Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 14
 
Avatar utilizator
vladGTI
Mesaje: 32
Membru din: 16 Dec 2009, 10:37

Re: REVO Technik - Performance Software for yor Seat

26 Noi 2010, 18:14

Incepand de azi si pana pe data de 31 Decembrie 2010, orice software REVO Technik beneficiaza de o reducere de 150 euro !!!
Este felul nostru de a va spune Sarbatori Fericite !


Mai multe detalii pe http://www.revotechnik.ro

Imagine
 
Avatar utilizator
vladGTI
Mesaje: 32
Membru din: 16 Dec 2009, 10:37

Re: REVO Technik - Performance Software for yor Seat

15 Dec 2010, 14:08

Audi S3 2.0TFSI REVO Stage 2

Nu este un Seat, dar motorul este identic cu cel pe pe Cupra si Cupra R :)

Primul grafic este facut cu software-ul original al masinii si cu o evacuare turbo-back Revo + admisie cold air EVO MS si cu benzina OMV Carrera 100. Stim din experienta ca modelele S3 2.0 TFSI dezvolta o putere ceva mai mare decat cea declarata de fabricant, dar ne-a suprprins si pe noi placut acest rezultat. Evident un mare aport l-a avut evacuarea evacuarea turbo-back Revo de 3" si admisia EVO MS care erau deja montate pe masina ( estimam un plus de aprox 15-20 bhp fata de stock ). Rezultatul :
- 305 cp
- 424 Nm

Urmatorul test este facut dupa instalarea si setarea software-ului Revo Stage 2. Am efectuat o serie de teste cu diferite setari, iar setarea optima care ne-a multumit atat din punctul de vedere al performantelor cat si din punctul de vedere al parametrilor de functionare a motorului a fost aceasta :
- 355 cp
- 461 Nm

Urmeaza sa fie montata o pompa de benzina de inalta presiune aftermarket, dupa care vom trece la Revo Stage 2+.

Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine
 
Avatar utilizator
vladGTI
Mesaje: 32
Membru din: 16 Dec 2009, 10:37

Re: REVO Technik - Performance Software for yor Seat

22 Dec 2010, 20:44

Un Seat Leon Cupra 2.0 TFSI , 240 cp de fabrica avand urmatoarele modificari:

- evacuare turbo-back Milltek
- intercooler Audi S3
- admisie cold air EVO MS
- pompa benzina inalta presiune aftermarket
- REVO Stage 2+ Performance Software
Rezultatul: 372 Cp si 457 Nm
Imagine Imagine Imagine Imagine
 
Avatar utilizator
vladGTI
Mesaje: 32
Membru din: 16 Dec 2009, 10:37

Re: REVO Technik - Performance Software for yor Seat

22 Dec 2010, 20:53

Un Seat Leon Cupra 2.0 TFSI, 240 cp de fabrica, avand urmatoarele modificari:

- admisie cold air intake ATP
-REVO Performance Stage 1 Software

Rezultatul: 337 Cp si 432 Nm
Imagine Imagine Imagine
Ultima oară modificat 22 Dec 2010, 20:58 de către vladGTI, modificat de 2 ori în total.
 
Avatar utilizator
vladGTI
Mesaje: 32
Membru din: 16 Dec 2009, 10:37

Re: REVO Technik - Performance Software for yor Seat

22 Dec 2010, 20:56

Azi am masurat o Skoda Octavia RS 2.0TFSI K03 turbo, 200 cp din fabrica. Masina are urmatoarele modificari:

- Evacuare turbo-back Milltek resonated cu catalizator sport de 200 celule
- Admisie cold-air EVO MS
- Pompa benzina inalta presiune aftermarket
- PCV fix
- Intercooler Audi S3
- REVO Stage 2+ Performance Software

Rezultatul: 302 Hp si 437 Nm
Imagine Imagine Imagine
 
Avatar utilizator
vladGTI
Mesaje: 32
Membru din: 16 Dec 2009, 10:37

Re: REVO Technik - Performance Software for yor Seat

22 Dec 2010, 21:00

Inca un 2.0 TFSI, de data aceasta este vorba de un Golf V GTI 2.0TFSI 200 cp din fabrica. Masina a ajuns la noi avand montate un downpipe Milltek si o admisie cold-air EVO MS.
Dupa instalarea software-ului REVO Stage 2, am facut si o masurare pe standul dyno, rezultatul fiind de 282 Hp si 411 Nm
Imagine Imagine Imagine
 
Avatar utilizator
vladGTI
Mesaje: 32
Membru din: 16 Dec 2009, 10:37

Re: REVO Technik - Performance Software for yor Seat

22 Dec 2010, 21:08

Este vorba de un Audi S3 2.0 TFSI de 265 cp la baza.
Masina apartine REVO Technik Romania, fiind una din masinile de prezentare.
Partea de motor este finalizata in proportie de 90%, pe viitor urmand sa primeasca doar mici reglaje de finete. Dupa cum sugereaza si numele proiectului RT 500 ( Road & Track ) masina va fi construita pentru track-days, dar in acelasi timp sa pastreze caracteristicile unei masini de strada, cu care sa te poti deplasa pe roti pana la Nurburgring si inapoi ca si cu o masina normala de strada.
Momentan trenul de rulare este standard, urmand a fi modificat complet pana in primavara 2011.
Modificarile aduse motorului sunt urmatoarele:
- Kit turbo Garrett GT3071R
- Injectoare FSI de Audi R8/RS4 V8
- Pistoane Supertech
- Biele Brute
- Kit supape Ferrea
- Admisie cold air EVO MS
- Pompa benzina inalta presiune aftermarket
- Pompa suplimentara benzina in-tank
- Evacuare turbo back 3" REVO
- Twincooler Forge
- Suporti motor VF-Engineering
- Kit ambreiaj Sachs SRE + volanta singlemass
- REVO Stage 4 Performance Software

Puterea maxima dezvoltata in aceste conditii este de 534 Bhp si 638 Nm.
Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine

 
Avatar utilizator
ace117
Membru Fondator
Mesaje: 5359
Membru din: 27 Noi 2007, 22:38
Localitate: Sf. Gheorghe

Re: REVO Technik - Performance Software for yor Seat

23 Dec 2010, 11:29

Sounds good! :)
VW TIGUAN TRACK & AVENUE "THE BIG FOOT" 210 CP/450 Nm - CFT stg1
EX - SEAT LEON FR "THE STEALTH KNIGHT" 218 CP/453 Nm - RBN stg1

Imagine Imagine
 
Avatar utilizator
Adrian@Revo
Subiect Autor
Mesaje: 93
Membru din: 29 Mar 2009, 10:47
Localitate: Oradea
Contact:

Re: REVO Technik - Performance Software for yor Seat

24 Dec 2010, 11:06

Imagine
AUTOSOFT s.r.l. - Superchips & REVO Main Dealer
www.superchips.ro - www.revotechnik.ro
 
Avatar utilizator
Bogdan_wtb
Mesaje: 819
Membru din: 05 Mai 2008, 18:45
Localitate: IASI
Contact:

Re: REVO Technik - Performance Software for yor Seat

27 Dec 2010, 13:04

salut , pentru 1.6 16v , 105 cp cod motor azd cit as cistiga ca putere si ce pret ar fi ?
mersi.............
Ex-Leon 2002 1,6 16v 105cp[/size][/b]
viewtopic.php?f=134&t=4979
Opel Vectra C Y22DTR
Seat Ibiza 1.4 16v
 
Avatar utilizator
vladGTI
Mesaje: 32
Membru din: 16 Dec 2009, 10:37

Re: REVO Technik - Performance Software for yor Seat

27 Dec 2010, 13:59

Salut Bogdan,

Pentru motorul 1.6 16v 105 cp cresterea de putere este de aproximativ 8-10%, iar pretul este 299 - 150 reducere de sarbatori = 149 Euro ( fara TVA ).
 
Avatar utilizator
Bogdan_wtb
Mesaje: 819
Membru din: 05 Mai 2008, 18:45
Localitate: IASI
Contact:

Re: REVO Technik - Performance Software for yor Seat

28 Dec 2010, 11:26

mersi
cea mai aproape locatie de iasi unde va pot gasi , unde ar fi ?
Ex-Leon 2002 1,6 16v 105cp[/size][/b]
viewtopic.php?f=134&t=4979
Opel Vectra C Y22DTR
Seat Ibiza 1.4 16v
 
Avatar utilizator
vladGTI
Mesaje: 32
Membru din: 16 Dec 2009, 10:37

Re: REVO Technik - Performance Software for yor Seat

03 Ian 2011, 17:39

Lista cu toti dealerii Revo Technik din Romania o gasesti aici : http://www.revotechnik.ro/website/Contact.html
 
Avatar utilizator
vladGTI
Mesaje: 32
Membru din: 16 Dec 2009, 10:37

Re: REVO Technik - Performance Software for yor Seat

26 Ian 2011, 15:19

Avem placerea sa anuntam lansarea software-ului REVO Stage 2 pentru motoarele 2.0 TSI - 300 BHP & 460 NM :

http://www.revotechnik.ro/chip-tuning/V ... age-2.html
 
Avatar utilizator
volvol
Mesaje: 668
Membru din: 28 Aug 2010, 23:21
Localitate: Timisoara

Re: REVO Technik - Performance Software for yor Seat

31 Ian 2011, 00:40

Doar cateva intrebari si o completare. Motorul acesta are 211 PS declarati de producator cu benzina RON98, nu 211 BHP. 211 PS = 207 BHP.

1. Ce modificari hardware presupune Stage 2 (turboback si cold air intake)?

2. Exista mapari diferite pentru benzina RON95 si RON98?

3. Se poate folosi maparea si pentru masinile DSG cu aceleasi rezultate?

4. Cand va fi disponibil un soft pentru cutiile DSG de pe 2.0 TSI (211 PS) - macar se lucreaza la asta?

5. Maparile sunt identice si pentru acelasi motor 2.0 TSI (211 PS) prezent pe Leon/Altea FR?

Ar mai fi de mentionat ca masina stock a scos de dyno 246 BPH, deci o crestere reala de 54 BHP in peak (nu de 89 BHP cum s-ar putea intelege din link-ul de pe site-ul Revo Romania). Deci daca masina ta ar scoate pe dyno 207 BHP (cat declara producatorul), dupa remapare Revo Stage 2 ar scoate 261 BHP in peak (valori aproximative, depinde de la masina la masina). Diferenta cea mai mare intre stock si Stage 2 a fost de 90 BHP la 4.200 turatii. Informatii luate de pe site-ul Revo al firmei mama. Banuiesc ca masuratorile pe dyno s-au efectuat cu benzina RON98 sau RON100. Sper ca nu s-a folosit carburant racing sau aditivi.

Multzam.
Scirocco 2.0 TSI - 0 -> 7200 rpm
ex Leon FR 2.0 TSI DSG
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 14

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori