Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
Avatar utilizator
grecutzu2005
Subiect Autor
Mesaje: 4872
Membru din: 16 Dec 2008, 13:15
Localitate: Timisoara
Contact:

Dragracing Kiskunlachaza 21 martie 2009!

05 Mar 2009, 11:23

Prima etapa a campionatului maghiar de dragracing debuteaza in 21 martie 2009 la Kiskunlachaza, Ungaria. Impatimitii romani ai acestui sport au deja vechime pe pista maghiara, in ultimii doi ani participand si obtinand frecvent locuri pe podium. Concurenti din Bucuresti, Timisoara, Craiova, Oradea asteapta cu nerabdare aceasta prima cursa pentru a savura roadele efortului de o iarna in care s-a lucrat intens la masini. Vecinii unguri ne cunosc deja si ne asteapta cu "drag"!

Ce ofera cursele din Ungaria: conditii superbe, pista de calitate, cronometrare cu fotocelule, tichet de timpi pentru concurenti, afisaj electronic pentru spectatori, lupte spectaculoase intre masini puternice si o organizare exemplara, cu show-uri de cascadorie pe motociclete, elicoptere, avioane.

nu avem nici un comentariu la adresa lor---se poarta exemplar cu noi romanii si ne fac sa ne simtim ca si la noi acasa!!!
si site-ul oficial: www.dragracing.hu

REGULAMENTUL!!!

Regulament de Baza pentru Cupa Street de Accelerare si Campionatul National de Accelerare-Drag al MNASZ pe anul 2009

(intocmit de catre Comisia de Lucru pt Drag a MNASZ)
Valabil incepand cu 01 februarie 2009

Federatia Nationala Maghiara de Autosport (MNASZ) reglementeaza desfasurarea in anul 2009 a Cupei Street de Accelerare si a Campionatului National de Accelerare-Drag al Ungariei conform Regulamentului de mai jos.
In cadrul concursurilor este permisa de asemenea desfasurarea curselor de accelerare pentru motociclete, ca si completare sau program aditional.
Fiecare etapa a Campionatului trebuie sa dispuna de un Regulament de Concurs, care trebuie intocmit conform modelului anexat, urmand a fi prezentat pentru aprobare Comisiei de Lucru pt Drag a MNASZ cu 30 zile inaintea cursei. Dupa aprobarea Regulamentului, acesta devine oficial si poate fi publicat.
1. Conditii de participare:
La cursele organizate in cadrul Campionatului poate participa oricine dispune de o licenta de Accelerare-Drag a MNASZ pentru categoria Profi. Conditiile obtinerii acestei licente sunt completarea cererii de licenta, inaintarea acesteia si respectiv dovada implinirii varstei de 14 ani si a achitarii taxei de licenta. Pentru eliberarea licentei persoanelor intre 14-18 ani este necesar acordul scris al parintilor.
Pentru Cupa Street, care nu face parte din Campionat, este suficienta detinerea permisului de conducere categoria B, dar Regulamentul de Concurs poate prevedea si alte clauze.
2. Desfasurarea generala a curselor
Dupa verificarea tehnica a masinilor, cursele vor incepe cu antrenamente pentru calificari, la care poate participa oricine inscris in concurs si care corespunde conditiilor tehnice si administrative. Pe perioada calificarilor este necesara obtinerea a cel putin o cronometrare valida pentru a intra in finale. In finale intra concurentii cu cei mai buni opt timpi masurati net (ET) din fiecare grupa de concurs. In cursele pe perechi din cadrul finalelor castiga acela care trece primul linia de sosire in urma unui start regulamentar. Pe perioada curselor va functiona la start un sistem de fotocelule care in timpul calificarilor sunt declansate de fiecare concurent in parte dupa aprinderea luminii verzi a semaforului. In finale insa se anuleaza startul celui care fura startul sau da in marsarier, castigator fiind adversarul sau.
3. Grupe, categorii
Campionatul este reglementat in cadrul categoriei Profi. Cursele categoriei Street fac parte din Cupa Street.
Masinile de grupa „N” care dispun de buletin tip FIA sau MNASZ pot fi incadrate in grupa adecvata din categoria Street, functie de cilindree si transmisie, daca respecta conditiile categoriei Street. Masinile de alta grupa (A, H, etc) se incadreaza in categoria Profi.
Comisia de Lucru pt Drag a MNASZ poate elibera specificatii tehnice de siguranta ca si anexe ale Regulamentului de Baza.

3.1 Regulile generale ale categoriei Street
- Se incadreaza in categoria Street acele autovehicule care au fost produse in serie si se pot/puteau achizitiona din comert.
- Nu este permisa schimbarea pozitiei motorului fata de cea originala.
- Masina poate fi dotata exclusiv cu motorul original. Exceptie face situatia in care noua motorizare a fost inscrisa in talonul masinii, dar numai daca dispunerea motorului corespunde cu cea de origine, respectiv longitudinala sau transversala.
- Este permisa modificarea motorului, transmisiei si a sistemului de evacuare. Cilindreea motorului poate fi marita pana la maxim cota R2. Nu se admite marirea cilindreei prin folosirea altor componente interne (stroker kit). Nu se admite dotarea ulterioara cu sisteme de admisie fortata (turbo/compresor) decat daca noua putere a motorului este trecuta in documentele masinii, acest lucru ridicand cu o grupa incadrarea masinii. Sistemul de evacuare trebuie sa aiba terminatia in locul prevazut original.
- Usurarea masinii este permisa prin schimbarea unui singur element metalic de caroserie (portbagaj, capota etc). Masina trebuie sa dispuna de toate scaunele si banchetele prevazute in talon, geamurile nu pot fi inlocuite cu altele din plastic. Elementele de siguranta prevazute de codul rutier (KRESZ) trebuie de asemenea sa existe. Sunt permise evazari, adaugiri pt tuning vizual.
- Masina trebuie sa dispuna de talon de inmatriculare valabil.
- Nu este permisa urcarea cu o grupa mai sus.
- Nu e permisa folosirea de roti de rezerva subtiri!
- Anvelopele permise sunt doar cele de strada, cu simbol E; de asemenea pe fiecare axa trebuie sa existe anvelope si jante de dimensiunea minima cea omologata pentru tipul de caroserie.
- Nu se permite utilizarea protoxidului de azot (NOS), acest lucru ducand la descalificare imediata.
- Este permisa folosirea de roti ajutatoare.
- In cazul obtinerii unui timp mai bun de 11 secunde, este obligatorie folosirea castii de protectie.
- Combustibilul permis este doar cel ce se gaseste in comert: benzina de pompa, E85, motorina, biodiesel, benzina de curse.
3.2 Reguli generale ale categoriei Profi
- Este permisa modificarea motorului, transmisiei si evacuarii si dotarea motorului cu sisteme de admisie fortata (supraalimentare). Sistemul de evacuare trebuie in toate cazurile sa scoata gazele in afara perimetrului caroseriei pentru a evita patrunderea acestora in habitaclu sau sub capota.
- Motorul poate fi asezat oriunde si nu trebuie sa corespunda cu marca de origine, de exemplu e permisa folosirea unui motor de Ford pe caroserie Renault. Motorul trebuie separat de habitaclu/scaunul soferului printr-un invelis solid. In cazul in care motorul este mutat si prin aceasta peretele antifoc nu isi mai poate indeplini rolul, este necesara folosirea cel putin a urmatoarelor materiale de protectie: motorul si lantul de transmisie (schimbator, cardan, diferential) trebuie separate de sofer printr-un scut de minim 3mm grosime din fier/otel sau 4mm grosime kevlar. Prin habitaclu nu pot trece nici un fel de conducte (exceptand cele ale sistemului original de incalzire) din care pot iesi lichide periculoase pentru sofer in cazul unui accident (lichid de racire, ulei de motor, ulei de cutie de viteze). Daca e necesara trecerea unei asemenea conducte prin habitaclu, ea se va trece printr-o teava de protectie sau tunel inchis pe toata lungimea habitaclului. Daca transmisia motorului utilizeaza lant, acesta se va proteja cu o aparatoare din tabla de grosime minima 2 mm impotriva agatarii sau antrenarii unor obiecte straine.

- Radiatorul de apa poate fi de orice tip sau capacitate. Se poate amplasa oriunde in afara habitaclului.

- Rezervoarele de combustibil, ulei sau lichid de racire trebuie izolate cu pereti antifoc de habitaclu in asa fel incat in cazul unei revarsari, scurgeri sau defectari a rezervorului lichidul sa nu patrunda in habitaclu, nici sub capota sau pe sistemul de evacuare in cazul combustibilului. Busonul rezervorului de combustibil nu are voie sa iasa in afara caroseriei si trebuie sa se inchida ermetic. Mentinerea temperaturii combustibilului din rezervor cu mai mult de 10 grade Celsius sub temperatura mediului inconjurator este interzisa.

- Usurarea caroseriei este permisa, inlocuirea elementelor de caroserie cu altele din plastic, carbon, sau dotarea cu rollbar/rollcage nu schimba incadrarea. Toate elementele de caroserie, inclusiv geamurile laterale si luneta, pot fi din policarbonat de minim 3 mm. Parbrizul poate fi cel original sau pe baza de policarbonat de minim 5mm grosime. Vor fi respinse masinile ale caror parbriz este in asa masura deteriorat incat impiedica vizibilitatea sau prezinta riscul deteriorarii mai ample pe durata evenimentului.

- Este interzisa folosirea rotilor subtiri de rezerva! E permisa utilizarea unor roti subtiri, special construite pentru cursele de drag si care rezista la viteze mari.

- E permisa folosirea oricarui tip de anvelopa slick.

- Urcarea intr-o grupa superioara este interzisa, cu urmatoarele exceptii:
- orice masina care obtine un timp mai bun de 10.5 secunde poate urca in grupa AP4
- la grupa SPECIAL e permisa urcarea o grupa, daca rezultatele obtinute justifica aceasta, respectiv sub 9.5 secunde pe 402 metri sau sub 6.5 secunde pe 201 metri
In cazul inscrierii intr-o grupa superioara nu se poate reveni cu vehiculul in cauza la grupa originala pe perioada intregului sezon!
- Este obligatorie folosirea castii de protectie in categoria Profi. Masinile cu timpi sub 9 secunde pe 402 m sau sub 5.5 secunde pe 201 m trebuie dotate cu rollcage! Aceste masuri de siguranta sunt obligatorii incepand cu prima realizare a timpului respectiv, chiar daca masina devine mai lenta dupa aceea.
- Se recomanda dotarea cu extinctoare sau instalatii de stingerea incendiilor omologate FIA, respectiv instalarea unui comutator electric general si folosirea combinezoanelor ignifuge la toate grupele Profi.
- Orice fel de butelie in afara extinctorului duce la incadrarea in grupa corespunzatoare cilindreei si transmisiei existente dar considerat cu supraalimentare (turbo/compresor/nitro).
- E permisa folosirea unor roti ajutatoare.
- Combustibilul poate fi orice combustibil adecvat motorizarii si care se gaseste in comert (de exemplu e permisa benzina de curse, dar nu si cea obtinuta artizanal, cu proprietati neverificabile)

1. Grupele categoriei Profi:
Prescurtari utilizate: FWD: tractiune fata, RWD: tractiune spate, AWD: tractiune integrala
Auto sub 1500 ccm FWD cu supraalimentare Include: Toate masinile dotate cu motor in 2 sau 4 timpi, in linie, V, boxer sau Wankel, cu patru roti si tractiune pe rotile din fatza, avand motorul pe benzina cu cilindreea sub 1500cmc (inclusiv) si utilizand supraalimentare cu turbina, compresor sau protoxid de azot. SIMBOL: AP1
Auto peste 1500 ccm FWD cu supraalimentare Include: Toate masinile dotate cu motor in 2 sau 4 timpi, in linie, V, boxer sau Wankel, cu patru roti si tractiune pe rotile din fatza, avand motorul pe benzina cu cilindreea peste 1500cmc si utilizand supraalimentare cu turbina, compresor sau protoxid de azot. SIMBOL: AP2
Auto sub 2100 ccm RWD/AWD cu supraalimentare Include: Toate masinile dotate cu motor in 2 sau 4 timpi, in linie, V, boxer sau Wankel, cu patru roti si tractiune pe rotile din spate sau integrala, avand motorul pe benzina cu cilindreea sub 2100cmc inclusiv si utilizand supraalimentare cu turbina, compresor sau protoxid de azot. SIMBOL: AP3
Auto peste 2100 ccm RWD/AWD cu supraalimentare Include: Toate masinile dotate cu motor in 2 sau 4 timpi, in linie, V, boxer sau Wankel, cu patru roti si tractiune pe rotile din spate sau integrala, avand motorul pe benzina cu cilindreea peste 2100cmc si utilizand supraalimentare cu turbina, compresor sau protoxid de azot. SIMBOL: AP4
Auto sub 2000 ccm normal aspirate si sub 1600 ccm diesel Include: Toate masinile dotate cu motor in 2 sau 4 timpi, in linie, V, boxer sau Wankel, cu patru roti si tractiune pe doua roti sau integrala, avand motorul pe benzina cu cilindreea sub 2000cmc inclusiv normal aspirat si toate masinile diesel (explozia nu e cauzata de scanteie) sub 1600cmc (inclusiv) aspirate sau supraalimentate SIMBOL: AP5
Auto peste 2000 ccm normal aspirate si peste 1600 ccm diesel Include: Toate masinile dotate cu motor in 2 sau 4 timpi, in linie, V, boxer sau Wankel, cu patru roti si tractiune pe doua roti sau integrala, avand motorul pe benzina cu cilindreea peste 2000cmc normal aspirat si toate masinile diesel (explozia nu e cauzata de scanteie) peste 1600cmc aspirate sau supraialimentate SIMBOL: AP6
SPECIAL Include: Toate masinile dotate cu motor in 2 sau 4 timpi, in linie, V, boxer sau Wankel, cu patru roti (exceptand rotile ajutatoare) si tractiune pe doua roti sau integrala si care utilizeaza un alt combustibil decat benzina sau diesel. Masina poate fi dotata cu un sasiu modificat, poate folosi roti cu diametru mai mare de 30 inch si mai late de 375 mm si obtine timpi sub 9.5 secunde pe 402m (sub 6.5 secunde pe 201m). SIMBOL: AP7
DRAGSTER Include: Toate masinile dotate cu motor in 2 sau 4 timpi, in linie, V, boxer sau Wankel, cu patru roti din care doua roti motrice si care utilizeaza orice combustibil cu proprietati verificabile (concurentul sau echipa sa sunt responsabili pentru manipularea in siguranta a acestuia) Sasiul poate fi modificat sau artizanal, cu lungime de minim 5.6 m. Rotile trebuie sa fie mai late de 375 mm si cu diametru peste 30 inch. SIMBOL: AP8
JUNIOR Include: Toate masinile dotate cu motor in 2 sau 4 timpi, in linie, V, boxer sau Wankel, cu patru roti (exceptand rotile ajutatoare) si tractiune pe doua roti sau integrala si a caror cilindree nu depaseste 250cmc. Varsta concurentului trebuie sa fie cuprinsa intre 14-18 ani si are nevoie de acordul scris al parintilor pentru a concura. SIMBOL: AP9


2. Grupele categoriei Street:
Prescurtari utilizate: FWD: tractiune fata, RWD: tractiune spate, AWD: tractiune integrala
Auto sub 1600 ccm Include: Toate masinile dotate cu motor pe benzina in 2 sau 4 timpi, in linie, V, boxer sau Wankel, cu patru roti si tractiune pe doua roti, avand motorul cu cilindreea sub 1600cmc normal aspirat sau peste 1000cmc supraalimentat (turbo/compresor). Combustibilul permis este doar cel din comert – benzina, E85, benzina de curse SIMBOL:AS1
Auto sub 2500 ccm Include: Toate masinile dotate cu motor pe benzina in 2 sau 4 timpi, in linie, V, boxer sau Wankel, cu patru roti si tractiune pe doua roti, avand motorul cu cilindreea cuprinsa intre 1601-2500cmc normal aspirat sau sub 1600cmc Wankel aspirat sau sub 1600cmc supraalimentat (turbo/compresor). Combustibilul permis este doar cel din comert – benzina, E85, benzina de curse SIMBOL: AS2
Auto sub 3800 ccm Include: Toate masinile dotate cu motor pe benzina in 2 sau 4 timpi, in linie, V, boxer sau Wankel, cu patru roti din care doua roti motrice, avand motorul cu cilindreea cuprinsa intre 2501-3800cmc normal aspirat sau sub 1600cmc Wankel supraalimentat sau intre 1601-2500cmc supraalimentat (turbo/compresor). Combustibilul permis este doar cel din comert – benzina, E85, benzina de curse SIMBOL:AS3
Auto peste 3800ccm Include: Toate masinile dotate cu motor pe benzina in 2 sau 4 timpi, in linie, V, boxer sau Wankel, cu patru roti din care doua roti motrice, avand motorul cu cilindreea peste 3801cmc normal aspirat sau peste 2501cmc supraalimentat (turbo/compresor). Combustibilul permis este doar cel din comert – benzina, E85, benzina de curse SIMBOL:AS4
Auto AWD Include: Toate masinile dotate cu motor pe benzina in 2 sau 4 timpi, in linie, V, boxer sau Wankel, cu patru roti si tractiune integrala. Combustibilul permis este doar cel din comert – benzina, E85, benzina de curse SIMBOL:AS5
Auto Diesel Include: Toate masinile dotate cu motor diesel in 2 sau 4 timpi, in linie, V sau boxer, cu patru roti din care 2 sau toate rotile motrice si cu motorul aspirat sau supraalimentat cu turbo sau compresor. Combustibilul permis este doar cel din comert – motorina sau biodiesel. SIMBOL:AS6

4. Desfasurarea curselor:
Concursul incepe prin preluarea concurentilor din punct de vedere administrativ si tehnic. Pe pista de concurs partea activa incepe prin calificari, la care pot participa toti cei inscrisi si care corespund criteriilor administrative si tehnice. Pe perioada calificarilor este necesara obtinerea a cel putin unui timp valid pentru a intra in finale. In finale intra concurentii cu cei mai buni opt timpi (ET). In cursele pe perechi din finale castiga concurentul care trece primul linia de sosire in urma unui start regulamentar.
Pe perioada curselor va functiona la start un sistem de fotocelule care in timpul calificarilor sunt declansate de fiecare concurent in parte dupa aprinderea luminii verzi a semaforului. In finale insa se anuleaza startul celui care fura startul sau da in marsarier, castigator fiind adversarul sau.
4.1 Orar de desfasurare
Concursurile se desfasoara conform orarului din Regulamentul de Concurs. Organizatorul poate sa modifice orarul in functie de conditiile de concurs si de numarul celor inscrisi, acest lucru trebuind a fi afisat pe un panou oficial si anuntat la microfon. Incheierea calificarilor nu poate fi mutata la mai putin de 60 minute dupa ora limita de inscriere prevazuta in Regulament, pentru a permite calificarea tuturor celor inscrisi.
4.2 Inscrierea:
- Inscrierea se face prin completarea si semnarea fisei de inscriere in ziua concursului la pupitrul de inscrieri. Daca exista taxa de inscriere sau taxa pentru verificarea tehnica, aceasta se va achita in momentul inscrierii conform Regulamentului de Concurs.
- Prin semnarea fisei de inscriere concurentul accepta prezentul Regulament precum si Regulamentul de Concurs si se obliga sa nu fie sub influenta alcoolului sau drogurilor pe perioada concursului. Arbitrii de concurs au dreptul sa verifice starea concurentului in orice moment din concurs.
- Un concurent se poate inscrie cu mai multe masini in grupe diferite, dar numai cu o masina la fiecare grupa.
- Un autovehicul poate fi inscris intr-o singura categorie (nu poate concura aceeasi masina la categoria Profi si Street in acelasi timp)
- Vehiculul de concurs se va incadra intr-una din grupe pe baza criteriilor tehnice. Nu exista posibilitatea urcarii in grupe, decat incadrarea in grupa Special dupa obtinerea timpului necesar.
- In masura in care pe perioada concursului starea vehiculul de concurs se modifica fata de cea prevazuta pe fisa de inscriere (tip, sofer, supraalimentare, transmisie sau cilindree) si acest lucru se poate verifica, atunci concurentul va fi descalificat.
Concurentii de la categoria Profi au obligatia de a preda personal fisa de inscriere completata cel tarziu cu 4 ore inaintea inceperii finalelor. Pot fi scutiti de aceasta clauza numai de catre organizator, pe motive intemeiate.
4.3 Verificarea administrativa si tehnica:
- Verificarea administrativa si tehnica va avea loc in parcul rece, pe baza Regulamentului de Concurs.
- Dupa verificarea tehnica este interzisa efectuarea altor modificari pe masini decat schimbul anvelopelor sau reprogramarea calculatorului. In caz contrar concurentul trebuie sa se prezinte din nou la verificarea tehnica, chiar daca este vorba de remedierea unor defectiuni prin schimbarea unor piese. Neprezentarea la o noua verificare poate duce la descalificarea concurentului.
- La verificarea tehnica si dupa aceea masina trebuie sa poarte numarul de concurs in permanenta. Startul fara numar de concurs duce la descalificare. Pierderea numarului de concurs trebuie raportata imediat.
4.4 Pista de concurs
Pista de concurs pentru cursele de accelerare trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:
- Sa aiba in componenta doua benzi paralele pe suprafata plana, de latime totala minim 15 metri.
- Pista trebuie separata de publicul spectator printr-un perete din beton, garduri sau cordon dublu, cu 10m spatiu intre cordoane si cel putin cordonul interior metalic.
- Trebuie prevazuta o banda de intoarcere dupa linia de sosire cu lungimea minim cat distanta de concurs.
4.4.1 Distanta de concurs: Pentru toate categoriile distanta de concurs este de 1/4 mile respectiv 402.33m sau 1/8 mile respectiv 201.16m la unele curse, functie de Regulamentul de Concurs.
4.4.2 Benzile de concurs:
Cursele permit de fiecare data startul a doi concurenti. Cele doua benzi de concurs beneficiaza de start comun, dar cronometrarea este independenta. Concurentii pot lua startul nu numai in perechi ci si individual, iar in finale in cazul unei curse „bye” concurentul e obligat sa realizeze o cursa regulamentara de unul singur. Atingerea cu roata sau traversarea liniei de separare a benzilor sau de demarcare a marginii pistei duce la anularea cursei respective pentru concurentul in cauza.
4.4.3 Semaforul
Semaforul de start ofera functiile necesare pentru alinierea la start si alegerea corecta a momentului startului. Sirul de lampi ofera informatii despre momentul cand concurentul poate intra la start, respectiv daca acesta a oprit in pozitia corecta pentru start. Pe baza aprinderii succesive a lampilor, lumina verde va semnaliza momentul startului. Lumina rosie indica startul incorect efectuat (start furat sau dat in marsarier). Lumina verde indica si castigatorul cursei.

4.4.4 Fotocelulele
Exista minim 6 fotocelule pe fiecare banda de concurs, care sesizeaza pozitia masinii de concurs in fiecare punct de masura. Acestea sunt dispuse astfel:
- 3 bucati fotocelule la start: pre stage(1), stage(2) si guard beam(3)
aceste 3 linii sesizeaza pozitia corecta a concurentului la start si startul incorect si respectiv ajuta la declansarea cronometrarii si masurarea timpului de reactie.
- 1 buc fotocelula la 60 feet (60 picioare)
- 1 buc fotocelula la linia de sosire (la 1/4 sau 1/8 mile)
- 1 buc celula cu 20m inaintea liniei de sosire, pentru masurarea vitezei de sosire. Valoarea vitezei este media vitezei pe ultimii 20m.

4.4.5. Cronometrarea:
In fiecare punct de masurare rezultatul are precizia de o miime de secunda.
- Masurarea timpului net e declansata de deblocarea razei celulei stage(2.) sau intreruperea razei celulei guard beam(3.). Pentru cronometrarea timpului net e nevoie de un start corect, respectiv timp de reactie pozitiv.
- Durata timpului de reactie tine de la aprinderea luminii verzi a semaforului pana la inceperea masurarii timpului net.
- Timpul brut este suma timpului net si a timpului de reactie.
- Organizatorul are posibilitatea masurarii unor timpi informativi partiali la jumatatea pistei, la 330, 660 sau 1000 feet (picioare).
4.5. Calificari:
- Este interzisa patrunderea pe pista de concurs a concurentilor sau masinilor care n-au trecut de verificarea administrativa si tehnica si nu au primit drept de participare la concurs.
Calificarile se vor desfasura conform orarului din Regulamentul de Concurs.
- Fiecare concurent are dreptul la cel putin o cursa cronometrata.
- Fiecare concurent poate obtine timpi de calificare numai cu masina inscrisa personal in concurs. In caz contrar, se anuleaza inscrierea lui si a masinii in cauza.
- Este posibila intrarea pe pista a unei masini inscrise cu alt sofer decat cel desemnat, dar acest lucru trebuie semnalat arbitrului de start care va marca timpul obtinut ca si timp de test, acesta nefiind valabil pentru calificari.
- Rezultatele calificarilor trebuie sa fie in permanenta la dispozitia concurentilor pe un monitor sau sub forma tiparita. Daca formatul electronic nu este posibil, se vor afisa liste printate din ora in ora pe panoul oficial de afisaj.
- Organizatorul poate asigura categoriei Profi perioade separate de calificari, in care e permis exclusiv startul concurentilor din aceasta categorie.
- Pe perioada calificarilor se pot alinia la start de oricate ori doresc concurentii oricaror grupe si categorii, in orice combinatie de perechi. Organizatorul poate impune o limita a curselor de calificari.
- Nu sunt permise curse in care gokart-uri, motociclete sau quad-uri concureaza cu masini, nici macar demonstrativ.
4.6. Finalele concursului:
- Finalele se vor desfasura conform tabelei de 8 concurenti, adica vor concura primii 8 clasati din fiecare grupa pe baza celui mai bun timp net obtinut la calificari. Cursele sunt prin eliminare, castigand cel care realizeaza un timp brut (timp de reactie plus timp net) mai bun.
- Deoarece timpul de reactie conteaza pentru castigarea cursei, se poate intampla ca timpul net si viteza mai buna sa fie obtinute de pierzator. In acest caz, daca se realizeaza un record de timp sau viteza, acesta este valabil, chiar daca timpul de reactie a fost mai slab.
- Desfasurarea finalelor poate avea loc cu sau fara desemnarea unei zone de incalzire, conform Regulamentului de Concurs. Daca exista aceasta zona, finalele vor incepe prin apelarea concurentilor. Concurentii care nu se prezinta la apel si nu se aliniaza in zona de incalzire, pierd dreptul de a intra in finale. Locul acestora in grila de start ramane gol, dar isi pastreaza punctele obtinute prin calificare in cadrul categoriei Profi. In cazul in care la start nu se prezinta concurentii calificati pentru finale, acestea se desfasoara respectand tabela de 8 si utilizand sistemul de curse „bye”, obligatoriu la categoria Profi. La categoria Street acest lucru poate sa difere, in functie de Regulamentul de Concurs. Daca numarul celor inscrisi la o grupa este mai mic de 8, cursele se vor desfasura pe baza regulilor tabelei incomplete.
Tabela completa de 8 concurenti
- Perechile pe curse se constituie astfel, in fiecare grupa: 1-8, 2-7, 3-6, 4-5. Concurentii sferturilor de finale sunt cei care merg mai departe in urma optimilor. Castigatorul perechii 1-8 concureaza cu cel al perechii 4-5, respectiv castigatorul perechii 2-7 se va intrece cu cel al perechii 3-6. Mai departe, castigatorii acestor curse vor constitui finalistii. Locul 3 se decide pe baza timpului brut obtinut in sferturile de finala.
- o cursa Bye este cursa in care concurentul ia startul de unul singur. In acest caz, pentru a merge mai departe sau a castiga cursa este nevoie de un start regulamentar si de sosirea la finish.
- In cazul in care tabela de 8 este incompleta, finalele se vor desfasura conform urmatoarelor reguli:
Tabela de 7 concurenti:
1-bye, 2-7, 3-6, 4-5. Concurentii sferturilor de finale se constituie din cei ce trec de optimi. Concurentul 1 calificat se va intrece cu castigatorul perechii 4-5, respectiv castigatorul perechii 2-7 cu cel al perechii 3-6. Mai departe, castigatorii acestor curse vor constitui finalistii. Locul 3 se decide pe baza timpului brut obtinut in sferturile de finala.
Tabela de 6 concurenti:
1-6, 2-5, 3-4. Concurentii sferturilor de finale se constituie din cei ce trec de optimi. Castigatorul perechii 1-6 merge in cursa „bye”, respectiv castigatorul perechii 2-5 se intrece cu cel al perechii 3-4. Mai departe, castigatorii acestor curse vor constitui finalistii. Locul 3 se decide pe baza timpului brut obtinut in sferturile de finala.
Tabela de 5 concurenti:
1-bye, 3-4, 2-5. Componentii sferturilor de finala vor fi cei care trec de optimi. Concurentul nr. 1 calificat se intrece cu castigatorul perechii 3-4, iar castigatorul perechii 2-5 merge in „bye”. Castigatorii celor doua curse vor merge in finala, locul 3 fiind adjudecat concurentului iesit din sferturi.
Tabela de 4 concurenti:
1-4, 2-3. Castigatorii celor doua curse vor fi finalistii. Locul 3 se decide pe baza timpului brut obtinut in sferturile de finala.
Tabela de 3 concurenti:
1-bye, 2-3. Castigatorii celor doua curse vor fi finalistii.
- In finale dreptul de a alege banda de concurs ii revine concurentului cu pozitia mai buna in grila de calificare.
- Este descalificat concurentul care in finale nu se prezinta in maxim 1 minut la linia de start dupa ce a fost apelat. In caz de forta majora directorul de concurs poate dispune prelungirea timpului de asteptare.
Pe perioada finalelor, primele 8 masini care au obtinut cei mai buni timpi in ziua de concurs, indiferent de grupa cu exceptia AP8 (Dragster), vor participa la o finala absoluta care se numeste Super Finish. Punctajul obtinut la aceasta finala constituie baza pentru obtinerea titlului anual de campion absolut. Desfasurarea si punctarea din aceasta finala corespunde cu cea din finala obisnuita. In aceasta finala nu se puncteaza simpla prezentza.
5. Premiere

La toate concursurile concurentii clasati pe primele trei pozitii din grupa vor fi premiati. Daca in cadrul unei grupe au fost 4 sau mai putini inscrisi, organizatorul poate premia doar primul loc.
6. Punctaje:
6.1 Punctajul in categoriile Profi si Street

Pozitia calificarii Puncte
1. 18
2. 17
3. 16
4. 15
5. 14
6. 13
7. 12
8. 11

Se mai pot acumula puncte in cadrul concursului astfel:
Descriere Puncte

Record de timp 5
Record de viteza 5
Locul 3. 5
Pentru fiecare victorie in finale 10
Inscriere (doar la cat. Profi) 10
Sistemul de punctaj se constituie astfel:
- Concurentul primeste puncte conform celor de mai sus.
- Locul 3 se decide pe baza celui mai bun timp brut obtinut in sferturile de finala.
- In ziua de concurs se atribuie puncte pentru fiecare nou record de timp pe categorie. Daca se realizeaza mai multe recorduri de timp in cadrul aceleiasi categorii, se puncteaza doar cel mai bun record.
- In ziua de concurs se atribuie puncte pentru fiecare nou record de viteza pe categorie. Daca se realizeaza mai multe recorduri de viteza in cadrul aceleiasi categorii, se puncteaza doar cel mai bun record.
- Referinta pentru recorduri sunt datele obtinute la primul concurs pe 201m respectiv 402 m din sezonul respectiv. Recordurile obtinute la primul concurs deja se puncteaza.
- Nu se ofera puncte concurentilor in finale daca acestia traverseaza linia despartitoare dintre benzi sau au un start neregulamentar.

6.2 Punctaj anual cumulat in Campionat, evaluare
- La cumularea punctelor pe anul competitional se iau in calcul rezultatele tuturor participarilor din calendarul competitional.
- In cazul egalitatii decizia se ia in favoarea concurentului cu mai multe si mai bune pozitii pe podium. Daca si acest lucru duce la egalitate, atunci se decide pe baza ultimului rezultat obtinut in confruntare directa, iar daca tot nu se poate face departajare, atunci decisiva e pozitia mai buna obtinuta la ultima cursa.
- Primii trei clasati in campionatul anual pe grupe vor fi premiati.
- Organizatorul poate oferi premii speciale pentru premiantii campionatului.

7. Premiere
7.1 Premierea la fiecare concurs:
Premierea va avea loc imediat dupa incheierea concursului.

7.2 Premierea la sfarsit de sezon:
Va avea loc la o data comunicata public dupa incheierea sezonului competitional. Premiantii vor fi anuntati individual cu privire la locul si data desfasurarii premierii.
8. Contestatii:
- Pot depune contestatii la directorul de concurs toti concurentii la maxim 30 minute dupa afisarea rezultatului oficial.
- Intentia de contestatie trebuie anuntata imediat pe durata curselor, ca arbitrii de concurs sa poata muta masina partii contestate imediat dupa intoarcerea concurentului din cursa. Taxa de contestatie este 50000 forinti plus 100000 forinti cautiune de service (daca e cazul), suma care revine persoanei contestate in cazul unei contestatii nefondate. Partea contestata este datoare sa se prezinte la verificare tehnica imediat dupa cursa in parcarea inchisa desemnata. In cazul in care expertiza nu poate fi efectuata la fatza locului, comisia tehnica va decide cum sa decurga verificarea tehnica a parametrilor in cauza.
- Daca se dovedeste intemeiata contestatia, contestatarului i se returneaza taxele achitate si toate cheltuielile se vor imputa partii contestate. De asemenea, concurentul contestat va fi descalificat.
- Arbitrarea contestatiei se va face de catre o comisie din 3 membri, dintre care: un arbitru de concurs, un arbitru tehnic si un reprezentant al organizatorilor.
- Orice contestatie poate avea ca baza un singur argument.
- In cazul contestatiilor ce pot fi arbitrate administrativ, respectiv cu ochiul liber, fara a necesita interventii mecanice, nu exista taxe sau cautiuni.
- Nu se pot contesta cronometrarile si deciziile arbitrilor.
9. Interdictii, amenzi
- Limita de viteza pe banda de intoarcere este de 40km/h dar organizatorul poate prevede si valori mai mici pentru siguranta. Pe banda de intoarcere este obligatoriu condusul disciplinat (fara acrobatii, slalom, drift, burnout sau opriri nejustificate).
- Depasirea vitezei permise sau comportamentul indisciplinat atrage dupa sine urmatoarele: Amenda 10000 forinti pentru fiecare abatere. Dupa a doua atentionare sau amenda concurentul poate fi descalificat de catre directorul de concurs.
10. Raspundere
- Organizatorul, oficialii evenimentului, angajatii si reprezentantii lor sunt absolviti de orice raspundere pentru daunele materiale sau injuriile produse de catre concurenti tertelor parti, individual sau in grup.
- Organizatorul nu raspunde pentru echipamentele sau obiectele lasate nesupravegheate in parcul rece.
11. Interdictii cu privire la materiale publicitare
- Organizatorul interzice amplasarea oricaror reclame pe teritoriul parcului rece sau a pistei de concurs. Exceptie fac reclamele afisate pe autoutilitare, masinile de concurs sau echipamentele concurentilor si mecanicilor.
- Daca organizatorul observa reclame interzise, va dispune indepartarea lor imediata. Exista posibilitatea afisarii materialelor publicitare printr-un acord cu organizatorul, in masura in care acestea nu aduc prejudicii contractelor publicitare sau de sponsorizare deja existente sau in curs de incheiere.
12. Alte dispozitii
- Toti participantii la eveniment participa pe propria raspundere.
- Concurentii sunt obligati sa respecte prevederile Regulamentului de Concurs si ale Regulamentului de Baza. Nu este permis nimic din ce nu este prevazut sau reglementat in regulamente. Concurentii pot trimite in scris sugestii legate de regulamente, pe care organizatorul le poate accepta sau refuza pana la urmatorul eveniment. Ne rezervam dreptul de a modifica regulamentul.
- Ciocnirea cu echipamentele pistei, in masura in care nu a fost cauzata de probleme tehnice (inclusiv ale echipamentului de cronometrare), duce la descalificarea imediata si la suportarea tuturor pagubelor cauzate organizatorului.
- Pe toata suprafata alocata evenimentului sunt in vigoare regulile Codului Rutier (KRESZ) iar viteza maxima admisa este de 40km/h, cu exceptia zonei active a pistei de concurs.
- Se interzice efectuarea de cerculete sau burnout in oricare parte a suprafetei evenimentului, cu exceptia zonelor special alocate!
- Concurentii au obligatia de a reveni in parcul rece imediat dupa parcurgerea distantei de concurs, respectand viteza maxima permisa.
- Concurentii au obligatia ca dupa fiecare cursa sa isi amplaseze masinile in asa fel incat sa nu stanjeneasca pe concurentii ce vin dupa el si sa permita circulatia libera pe intreaga suprafata a parcului rece.
Budapesta, 2009 január…


Anexa Nr.1:
Model de Regulament de Concurs:
1. Informatii generale:

Numita ……………………………. membra a MNASZ este organizatoarea etapei ... din Campionatul National de Accelerare-Drag al MNASZ.
Denumirea oficiala a concursului:
Data concursului:
Locatia concursului:
Pagina web, afisarea rezultatelor:
Adresa secretariatului de concurs:
Telefon:
E-mail:
Web:
Orar:
In zilele lucratoare:
In zilele de concurs:
Pista de concurs.
Distanta de concurs:
Concursul va avea loc conform Regulamentului de Baza al Campionatului National de Accelerare-Drag a MNASZ si al Cupei Street cu urmatoarele grupe de concurs :
Categoria Profi cu grupele AP1, AP2, AP3, AP4, AP5, AP6 si AP7, ale carei curse, pe langa campionatul mentinonat, fac parte si din seria ......
Categoria Street cu grupele AS1, AS2, AS3, AS4, AS5, AS6, ale carei curse, pe langa Cupa Street, fac parte si din seria ......
2. Oficialitati:
• Director de concurs:
• Organizator principal:
• Secretar de concurs:
• Medic de concurs:
• Coordonator de securitate:
• Crainic:
• Arbitru de pista:
• Arbitru de cronometrare:
• Supervizor tehnic:
3. Inscriere, prezentare, verificari
Termen de inscriere:
Taxa de inscriere:
Taxa de intrare pentru concurenti si spectatori:
Obtinerea fisei de inscriere:
Locul si perioada verificarii administrative:
Locul si perioada verificarii tehnice:
4. Orar:
Inscriere si verificarea administrativa de la... la....
Calificari de la... la....
Calificari separate pentru categ Profi de la... la....
Incheierea calificarilor, apelul in finale
Finale
Premiere
5. Premierea:
Premiere: La toate concursurile concurentii clasati pe primele trei pozitii din grupa vor fi premiati. Daca in cadrul unei grupe au fost 4 sau mai putini inscrisi, organizatorul poate premia doar primul loc.
Premii speciale:
6. Interdictii, amenzi:
Limita de viteza pe banda de intoarcere este de 40km/h dar organizatorul poate prevede si valori mai mici pentru siguranta. Pe banda de intoarcere este obligatoriu condusul disciplinat (fara acrobatii, slalom, drift, burnout sau opriri nejustificate).
Depasirea vitezei permise sau comportamentul indisciplinat atrage dupa sine urmatoarele: Amenda 10000 forinti pentru fiecare abatere. Dupa a doua atentionare sau amenda concurentul poate fi descalificat de catre directorul de concurs.
7. Raspundere:
Organizatorul, oficialii evenimentului, angajatii si reprezentantii lor sunt absolviti de orice raspundere pentru daunele materiale sau injuriile produse de catre concurenti tertelor parti, individual sau in grup.
Organizatorul nu raspunde pentru echipamentele sau obiectele lasate nesupravegheate in parcul rece.

8. Interdictii cu privire la amplasarea materialelor publicitare:
Organizatorul interzice amplasarea oricaror reclame pe teritoriul parcului rece sau a pistei de concurs. Exceptie fac reclamele afisate pe autoutilitare, masinile de concurs sau echipamentele concurentilor si mecanicilor.
Daca organizatorul observa reclame interzise, va dispune indepartarea lor imediata. Exista posibilitatea afisarii materialelor publicitare printr-un acord cu organizatorul, in masura in care acestea nu aduc prejudicii contractelor publicitare sau de sponsorizare deja existente sau in curs de incheiere..
9. Alte dispozitii:
Toti participantii la eveniment participa pe propria raspundere.
Concurentii sunt obligati sa respecte prevederile Regulamentului de Concurs si ale Regulamentului de Baza. Nu este permis nimic din ce nu este prevazut sau reglementat in regulamente. Concurentii pot trimite in scris sugestii legate de regulamente, pe care organizatorul le poate accepta sau refuza pana la urmatorul eveniment. Ne rezervam dreptul de a modifica regulamentul.
Ciocnirea cu echipamentele pistei, in masura in care nu a fost cauzata de probleme tehnice (inclusiv ale echipamentului de cronometrare), duce la descalificarea imediata si la suportarea tuturor pagubelor cauzate organizatorului.
Pe toata suprafata alocata evenimentului sunt in vigoare regulile Codului Rutier (KRESZ) iar viteza maxima admisa este de 40km/h, cu exceptia zonei active a pistei de concurs.
Se interzice efectuarea de cerculete sau burnout in oricare parte a suprafetei evenimentului, cu exceptia zonelor special alocate!
Concurentii au obligatia de a reveni in parcul rece imediat dupa parcurgerea distantei de concurs, respectand viteza maxima permisa.
Concurentii au obligatia ca dupa fiecare cursa sa isi amplaseze masinile in asa fel incat sa nu stanjeneasca pe concurentii ce vin dupa el si sa permita circulatia libera pe intreaga suprafata a parcului rece.


Data, localitatea

Organizator principal Sef Comisia de Lucru Drag MNASZ




Campionatul de Accelerare-Drag MNASZ 2009
Cerere de licenta Grupa:……..
Nume: . ...
Locul si data nasterii: ...
Numele mamei: ...
Adresa:...
Adresa de corespondenta: (daca difera)...
E-mail: ...
Nr. permis:.................................. Categ: .................Valabilitate:......................
Subsemnatul declar:
- doresc sa particip la Campionatul National de Accelerare-Drag MNASZ,
- datele de mai sus sunt conforme cu realitatea,
- imi dau acceptul ca Organizatorul sa foloseasca datele mai sus mentionate pentru evidenta si informare, fara sa le divulge catre terte parti,
- cunosc Regulamentul Campionatului de Accelerare-Drag MNASZ si il accept in totalitate,
- corespund conditiilor mentionate in regulament,
- ma oblig sa achit odata cu predarea prezentei cereri si taxa unica anuala pentru licenta a Campionatului National de Accelerare-Drag MNASZ ,
... .................................... , 2009.....................................

Semnatura solicitantului: ___________________________


Data, locul depunerii cererii:…………………………………………………………………
Achitarea taxei pentru licenta: Aprobat Nr. licenta: DR-…………
Semnatura organizatorului:

Declaratia parintelui sau tutorelui pentru concurentii sub 18 ani:
Subsemnatul imi dau consimtamantul ca solicitantul sa-si procure licenta Dragster MNASZ pentru anul 2009.

Data: Semnatura parinte/tutore


Intrarea generala 8 euro, indiferent ca esti spectator sau concurent, la care se adauga inscrierea:
- la categoria Street, 6 euro sau 1500 forinti
- la categoria Profi, 8 euro sau 2000 forinti (conditionat de existenta licentei)
- licenta Profi: 100 euro sau 25000 forinti (se achita o singura data pe an)

Vestea buna ca de anul acesta se poate achita si in euro!
Λέω aυτa κaι είνaι τρελa!
SEAT CUPRA 2.0 TFSI 240 HP
www.JustClassics.ro
 
eddy_wtx
LowRider
Mesaje: 4334
Membru din: 14 Mai 2008, 10:00
Localitate: Timisoara
Contact:

Re: Dragracing Kiskunlachaza 21 martie 2009!

05 Mar 2009, 21:03

am fost anu trecut, fara sa particip...va pun ceva poze:


Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine
 
Avatar utilizator
badganaflee
V.I.P.
Mesaje: 3412
Membru din: 19 Oct 2008, 16:54
Localitate: TM
Contact:

Re: Dragracing Kiskunlachaza 21 martie 2009!

05 Mar 2009, 22:33

baietii din tm, da frumos , creste inima - mine
 
Avatar utilizator
bogy
K.I.D
Mesaje: 5496
Membru din: 20 Iun 2008, 19:41
Localitate: Londra/Bucuresti

Re: Dragracing Kiskunlachaza 21 martie 2009!

15 Mar 2009, 21:48

Citat:
"La cursele organizate in cadrul Campionatului poate participa oricine dispune de o licenta de Accelerare-Drag a MNASZ pentru categoria Profi. Conditiile obtinerii acestei licente sunt completarea cererii de licenta, inaintarea acesteia si respectiv dovada implinirii varstei de 14 ani si a achitarii taxei de licenta. Pentru eliberarea licentei persoanelor intre 14-18 ani este necesar acordul scris al parintilor."
Asta ce inseamna? Ca daca am acordul lui tata pot participa si eu? :shock:
Jegu: Black Leon 1P Sport-Up 2.0 TDI
If you have everything under control, you're driving too slow. Pickup speed!
(ex)Motan | (ex)16 Valve
 
eddy_wtx
LowRider
Mesaje: 4334
Membru din: 14 Mai 2008, 10:00
Localitate: Timisoara
Contact:

Re: Dragracing Kiskunlachaza 21 martie 2009!

16 Mar 2009, 17:23

da, dar trebuie sa`ti spargi pusculitza...si sa tii de alocatie pana in clasa a 12-a :lol:
 
Avatar utilizator
grecutzu2005
Subiect Autor
Mesaje: 4872
Membru din: 16 Dec 2008, 13:15
Localitate: Timisoara
Contact:

Re: Dragracing Kiskunlachaza 21 martie 2009!

16 Mar 2009, 17:32

edy nu cred cei care vin din alta tara parca este gratis sa te inscri.
asa auzisem. defapt la indemanare.
Λέω aυτa κaι είνaι τρελa!
SEAT CUPRA 2.0 TFSI 240 HP
www.JustClassics.ro
 
Avatar utilizator
bogy
K.I.D
Mesaje: 5496
Membru din: 20 Iun 2008, 19:41
Localitate: Londra/Bucuresti

Re: Dragracing Kiskunlachaza 21 martie 2009!

16 Mar 2009, 18:07

Daca e asa, vad daca il pot convinge pe tata sa imi dea cadou de ziua lui posibilitatea de a merge :D
Jegu: Black Leon 1P Sport-Up 2.0 TDI
If you have everything under control, you're driving too slow. Pickup speed!
(ex)Motan | (ex)16 Valve

 
eddy_wtx
LowRider
Mesaje: 4334
Membru din: 14 Mai 2008, 10:00
Localitate: Timisoara
Contact:

Re: Dragracing Kiskunlachaza 21 martie 2009!

19 Mar 2009, 13:43

Cine mai doreste, cine mai pofteste...vad ca nu e mare inghesuiala...
Plecarea in coloana sambata dimineata la 5 sau 6 din Timisoara, am inteles in jur de 120-130 de masini din toata tara!
Va fi iuresh!
 
Avatar utilizator
Nicky
Mesaje: 6983
Membru din: 01 Sep 2008, 07:48
Localitate: Dublin, Ireland
Contact:

Re: Dragracing Kiskunlachaza 21 martie 2009!

19 Mar 2009, 13:47

Veneam si eu daca nu mergeati in coloana, dar asa...ii e greu pilotului sa mearga cu voi in coloana ;) si daca merge in cercuri, obosesc eu.
http://www.car-setup.com Car Setup Romania
 
eddy_wtx
LowRider
Mesaje: 4334
Membru din: 14 Mai 2008, 10:00
Localitate: Timisoara
Contact:

Re: Dragracing Kiskunlachaza 21 martie 2009!

19 Mar 2009, 14:31

daca e, nu mergem in coloana, incercam in coaste :lol:
 
The teacher
Profesoru
Mesaje: 2828
Membru din: 26 Mar 2008, 17:26
Localitate: Bucuresti /Titan
Contact:

Re: Dragracing Kiskunlachaza 21 martie 2009!

21 Mar 2009, 22:29

eddy_wtx scrie:
daca e, nu mergem in coloana, incercam in coaste :lol:
"Coaste" , I like it , acolo imi place si mie................. :lol:succes celor care merg :wink:
 
eddy_wtx
LowRider
Mesaje: 4334
Membru din: 14 Mai 2008, 10:00
Localitate: Timisoara
Contact:

Re: Dragracing Kiskunlachaza 21 martie 2009!

22 Mar 2009, 11:44

Ne`am intors!!!! Adica eu si Marek cu leonul alb cu Dayline. Grecu a ramas peste noapte in Budapesta, cu a lui gashca nebuna. Vizitat Budapesta, mers la Drag Racing, reprezntat ClubSeat peste hotare :D Am avut masinilie inauntru, iar Leonul alb al lui Marek a fost destul de fotografiat :D
Drumul binenteles nelipsit de peripetii( am pierdut un coleg pe drum dupa vreo 30 de km, rasturnandu`se intr`o curba cu un Volvo S60, dar slava Domnului, sunt teferi si nevatamati).
Vazut Hayabuse, Viper`uri, Pontiac`uri Trans Am, Skyline`uri, Evo`uri, Impreze, RS4`uri, S2`uri, Rs6`uri, Civicuri, Integra TypeR`uri, si multe multe altele.
Vazut si baietii din bucuresti, stick`uiti cu 4tuning, RBN, REVO ( care imi aduc aminte, Achim cu honda civic TypeR neagra, un golf 5 GTI, si altii din comunitatea 4tuning de care nu`mi aduc acum aminte)
Am vazut si intalnire OPEL, care a adunat cel putin 400 de masini, tunate sau netunate, nu doar din ungaria.
Cred ca am spus totul...raman pozele :D
 
eddy_wtx
LowRider
Mesaje: 4334
Membru din: 14 Mai 2008, 10:00
Localitate: Timisoara
Contact:

Re: Dragracing Kiskunlachaza 21 martie 2009!

22 Mar 2009, 12:48

Incep pozele:


Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine
 
eddy_wtx
LowRider
Mesaje: 4334
Membru din: 14 Mai 2008, 10:00
Localitate: Timisoara
Contact:

Re: Dragracing Kiskunlachaza 21 martie 2009!

22 Mar 2009, 13:01

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine Viper + Nitrous Oxide (grav!!!)


Imagine Audi S2 quattro cu un mic motorash de 650+ CP


Imagine

Imagine Chevy Impala :X:X:X

Imagine Morgan Aero


Imagine

Imagine
 
eddy_wtx
LowRider
Mesaje: 4334
Membru din: 14 Mai 2008, 10:00
Localitate: Timisoara
Contact:

Re: Dragracing Kiskunlachaza 21 martie 2009!

22 Mar 2009, 13:20

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine un grec infrigurat cu ockelari de soare pe vreme noroasa :))

Imagine

Imagine

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori