Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
The teacher
Profesoru
Subiect Autor
Mesaje: 2828
Membru din: 26 Mar 2008, 17:26
Localitate: Bucuresti /Titan
Contact:

Cura de slabit sau cum sa ne usuram masinile

09 Mar 2009, 18:01

Deschid acest topic in ideea descrisa in titlu , si astept si pareri ale celor care au apelat la aceasta masura , sa incep intai eu , azi am inceput "cura" prin inlocuirea jantelor vechi cu unele noi WolfraceProSprint au 9 kg cele vechi aprox 1,5 kg in plus , am renuntat la statie subwoofer , si alte prostii inutile, si nu mai am idei in afara de cele radicale(Alea necesta bani adevarati) , si de aceea astept opinii
 
Avatar utilizator
grecutzu2005
Mesaje: 4872
Membru din: 16 Dec 2008, 13:15
Localitate: Timisoara
Contact:

Re: Cura de slabit sau cum sa ne usuram masinile

09 Mar 2009, 18:06

scoate roata de rezerva. :) goleste portbagaju.
alte scaune.
bancheta spate afara.

rezervoru e din plastic sau din ce?
daca e din plastic e bun daca nu arunca-l ia-ti unu de plastic sau sudeaza unu de aluminiu..
Λέω aυτa κaι είνaι τρελa!
SEAT CUPRA 2.0 TFSI 240 HP
www.JustClassics.ro
 
The teacher
Profesoru
Subiect Autor
Mesaje: 2828
Membru din: 26 Mar 2008, 17:26
Localitate: Bucuresti /Titan
Contact:

Re: Cura de slabit sau cum sa ne usuram masinile

09 Mar 2009, 19:03

grecutzu2005 scrie:
scoate roata de rezerva. :) goleste portbagaju.
alte scaune.
bancheta spate afara.

rezervoru e din plastic sau din ce?
daca e din plastic e bun daca nu arunca-l ia-ti unu de plastic sau sudeaza unu de aluminiu..

Pe astea le stiu si eu altele mai smechere dar cu bani putina , asa mai zic de capota din carbon , aripi fat din abs, sau carbon, fete de usi din carton , mocheta aut , etc.............
 
Avatar utilizator
ace117
Membru Fondator
Mesaje: 5359
Membru din: 27 Noi 2007, 22:38
Localitate: Sf. Gheorghe

Re: Cura de slabit sau cum sa ne usuram masinile

09 Mar 2009, 22:38

Cum se simte diferenta de power cu jentile mai usoare?
VW TIGUAN TRACK & AVENUE "THE BIG FOOT" 210 CP/450 Nm - CFT stg1
EX - SEAT LEON FR "THE STEALTH KNIGHT" 218 CP/453 Nm - RBN stg1

Imagine Imagine
 
The teacher
Profesoru
Subiect Autor
Mesaje: 2828
Membru din: 26 Mar 2008, 17:26
Localitate: Bucuresti /Titan
Contact:

Re: Cura de slabit sau cum sa ne usuram masinile

09 Mar 2009, 22:49

ace117 scrie:
Cum se simte diferenta de power cu jentile mai usoare?

Inca nu am apucat sa dau in ea :lol: , mai merg cuminte o zi doua , si pe urma ....................va tin la curent
 
The teacher
Profesoru
Subiect Autor
Mesaje: 2828
Membru din: 26 Mar 2008, 17:26
Localitate: Bucuresti /Titan
Contact:

Re: Cura de slabit sau cum sa ne usuram masinile

11 Mar 2009, 00:57

Primul pas se pare ca va fii , scunele fata , nu am inca date suficiente , dar am gasit niste OMP -uri ,care arata si bine inton cu interiorul si sper sa fie pe masura asteptarilor mele , ma gandesc serios in faza a doua , la fetele de usi ....................le dau jos le cantaresc si apoi hotaresc, sincer o sa cam renunt la sistemul audio in 8 si o satrec pe 2 , cu exact ce a spus Niky , am 16 Gb in Iphone de ce dreaq nu-i folosesc , uneori copii "Spun lucruri traznite" care contin mult adevar
 
Avatar utilizator
Nicky
Mesaje: 6983
Membru din: 01 Sep 2008, 07:48
Localitate: Dublin, Ireland
Contact:

Re: Cura de slabit sau cum sa ne usuram masinile

11 Mar 2009, 11:09

Cateva sfaturi pentru subiectul tau, Cristi. Unele cred ca sunt un pic exagerate pentru tine, dar sa fie macar enumerate.

1) Renuntare la roata de rezerva, cric etc. (inclocuire cu Tyre Weld Kit)
2) Renuntarea la tetierele spate, cel putin la tetiera centrala
3) Dieta mai moderata si pentru sofer
4) Renuntarea la plasticul de sub motor (scutul de protectie pentru cei care au metalic)
5) Renuntarea la panoul din spate (o sa se vada direct in portbagaj)
6) Renuntare back box (la Diesel)
7) Jante de aliaj cu greutate redusa
8) Pastrarea unui nivel mai mic de combustibil in rezervor
9) Pastrarea unui nivel mai mic de solutie de spalat geamurile
10) Linie de evacuare sport, eventual teava de grosime redusa si diametru crescut de la un capat la celalalt din otel inoxidabil sau Titan
11) Inlocuirea reperelor din metal cu Titan sau Magneziu (in functie de ce rol au fiecare)
12) Discuri de frana, etrieri, placute sport – diametru disc redus, conform specificatiilor producatorului
13) Inlocuirea rezervorului cu unul din carbon (daca este posibil)
14) Inlocuirea reperelor de bodykit cu cele din Carbon sau ABS subtire
15) Inlocuirea tuturor prezoanelor (suruburilor) cu prezoane din Titan
http://www.car-setup.com Car Setup Romania

 
Avatar utilizator
Trainelu
Mesaje: 1708
Membru din: 13 Iun 2008, 07:54
Localitate: Bucuresti

Re: Cura de slabit sau cum sa ne usuram masinile

11 Mar 2009, 11:14

nickydobreanu scrie:
3) Dieta mai moderata si pentru sofer


Asta e tare de tot! Mai incet cu bautura!
ALTEA XL 1.6 STYLANCE
ZENITH GREY
Imagine
 
Avatar utilizator
bertzi43
B-82-AJS
Mesaje: 2946
Membru din: 27 Mar 2008, 20:58
Localitate: bucuresti
Contact:

Re: Cura de slabit sau cum sa ne usuram masinile

11 Mar 2009, 11:17

offtopic
voi vreti sa construiti rachete si noi nu stim :D
nicky ce bun era symbolu cu aripi din plastic :lol:
_____________________________________________

Seat Leon 1M Stella,1.6 16v,105 cp...
Imagine
 
Avatar utilizator
Nicky
Mesaje: 6983
Membru din: 01 Sep 2008, 07:48
Localitate: Dublin, Ireland
Contact:

Re: Cura de slabit sau cum sa ne usuram masinile

11 Mar 2009, 11:22

Asta ma gandeam si eu, Bertzi ;) Fugea coaja aia pentru 85CP, ceva de speriat. Dar cred ca nu avea decat 800-900 kg :D
Citeam mai devreme ca subansamblele de caroserie din fibra / plastic, nu prea se nimeresc, le toarna aia aiurea. Nu vorbesc de cele care vin in serie la unele masini, precum ce ziceam mai sus, vorbesc de dorinta de a monta o capota in locul uneia de metal. Si am vazut si masini din CNVC (VTM) care arata de doi lei tocmai din acest motiv. Parca au aspectul unei masini care a fost lovita si indreptata pe genunchi (fibra de sticla nu prea e usor de turnat, mai bine merge plasticul).
http://www.car-setup.com Car Setup Romania
 
Avatar utilizator
ace117
Membru Fondator
Mesaje: 5359
Membru din: 27 Noi 2007, 22:38
Localitate: Sf. Gheorghe

Re: Cura de slabit sau cum sa ne usuram masinile

11 Mar 2009, 12:04

Guys, sa nu credeti ca am ceva impotriva a ceea ce vreti sa faceti, nu...Insa nu inteleg rostul...
Ok, cumperi janta, evacuare etc mai usoara, dar de aici pana sa aruncati lucruri din masina?
Pe care ati dat bani multi...Ati luat masina sa aveti acele dotari de confort si de siguranta iar acum le aruncati afara :?: :!:
Serios, sa nu ajungeti obsedati ca domnisoarele din Bamboo, cu cantarul si cu apa plata in poseta. :lol:
Asa va puteti imbraca masina in carbon (fete de usi, capota, haion, bari, aripi etc), scuturi din kevlar, in loc de geamuri plastic...dar va costa cat un Cupra full din salon...
Sau mai bine cumparati o masina de curse...cu care va dati in w.e. si care va fi total altceva decat un Seat "slabit".

Sper sa nu va suparati pe mine...e doar parerea mea...si e doar un sfat dat unor prieteni la care tin...
VW TIGUAN TRACK & AVENUE "THE BIG FOOT" 210 CP/450 Nm - CFT stg1
EX - SEAT LEON FR "THE STEALTH KNIGHT" 218 CP/453 Nm - RBN stg1

Imagine Imagine
 
Avatar utilizator
Bubulutza
Mesaje: 4196
Membru din: 26 Ian 2009, 16:05
Localitate: Bucuresti

Re: Cura de slabit sau cum sa ne usuram masinile

11 Mar 2009, 12:34

auzi Cristi? dar te alearga cineva de vrei sa fugi usor?
parerea mea: ia o masina cu multi cai din start, diferenta de kg pe care o sa o dai jos nu o sa iti ridice coeficientul CP/tona decat insesizabil.....
si toate jantele, ornamentele, finalele, evacuarile nu o sa te ajute cu nimic :) masina tot cat poate ea o sa dea. am avut si eu febra asta la un moment dat...nu de dat jos de pe ea ci de pus ...si mi-am si pus: praguri cromate, ornamente interior, schimbator viteze etc...stii ceva TOT NU FUGE! arata mai bine, dar tot 1.4 are... :(
parerea mea....nu te superi pe mine da? :)
 
Avatar utilizator
Nicky
Mesaje: 6983
Membru din: 01 Sep 2008, 07:48
Localitate: Dublin, Ireland
Contact:

Re: Cura de slabit sau cum sa ne usuram masinile

11 Mar 2009, 12:53

Brothers & Sisters, nu a zis nimeni ca o sa faca asa, de-aia si scriam eu mai sus ca multe dintre ele sunt exagerate. Ele se aplica (uneori cu succes) la masini de curse, nu la masini de strada sau masini de strada care mai merg si la curse. Si oricum, multe dintre chestiile care ingreuneaza se pot demonta chiar in ziua cursei (bancheta, spatar etc.) fara prea mare deranj.
Bubu, sunt total de acord cu ce spui tu, nu zic ca nu e asa. Ceea ce vreau eu sa zic e ca nu ne prea dam seama tot timpul, dar aceeasi masina "fuge" intr-un fel doar cu soferul si in cu totul alt fel cu soferul si inca patru oameni + bagaje. La masinile la care se merge pana la limita cu aceasta cura de slabire, se aduna sute de kilograme la final si asta nu e de neglijat. Iar la concursuri, de obicei secundele sau sutimile sunt cele care fac departajarea intre concurenti.
Eu o sa pastrez masina cat mai aproape de standard, dar unde se pot face mici giubuslucuri, subscriu si eu :P
http://www.car-setup.com Car Setup Romania
 
Avatar utilizator
Bubulutza
Mesaje: 4196
Membru din: 26 Ian 2009, 16:05
Localitate: Bucuresti

Re: Cura de slabit sau cum sa ne usuram masinile

11 Mar 2009, 13:31

cum adica sa nu mai ai bancheta spate...? daca mai ai 2 prieteni cu tine...ce faci cu unul dintre ei? il pui cu ...pe podeaua masinii???
a mea cu patru oameni si bagaje STA nu mai FUGE deloc :) :) :)
si la curse e alta mancare de peste :) daca doreste Cristi curse ii trebuie un motor mai mare de 1.6 sau o sa dea cu Loganuri... :) exagerez bineinteles dar...intelegeti voi esenta :)
 
The teacher
Profesoru
Subiect Autor
Mesaje: 2828
Membru din: 26 Mar 2008, 17:26
Localitate: Bucuresti /Titan
Contact:

Re: Cura de slabit sau cum sa ne usuram masinile

11 Mar 2009, 13:48

Intrucat , acest topic este deschis tuturor parerilor , eu vreau de la masina asta pe care o am sa storc totul , nici nu sunt absurd , pe unele locuri am si glumit , DAR raman la ideea care ma macina demult cu scaunul de Cupra , pe care nu-l gasesc , va multumesc pt interesul acordat si pt sfaturi , pe unele chiar o sa le urmez....

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator