Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
 
stronghold
Mesaje: 113
Membru din: 08 Iul 2009, 08:04
Localitate: Oradea-Miercurea Ciuc

Re: Flucutatii turometru la relatiu

08 Mai 2011, 14:40

scuze, ma cam grabeam si am scris gresit faptul ca senzorul defect trimite date la ECU cum ca motorul este cald.Vroiam sa scriu ca trimite semnal cum ca motorul este rece si astfel se suplimenteaza cantitatea de combustibil de unde si faptul ca socul regleaza nr de rotatii mai mari pana se incalzeste motorul si atunci ajunge undeva pe la 850-900 rotatii/minut la relanti.Bafta
 
Avatar utilizator
dany19940
Moderator
Mesaje: 6741
Membru din: 20 Iul 2008, 19:28
Localitate: Onesti
Contact:

Re: Flucutatii turometru la relatiu

08 Mai 2011, 14:51

stronghold scrie:
a, era sa uit.asa se identifica senzorii dupa G2 si G 62.G 62 -enzor temperatura motor = aprox 110-120 ron, iar G 2 aprox 45 ron.la ambele montatul dureaza 1-15 minute.La montarea senzorului de temperatura motor timpul de lucru e mai mare datorita faptului ca se goleste antigelul iar ultrior montarii senzorului se introduce in sistem antigelul golit anterior operatiunii.


Ce senzor de temperatura ai tu in borcanul de antigel? G2/G62 sunt in acelasi soclu, e un senzor cu 4 pini si este in primul T-u dupa chiulasa, chiar deasupra cutiei de viteze. Un senzor da semnal la ECU si unul in bord. Sunt in acelasi soclu ca sa indice amandoi la fel. In borcanul de antigel este doar senzorul de nivel al lichidului de racire.
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic
Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu

"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod"
"When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...
 
stronghold
Mesaje: 113
Membru din: 08 Iul 2009, 08:04
Localitate: Oradea-Miercurea Ciuc

Re: Flucutatii turometru la relatiu

09 Mai 2011, 06:56

da, asa este dany.dar deasupra cutiei de viteze am senzorul, rezistenta sau cum so numi pt marsalier.ai si ceva poze cu locul unde este situaty.te intreb pt ca eu am un ibiza III si nu cred ca e acelasi motor cu cel pe care il ai tu.dar sincer voi verifica pe etka si eventual fac upload la schita.
 
Avatar utilizator
dany19940
Moderator
Mesaje: 6741
Membru din: 20 Iul 2008, 19:28
Localitate: Onesti
Contact:

Re: Flucutatii turometru la relatiu

09 Mai 2011, 07:42

In diferent ce masina ai din clanul asta VW, senzorul G2/G62 e pus cam in acelasi loc. Cand am spus deasupra cutiei de viteze, nu m-am referit exact pe cutia de viteze. Eu vorbesc de zona inde se termina chiulasa si ies furtunurile catre radiator. Acolo se masoara temperatura lichidului de racire. Singura chestie care difera e pozitia motorului poate, longitudinal sau transversal. Dar in circuitul de racire, tot la iesirea din chiulasa se pune senzorul, indiferent ca-i diesel sau benzina motorul.
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic
Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu

"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod"
"When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...
 
FlorentinPavel
Mesaje: 519
Membru din: 01 Mar 2008, 08:03
Localitate: Craiova

Re: Flucutatii turometru la relatiu

09 Mai 2011, 08:45

Am identificat si eu senzorul, e montat intr-adevar deasupra cutiei, cam ascuns prin spatele valvei EGR, intr-un corp de plastic atasat chiuloasei, are o siguranta dupa a carei ridicare se extrage senzorul respectiv din locas fara desfiletare.

Eu am pe acasa unul nou nout, dar mai intai am scos mufa din senzor, am suflat-o, am pus-o la loc si am scos-o de cateva ori ca sa fiu sigur ca face contact si acum simptomele au disparut, ralantiul s-a stabilizat.

Multumesc colegilor de forum pt. ajutor, fara acest topic nu as fi stiut pe unde sa umblu.

Deci la mine a fost contact imperfect in mufa senzorului de temperatura.
 
stronghold
Mesaje: 113
Membru din: 08 Iul 2009, 08:04
Localitate: Oradea-Miercurea Ciuc

Re: Flucutatii turometru la relatiu

09 Mai 2011, 16:24

ce masina ai?
 
stronghold
Mesaje: 113
Membru din: 08 Iul 2009, 08:04
Localitate: Oradea-Miercurea Ciuc

Re: Flucutatii turometru la relatiu

09 Mai 2011, 16:24

ma refer la FlorentinPavel? :cheers

 
stronghold
Mesaje: 113
Membru din: 08 Iul 2009, 08:04
Localitate: Oradea-Miercurea Ciuc

Re: Flucutatii turometru la relatiu

09 Mai 2011, 16:26

merci dany de explicatii :cheers
 
Avatar utilizator
dany19940
Moderator
Mesaje: 6741
Membru din: 20 Iul 2008, 19:28
Localitate: Onesti
Contact:

Re: Flucutatii turometru la relatiu

09 Mai 2011, 17:53

Cand pot sa ajut...oricand cu placere! :wink:
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic
Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu

"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod"
"When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...
 
FlorentinPavel
Mesaje: 519
Membru din: 01 Mar 2008, 08:03
Localitate: Craiova

Re: Flucutatii turometru la relatiu

09 Mai 2011, 18:20

@stronghold,
Am Toledo 1M, 1.6 16v, cod BCB, fab. 2004
 
stronghold
Mesaje: 113
Membru din: 08 Iul 2009, 08:04
Localitate: Oradea-Miercurea Ciuc

Re: Flucutatii turometru la relatiu

09 Mai 2011, 18:41

asta e, motorul tau e ca pe leon, motorul meu e ibiza 1,4 si difera destul de mult fata de al vostru.dar in linii mari am aceiasi senzori exceptand(cred). valva egr
 
FlorentinPavel
Mesaje: 519
Membru din: 01 Mar 2008, 08:03
Localitate: Craiova

Re: Flucutatii turometru la relatiu

11 Mai 2011, 09:13

E cam la fel, exista si Toledo/Leon 1M de 1,4.
 
mihai.leibovici
Mesaje: 21
Membru din: 19 Dec 2008, 15:45

Re: Flucutatii turometru la relatiu

12 Iun 2012, 20:12

Salut baieti!

redeschid acest thread pentru a va cere ajutorul. Am un seat leon 1.6, 8V, 102cp, din 2009 si doar 22k km la bord. incepand de anul trecut am inceput sa am probleme. Prima a aparut in timp ce mergeam prin bucuresti, cu o viteza medie - 40-5-km/h, cand mi s-a aprins martorul EPC, apoi martorul de sonda lambda si am ramas fara acceleratie ....oricat as fi acelerat-o turometrul nu urca mai mult de 1000 de turatii. Am dus-o la service (la un amic) si mi-au curatat clapeta de acceleratie. Pana la pastele de anul acesta totul a fost ok. dupa pasti, ma intorceam de la Curtea de Arges si pe la km 40 catre Bucuresti iar mi-a cedat masina. am reusit sa ajung cu ea acasa si a doua zi am fost la service. am schimbat clapeta de acceleratie (12mil) si iar a mers ok pentru o perioada de 3 saptamani. Apoi a aparut o noua problema. Se accelereaza singura cand sta la relanti, sta cam la 500 de rpm la relanti, ceea ce nu cred ca este chiar bine si am un tremurat, enervant cand masina este pornita si sta in loc. am dus-o iar la service si mi-au curatat filtrul de benzina cu tot circuitul (eu au spus ca am multa mizerie in filtru) si ca imi recomanda sa curat si rezervorul, asta insemnand 850 RON.
ce ma sfatuiti ? sa ma duc cu ea la porsche ? sunt mai multe sanse sa gasesc acolo unu mai rumenit care sa fi rezolvat problema asta ? deja ma urc pe pereti ca am baga 24 mil pana acum intr-o masina cu 22k km la bord.....la 100k ce mai fac ?


Va multumesc,
Bafta
 
FlorentinPavel
Mesaje: 519
Membru din: 01 Mar 2008, 08:03
Localitate: Craiova

Re: Flucutatii turometru la relatiu

13 Iun 2012, 09:18

Nu prea vad cum s-ar fi acumulat atata mizerie in rezervor, dar ca sa fii sigur ar trebui sa-l dai jos si sa-l speli, sa sufli toate conductele, desi nu cred sa fie asta problema.
 
stronghold
Mesaje: 113
Membru din: 08 Iul 2009, 08:04
Localitate: Oradea-Miercurea Ciuc

Re: Flucutatii turometru la relatiu

18 Iun 2012, 14:09

Sincer, e aproape imposibil sa ai rezervorul mizerabil.Cat despre curatatul rezervorului, eu singur l-am curatat(fara sa fi vazut vreodata rezervor).l-am curatat si cu asta basta,.Ulterior am fost la un amic cu service si mi-a masurat presiunea cu care pompa de benzina impinge combustibilul in fata si acolo aveam putina problema.Am schimbat 2 garnituri ( aporx 90 ron) si i-am dat amicului 50 ron manopera.atat.In ceea ce priveste schimbatul clapetei de acceleratie la un leon cu 22 k mi se pare apropae imposibil.Am avut un prieten cu golf 4 la care se tura motorul pana spere 3500 rotatii si apoi scadea spre 600 ture si a fost problema senzorul de temperatura( cred ca 67 ron l-a costat).deci incearca si la senzorul de temeperatura.Eu cand i-am scanat masina a avut eroare si la egr si la sonda lambda.ulterior dupa schimbarea senzorului de temperatura torul a revenit la normal.In ceea ce priveste martorul cu sonda lambda, vezi ca atunci cand ati curatat clapeta de acceleratie a ramas probabil ceva din solutia de curatare si a ajuns pe evacurare si acesta e motivul pt martorul /eroare sonda lambad.II dai o talpa si cureti evacuarea de solutia respectiva stergi eroare si cu asta problema rezolvata.
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori