Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9
 
Avatar utilizator
BALTAZAR2003
Moderator
Mesaje: 7384
Membru din: 22 Iul 2008, 22:26
Localitate: Bucuresti Dr. Taberei
Contact:

15 Sep 2008, 18:59

Istalatia de racire este sub presiune, deci este normal ca dupa ce ai complectat cu antigel si ai pornit motorul sa scada putin nivelul, asta pentru ca se autoaeriseste.
Ca regula generala nu se deschide rezervorul de antigel cat motorul este cald, se pot produce accidente prin stropirea cu lichid fierbinte.
Daca ai banuiala ca scade nivelul de antigel din instalatie, este bine sa te duci in service pentru depistarea scurgerii.
Antigelul intrat in circuitul de evacuare si ars distruge catalizatorul si sondele lambda!, la fel uleiul si urmele de silicon provenite de la solutiile de etansare, de aceea nu se foloseste silicon in circuitul de evacuare ori la repararea gaurilor din evacuare.
Cordoba Fever + Fresc, 1.4l/86Cp, 2008, Rosu Emocion
Imagine
 
Avatar utilizator
andrei.toledo
Mesaje: 1229
Membru din: 27 Apr 2008, 16:31
Localitate: Galati
Contact:

18 Sep 2008, 15:34

Si la mine se intampla la fel doar cand e frig.A mai facut asa prin martie si azi am vazut ca a facut din nou.Palpaie becul de la temperatura in bord.
2008 Seat Leon Cupra 2.0 TFSI BWJ
ex 2001 Seat Leon Sport 1.8 20vT AUQ Alor Blue Metallic
ex 1993 Volkswagen Corrado 53i ex 2.0 16v 9A / 1.8 20vT AEB
ex Seat Toledo 1.6 16v 2002 AZD
 
Avatar utilizator
cipi_sb
Mesaje: 106
Membru din: 19 Sep 2008, 19:25
Localitate: SIBIU
Contact:

19 Sep 2008, 21:19

sa nu completati cu alt tip de antigel sau apa numa cu antigel G12 de culoare rosie are anumite proprietati si daca completati cu altceva riscati sa fiarba motoru
 
cristi83
Mesaje: 3
Membru din: 23 Sep 2008, 12:41
Localitate: Iasi
Contact:

Aceeasi problema.

23 Sep 2008, 12:50

Sunt nou pe aici, am cautat problema pe net si am vazut ca mai sunt si altii care au patit.
Lichid de racire am destul in recipient, pana peste limita minima, deci asta nu ar fi o problema, dar la temperaturi scazute mi se aprinde becul de temperatura. Daca merg putin cu masina sa se ridice temperatura pe la 90, OFF\ON la motor si nu se mai aprinde.
A gasit cineva o rezolvare pana acum?
 
kata21
Mesaje: 3
Membru din: 23 Sep 2008, 12:06

SALUT

23 Sep 2008, 17:42

PROBLEMA CU PIUITU AM AVUT-O SI EU.........COPLETATI SI NU MAI FACE
CEL MAI BUN ANTIGEL GATA PREPARAT ESTE G12..ARE CULOARE ROZ...FOLOSITIL CU INCREDERE
 
kata21
Mesaje: 3
Membru din: 23 Sep 2008, 12:06

Re: S-a aprins becul de la temperatura.

23 Sep 2008, 17:45

bedazzledhouse scrie:
Salut. Azi dimineata (erau 17 grade) cand m-am urcat in masina, nu am apucat sa fac nici 15 metri cu ea si s-a auzit piuitul care se aude de obicei cand intra acul la benzina pe rosu. M-a surprins f tare ca aseara am pus benzina si mai mult de 5 km nu am facut pana azi dimineata. cand ma uit mai atent, se aprinsese becul de la temperatura si palpaia in continuu. m-am uitat sub capota sa vad daca se vede ceva si am vazut intr-adevar ca nivelul la antigel era sub minim. acum 1 luna jumate cand m-am uitat la antigel era ok. ma intreb cum de s-a consumat asa? este normal? daca ii completez nivelul se va stinge becul? am pus si un link cu un filmulet pe care l-am facut de dim ca sa se inteleaga ok problema.

http://www.youtube.com/watch?v=n5XVW_5Qbhw



SALUT..........DACA MASINA PIERDE ANTIGEL MERGI AL UN MECANIC...POATE FI SI POMPA DE APA DAR CEL AMI GRAV POATE FI BLOCU MOTOR FISURAT..........CEEA CE AR FI CAM NASOL........FAI UN CONTROL
 
Avatar utilizator
bedazzledhouse
Constanta RDZ
Subiect Autor
Mesaje: 521
Membru din: 26 Mar 2008, 14:56
Localitate: Constanta
Contact:

27 Sep 2008, 01:40

salut, am revenit dupa un drum de prin tara, contorizand numai in ultima zi 13h30 de condus si 850 de km pe ruta Arieseni - Constanta via Petrosani Ramnicu Valcea Pitesti Bucuresti Constanta. Inainte sa plec am completat cu antigel, si nu am mai avut probleme, mai ales ca la munte a fost mai frig de cat la mare. La dus am trecut si transfagarasanul unde ningea si erau -2 grade si 30 de cm de zapada, nu am avut nici o problema. numai ca m-a pus necuratul si am luat-o undeva pe un drum de tara si am cam arat vreo 2 metri cu un bolovan drumul. rezultatul? o scartaiala de toata frumusetea pe la bucele de pe partea stanga. Apare si o intrebare aici, amortizorul, cand il "cojesc" burduful ala, trebuie sa fie uns sau sa fie curat? bucsaraia scartie doar la viteze mici la mine, asta daca e bucsaraia. Astept idei si sfaturi cu cel mai mare interes :D
Seat Leon 1M 2002, 1,6 105 cp. CT 11 RDZ

You should never underestimate the predictability of stupidity.

Imagine

 
Avatar utilizator
BALTAZAR2003
Moderator
Mesaje: 7384
Membru din: 22 Iul 2008, 22:26
Localitate: Bucuresti Dr. Taberei
Contact:

27 Sep 2008, 08:35

Salut.
Daca ai lovit un boloban, si scartaie rau este bine sa te duci la un service.
Poare fi o piesa deformata si sa scartaie.
In cel mai fericit caz poate fi o bucsa nasolita, dar pana nu te duci la un mecanic nu poti sti sigur.
Amortizoarele de obicei au o pelicula de ulei pe tija care intra in piston, la fel si alea se testeaza pe bancul de test.
Daca ai trecut de 30000 poate este cazul sa te gandesti la un schimb, depinde pe ce reumuri a mers masina.
Cordoba Fever + Fresc, 1.4l/86Cp, 2008, Rosu Emocion
Imagine
 
Avatar utilizator
bedazzledhouse
Constanta RDZ
Subiect Autor
Mesaje: 521
Membru din: 26 Mar 2008, 14:56
Localitate: Constanta
Contact:

27 Sep 2008, 14:14

pai masina are 74 000 acum, eu am luat-o la 66 000 si a fost adusa din germania. la mecanic o sa merg sigur, am un var care este asa ceva si o sa ma duc sa o urc pe rampa. oricum bolovanul nu l-am luat cu viteza, cred ca aveam maxim 7-8 la ora, ca la cat de zob era drumul mai mult nu aveam cum sa merg. sper sa fie bucsa nasolita. :)
Seat Leon 1M 2002, 1,6 105 cp. CT 11 RDZ

You should never underestimate the predictability of stupidity.

Imagine
 
Avatar utilizator
Roby
Mesaje: 196
Membru din: 03 Aug 2008, 18:35
Localitate: Bucuresti
Contact:

28 Sep 2008, 14:44

bedazzledhouse scrie:
se combina cu apa? nu stiam asta. dar in mod normal cand e cald afara se foloseste din antigelul ala? nu e doar pentru atunci cand e frig?
antigelu este pt ca sa nu inghetze racirea pe timp de iarna, pe timp de vara se poate folosi doar apa distilata fara antigel:) e mai "eftin" ca sa zic aja :P dar iarna antigel antigelu pur nediluat cu apa distilata il pui daca vrei cumva sa pleci la polu nord cu ea de obicei scrie pe ambalaj cum sa il amesteci:) temperatura de inghet...etc.
 
Avatar utilizator
Roby
Mesaje: 196
Membru din: 03 Aug 2008, 18:35
Localitate: Bucuresti
Contact:

28 Sep 2008, 14:45

bedazzledhouse scrie:
se combina cu apa? nu stiam asta. dar in mod normal cand e cald afara se foloseste din antigelul ala? nu e doar pentru atunci cand e frig?
antigelu este pt ca sa nu inghetze racirea pe timp de iarna, pe timp de vara se poate folosi doar apa distilata fara antigel:) e mai "eftin" ca sa zic aja :P dar iarna antigel antigelu pur nediluat cu apa distilata il pui daca vrei cumva sa pleci la polu nord cu ea de obicei scrie pe ambalaj cum sa il amesteci:) temperatura de inghet...etc.
 
Avatar utilizator
mike20
Mesaje: 205
Membru din: 11 Apr 2008, 09:35
Localitate: Constanta
Contact:

28 Sep 2008, 14:59

Daca pierzi antigel poate sa fie de la pompa de apa,garnitura de chiuloasa sau de la caloriferul pentru caldura.In cel mai bun caz e de vina capacul de la borcan
Seat Leon 1P Sport-Up 2.0TDI 140cp
 
Avatar utilizator
Roby
Mesaje: 196
Membru din: 03 Aug 2008, 18:35
Localitate: Bucuresti
Contact:

28 Sep 2008, 15:06

mike20 scrie:
Daca pierzi antigel poate sa fie de la pompa de apa,garnitura de chiuloasa sau de la caloriferul pentru caldura.In cel mai bun caz e de vina capacul de la borcan
ma nu neaparat sa pierdut poate era mai gol circuitu si el a tras din borcans.
Poti sa completezi si sa vezi ce se intampla daca scade iara inseamna ca pierzi lichid pe undeva.
 
Avatar utilizator
mike20
Mesaje: 205
Membru din: 11 Apr 2008, 09:35
Localitate: Constanta
Contact:

28 Sep 2008, 15:32

din cate stiu eu,circuitul este inchis si nu se consuma antigelul decat foarte putin.eu am zis pe unde poate pierde masina antigel in cantitati mari.
Seat Leon 1P Sport-Up 2.0TDI 140cp
 
Avatar utilizator
baiatubaiatu
B 36 LRN
Mesaje: 248
Membru din: 11 Sep 2008, 11:16
Localitate: Bucuresti

28 Sep 2008, 20:37

este posibil totusi sa fie si furtunul care pleaca din bidon, trece pe undeva pe jos si ajunge la motor? eu pierd cam multicel antigel si m-am saturat sa tot dau 40 de lei pt fiecare 1.5 L! cineva mi-a zis ca ar fi un pic ud pe la furtunul asta, prin alta parte parca nu parea sa fie ud.... nici nu mai stiu ce sa cred
Seat Leon 1.9 TDI, 110 CP
ImagineImagine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator