Software for yor Seat

26 Mai 2009, 12:12

Nicky, cum doresti tu. Nu este rea ideea sa incerci inainte un STG1, astfel vei vedea exact diferenta intre STG1 si STG2. Oricum cireasa de pe tort este acel STG 2+ care din punctul meu de vedere este absolut fantastic, setup care il am si pe masina personala si sincer ma gandesc foarte bine daca sa trec sau nu la STG 3 (GT3071)

Bogdan, multumesc pentru cuvintele bune. Pe de alta parte clienti ca si tine tot sa avem ! :)
AUTOSOFT s.r.l. - Superchips & REVO Main Dealer
www.superchips.ro - www.revotechnik.ro
 
Avatar utilizator
Nicky
Mesaje: 6983
Membru din: 01 Sep 2008, 07:48
Localitate: Dublin, Ireland
Contact:

Re: REVO Technik - Performance Software for yor Seat

26 Mai 2009, 23:12

Adrian@Revo scrie:
sincer ma gandesc foarte bine daca sa trec sau nu la STG 3 (GT3071)

L-am intrebat pe un tip de pe SCN despre Revo imediat dupa ce am primit mail-ul cu explicatiile de la voi, mai exact dupa lansarea Stage 3 pentru Cupra - copiez mesajul primit de la el mai jos. Tipul e mai mult decat fan Revo, iar dispozitivul Select Plus, pentru el, e ca un breloc pentru cheile de la masina :lol: Cupra lui are 370CP testata pe Dyno. Din ce spune el, e cam mult Stage 3 pentru FWD, dar acum eu as zice ca ai fi printre primii in lume in cazul in care ai opta pentru Stage 3 :D Desi e si cam scumpicel de ajuns acolo, cam scumpe jucariile, dar si puterea aia...putina lume :D Iti tinem pumnii! :bounce:

Hello Nicky,
I appreciate that you ask me for advice so I'll give you advice based on my experience.
I would suggest you go for APR's pump, its more expensive but it is pretested, it has more uprated parts than a simple piston change and is less aggressive to the cam follower.
You can buy the APR pump on www.awesome-gti.co.uk Talk to Al (al@awesome-gti.co.uk) tell him you are a friend of A. from Greece he may give you a small discount.
The S3's intercooler is the most common and cheapest choice when it comes to intercooler upgrade on VAG cars. The other (possibly ultimate) option is APR's intercooler which is much larger but way too expensive. I would say go for it although you must have in mind that it doesn't offer protection to the turbo or the engine as many people think, but on the contrary it will allow you car to work more aggressive and for longer time (cooler air = more air, more compression, larger explosion in cylinder = more power).
You can get an S3 intercooler from an Audi dealer or browse around in English online shops I know there are some that sell OEM parts.
As for the stage 3 for k04 that's a new for me, I didn't know. I know though that I wouldn't install for the same reason stage2+ is already too much. The car struggles to find some grip. In other words there is too much spin, too much esp involvement - faster clutch wear. Don't go for stage 3 unless you install a limited slip differential which again is not enough - don't forget Cupra is a front wheel drive car.
I hope I helped you with your questions. Happy tuning and drive safe.
Best Regards
A
http://www.car-setup.com Car Setup Romania
 
Avatar utilizator
Remus
Membru Fondator
Mesaje: 4027
Membru din: 27 Noi 2007, 17:57
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: REVO Technik - Performance Software for yor Seat

26 Mai 2009, 23:27

Cum a mers filmarea de astazi :D ?
Mercedes Benz A-Class 180 - 2015
Land Rover Freelander 2 /2.2/ 160cp
Ex ; Seat Leon 1.6 102 cp

Despre mine....urasc regulile altora, ador regulile mele...
http://clubseat.hi5.com
http://www.youtube.com/ClubSeatRomania
http://twitter.com/ClubSeatRomania
http://www.facebook.com/pages/Clubseateu-Romania/108874261828
 
Avatar utilizator
Adrian@Revo
Subiect Autor
Mesaje: 93
Membru din: 29 Mar 2009, 10:47
Localitate: Oradea
Contact:

Re: REVO Technik - Performance Software for yor Seat

27 Mai 2009, 07:43

@Nicky,
Tractiunea nu ar reprezenta o problema pentru mine deoarece masina personala are tractiune integrala (S3 8P), plus ca este relativ usor sa fac pasul la Stage3 deoarece multe din componentele necesare pentru Stage3 le am deja instalate pe masina, practic as avea nevoie doar de kit-ul GT3071, de injectoarele de RS4 + software-ul Revo STG3, care in cazul de fata este cea mai mica problema :)

In privinta intercooler-ului, pentru STG 2+ este sufiecient cel de S3 care este cu aproximativ 20% mai eficient decat intercooler-ul de Cupra/Ed.30. Intercooler-ul de S3 este putin mai gros si are bazinele laterale realizare din aluminiu, fata de intercooler-ul de pe Cupra/Ed.30 care are bazinele laterale din plastic, asadar regim termic inferior. Intercooler-ul de S3 este un "easy fit", se instaleaza foarte usor in locul celui existent si este relativ accesibil d.p.v. financiar. Daca se doreste mai mult, se poate monta un Forge Twintercooler care functioneaza in paralel cu intercooler-ul stock de S3, acest setup fiind capabil sa raceasca eficient debitul de aer chiar si de la o turbina precum GT3071.

In privinta STG 2+ pe un FWD, pot sa spun ca este excelent in cazul in care masina beneficiaza de anvelope bune si suspensii setate coresponzator (+ LSD optional). Am avut ocazia sa merg cu masina unui client pe Nurburgring care este un GTI (200 Cp la baza) dar care a facut pasul la K04 ruland acum la +350 Bhp si +460 Nm (deci putere similara cu cea oferita de STG2+ pe Cupra) iar masina s-a comportat extraordinar. SIngurul dezavantaj major a unei asemenea puteri pe un FWD este startul in forta de pe loc, dar cu niste anvelope corespunzatoare (R888 sau Michelin Pilot Cup) nu mai este o problema prea mare.

Nu de alta avem un ST2+ ED.30 in UK care apartine lui Jonny Cocker (http://www.jonathancocker.co.uk) si a reusit un timp de 12.6 pe sfertul de mila la Santa Pod, fiind cel mai rapid GTI (K04) cronometrat oficial pe sfertul de mila.

@Remus, din cate am inteles de la Nadir a mers super, dar o sa vedem cu totii cum a iesit la PRO TV. 10x !
AUTOSOFT s.r.l. - Superchips & REVO Main Dealer
www.superchips.ro - www.revotechnik.ro

 
Avatar utilizator
Testosul
Mesaje: 4143
Membru din: 20 Dec 2007, 11:47
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: REVO Technik - Performance Software for yor Seat

27 Mai 2009, 07:48

Remus scrie:
Cum a mers filmarea de astazi :D ?


Cu ce masina ati fost la filmari?
 
Avatar utilizator
Adrian@Revo
Subiect Autor
Mesaje: 93
Membru din: 29 Mar 2009, 10:47
Localitate: Oradea
Contact:

Re: REVO Technik - Performance Software for yor Seat

27 Mai 2009, 08:46

Aceasta este, masina desigur :)

Este un Mk5 GTI DSG (200 Cp la baza) cu urmatoarele mods:
- Turbina K04 Audi S3
- Injectoare Audi S3
- Intercooler Audi S3 + Forge TWINtercooler
- Axe cu came Audi S3
- Evacuare completa Milltek cu downpipe de 3.0"
- Cold Air Intake EVO MS
- High Pressure fuel pump
- Frane Audi S3
- Bodykit Rieger
- Jante 18" Barracuda
- Revo Stage 3 K04 software - putere specifica 350 Bhp & 460 Nm

Imagine

Imagine

Imagine
AUTOSOFT s.r.l. - Superchips & REVO Main Dealer
www.superchips.ro - www.revotechnik.ro
 
Avatar utilizator
Testosul
Mesaje: 4143
Membru din: 20 Dec 2007, 11:47
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: REVO Technik - Performance Software for yor Seat

27 Mai 2009, 08:48

Adrian@Revo scrie:
Aceasta este, masina desigur :)

Este un Mk5 GTI DSG (200 Cp la baza) cu urmatoarele mods:
- Turbina K04 Audi S3
- Injectoare Audi S3
- Intercooler Audi S3 + Forge TWINtercooler
- Axe cu came Audi S3
- Evacuare completa Milltek cu downpipe de 3.0"
- Cold Air Intake EVO MS
- High Pressure fuel pump
- Frane Audi S3
- Bodykit Rieger
- Jante 18" Barracuda
- Revo Stage 3 K04 software - putere specifica 350 Bhp & 460 Nm

Imagine

Imagine

Imagine


BYG-ul...nice car....de fapt nice rocket.
 
Avatar utilizator
Adrian@Revo
Subiect Autor
Mesaje: 93
Membru din: 29 Mar 2009, 10:47
Localitate: Oradea
Contact:

Re: REVO Technik - Performance Software for yor Seat

27 Mai 2009, 08:54

Merci Radu, masina fuge intr-un mare fel si proprietarul stie sa o si foloseasca, desi inca nu s-a acomodat 100% cu puterea in cazul plecarilor in forta de pe loc. De exemplu cand avea Revo STG 2+ pe K03 (aprox. 280-290 Cp) a reusit un timp senzational de 13.5 sec pe sfertul de mila in cardrul unei etape din cadrul campionatului national de Drag Racing din Ungaria. In curand vom face deplasarea din nou in Ungaria (cu mai multe GTI-uri K04) cu care speram sa urmam exemplul GTI-ului din UK si sa intram in 12 secunde.

Imagine
AUTOSOFT s.r.l. - Superchips & REVO Main Dealer
www.superchips.ro - www.revotechnik.ro
 
Avatar utilizator
Testosul
Mesaje: 4143
Membru din: 20 Dec 2007, 11:47
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: REVO Technik - Performance Software for yor Seat

27 Mai 2009, 09:03

Adrian@Revo scrie:
Merci Radu, masina fuge intr-un mare fel si proprietarul stie sa o si foloseasca, desi inca nu s-a acomodat 100% cu puterea in cazul plecarilor in forta de pe loc. De exemplu cand avea Revo STG 2+ pe K03 (aprox. 280-290 Cp) a reusit un timp senzational de 13.5 sec pe sfertul de mila in cardrul unei etape din cadrul campionatului national de Drag Racing din Ungaria. In curand vom face deplasarea din nou in Ungaria (cu mai multe GTI-uri K04) cu care speram sa urmam exemplul GTI-ului din UK si sa intram in 12 secunde.

Imagine


Va doresc succes!
 
eddy_wtx
LowRider
Mesaje: 4334
Membru din: 14 Mai 2008, 10:00
Localitate: Timisoara
Contact:

Re: REVO Technik - Performance Software for yor Seat

27 Mai 2009, 09:46

Masina e nebunie! Am vazut`o live la kiskunlachaza, si e "ce trebe" :D
 
Avatar utilizator
Adrian@Revo
Subiect Autor
Mesaje: 93
Membru din: 29 Mar 2009, 10:47
Localitate: Oradea
Contact:

Re: REVO Technik - Performance Software for yor Seat

27 Mai 2009, 10:23

Merci eddy, atunci era cu setup-ul vechi (K03 turbo) si a reusit sa se intoarca acasa cu o cupa binemeritata. Acum cu noul setup (K04) ne asteptam la mai bine :)
AUTOSOFT s.r.l. - Superchips & REVO Main Dealer
www.superchips.ro - www.revotechnik.ro
 
Avatar utilizator
MarianSB
Mesaje: 133
Membru din: 17 Ian 2009, 22:19
Localitate: Sibiu
Contact:

Re: REVO Technik - Performance Software for yor Seat

02 Iun 2009, 16:42

Salutare,

Adi@REVO - fa-mi o oferta sa nu o pot refuza pe criza asta financiara, si avand in vedere ca sunt si de departe, un pret bun :)

Avand in vedere ca esti si REVO si SUPERCHIPS fa-mi un calitate-performante-pret cel mai bun !

Multumesc!

Testosul Edit: Am editat eu postul pentru a mentiona ca este vorba de o oferta pentru masina din semnatura.
-- Sa ai Alfa Romeo si sa-l tii computerul de bord in engleza e ca si cum ai manca spaghete cu hot dog --
Opel Astra G 1.4 16v 66KW 2009 - power :-)
EX : Alfa Romeo 1.9 JTD 16v M-jet 2005 SB 99 BYE
EX : VW Touareg 3.2 v6 TBI , 168kw/242cp, 2006 SB 07 WNF
EX : Seat Ibiza , 1,9 tdi , 81kw/110cp, 2001 SB 07 WNF
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 14

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator