Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
Avatar utilizator
CaTaLinZIF
Enigmatic
Mesaje: 377
Membru din: 26 Iul 2008, 19:58
Localitate: Falticeni
Contact:

Re: s-a aprins martorul de ABS ESP PRESIUNE ROTI

11 Mai 2009, 22:33

aceeasi problema si la mine....nu se reseta sub nici o forma...problema venea de la o mufa a senzorului abs/esp dar care se afla sub scaun...cica era deranjat...cum s-a deranjat ea sub scaun nu stiu...dar ma bucur ca s-a rezolvat imediat...:)
Leon 2.0 TDI Stylance. Magico Black. B-77-ZIF
Cordoba 1.9 TDI 101 CP SV-09-UMU
Ibiza 1.4 75 CP Yellow SV-09-WFT
 
Avatar utilizator
mirceamircea
Mesaje: 702
Membru din: 29 Aug 2008, 11:25
Localitate: Titan / Vitan
Contact:

Re: s-a aprins martorul de ABS ESP PRESIUNE ROTI

12 Mai 2009, 15:07

Salut,

am si eu o nelamurire: exista un singur martor pentru toate functiile astea (ABS, ESP, Presiune in pneuri) sau sunt 3 diferiti?

Intreb pentru ca mie mi se tot aprinde cel de presiune (arata cam asa: (!) ) cu toate ca "la ochi" nu se vede nimic suspect la roti si nici nu am luat vreo groapa d-aia fenomenala...
____________________________________________________________
MirceaM
Ex: Seat Leon CUPRA 1P - SWJ

Ex: Cielo '97 GLE
 
Avatar utilizator
grecutzu2005
Subiect Autor
Mesaje: 4872
Membru din: 16 Dec 2008, 13:15
Localitate: Timisoara
Contact:

Re: s-a aprins martorul de ABS ESP PRESIUNE ROTI

12 Mai 2009, 15:14

depinde... eu cred ca la roti este o mufa care e cu toate 3...
daca tie ti se aprinde becu la roti inseamna ca una e mai desunflata decat celalalte 3 poate in 3 ai 2 bari si in una ai 1.9 si nu se observa cu ochiu liber.dute si verifica presiunea in roti.
sau poate e mai mare.
Λέω aυτa κaι είνaι τρελa!
SEAT CUPRA 2.0 TFSI 240 HP
www.JustClassics.ro
 
Avatar utilizator
mirceamircea
Mesaje: 702
Membru din: 29 Aug 2008, 11:25
Localitate: Titan / Vitan
Contact:

Re: s-a aprins martorul de ABS ESP PRESIUNE ROTI

12 Mai 2009, 15:21

Aha, OK, 10x Grecule, o sa ma duc sa fac presiunea si eventual sa-mi bag azot! :bounce:
____________________________________________________________
MirceaM
Ex: Seat Leon CUPRA 1P - SWJ

Ex: Cielo '97 GLE
 
Avatar utilizator
weederash
Mesaje: 174
Membru din: 10 Dec 2008, 12:09
Localitate: Bucuresti/Colentina
Contact:

Re: s-a aprins martorul de ABS ESP PRESIUNE ROTI

26 Mai 2009, 16:53

de ceva timp, vreo 2 saptamani nu se mai stinge becul de ESP. Testat cu vag com si eroare ceva gen G force lateral acceleration G200 :( vreo idee ceva ?? inainte se stingea dupa ce opream si reporneam motorul acum.. pauza :(
Leon 1M 1.8T 20V / 179 BHP
. B 39 WDR
 
mavi
Mesaje: 7
Membru din: 21 Ian 2009, 22:24
Localitate: medgidia

Re: s-a aprins martorul de ABS ESP PRESIUNE ROTI

29 Mai 2009, 10:12

problema asta a aparut si la mine,aveam doar 7000 km,doar ca mi se aprindeau martorii de la 25 km/h in sus.de vina a fost rulmentul stg. spate
 
Avatar utilizator
badganaflee
V.I.P.
Mesaje: 3412
Membru din: 19 Oct 2008, 16:54
Localitate: TM
Contact:

Re: s-a aprins martorul de ABS ESP PRESIUNE ROTI

29 Mai 2009, 10:27

grecu man , nu uita ca tu ai dat la stadion cand te-ai driftuit cu roata fata de am crezut cu totii ca ti-ai rupt-o , cine stie poate ca atunci s-a fisurat rulmentul, iar acum a cedat, vb. cu corny de la seat si vezi de-o programare

 
Avatar utilizator
grecutzu2005
Subiect Autor
Mesaje: 4872
Membru din: 16 Dec 2008, 13:15
Localitate: Timisoara
Contact:

Re: s-a aprins martorul de ABS ESP PRESIUNE ROTI

29 Mai 2009, 11:49

Men eu nu am nici o problema la mine s-a rezolvat. acuma altcineva are probleme cu masina.
la mine era taiat cablu nu stiu din ce cauza dar asta e ce sa faci.
Λέω aυτa κaι είνaι τρελa!
SEAT CUPRA 2.0 TFSI 240 HP
www.JustClassics.ro
 
Avatar utilizator
Cosmin
Admin
Mesaje: 5876
Membru din: 14 Feb 2008, 17:11
Localitate: Sibiu
Contact:

Re: s-a aprins martorul de ABS ESP PRESIUNE ROTI

01 Iun 2009, 08:32

weederash scrie:
G force lateral acceleration G200 :( vreo idee ceva ??


G200 e un senzor, dupa cum ii spune si numele, de accelaratie laterala. Valorile de pe VCDS pt. senzorul respectiv trebuie sa fie intre -1.5 si +1.5 m/secunda la patrat.
E legat (sau mai bine zis ) are legatura cu sustemul de franare. Exista 2 tipuri de sisteme de franare la 1P, 5P, 1K etc. si anume MK 60 si MK 70.
Banuiesc ca la tine e MK 60.
Problema poate fi senzorul in sine care s-a defectat, o conexiune defecta sau, daca ai facut modificari la sistemul de franare (etrieri, discuri de frana etc.) s-au pierdut basic settings de la senzorul respectiv.
Problema se poate rezolva la dealer. Sau daca ai VCDS, poti sa incerci sa o corectezi personal.
Din pacate mi-e greu sa-ti detaliez procedura aici, e destul de complicat si in plus ai nevoie de un cod de login pt. a accesa brake electronics.
Imagine

MKM Autotechnik - Service auto multibrand Click pt. Detalii si imagini

DIY Info Leon 1P / Altea 5P Click pt. Detalii si imagini
 
DIP
Mesaje: 234
Membru din: 06 Dec 2009, 16:19
Localitate: PITESTI
Contact:

Re: S-a aprins martorul de ABS ESP presiune in roti

11 Iul 2011, 14:08

Salut,
Pornind masina de dimineata maartorul ABS nu a mai vrut sa se stinga.Nu am franat brusc, am mers normal.Ce sa fie?Maine oricum ma duc la o consultatie cu ea.
Furia GRI....1.4 16V - 75 caluti frumosi
 
Avatar utilizator
nmihai67
Michel-Angelo
Mesaje: 1568
Membru din: 27 Sep 2008, 18:14
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: S-a aprins martorul de ABS ESP presiune in roti

11 Iul 2011, 19:44

Pentru cei cu senzorul de presiune a rotilor :

Sistemul in sine nu monitorizeaza presiunea in roti ( lipsa senzor in roata! ), ci cu ajutorul senzorilor se ABS , diferente aparute intre rotatiile de roata.
Mai precis , dupa ce facem presiunea la vulcanizare, plecam de la ideea ca le-am facut la fel,memoram "presiunea de roti ". Roata are un anumit diametru, deci va face anumite turatii pe sosea. Senzorul ABS masoara aceste rotatii. Daca Cauciucul pierde putin aer, rotaia acelei roti va fi mai mica datorita circumferintei mai mici. Senzorul ABS , masoara cu usurinta aceasta diferenta . Dupa care v-a aprinde martorul in bord pentru presiune roti.

Sistemul adevarat de monitorizare a presiunii din Cauciucuri , necesita un ventil care are si un senzor wireless. Acest sistem se poate comanda la dealer pentru cei cu CAN-Bus.

Un alt exemplu este unul aftermarket :Pret 435 Ron, detalii >> vezi link jos

http://www.thunderwebshop.ro/?p=product ... Product=16


Sper sa fie de folos cuiva aceste informatii.
Daca ma rogi - o sa incerc !
Daca nu pot - o sa caut!

Seat Toledo 1.9 TDI Signo - ASV - 140 CP - ESP - 2002
 
Avatar utilizator
JohnnRO
Mesaje: 9
Membru din: 01 Mar 2011, 23:46
Localitate: Bucharest

Re: S-a aprins martorul de ABS ESP presiune in roti

17 Mar 2014, 14:25

Salutare,

Am si eu cateva intrebari (poate a mai patit cineva)
Sambata am plecat in vizita la cineva .Am revenit la masina si dupa ce am parcurs 5 km am constatat (o estorsiune a unui degajament..... :shock: s-au aprins in bord EPC , ESP, Engine, sensor presiune, toate pe galben, motorul nu se tura mai mult de 1100 rot/min. Am incercat sa resetez ESP, senzorul de presiune roti nimic. Am ajuns acasa pe avarii cu frigiderul plin :violent1: 10-20 km/ora.
Astazi am deconectat bateria am lasat-o circa 15 minute dupa care au ramasi aprinsi decat senzori ESP, Volan, Presiune roti (tot pe galben) si stopurile de frana erau arinse fara cel de sus dupa haion)si palpaiau. Am scos mufele de la stopuri si le-am reconectat si asa sau stins.

PS. cine ma poate ajuta cu o scanare?

Seat Leon Cupra 1p 2008, Bucuresti
SEAT Cupra 1p
 
Avatar utilizator
JohnnRO
Mesaje: 9
Membru din: 01 Mar 2011, 23:46
Localitate: Bucharest

Re: S-a aprins martorul de ABS ESP presiune in roti

24 Mar 2014, 15:26

JohnnRO scrie:
Salutare,

Am si eu cateva intrebari (poate a mai patit cineva)
Sambata am plecat in vizita la cineva .Am revenit la masina si dupa ce am parcurs 5 km am constatat (o estorsiune a unui degajament..... :shock: s-au aprins in bord EPC , ESP, Engine, sensor presiune, toate pe galben, motorul nu se tura mai mult de 1100 rot/min. Am incercat sa resetez ESP, senzorul de presiune roti nimic. Am ajuns acasa pe avarii cu frigiderul plin :violent1: 10-20 km/ora.
Astazi am deconectat bateria am lasat-o circa 15 minute dupa care au ramasi aprinsi decat senzori ESP, Volan, Presiune roti (tot pe galben) si stopurile de frana erau arinse fara cel de sus dupa haion)si palpaiau. Am scos mufele de la stopuri si le-am reconectat si asa sau stins.

PS. cine ma poate ajuta cu o scanare?

Seat Leon Cupra 1p 2008, Bucuresti



Se pare ca nu mai citeste nimeni :? :? :?
SEAT Cupra 1p
 
Avatar utilizator
nmihai67
Michel-Angelo
Mesaje: 1568
Membru din: 27 Sep 2008, 18:14
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: S-a aprins martorul de ABS ESP presiune in roti

25 Mar 2014, 13:51

Citim, citim. :hi :drive
Daca ma rogi - o sa incerc !
Daca nu pot - o sa caut!

Seat Toledo 1.9 TDI Signo - ASV - 140 CP - ESP - 2002
 
Avatar utilizator
RoKo
Mesaje: 112
Membru din: 01 Noi 2009, 10:44
Localitate: bucuresti
Contact:

Re: s-a aprins martorul de ABS ESP PRESIUNE ROTI

15 Mar 2015, 17:36

Cosmin scrie:
weederash scrie:
G force lateral acceleration G200 :( vreo idee ceva ??


G200 e un senzor, dupa cum ii spune si numele, de accelaratie laterala. Valorile de pe VCDS pt. senzorul respectiv trebuie sa fie intre -1.5 si +1.5 m/secunda la patrat.
E legat (sau mai bine zis ) are legatura cu sustemul de franare. Exista 2 tipuri de sisteme de franare la 1P, 5P, 1K etc. si anume MK 60 si MK 70.
Banuiesc ca la tine e MK 60.
Problema poate fi senzorul in sine care s-a defectat, o conexiune defecta sau, daca ai facut modificari la sistemul de franare (etrieri, discuri de frana etc.) s-au pierdut basic settings de la senzorul respectiv.
Problema se poate rezolva la dealer. Sau daca ai VCDS, poti sa incerci sa o corectezi personal.
Din pacate mi-e greu sa-ti detaliez procedura aici, e destul de complicat si in plus ai nevoie de un cod de login pt. a accesa brake electronics.


Salut Cosmin,

Aceiasi problema a aparut si la mine recent (toti 3 martori aprinsi). acestia se sting dupa ce opresc motorul. Insa dupa ce pornesc din nou masina si plec de pe loc, dupa ce depasesc 20 km/h, se aprind din nou toti 3 martori + mesajul "ABS/ESP Error". asta a inceput sa apara imediat dupa ce am schimbat placutele pe spate. Cei de la service-ul unde le-am schimbat au facut o scanare, au gasit eroarea cu nu stiu ce la roata stg spate insa dupa ce au verificat si cablul si senzorul au observat ca totul este in regula si functioneaza si au sters erorile. Insa dupa ce am plecat de acolo au aparut din nou erorile. Au spus ca trebuie sa merg la Porsche ca softul lor poate sa faca mai multe, eventual o resetare a modului ABS. Crezi ca asta ar rezolva problema?
Altea XL Style facelift - 1.4 TSI 125 CP CANDY WHITE

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator