Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
 
Avatar utilizator
vladGTI
Mesaje: 32
Membru din: 16 Dec 2009, 10:37

Re: REVO Technik - Performance Software for yor Seat

31 Ian 2011, 10:50

Modificarile hardware necesare pentru stage 2 sunt admisia cold air intake si evacuarea turbo-back. De asemenea este recomandat si un intercooler mai eficient.

Software-ul Revo se poate seta individual pentru fiecare masina, atat pentru benzina de RON95 cat si pentru benzina de RON98. Mai mult, cu ajutorul dispozitivului Revo SPS se poate schimba in cateva secunde intre diferite setari ale software-ului ( de exemplu o stare pentru benzina RON95, una pentru RON98 si una pentru RON100 ). Mai multe detalii despre SPS gasesti aici : http://www.revotechnik.ro/product/10.html

Rezultatele remaparii sunt aceleasi atat in cazul masinilor cu cutie manuala cat si in cazul masinilor cu cutie DSG.

Software-ul entru cutiile DSG de pe 2.0TSI este inca in stadiul de dezvoltare. Vom face publica aparitia acestuia de indata ce va fi lansat.

Cresterile de putere/cuplu sunt identice la toate motoarele 2.0TSI 211 Hp, inclusiv Leon/Altea FR.

Atat pe site-ul din UK cat si pe cel din Romania este specificata cresterea maxima de putere de 90 bhp la 4200rpm
.ro : http://www.revotechnik.ro/article/Revo- ... SI/41.html
.com : http://www.revotechnik.com/index.php?mo ... &id_nws=55

Pentru a vedea exact cresterea de putere/cuplu, exista posibilitatea efectuarii unor masuratori dyno inainte si dupa modificare.

O zi buna!
 
Avatar utilizator
volvol
Mesaje: 668
Membru din: 28 Aug 2010, 23:21
Localitate: Timisoara

Re: REVO Technik - Performance Software for yor Seat

06 Feb 2011, 13:36

Multzam de raspunsuri. Eu ma uitam la acest link si de aia informatiile pareau a nu fi complete.
http://www.revotechnik.ro/chip-tuning/V ... age-2.html

Aveti cumva vreun dyno graph before/after de pe o masina reala echipata cu acest motor (211 PS) si care a ales Revo Stage 1 sau Revo Stage 2? Se poate afisa aici un astfel de grafic? Am vazut ca ati mai pus si alte dyno graph-uri in thread. Eu as vrea sa vad cum arata curba de cuplu pe o masina reala.
Scirocco 2.0 TSI - 0 -> 7200 rpm
ex Leon FR 2.0 TSI DSG
 
Avatar utilizator
vladGTI
Mesaje: 32
Membru din: 16 Dec 2009, 10:37

Re: REVO Technik - Performance Software for yor Seat

08 Feb 2011, 10:27

Graficul prezentat de noi este unul real realizat pe GTI-ul MK6 de dezvoltare din UK. Uite mai jos ai un exemplu de 2.0 TSI ( 200 cp la baza ) care cu admisie, evacuare, intercooler si Revo stage1 dar cu setari corespunzatoare ( nefiind lansat la vremea aceea stage2 ) a dat o putere de 310 cp.

Imagine

Imagine
 
Avatar utilizator
volvol
Mesaje: 668
Membru din: 28 Aug 2010, 23:21
Localitate: Timisoara

Re: REVO Technik - Performance Software for yor Seat

08 Feb 2011, 14:05

Aveti cumva si un grafic de putere/cuplu de la un Stage 1 simplu pentru motorul de 211 PS/207BHP? Graficele de deasupra sunt pentru primul 2.0 TSI (cel de 200 PS). Ma gandesc ca nu sunt mari diferente intre cele doua motoare, dar sigur nu sunt absolut identice.

Cel mai mult ma intereseaza sa vad cum arata curba de cuplu la Stage 1 (fara alte modificari) pe o masina reala (reala insemand un client cu masina stock care si-a facut Stage 1 la voi, nu masina de dezvoltare). Curba de cuplu din prezentarea de la link-ul de mai jos arata absolut impecabil si sunt curios daca si in realitate este la fel sau in prezentare este doar un desen:
http://www.revotechnik.com/index.php?mod=2011GTI

Imagine
Scirocco 2.0 TSI - 0 -> 7200 rpm
ex Leon FR 2.0 TSI DSG
 
Avatar utilizator
vladGTI
Mesaje: 32
Membru din: 16 Dec 2009, 10:37

Re: REVO Technik - Performance Software for yor Seat

16 Feb 2011, 17:39

Salut volvol,

Am atasat graficele de la un Golf MK6 GTI 2.0TSI 211 HP cu cutie DSG.
Masina este 100% stock, benzina folosita este Alto 101.
GTI-ul are soft Revo de anul trecut, insa abia acum am masurat-o.
Puterea maxima obtinuta a fost de 290 Hp, dar setarea optima a fost cea de 284 Hp, cu care am si lasat masina.

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine
 
Avatar utilizator
volvol
Mesaje: 668
Membru din: 28 Aug 2010, 23:21
Localitate: Timisoara

Re: REVO Technik - Performance Software for yor Seat

16 Feb 2011, 23:09

Arata foarte frumos curba de cuplu si de putere. Bravo pentru realizare si multzumesc ca ati share-uit informatia.

Curiozitatea mi-a fost satisfacuta in proportie de 50%. Sper sa nu fiu considerat pisalog/carcotas, dar as dori sa mai intreb cate ceva pentru ca incerc sa inteleg. Un dyno cu aceast Golf 6 GTI si cu soft-ul ei stock banuiesc ca nu aveti pentru ca nu s-a efectuat o masuratoare inainte de remapare (ar fi fost interesant de vazut o comparatie inainte si dupa). Dar macar aproximativ, care ar fi valorile de putere/cuplu care apar la o masina stock pe dyno (stiu ca difera de la masina la masina, conditii climatice etc)?

Imi vine greu sa cred ca doar un simplu Stage 1 poate urca puterea de la 207 BHP la 284 BHP si cuplul de la 280 Nm la 454 Nm (valori date de producator). Ma astept ca o masina stock masurata in aceleasi conditii (ca si dupa remapare) sa afiseze ca si valori maxime (peak) 230-240 BHP si 320-330 Nm. Asta ar insemna o crestere reala de putere/cuplu in peak de 45-55 BHP si 120-130 Nm (lucru cu care as fi pe deplin multumit de la un Stage 1).
Scirocco 2.0 TSI - 0 -> 7200 rpm
ex Leon FR 2.0 TSI DSG
 
Avatar utilizator
vladGTI
Mesaje: 32
Membru din: 16 Dec 2009, 10:37

Re: REVO Technik - Performance Software for yor Seat

17 Feb 2011, 10:49

Salut volvol,

Masina fiind modificata de anul trecut, masuratoarea si setarea au fost facute doar cu softul Revo.
Dar din moment ce puterea masurata de noi coincide cu cea masurata in UK, ne asteptam ca si puterea stock sa fie aceeasi, adica de aprox. 230-240 Hp, iar cuplul de +300 Nm.
In cazul in care esti interesat, iti putem oferi un test inainte si dupa modificare pentru a vedea exact cresterea de putere/cuplu.

De asemenea orice soft Revo are 30 de zile "money back guarantee", deci nu ai nimic de pierdut :)

O zi buna,
Vlad

 
Avatar utilizator
volvol
Mesaje: 668
Membru din: 28 Aug 2010, 23:21
Localitate: Timisoara

Re: REVO Technik - Performance Software for yor Seat

23 Feb 2011, 17:36

Da, ma intereseaza, de asta tot intreb. :D Intrebarile prefer sa le scriu aici si sa nu trimit mesaje private, in caz ca mai multi colegi de pe forum sunt interesati de acest subiect. Nu ma intereseaza asa de mult costurile operatiunii sau faptul ca imi pot primii banii inapoi, cat sa fie totul de calitate si sa existe transparenta.

La 2.0 TSI dupa un Stage 1, banuiesc ca se va modifica in sus temperatura uleiului si temperatura in admisie. La ce valori se poate ajunge peste valorile obtinute cu maparea stock (in caz ca ati masurat)? M-ar interesa niste valori aproximative, dar care sa fi rezultat in urma verificatii cu VAGCOM-ul, nu scoase din burta.

Cum am spus, prefer o treaba de calitate si daca pentru un stage 1 ar fi mai recomandat un intercooler marit, un cat-back si un cold air intake pentru micsorarea temperaturilor ... atunci as prefera sa stiu de la inceput. Degeaba ai niste cai in plus, daca nu-i poti folosi la maxim atunci cand afara sunt temperaturi ridicate.

Multzam ... si sa nu crezi ca nu apreciez faptul ca imi raspunzi la intrebari.
Scirocco 2.0 TSI - 0 -> 7200 rpm
ex Leon FR 2.0 TSI DSG
 
Avatar utilizator
vladGTI
Mesaje: 32
Membru din: 16 Dec 2009, 10:37

Re: REVO Technik - Performance Software for yor Seat

23 Feb 2011, 18:29

Stage 1 a fost gandit si dezvoltat pentru masina stock, asadar nu este necesar sa se schimbe alte piese. Daca se doreste neaparat schimbarea intercoolerului sau a admisiei, nu este nici o problema, ele aduc un aport pozitiv. Dar deja ne apopiem de hardware-ul necesar pentru stage 2.

Cat despre parametrii de functionare ai motorului, atat inainte cat si dupa modificare, fiind un forum public nu ii vom posta aici, in schimb toti clientii nostrii care sunt interesati de aceste date au acces la ele ( putem oferi logurile efectuate cu vagcom-ul atat cu softwareul stock, cat si cu softwareul Revo ). Ceea ce pot sa spun in schimb pe un forum public este ca nu vor exista probleme de fiabilitate iar toti parametrii de functionare a motorului dupa resoftare sunt optimi.
 
Avatar utilizator
volvol
Mesaje: 668
Membru din: 28 Aug 2010, 23:21
Localitate: Timisoara

Re: REVO Technik - Performance Software for yor Seat

23 Feb 2011, 21:17

OK. Multzam.

Intercooler-ul de la noile 2.0 TSI este acelasi cu cel care este pe Leon FR pre-facelift, Golf 5 GTI, Leon Cupra, Octavia RS pre-facelift?

Sau este un model nou?

Care este urmatoarea varianta de upgrade pentru el, intercooler-ul de S3 sau cel de Cupra R? Sunt identice acestea doua?

Daca se doreste o scadere a temperaturii in admisie, care din urmatoarele 3 componente ar avea cel mai bun rezultat:
- intercooler
- cold air intank
- cat-back sport pentru o evacuare mai rapida a gazelor
Scirocco 2.0 TSI - 0 -> 7200 rpm
ex Leon FR 2.0 TSI DSG
 
Avatar utilizator
vladGTI
Mesaje: 32
Membru din: 16 Dec 2009, 10:37

Re: REVO Technik - Performance Software for yor Seat

24 Feb 2011, 12:41

Eficienta intercooleruli de pe 2.0TSI este similara cu cea de pe Golf 5 2.0TFSI.
Modelele non-facelift de Audi S3 aveau intercoolerul integral din aluminiu, inclusiv bazinele laterale. In schimb o data cu faceliftul la S3 bazinele laterale au fost inlocuite cu unele de plastic, probabil din considerente financiare. Chiar si asa este mai eficient decat intercoolerul de la modelele FR ( Cupra R si S3 facelift au acelasi intercooler ).
Un upgrade mult mai eficient ar fi un intercooler THS sau un Twintercooler Forge folosit in combinatie cu intercoolerul de S3 non-facelift.
Singura modificare care va scadea considerabil temperaturile din admisie ( fiind un motor turbo ) este intercoolerul, dar dupa cum am spus, stage1 nu necesita intercooler, si nici la stage2 nu este obligatoriu, doar recomandat.
Cat despre temperaturile in admisie, chiar si cu masina stock acestea variaza in functie de temperaturile exterioare. Cat despre cat-back, efectul acestuia fara un downpipe este aproape egal cu zero, asadar daca tot vrei sa investesti intr-o evacuare, iti recomand o evacuare turbo-back completa.
Temperaturile din admisie nu au nici o legaura directa cu evacuarea, in schimb EGT-ul este influentat considerabil de evacuare ( evident turbo-back, nu doar cat-back ).
 
Avatar utilizator
volvol
Mesaje: 668
Membru din: 28 Aug 2010, 23:21
Localitate: Timisoara

Re: REVO Technik - Performance Software for yor Seat

24 Feb 2011, 14:11

Multzam de raspuns.

Am inteles ca pentru un Stage 1 nu este nevoie de alte componente hardware, insa vreau sa vad daca un Stage 1 + un upgrade la intercooler nu ar fi mai eficient decat un simplu Stage 1. Chiar daca dupa un Stage 1 parametrii de functionare raman optimi, sunt sigur ca exista diferente la temperatura in admisie intre Stage 1 si stock. Eu as vrea sa diminuez acest efect si nu eram sigur care era cea mai buna optiune (acuma am inteles ca intercooler-ul este).

Daca ai un IC mai potent insotit de un Stage 1, practic aerul care ajunge in admisie va avea o temperatura mai mica (deci va contine mai mult oxigen) si arderea va fi mai buna, desi cantitatea de aer care trece prin filtrul de aer stock este aceiasi (nu este montat un cold air intake care sa mareasca debitul de aer). Mai rezulta si ceva HP/Nm in plus, pe langa efectul benefic de a mentine temperatura de ardere mai scazuta.

Mai am si 3 intrebari punctuale:

1. Spune-mi te rog daca am inteles corect ce am relatat mai sus. Adica daca cu un upgrade si la IC + Stage 1 voi avea performante mai bune si temperatura in admisie mai mica decat la un Stage 1 simplu. Fluxul de aer nu se modifica (se modifica fata de stock, dar nu fata de un Stage 1 simplu fara IC) pentru ca nu se monteaza cold air intake => nu este necesara evacuare turboback pentru a evacua mai rapid gazele (arderea ar fi mai eficienta cu alt IC, dar rezulta aceiasi cantitate de gaze ca si la Stage 1 fara IC - ca sa ma exprim asa).

2. Un upgrade la IC poate sa introduca turbo-lag suplimentar sau efectul este diminuat pentru ca se face upgrade si la soft (nu se lasa soft-ul stock)? Exista alte dezavantaje care ma impiedica sa montez un IC mai potent?

3. Pentru motoarele 2.0 TFSI stiu care erau variantele de IC plug and play. Pentru 2.0 TSI, ce variante de IC exista care sa se potriveasca perfect in locul celui stock (cu prindere cu tot)? Sunt aceleasi ca si pentru 2.0TFSI?
Cel mai mult mie mi-ar conveni sa montez in locul IC-ul actual, pe cel de pe Cupra R (identic cu cel de pe S3 facelift cum ai spus). Se potriveste perfect acest intercooler pe 2.0TSI si este la performante peste cel stock de pe FR facelift?
Scirocco 2.0 TSI - 0 -> 7200 rpm
ex Leon FR 2.0 TSI DSG
 
Avatar utilizator
vladGTI
Mesaje: 32
Membru din: 16 Dec 2009, 10:37

Re: REVO Technik - Performance Software for yor Seat

08 Mar 2011, 14:51

Scuze de raspunsul intarziat.
1. Pentru stage1 nu este nevoie de o evacuare turbo-back, nici de intercooler.
2. In urma montarii unui intercooler mai eficient, turbolag-ul va creste nesemnificativ.
3. Solutia cea mai buna ar fi un intercooler THS sau un twintercooler Forge.
 
Avatar utilizator
volvol
Mesaje: 668
Membru din: 28 Aug 2010, 23:21
Localitate: Timisoara

Re: REVO Technik - Performance Software for yor Seat

08 Mar 2011, 15:59

vladGTI scrie:
Scuze de raspunsul intarziat.

Nici o problema. Multzam fain.
Scirocco 2.0 TSI - 0 -> 7200 rpm
ex Leon FR 2.0 TSI DSG
 
Avatar utilizator
vladGTI
Mesaje: 32
Membru din: 16 Dec 2009, 10:37

Re: REVO Technik - Performance Software for yor Seat

08 Mar 2011, 16:27

Primavara aduce preturi mai mici la Revo Technik


Cel mai bun Performance Software pentru masina dvs. a devenit si mai accesibil, astfel am redus pretul softurilor Revo Technik la anumite modele.

Preturile noi sunt actualizate pe http://www.revotechnik.ro

Imagine
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori