Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 11

Ce marca de produse preferati pentru partea de admisie a masinii?

1. K&N
33 (49%)
2. Green
1 (1%)
3. BMC
4 (6%)
4. Injen
7 (10%)
5. Forge
10 (15%)
6. Altele (detaliati in thread)
13 (19%)
 
Voturi totale: 68
 
Avatar utilizator
Nicky
Subiect Autor
Mesaje: 6983
Membru din: 01 Sep 2008, 07:48
Localitate: Dublin, Ireland
Contact:

Re: Ce model de admisie ne dorim pe masini? - obligatoriu poze

04 Mar 2009, 13:32

grecutzu2005 scrie:
eu m-am uitat la forge pe site si am gasit pentru seat filtru sport cu tot cu teava aia care vine dar cred ca fara izolatie termica undeva pe la vreo 240 sau 300 de lire. nu mai tin minte exact.
ma gandeam sa il iau dar nu il trimit astia in romania

Vezi ca Tizul meu aduce de la Forge, K&N, Injen etc. Ia legatura cu el. Eu o sa iau Injen (m-am gandit si razgandit de 1000 de ori), si e fix 319 Eur., cu TVA cu tot. Luna trecuta era si in stoc, deci il poti lua imediat, cu putin noroc.
http://www.car-setup.com Car Setup Romania
 
Avatar utilizator
grecutzu2005
Mesaje: 4872
Membru din: 16 Dec 2008, 13:15
Localitate: Timisoara
Contact:

Re: Ce model de admisie ne dorim pe masini? - obligatoriu poze

04 Mar 2009, 14:44

nu stiu cine e tiz.
Λέω aυτa κaι είνaι τρελa!
SEAT CUPRA 2.0 TFSI 240 HP
www.JustClassics.ro
 
Avatar utilizator
Nicky
Subiect Autor
Mesaje: 6983
Membru din: 01 Sep 2008, 07:48
Localitate: Dublin, Ireland
Contact:

Re: Ce model de admisie ne dorim pe masini? - obligatoriu poze

04 Mar 2009, 15:05

Ai PM. Tizul meu ar fi Nicky, cel de care vorbesc e fara Y si are magazin de Racing. Nu vreau sa ii tot repet numele pe unde am ocazia, ca nu ma plateste sa fac reclama. Iar la discount-uri, nu mi-a facut nicio favoare pana acum, cum iti vinde tie si altora, asa imi vinde si mie ;) Succes! Daca o instalezi zilele astea, sa faci poze, pls. Si un video, pentru ClubSeat.Eu.
http://www.car-setup.com Car Setup Romania
 
Avatar utilizator
grecutzu2005
Mesaje: 4872
Membru din: 16 Dec 2008, 13:15
Localitate: Timisoara
Contact:

Re: Ce model de admisie ne dorim pe masini? - obligatoriu poze

04 Mar 2009, 15:27

zilele astea nu am cum pentru ca nu mai am bani.
mi-am luat cauciucuri azi si nu mai am bani.
am comandat altceva cred ca peste vreo 2 luni o sa urmeze si admisia schimbata.
dar cred ca pana la urma am sa ii fac un soft......
Λέω aυτa κaι είνaι τρελa!
SEAT CUPRA 2.0 TFSI 240 HP
www.JustClassics.ro
 
The teacher
Profesoru
Mesaje: 2828
Membru din: 26 Mar 2008, 17:26
Localitate: Bucuresti /Titan
Contact:

Re: Ce model de admisie ne dorim pe masini? - obligatoriu poze

04 Mar 2009, 16:23

nickydobreanu scrie:
Daca la Paul a mers sa pui capacul la loc, poate recurge si Radu la solutia respectiva.
Cristi, altceva voiam sa te intreb de capacul rescpectiv. Crezi ca in cazul in care renunt la capac, imi incape o bara rigidizatoare Eibach / Wiechers cum ai tu pe masina (intre amortizoarele fata). Am gasit cu 90 Eur si m-ar interesa una.

Da merge fara probleme si acum si stiu unde trebuie sa tai bucata aia de tabla .............. :lol: :wink:
 
Avatar utilizator
Nicky
Subiect Autor
Mesaje: 6983
Membru din: 01 Sep 2008, 07:48
Localitate: Dublin, Ireland
Contact:

Re: Ce model de admisie ne dorim pe masini? - obligatoriu poze

04 Mar 2009, 16:27

The teacher scrie:
nickydobreanu scrie:
Daca la Paul a mers sa pui capacul la loc, poate recurge si Radu la solutia respectiva.
Cristi, altceva voiam sa te intreb de capacul rescpectiv. Crezi ca in cazul in care renunt la capac, imi incape o bara rigidizatoare Eibach / Wiechers cum ai tu pe masina (intre amortizoarele fata). Am gasit cu 90 Eur si m-ar interesa una.

Da merge fara probleme si acum si stiu unde trebuie sa tai bucata aia de tabla .............. :lol: :wink:

Omul cu informatia ;) Multumesc mult, Cristiiiiiiiii
http://www.car-setup.com Car Setup Romania
 
Avatar utilizator
ace117
Membru Fondator
Mesaje: 5359
Membru din: 27 Noi 2007, 22:38
Localitate: Sf. Gheorghe

Re: Ce model de admisie ne dorim pe masini? - obligatoriu poze

05 Mar 2009, 11:43

E profesor, ce mai... :wink:
VW TIGUAN TRACK & AVENUE "THE BIG FOOT" 210 CP/450 Nm - CFT stg1
EX - SEAT LEON FR "THE STEALTH KNIGHT" 218 CP/453 Nm - RBN stg1

Imagine Imagine

 
Avatar utilizator
Dante
ClubSEAT Team
Mesaje: 1053
Membru din: 27 Aug 2008, 09:59
Localitate: Bucuresti - Dr Taberei
Contact:

Re: Ce model de admisie ne dorim pe masini? - obligatoriu poze

13 Mar 2009, 09:39

pentru 1.6 1P credeti ca pot gasi ceva mai bun decat K&N i57 aproximativ la fel ca pret?
2008 Seat Leon FR TDI Zenith Grey
Imagine
 
Avatar utilizator
Nicky
Subiect Autor
Mesaje: 6983
Membru din: 01 Sep 2008, 07:48
Localitate: Dublin, Ireland
Contact:

Re: Ce model de admisie ne dorim pe masini? - obligatoriu poze

13 Mar 2009, 09:52

Dante scrie:
pentru 1.6 1P credeti ca pot gasi ceva mai bun decat K&N i57 aproximativ la fel ca pret?

Cred ca tot Cristi o sa iti raspunda si la asta si la aia cu evacuarea. Stiu ca el are K&N Conic pe Leon si e foarte multumit.
http://www.car-setup.com Car Setup Romania
 
Avatar utilizator
Nicky
Subiect Autor
Mesaje: 6983
Membru din: 01 Sep 2008, 07:48
Localitate: Dublin, Ireland
Contact:

Re: Ce model de admisie ne dorim pe masini? - obligatoriu poze

18 Mar 2009, 14:53

Update
Pentru EvoMS CAI (Evolution MotorSports USA), pretul este de 440 Euro (asta cu transport in Irlanda, pentru ca, zic ei, au avut probleme cu shipping to Romania). E cam mult, in conditiile in care Injen costa 320 Euro (in Bucuresti) si Forge costa un pic mai mult decat Injen - aprox. 370 Euro (tot in Bucuresti).
http://www.car-setup.com Car Setup Romania
 
The teacher
Profesoru
Mesaje: 2828
Membru din: 26 Mar 2008, 17:26
Localitate: Bucuresti /Titan
Contact:

Re: Ce model de admisie ne dorim pe masini? - obligatoriu poze

18 Mar 2009, 20:13

Dante scrie:
pentru 1.6 1P credeti ca pot gasi ceva mai bun decat K&N i57 aproximativ la fel ca pret?

Dedicat pt acest motor nu mai exista altceva decat de la BMC , restul trebuiesc adaptate , coturi , taieturi , etc ,..........din cate cunosc ,eu poate gresesc.............
 
Avatar utilizator
mailat
Mesaje: 15
Membru din: 14 Mar 2009, 18:51
Localitate: Timisoara

Re: Ce model de admisie ne dorim pe masini? - obligatoriu poze

19 Mar 2009, 19:56

Din punct de vedere al admisiei, pentru cei cu Cupre (la asta ma pricep, asta m-am interesat) capacul ala pe care nu vreti nici in ruptul capului sa-l dati jos, daca treceti de 300 de cai (boost 1.4 bari), nu va mai face fata debitului de aer cerut de turbina si astfel veti avea intreruperi (fuel cut) pe turatiile inalte (peste 6000 rpm). Recomandate de tunerii din Anglia (Superchips, Revo, P1 Torque, etc) sunt EvoMS VFlow (care se poate lua pentru motoru acesta de la JKM Motorsport) si Forge Motorsport CAI. Ambele au performante excelente si preturi nu foarte mari (in jurul a 350 de Euro cu tot cu transport in Romania prin DHL).

Nu va recomand Injen, din experienta proprie, adica doi prieteni cu Gti Ed.30 (acelasi motor ca pe Cupra) care au Injen, au aceeasi problema cu debitmetrul. Unghiul de pozitionare al acestuia in admisie este usor diferit fata de stock si din aceasta cauza Engine Load-ul nu se face corect si cuplul scade din aceasta cauza. Tin sa precizez ca cei doi si-au cumparat admisiile din locuri diferite la diferenta de cateva luni intre ele, deci nu a fost doar acest lot, e o chestie generala.

PS: EvoMS vine cu heatshield din fabrica si exista optiunea de a cumpara un capac de motor care se poate monta impreuna cu admisia, iar Forge ofera contra cost heatshield pentru admisia lor. (din cate am inteles poti sa o cumperi si gata imbracata in banda izolanta termic pentru pastrarea unei temp cat mai mici in admisie)
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall and torque is how far you take the wall with you.
 
The teacher
Profesoru
Mesaje: 2828
Membru din: 26 Mar 2008, 17:26
Localitate: Bucuresti /Titan
Contact:

Re: Ce model de admisie ne dorim pe masini? - obligatoriu poze

20 Mar 2009, 07:16

Testosul scrie:
mihaiu scrie:


Din punctul meu de vedere acest kit are doua inconveniente majore (cel putin in ceea ce ma priveste, deci discut in nume propriu):
1.Exact ceea ce scriam mai sus, trebuie sa renunt la capacul de plastic al motorului pentru a-l monta...
2.In specificatiile acestui sistem se specifica foarte clar ca este destinat aplicatiilor de circuit si nu pentru strada.

Acest BMC , se poate , de fapt este instalat pe masina lui Paul , de baiatul care va posteaza , fara a se renunta la capacul motor ........................... :lol:
 
The teacher
Profesoru
Mesaje: 2828
Membru din: 26 Mar 2008, 17:26
Localitate: Bucuresti /Titan
Contact:

Re: Ce model de admisie ne dorim pe masini? - obligatoriu poze

20 Mar 2009, 07:30

Ca si performanta , exact ce a spus Mailat un pic mai sus , trebuie renuntat la capacul motor , filtrul original , o idiotenie , fiind amplasat exact deasupra galeriilor de admisie si evacuare , caldura degajata de evacuare, prin natura principiului de baza al circuitului aerului in natura tinde sa urce inlocuind aerul rece care coboara , se ridica chiar in filtru asa ca nu stiu care este rostul acestui cxapac , o treaba sigura ar fii eliminarea lui , si imbracarea tubulaturii cu banda speciala de protectie termica.................asa vad eu lucrurile
 
Avatar utilizator
Testosul
Mesaje: 4143
Membru din: 20 Dec 2007, 11:47
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Ce model de admisie ne dorim pe masini? - obligatoriu poze

20 Mar 2009, 08:46

Poate vreodata, cine stie, punem si noi unul Profesore. :wink:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 11

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator