Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 47
 
Avatar utilizator
HUNTER
HUNTER
Mesaje: 5775
Membru din: 30 Noi 2011, 20:27
Localitate: Fagaras

Re: Leon Limited Edition reborn Cupra

30 Sep 2012, 20:46

eu ma gandesc ca nu.
adica,nu ar baga omul atatia bani si munca in ceva ce ar fi mai putin rezistent in timp.
cu siguranta Mihai s-a documentat foarte mult inainte sa se apuce de treaba.
 
Avatar utilizator
ciprian83
Zorro
Mesaje: 4312
Membru din: 08 Noi 2011, 18:24
Localitate: Hunedoara

Re: Leon Limited Edition reborn Cupra

30 Sep 2012, 20:49

Abea astept sa o vad cand e gata.
Audi A4 B7 2008. 1,9TDI
Ex-seat toledo 1,6 16V 2004
 
Avatar utilizator
Geo_DMG
Mesaje: 817
Membru din: 15 Dec 2011, 21:36
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Leon Limited Edition reborn Cupra

30 Sep 2012, 22:07

asta da scut, dar cred ca atarna si sper ca ti-ai luat toate masurile de precautie si e prins f bine de masina. usor usor se apropie de final!

Bafta!
On Seat Leon 2.0 TDI Sport-Up [BKD]
_______________________________
Ex Vw Golf V 2.0 TDI SportLine [BKD]

viewtopic.php?t=11603
 
Avatar utilizator
Mihai B.
Subiect Autor
Mesaje: 353
Membru din: 02 Mar 2008, 21:38
Localitate: Alba-Iulia
Contact:

Re: Leon Limited Edition reborn Cupra

30 Sep 2012, 22:31

Andrei_Nick incepe sa arete a tanc ??? :yh Scutul este o chestie tehnica si eficienta singurul incovenient este ca e greu are vreo 8 kg cred.

ciprian83 as minti sa spun ca vopseaua rezista mai bine pe fibra decat pe tabla, intradevar este si riscul sa crepe unde vibratile sunt mari sau din cauza ca fibra se dilata diferit fata de tabla.
De mentionat ca pana acum pe masina mea este fibra de sticla si doar pe evazarea dreapta am chit peste fibra care va fi dat jos in mare parte la finisare. Eu din cauza asta am pus fasii de fibra peste evazarile din fibra ca sa fac o rezistenta cat mai buna la fibra , iar masina va fi mult finisata si va fi data jos multa fibra si se va remodela cu chit de fibra nu orice chit.
Unde sa mai pui la socoteala ca daca vrei ceva custom doar in fibra poti lucra , sti toate masinile au acelasi proces de constructie dar nimeni nu pune poze cu masina in halul asta toti pun poze la gata si nimeni nu vede procesul exact de constructie.
Mai este de luat in calcul cu ce materiale lucrezi si cu ce meseriasi .
PS: La cum ma cunosc eu pe mine in vreo 2 ani o revopsesc doar sa schimb peisajul asa ca nu imi fac probleme de crepaturi :tongue
Geo_DMG cum adica atarna ? Scutul e prins ff bine in 10 suruburi frontale de forta , apoi e prins in 8 suruburi normale de la vechiul scut dar cu distantiere apoi e prins in cele trei ramforsari de la grila si toata forta sta in suporturile de dupa cutie unde sa folosit placa de otel cu trei gauri.
Scutul nu atinge motorul si va fi tapetat cu mocheta pe interior.
Ma apropiu de final , dar datorita faptului ca incerc sa fac totul sa fie profi imi ia mult timp, la scut am lucrat doua zile.
STIU CA SUNT PROST. DAR CAND MA UIT IN JURUL MEU, PRIND CURAJ.
 
Avatar utilizator
Geo_DMG
Mesaje: 817
Membru din: 15 Dec 2011, 21:36
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Leon Limited Edition reborn Cupra

30 Sep 2012, 22:35

atarna, la modul ca e greu si trage in jos, nu ca ar fi desprins de masina :d m-am exprimat eu intr-un mod mai de "taran" :tongue

mi-ai dat o idee buna cu scutul pentru ca nici eu nu am, si cred ca iesi mai bine confectionand unul decat cumparand unul original.
On Seat Leon 2.0 TDI Sport-Up [BKD]
_______________________________
Ex Vw Golf V 2.0 TDI SportLine [BKD]

viewtopic.php?t=11603
 
Avatar utilizator
Andrei_Nick
Mesaje: 358
Membru din: 04 Sep 2011, 02:00
Localitate: Alexandria-Bucuresti
Contact:

Re: Leon Limited Edition reborn Cupra

30 Sep 2012, 22:56

Arata bine, mai e pana sa fie tanc :yh ...la cata munca ai depus trebuie si asigurata...apoi e pacat sa lovesti ceva cu ea si sa bagi inca atat.Bine gandit cu scutul acela.

O intrebare: un prieten a vrut sa isi faca ceva din fibra si imi zicea ca ii e frica de iarna cand este gerul puternic sa nu ii crape sau ceva de genu...si pana la urma si-a facut el niste evazari din tabla ca ii era frica de fibra...acum nu stiu daca o fi fals sau adevarat ceea ce spunea el.Tu sti ceva de chestia asta?
 
Avatar utilizator
Mihai B.
Subiect Autor
Mesaje: 353
Membru din: 02 Mar 2008, 21:38
Localitate: Alba-Iulia
Contact:

Re: Leon Limited Edition reborn Cupra

30 Sep 2012, 23:01

Geo_DMG scrie:
atarna, la modul ca e greu si trage in jos, nu ca ar fi desprins de masina :d m-am exprimat eu intr-un mod mai de "taran" :tongue

mi-ai dat o idee buna cu scutul pentru ca nici eu nu am, si cred ca iesi mai bine confectionand unul decat cumparand unul original.


Sa sti ca cineva mi-a spus ca e un procent mare de persoane ce ajung in service cu baia sparta si la Leon nu e nimic sub baie plus ca restul sunt din plastic.
Doi la mana motivul pentru care se fac din plastic acum sunt motive economice, dar acum urmeaza partile proaste :blackeye:
Costurile pentru un scut din aluminiu este mult mai ridicat decat cel original din plastic , doi la mana nu stiu cum poti tu face un scut in locul la cel vechi ca trebuie modelat aluminiu, iar daca faci scut de 1mm sa il modelezi e prea subtire.
La mine a fost mai simplu ca eu am schimbat ansamblu masinii si bara fata este cu o palma mai jos decat orice parte a masinii si am putut face un scut drept si in vechile prinderi am pus distantiere. Am folosit placa groasa de aluminiu ca nu era nevoie sa o indoi si au fost costuri de vreo 150 euro cu manopera .
STIU CA SUNT PROST. DAR CAND MA UIT IN JURUL MEU, PRIND CURAJ.

 
Avatar utilizator
Mihai B.
Subiect Autor
Mesaje: 353
Membru din: 02 Mar 2008, 21:38
Localitate: Alba-Iulia
Contact:

Re: Leon Limited Edition reborn Cupra

30 Sep 2012, 23:20

Andrei_Nick scrie:
Arata bine, mai e pana sa fie tanc :yh ...la cata munca ai depus trebuie si asigurata...apoi e pacat sa lovesti ceva cu ea si sa bagi inca atat.Bine gandit cu scutul acela.

O intrebare: un prieten a vrut sa isi faca ceva din fibra si imi zicea ca ii e frica de iarna cand este gerul puternic sa nu ii crape sau ceva de genu...si pana la urma si-a facut el niste evazari din tabla ca ii era frica de fibra...acum nu stiu daca o fi fals sau adevarat ceea ce spunea el.Tu sti ceva de chestia asta?


NU sunt profesor in dilatare sau vopsele , ce stiu ca amicul meu Teo a avut primul Leon in Romania cu kitul wide si la prima constructie a avut mici probleme dar pe urma daca a respectot toate regulile nu a avut nici un fel de problema . Iarna vara nimic nu a aparut nici o crepatura. Plus ca pericolul e de la vibratii in mare parte , iar pe forumuri toti sunt profesori.

Ps fibra nu creapa la frig , crepaturile apar la inbinarea dintre fibra si tabla daca nu sunt facute bine sau la finisarile din chit, asa ca si prietenul tau este expus riscurilor ca are chit pe masina, dar nu creapa asa repede o vopsea cum crede lumea :tongue
STIU CA SUNT PROST. DAR CAND MA UIT IN JURUL MEU, PRIND CURAJ.
 
Avatar utilizator
ace117
Membru Fondator
Mesaje: 5359
Membru din: 27 Noi 2007, 22:38
Localitate: Sf. Gheorghe

Re: Leon Limited Edition reborn Cupra

01 Oct 2012, 11:58

Foarte frumoasa masina si tot proiectul, dar cred ca ti-am mai zis asta. Abia astept sa-l vad finalizat. :wink:
Referitor la crapat... :( Da, crapa si vorbesc in cunostiinta de cauza... :(
Nu am zis pe forum, insa Stealth Knight necesita multa atentie, lunar descopeream crapaturi intre fibra si tabla, foarte fine, ca firul de par si pe care le reparam, le vopseam constant. Ca sa apara altele luna urmatoare...Asta este, probabil ca Mihai stie foarte bine cum lucreaza fibra pe tabla, mai ales pe masinile rigide si pe drumurile noastre de toate zilele. Insa arta si frumosul cer sacrificii, pasiunea nu tine cont de rational iar aceste mici "'inconveniente'' fac parte din regula jocului. Si tocmai de aceea il iubim, ne tine in priza si ne da de lucru tot timpul.
Mult succes Mihai! :cheers
VW TIGUAN TRACK & AVENUE "THE BIG FOOT" 210 CP/450 Nm - CFT stg1
EX - SEAT LEON FR "THE STEALTH KNIGHT" 218 CP/453 Nm - RBN stg1

Imagine Imagine
 
Avatar utilizator
ionutblv
BLV SCENTS
Mesaje: 4329
Membru din: 02 Iun 2009, 11:54
Localitate: iasi
Contact:

Re: Leon Limited Edition reborn Cupra

01 Oct 2012, 13:21

Cum dai scutul jos in caz de ceva? :hi
 
Avatar utilizator
Mihai B.
Subiect Autor
Mesaje: 353
Membru din: 02 Mar 2008, 21:38
Localitate: Alba-Iulia
Contact:

Re: Leon Limited Edition reborn Cupra

01 Oct 2012, 21:54

ace117 parerile sunt inpartite, unii spun intr-un fel altii in alt fel, intradevar intre tabla si fibra vor aparea problemele. Acum daca tu zici ca apar la o luna fisuri e relativ grav ... inteleg in ani dar nu in luni. Teo nu a avut nici o problema timp de una an pentru ca a pus benzi mari de fibra cate trei straturi peste evazari sa faca o legatura cat mai buna intre evazari si tabla. Am mai zis prima data a crepat si la el dar a treia oara timp de un an nu a parut nimic. In fine nu te contrazic si nu zic ca eu nu patesc , nu imi ramane decat sa aflu pe pielea mea si cum spuneai si tu ca asta e frumusetea tuningului.
Plus ca orice modificare cere sacrificiul ei si cu cat este mai mare modificarea asa este si sacrificiul , dar per total nimic nu se compara cu beneficile sufletesti care ti le ofera tuningul. Oricum promit ca o sa va anunt dupa cat timp vor aparea primele crepaturi , credeti-ma si eu sunt curios.

ionutblv nu prea inteleg ce ma intrebi. Scutul este prins cu suruburi normale care se dau jos la fel ca la orice scut. Singura diferenta este ca vechiul scut era prins in 6 suruburi si bara fata in vreo 10 iar la mine scutul e prins in vreo 24 de suruburi din care doua sunt de forta.

Am gresit aproximatia facuta legat de greutatea scutului are 4 kg nu 8 kg
STIU CA SUNT PROST. DAR CAND MA UIT IN JURUL MEU, PRIND CURAJ.
 
Avatar utilizator
Mihai B.
Subiect Autor
Mesaje: 353
Membru din: 02 Mar 2008, 21:38
Localitate: Alba-Iulia
Contact:

Re: Leon Limited Edition reborn Cupra

01 Oct 2012, 21:56

dani_stefan23 scrie:
Doamne cum arata....Cat a costat vopsirea jantelor?


Imi cer scuze ti-am dat o informatie gresita mai devreme, am discutat cu vopsitorul si la mine a fost vorba de 5 jante si alte dimnesiuni si vopsele.
AM intrebat cu cat vopseste 4 jante normale fara julituri grave si a spus ca 150 euro.
STIU CA SUNT PROST. DAR CAND MA UIT IN JURUL MEU, PRIND CURAJ.
 
Avatar utilizator
ace117
Membru Fondator
Mesaje: 5359
Membru din: 27 Noi 2007, 22:38
Localitate: Sf. Gheorghe

Re: Leon Limited Edition reborn Cupra

03 Oct 2012, 11:33

Probabil la mine acele evazari nu erau puse cum trebuiau si in plus aveau si o greutate mai mare, fiind din fibra si nu din plastic. Daca mai tineam masina trebuia sa refac totul. Eu cred ca la tine va fi mai bine! ;)
VW TIGUAN TRACK & AVENUE "THE BIG FOOT" 210 CP/450 Nm - CFT stg1
EX - SEAT LEON FR "THE STEALTH KNIGHT" 218 CP/453 Nm - RBN stg1

Imagine Imagine
 
Avatar utilizator
Dante
ClubSEAT Team
Mesaje: 1053
Membru din: 27 Aug 2008, 09:59
Localitate: Bucuresti - Dr Taberei
Contact:

Re: Leon Limited Edition reborn Cupra

03 Oct 2012, 11:43

Mihai, vopsitorul e din bucuresti? le face in camp electrostatic?
2008 Seat Leon FR TDI Zenith Grey
Imagine
 
Avatar utilizator
Mihai B.
Subiect Autor
Mesaje: 353
Membru din: 02 Mar 2008, 21:38
Localitate: Alba-Iulia
Contact:

Re: Leon Limited Edition reborn Cupra

03 Oct 2012, 15:54

ace117 eu de asta am pus asa benzi late de fibra sa nu crepe ... dar nu bag mana in foc ca nu va crepa , o sa vad o sa ma conving pe pielea mea :P
Merci de incurajare , sunt ferm convins sa inainte sa crepe o vor zgaria invidiosii ...

Dante Vopsitorul este din Alba Iulia si nu vopseste electrostatic
STIU CA SUNT PROST. DAR CAND MA UIT IN JURUL MEU, PRIND CURAJ.
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 47

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator