Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
Avatar utilizator
bogy
K.I.D
Mesaje: 5496
Membru din: 20 Iun 2008, 19:41
Localitate: Londra/Bucuresti

Re: al meu lup

11 Mar 2009, 18:22

Frumos mosntru. Intradevar imi inchipui ce amuzant trebuie sa fie sa stai stai la semafor, sa vina cu unu cu un BMW langa tine, si cand se face verde sa-l lasi in urma :D
Sa ai parte de cati mai multi km si depasiri fara incidente ;)
Jegu: Black Leon 1P Sport-Up 2.0 TDI
If you have everything under control, you're driving too slow. Pickup speed!
(ex)Motan | (ex)16 Valve
 
C_kst
Mesaje: 1224
Membru din: 16 Aug 2008, 11:14
Localitate: Bucuresty

Re: al meu lup

12 Mar 2009, 01:24

ce mai urmeaza la leon ?...am mai vazut un proiect dahlback racing...tot negru era...;)....grava rau masina...mereu a fost 1.8T un motor care poate fi dus departe ;)...pacat k sunt f putine 4WD...
Detailing Interior - pt cine vrea sa readuca interiorul la viata viewtopic.php?f=96&t=12464&p=270513#p270513
 
Avatar utilizator
corsi
Mesaje: 289
Membru din: 13 Oct 2008, 22:59
Localitate: bucuresti
Contact:

Re: al meu lup

12 Mar 2009, 01:56

400 de cai cu admisia originala si cu blow-off original.......greu de crezut.
momentan skoda o3 184cp 4x4
 
Avatar utilizator
Nicky
Mesaje: 6983
Membru din: 01 Sep 2008, 07:48
Localitate: Dublin, Ireland
Contact:

Re: al meu lup

12 Mar 2009, 02:02

Felicitari pentru masina si la mai mare cu modificarile. Sunt usor sceptic, mi se pare cam mult 400 CP, dar m-as bucura sa fie cum zici tu :) Oricum, masina arata foarte bine si sunt sigur ca are multi cai, destui in plus fata de stock. Succes!!!
http://www.car-setup.com Car Setup Romania
 
C_kst
Mesaje: 1224
Membru din: 16 Aug 2008, 11:14
Localitate: Bucuresty

Re: al meu lup

12 Mar 2009, 02:36

corsi scrie:
400 de cai cu admisia originala si cu blow-off original.......greu de crezut.


ce legatura are b.o.v-ul cu caii ? uita-te in pozele care am cerut cu,capota deschisa,mai in urma...nu are admisia originala...poate doar filtru...care e ink in cutie...daca nu a fost schimbat si ala...si in legatura cu cei 400 de cai...in orice caz are peste 350 ;)....
Detailing Interior - pt cine vrea sa readuca interiorul la viata viewtopic.php?f=96&t=12464&p=270513#p270513
 
Avatar utilizator
corsi
Mesaje: 289
Membru din: 13 Oct 2008, 22:59
Localitate: bucuresti
Contact:

Re: al meu lup

12 Mar 2009, 11:02

C_kst scrie:
corsi scrie:
400 de cai cu admisia originala si cu blow-off original.......greu de crezut.


ce legatura are b.o.v-ul cu caii ? uita-te in pozele care am cerut cu,capota deschisa,mai in urma...nu are admisia originala...poate doar filtru...care e ink in cutie...daca nu a fost schimbat si ala...si in legatura cu cei 400 de cai...in orice caz are peste 350 ;)....

un blow-off original ca cel de pe masina lui este de plastic si nu poate tine la o presiune mai mare de 1.1-1.2 bari.
ca sa scoti 400 de cai dintr-un motor de 1.8 chiar daca are "internele" si alte piese schimbate trbuie sa mergi cu minim-minimorum 1.5 bari si la presiunea asta ai varfuri de 1.8,presiune la care bov-ul original crapa.
momentan skoda o3 184cp 4x4
 
15EAT
Subiect Autor
Mesaje: 22
Membru din: 09 Mar 2009, 02:58

Re: al meu lup

12 Mar 2009, 11:17

in primul rand masina nu are blow off are valve de reglare a presiunii in turbina pt a o mentine constanta iar in legatura cu presiunea poate masina ta baga presiune 1,1 sau 1,2 , a mea ajunge sa bage 2,0 iar in legatura cu filtru nu neaparat trebuie sa ai un filtru extern sport e destul sa ai unul din carbon sport in cutia originala . iar acel dahlback este un turbo compresor nu o admisie originala,masina are modificari de aproape 20 000 euro si sper sa reusim sa ne intalnim o data pt a vedea intradevar ca leon 1,8 t 20 v are un potential ff ridicat .Am vazut leon de 517 hp in germania in cluburi seat deci cred ca noi suntem putin ramasi in urma.
corsi scrie:
C_kst scrie:
corsi scrie:
400 de cai cu admisia originala si cu blow-off original.......greu de crezut.


ce legatura are b.o.v-ul cu caii ? uita-te in pozele care am cerut cu,capota deschisa,mai in urma...nu are admisia originala...poate doar filtru...care e ink in cutie...daca nu a fost schimbat si ala...si in legatura cu cei 400 de cai...in orice caz are peste 350 ;)....

un blow-off original ca cel de pe masina lui este de plastic si nu poate tine la o presiune mai mare de 1.1-1.2 bari.
ca sa scoti 400 de cai dintr-un motor de 1.8 chiar daca are "internele" si alte piese schimbate trbuie sa mergi cu minim-minimorum 1.5 bari si la presiunea asta ai varfuri de 1.8,presiune la care bov-ul original crapa.

 
15EAT
Subiect Autor
Mesaje: 22
Membru din: 09 Mar 2009, 02:58

Re: al meu lup

12 Mar 2009, 11:38

si pt a ajunge la 300-320 cai nu trebuie sa faci o investitie destul de costisitoare incat sa schimbi internele si restul modificarilor majore la motor
corsi scrie:
C_kst scrie:
corsi scrie:
400 de cai cu admisia originala si cu blow-off original.......greu de crezut.


ce legatura are b.o.v-ul cu caii ? uita-te in pozele care am cerut cu,capota deschisa,mai in urma...nu are admisia originala...poate doar filtru...care e ink in cutie...daca nu a fost schimbat si ala...si in legatura cu cei 400 de cai...in orice caz are peste 350 ;)....

un blow-off original ca cel de pe masina lui este de plastic si nu poate tine la o presiune mai mare de 1.1-1.2 bari.
ca sa scoti 400 de cai dintr-un motor de 1.8 chiar daca are "internele" si alte piese schimbate trbuie sa mergi cu minim-minimorum 1.5 bari si la presiunea asta ai varfuri de 1.8,presiune la care bov-ul original crapa.
 
Avatar utilizator
corsi
Mesaje: 289
Membru din: 13 Oct 2008, 22:59
Localitate: bucuresti
Contact:

Re: al meu lup

12 Mar 2009, 15:11

1.valva de reglare cum ii spui tu nu tine la presiunea de 2 bar daca este din plastic
2.masina mea este aproape stock deci presiunea este 0.8 nicidecum 1.1-1.2
3.stiu ca motorul are un potential foarte ridicat si nu contest cei 517 cai
4.Nu suntem chiar asa de in urma,sunt cel putin 2 masini pe care le stiu eu in Romania care au peste 500hp(una este A3-ul lui Rabane la aprox.550 si una este TT-ul facut la Master Tuner)
5.stiu caz concret de masina cu multe modificari dar fara interne schimbate care a crapat la 300hp(au iesit bielele prin bloc).Si era motorul de 210 stock.Deci nu e chiar asa de usor sa ajungi la 320hp.
6.Daca ajungi la Buc. fac cinste cu un test dyno.Daca ai 400 atunci iti strang mana si imi cer scuze.daca nu ai il platesti tu si atat.
7.A trecut multa lume pe forumul asta care "avea" sute de cai si modificari facute "pe afara".Din pacate nici unul nu a dovedit.
8.Nu vreau sa ma intelegi gresit,nu am nimic cu tine,dar trebuie sa ai si dovezi cand faci niste afirmatii.Daca ala care ti-a vandut masina ti-a spus ca are 400hp si tu l-ai crezut pe vorbe e greseala ta.
O zi buna!
momentan skoda o3 184cp 4x4
 
Avatar utilizator
Testosul
Mesaje: 4143
Membru din: 20 Dec 2007, 11:47
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: al meu lup

12 Mar 2009, 15:53

Va rog sa incercam sa nu creem un FLAME pe acest topic.
@Corsi poate ca ai dreptate, insa eu pot sa-ti spun ca exista un Cupra 1P in Bucuresti pe care eu il stiu si este si user pe acest forum, care are doar evacuarea schimbata si soft facut la Rabanne, fara alte interne schimbate, si sare de 315 CP...si nu a crapat pana acum, in conditiile in care persoana respectiva chiar foloseste caii respectivi foarte des.
 
Avatar utilizator
badganaflee
V.I.P.
Mesaje: 3412
Membru din: 19 Oct 2008, 16:54
Localitate: TM
Contact:

Re: al meu lup

12 Mar 2009, 16:16

say what ?!?!!!!!, 400 hp, wow man ce herghelie compacta asteapta culoarea verde la semaforrrrrrrrrrr, wrrrrrrrooooooommmm, s-o " utilizezi " cu spor :D , bun venit
 
Avatar utilizator
grecutzu2005
Mesaje: 4872
Membru din: 16 Dec 2008, 13:15
Localitate: Timisoara
Contact:

Re: al meu lup

12 Mar 2009, 16:35

mai baieti nu va mai certati ca nu are rost.
eu sunt cam de acord cu corsi.... nu ai cum sa ai 2.0 bari cu bow-ul original sau supapa aia de recirculare cum vreti sa ii ziceti voi.

testosu acel baiat are 310 cai daca nu ma insel dar el are presiune in turbina maxim 1.1

masinile stock cel putin seat dupa parere mea nu vine cu mai mult de 0.7 bari in turbina.
masina care vine cu 0.9 sau 0.8 bari in turbin stock este subaru......


in rest ce sa zic foarte tare masina....

si mai un ps si gata am terminat. :)
este in revista cox un leon cupra 1m care are vreo 350 de cai si are schimbat cam tot la motor....
numarul 22 al revistei cox
Λέω aυτa κaι είνaι τρελa!
SEAT CUPRA 2.0 TFSI 240 HP
www.JustClassics.ro
 
C_kst
Mesaje: 1224
Membru din: 16 Aug 2008, 11:14
Localitate: Bucuresty

Re: al meu lup

12 Mar 2009, 17:35

da...e 2.8-u aspirat...HGP TURBO ;)
Detailing Interior - pt cine vrea sa readuca interiorul la viata viewtopic.php?f=96&t=12464&p=270513#p270513
 
The teacher
Profesoru
Mesaje: 2828
Membru din: 26 Mar 2008, 17:26
Localitate: Bucuresti /Titan
Contact:

Re: al meu lup

12 Mar 2009, 22:26

Testosul scrie:
Va rog sa incercam sa nu creem un FLAME pe acest topic.
@Corsi poate ca ai dreptate, insa eu pot sa-ti spun ca exista un Cupra 1P in Bucuresti pe care eu il stiu si este si user pe acest forum, care are doar evacuarea schimbata si soft facut la Rabanne, fara alte interne schimbate, si sare de 315 CP...si nu a crapat pana acum, in conditiile in care persoana respectiva chiar foloseste caii respectivi foarte des.

Radu , aici era vb de alt motor , motorul lui Catalin se stie ca poate fii dus fara modificari majore de interne , vezi cazul cu S3 lui Nadir , pana spre 350 , dar un 1,8 nici eu nu am auzit sa fie atat de tare dus in sus fara modificari interne , este o mica diferenta intre generatia 1,8t 20 v , si motorele noi cu 16v , scuze de off , nu vreeau si nu a fost intentia de polua topicul colegului nostru , care indiferent de cati cai are ,are o masina pe cinste
 
Avatar utilizator
corsi
Mesaje: 289
Membru din: 13 Oct 2008, 22:59
Localitate: bucuresti
Contact:

Re: al meu lup

12 Mar 2009, 23:51

The teacher scrie:
Testosul scrie:
Va rog sa incercam sa nu creem un FLAME pe acest topic.
@Corsi poate ca ai dreptate, insa eu pot sa-ti spun ca exista un Cupra 1P in Bucuresti pe care eu il stiu si este si user pe acest forum, care are doar evacuarea schimbata si soft facut la Rabanne, fara alte interne schimbate, si sare de 315 CP...si nu a crapat pana acum, in conditiile in care persoana respectiva chiar foloseste caii respectivi foarte des.

Radu , aici era vb de alt motor , motorul lui Catalin se stie ca poate fii dus fara modificari majore de interne , vezi cazul cu S3 lui Nadir , pana spre 350 , dar un 1,8 nici eu nu am auzit sa fie atat de tare dus in sus fara modificari interne , este o mica diferenta intre generatia 1,8t 20 v , si motorele noi cu 16v , scuze de off , nu vreeau si nu a fost intentia de polua topicul colegului nostru , care indiferent de cati cai are ,are o masina pe cinste

De ce de fiecare data cand apar ceva discutii in contradictoriu ni se atrage atentia ca facem FLAME?
in fond este un forum unde putem fi de acord cu ce spun unii sau nu putem fi.Si daca nu putem fi este normal sa o spunem cata vreme o facem civilizat.
Comparatia intre motoare nu este relevanta. Cupra 1P are 2 litri 240cp stock.Deci este foarte probabil sa ajunga la 315 fara probleme.
momentan skoda o3 184cp 4x4

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator