Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
Avatar utilizator
Vlad_TNS
Subiect Autor
Mesaje: 1227
Membru din: 22 Noi 2008, 21:38
Localitate: Bucuresti

Box Tuning VS Chip Tuning

13 Mar 2009, 18:31

Pareri pro si contra.Ce ati auzit voi despre cele doua.Avantaje si Dezavantaje.Dar cel mai mlt ma intereseaza box tuningul asta ca despre chip mai stie lumea. Aici puteti afla mai multe despre box tuning http://www.motortuning.ro/ .Sa-mi spuneti si mie daca credeti ce spune pe site
Ex: 2008 Seat Ibiza 6L Glow Orange
2001 Honda Civic Type-R EP3 Nighthawk Black
2002 VW Lupo 3L Silver
 
Avatar utilizator
ace117
Membru Fondator
Mesaje: 5359
Membru din: 27 Noi 2007, 22:38
Localitate: Sf. Gheorghe

Re: Box Tuning VS Chip Tuning

15 Mar 2009, 21:54

Da vrei tuning adevarat, alege chip sau soft tuning.
Box-ul promite mult si da putin.
Da ceva, nu zic ca nu, dar nu se compara cu un soft bine scris.
Eu am avut box...si nu mai am...
Sper ca am putut sa fiu de ajutor. :)
VW TIGUAN TRACK & AVENUE "THE BIG FOOT" 210 CP/450 Nm - CFT stg1
EX - SEAT LEON FR "THE STEALTH KNIGHT" 218 CP/453 Nm - RBN stg1

Imagine Imagine
 
Avatar utilizator
ace117
Membru Fondator
Mesaje: 5359
Membru din: 27 Noi 2007, 22:38
Localitate: Sf. Gheorghe

Re: Box Tuning VS Chip Tuning

16 Mar 2009, 00:25

Si altceva: din cate stiu box-ul merge pe turbo-diesel, daca ai benzinar aspirat aunci e simplu: soft / chip.
Sa vorbasti cu Rabanne, avem multe masini modificate de el! :wink:
VW TIGUAN TRACK & AVENUE "THE BIG FOOT" 210 CP/450 Nm - CFT stg1
EX - SEAT LEON FR "THE STEALTH KNIGHT" 218 CP/453 Nm - RBN stg1

Imagine Imagine
 
Malaciuca
Mesaje: 145
Membru din: 17 Mar 2008, 16:39
Localitate: bucuresti

Re: Box Tuning VS Chip Tuning

25 Apr 2009, 12:57

Am gasit o chestie pt motoarele Diesel :

http://www.***.ro/magazin/power-booster-mainmenu-3

Nu stiu daca e buna.

Power Booster PDF

Power Booster: calculator aditional
power booster este un echipament electronic de injectie fabricat in Franta de catre ADS Performance, este omologat UTAC si certificat RAR.
Dispozitivul destinat exclusiv montării pe motoare Diesel, aduce o crestere de putere si cuplu-motor fara a fi necesare modificari la ECU, sau alte adaptari suplimentare. Echipamentul dispune de conectica de origine a fabricantului, neafectand garantia motorului.

PRINCIPII GENERALE DE FUNCTIONARE :

Calculatoarele de putere ADS din portofoliul PILOT power tuning utilizeaza un procedeu exclusiv de marire a duratei de injectie, in principal la regimurile joase si medii fara a interveni asupra softului de origine al masinii. Acest lucru permite marirea instantanee a cuplului fara a influenta nivelul de poluare (fata de normele in vigoare).

La regimuri inalte de functionare a motorului, calculatorul ADS modifica timpul si presiunea de injectie ce garanteaza o marire de putere semnificativa. Cresterea treptata a presiunii de common-rail ridica cu putin presiunea de combustie (+3%) asigurand o mare fiabilitate motorului (similara regimului proiectat).
Avantaje :

* Montarea se face rapid, gratie conectorilor care sunt compatibili cu cablajul de origine al motorului.
* Dispozitivul este prevazut cu buton ON/OFF permitand activarea/dezactivarea
Malaciuca

marian_iam: am pus eu ce era scris si am sters linkul.
Ultima oară modificat 25 Apr 2009, 14:30 de către marian_iam, modificat 1 dată în total.
Motiv: reclama
Seat Leon 1p 1.9 TDI 144cp RBN-RULZ!
 
Malaciuca
Mesaje: 145
Membru din: 17 Mar 2008, 16:39
Localitate: bucuresti

Re: Box Tuning VS Chip Tuning

25 Apr 2009, 17:07

OK,
Dar cum ti se pare?
Seat Leon 1p 1.9 TDI 144cp RBN-RULZ!
 
Avatar utilizator
ace117
Membru Fondator
Mesaje: 5359
Membru din: 27 Noi 2007, 22:38
Localitate: Sf. Gheorghe

Re: Box Tuning VS Chip Tuning

25 Apr 2009, 17:35

Soft, soft si soft!
Box-ul este o pacaleala.
Am avut asa ceva pe masina si l-am dat jos.
Nu se compara cu softul RBN! :wink:
VW TIGUAN TRACK & AVENUE "THE BIG FOOT" 210 CP/450 Nm - CFT stg1
EX - SEAT LEON FR "THE STEALTH KNIGHT" 218 CP/453 Nm - RBN stg1

Imagine Imagine
 
Malaciuca
Mesaje: 145
Membru din: 17 Mar 2008, 16:39
Localitate: bucuresti

Re: Box Tuning VS Chip Tuning

25 Apr 2009, 17:40

Nu era vb d Box Tuning. E alt Ceva :)

Malaciuca
Seat Leon 1p 1.9 TDI 144cp RBN-RULZ!

 
Avatar utilizator
rabanne
Mesaje: 268
Membru din: 08 Mai 2008, 02:42
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Box Tuning VS Chip Tuning

26 Apr 2009, 17:43

Marirea duratei timpului de injectie precum si cresterea presiunii in rampa aduc automat o crestere a cantitatii de carburant care, pentru a ramane in normele de emisii poluante date de fabricant si din nou, pentru a ramane in normele de temperaturi prescrise de fabricant pentru a garanta siguranta in exploatare, aceasta crestere trebuie corelata cu o crestere a cantitatii de aer atent calculata pentru a pastra amestecul lambda si temperaturile corespunzatoare ale gazelor de evacuare. Nu afecteaza garantia masinii pentru ca poate fi scos dar in memoria de stocare mai precis ramul static din ECU se inregistreaza aceste modificari de functionare realizate prin eronarea semnalelor transmise catre ECU. BOX_ul va altera semnalul de la senzor insa sondele de emisii si de temperatura vor masura altceva. La un test VAG acestea vor iesi la iveala extrem de usor chiar daca aparatul a fost dezinstalat. Vi se vor pune apoi sigilii pe mufele pe care se instaleaza aceste aparate si nu il veti mai putea instala atat timp cat sunteti inca in garantie. Culmea, pare cea mai sigura solutie din punct de vedere al garantie si cand colo este cea mai simpla solutie sa fii prins;)


Si DA, dupa modul de functionare este intr-adevar un Power Box ca si multe altele.
Imagine

http://rbn-tuning.ro
E-mail: contact@rbn-tuning.ro
Telefon: 0726 92 80 90

Proverb: Cainii latra, ursul trece!!
 
Malaciuca
Mesaje: 145
Membru din: 17 Mar 2008, 16:39
Localitate: bucuresti

Re: Box Tuning VS Chip Tuning

27 Apr 2009, 09:32

rabanne scrie:
Marirea duratei timpului de injectie precum si cresterea presiunii in rampa aduc automat o crestere a cantitatii de carburant care, pentru a ramane in normele de emisii poluante date de fabricant si din nou, pentru a ramane in normele de temperaturi prescrise de fabricant pentru a garanta siguranta in exploatare, aceasta crestere trebuie corelata cu o crestere a cantitatii de aer atent calculata pentru a pastra amestecul lambda si temperaturile corespunzatoare ale gazelor de evacuare. Nu afecteaza garantia masinii pentru ca poate fi scos dar in memoria de stocare mai precis ramul static din ECU se inregistreaza aceste modificari de functionare realizate prin eronarea semnalelor transmise catre ECU. BOX_ul va altera semnalul de la senzor insa sondele de emisii si de temperatura vor masura altceva. La un test VAG acestea vor iesi la iveala extrem de usor chiar daca aparatul a fost dezinstalat. Vi se vor pune apoi sigilii pe mufele pe care se instaleaza aceste aparate si nu il veti mai putea instala atat timp cat sunteti inca in garantie. Culmea, pare cea mai sigura solutie din punct de vedere al garantie si cand colo este cea mai simpla solutie sa fii prins;)


Si DA, dupa modul de functionare este intr-adevar un Power Box ca si multe altele.


Ok e clar.... Ms ;)
Seat Leon 1p 1.9 TDI 144cp RBN-RULZ!

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator