13 Noi 2009, 09:17
SPOTURI ÎN OGLINDĂ: Cine-i mai ambiţios, Ursus sau Mercedes Benz?
“Toţi ar trebui să avem un vis”. Aşa începe ultima reclamă Ursus, creată de curând de Papaya Advertising, pentru “a întări imaginea de bere premium” (despre care paginademedia.ro a scris aici). Conceptul: AMBIŢIA.
“Toţi ar trebui să avem un vis”. Aşa începe şi o reclamă Mercedes Benz, făcută anul trecut în Marea Britanie, de către agenţia AMV BBDO. Conceptul reclamei (pe care a găsit-o George Hari Popescu): AMBITION.
Asemănările nu se opresc la text, după cum se vede în imaginile de mai jos. “Ursus şi-a luat Papaya de la Mercedes”, scrie George Hari Popescu pe blogul lui.
Iată cele două spoturi “ambiţioase”:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=-RhDuNIQP10&feature=player_embedded[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=fB-pJ_jyzR8&feature=player_embedded[/youtube]
Mercedes Ambition - Ursus Ambition
Toti ar trebui sa avem un vis, asa spune melodia - Toti ar trebui sa avem un vis
Cu totii avem nevoie de un tel - Cu totii avem nevoie sa ajungem undeva...
Catre care sa tintim - Visele pot deveni adesea provocari, dar pentru asta ne-am nascut. Istoria va fi buna cu noi sau o vom rescrie
Si cand vine momentul in care iti realizezi visul - Si atunci cand ajungi undeva vine si rasplata,
Alege-ti unul nou - sansa de a merge mai departe...
___ - AMBITIA, primul ingredient al progresului