Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 11

Ce marca de produse preferati pentru partea de admisie a masinii?

1. K&N
33 (49%)
2. Green
1 (1%)
3. BMC
4 (6%)
4. Injen
7 (10%)
5. Forge
10 (15%)
6. Altele (detaliati in thread)
13 (19%)
 
Voturi totale: 68
 
Avatar utilizator
Testosul
Mesaje: 4143
Membru din: 20 Dec 2007, 11:47
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Ce model de admisie ne dorim pe masini? - obligatoriu poze

27 Feb 2009, 13:52

ravemstr scrie:


Aceeasi poveste...se scoate capacul de la motor, iar filtrul conic este 100% expus.
Kit-ul initial este 300$, iar filtrul de schimb este 80$.
 
Avatar utilizator
ravemstr
Mediatorul
Mesaje: 608
Membru din: 18 Iun 2008, 17:33
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Ce model de admisie ne dorim pe masini? - obligatoriu poze

27 Feb 2009, 14:04

Corect. Dar macar ei vand si capace la schimb care sa accepte noul filtru si heat-shield-uri. Cu totul se duce la un pret... destul de mare! :) Dar daca vrei cei HP Gain: 10-15 TQ Gain: 10-15 si mai vrei si capac...
OEM+ Leon FR, 1.4TSI
 
Avatar utilizator
Testosul
Mesaje: 4143
Membru din: 20 Dec 2007, 11:47
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Ce model de admisie ne dorim pe masini? - obligatoriu poze

27 Feb 2009, 14:12

ravemstr scrie:
Corect. Dar macar ei vand si capace la schimb care sa accepte noul filtru si heat-shield-uri. Cu totul se duce la un pret... destul de mare! :) Dar daca vrei cei HP Gain: 10-15 TQ Gain: 10-15 si mai vrei si capac...


Tu chiar crezi?
 
Avatar utilizator
ravemstr
Mediatorul
Mesaje: 608
Membru din: 18 Iun 2008, 17:33
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Ce model de admisie ne dorim pe masini? - obligatoriu poze

27 Feb 2009, 14:16

:) NU! Sau Da, dar in conditii ideale... Heat shield perfect fata de motor, frig afara si poate castigi ceva... dar 10-15... nu, nu cred!
OEM+ Leon FR, 1.4TSI
 
Avatar utilizator
Nicky
Subiect Autor
Mesaje: 6983
Membru din: 01 Sep 2008, 07:48
Localitate: Dublin, Ireland
Contact:

Re: Ce model de admisie ne dorim pe masini? - obligatoriu poze

27 Feb 2009, 19:39

Va pun un raspuns de la un tip mai experimentat de pe seatcupra.net, raspuns la intrebarea mea: "Ce model de CAI e mai bun?"

"Din experienta mea, cresterile de putere sunt foarte apropiate in cazurile oricarui CAI de marca. Sunetul este cel care face diferenta - unele sunt mai galagioase, altele sunt mai linistite - decizia va apartine. Capacul de plastic al motorului trebuie inlaturat in cazul folosirii oricarui sistem CAI - in timp ce acest lucru face ca motorul sa devina mai urat (pentru unii) totodata tine temperatura la limite inferioare. De avut in vedere ca tubul CAI trece pe langa evacuare si turbo, acolo unde temperaturile sunt extreme si unde protectia termica este obligatorie. In ceea ce priveste praful / insectele etc., atat timp cat va pastrati filtrele curatate corespunzator si unse sunt sanse minime (spre zero) ca masina sa traga praf pe admisie. Cu toate ca sugerand un CAI drept solutie optima ar putea parea un lucru deplasat, as spune asta pentru ca prefer admisia linistita/discreta si daca as avea o alta sansa de a alege, as alege admisia DBILAS. Acum nu am Dbilas pe masina, dar am incercat pana acum trei sistem CAI - VFlow, ATP si Forge."

Mi s-a parut interesant si foarte obiectiv raspunsul lui, pe langa faptul ca e foarte bine argumentat. Revin...cand am cu ce!
http://www.car-setup.com Car Setup Romania
 
Avatar utilizator
Nicky
Subiect Autor
Mesaje: 6983
Membru din: 01 Sep 2008, 07:48
Localitate: Dublin, Ireland
Contact:

Re: Ce model de admisie ne dorim pe masini? - obligatoriu poze

27 Feb 2009, 19:52

Dbilas si motorul fara plastic. Nu arata foarte rau nici fara plasticul ala. Poate, incet incet, ii arunc si baia de ulei, arborele cotit...ca nu arata urat nici fara ele :)))))))
Tipul care a facut pozele a probat intai Evoms si pentru ca era foarte galagios si se auzea urat in masina, a trecut pe Dbilas, care e mai linistit.
Imagine Imagine
Nota: Nu ma balbai cu posturile, le pun pe masura ce le gasesc. Banuiesc ca ne e tuturor mai usor sa le gasim in Thread-ul asta decat sa le cautam pe net si sa le gasim in alte limbi. Succes!
http://www.car-setup.com Car Setup Romania
 
Avatar utilizator
Nicky
Subiect Autor
Mesaje: 6983
Membru din: 01 Sep 2008, 07:48
Localitate: Dublin, Ireland
Contact:

Re: Ce model de admisie ne dorim pe masini? - obligatoriu poze

27 Feb 2009, 20:23

Kit pentru inlocuirea prizei de aer stock, kitul Carbon Speed CAI confera o crestere medie de cuplu de peste 10%, prin asigurarea unui flux de aer cu pana la 50% mai mare in comparatie cu sistemul original al masinii.
Cel mai ieftin e 210 Lire, cu livrare in UK, http://www.dpmperformance.co.uk/leon-1p ... _2149.html
Site-ul e interesant, e bun pentru idei de tuning. Mie mi se pare o investitie buna si aia cu Kit de Furtune Siliconice, dar mai de viitor. Imagine
Ceea ce se spune despre acest Carbonio pe forumurile de specialitate este ca:
Acest Carbonio nu trebuie numit CAI, el este doar o piesa frumoasa si foarte scumpa, care inlocuieste priza de aer (palnia) originala a masinii. Asadar, Carbonio nu are si tubulatura pentru Cold Air, este doar priza de aer. Dar cum spunea si Testosul, imbunatateste (un pic) functionarea masinii fata de stock, fara insa a fi nevoie de inlaturarea capacului de plastic de pe motor.
Se mai spune ca tija de la capota loveste un pic in Carbonio, dar asta doar pentru ca e un pic mai proeminent decat cel original. Sunetul mai frumos decat OEM, volumul de aer mult superior OEM-ului si aspectul sporty il fac foarte cautat in afara.
http://www.car-setup.com Car Setup Romania

 
Avatar utilizator
Nicky
Subiect Autor
Mesaje: 6983
Membru din: 01 Sep 2008, 07:48
Localitate: Dublin, Ireland
Contact:

Re: Ce model de admisie ne dorim pe masini? - obligatoriu poze

27 Feb 2009, 21:20

Numai asa, de poza si de moft, admisia folosita de Cupra Championship Team si pretul componentelor ei.
Imagine Imagine
1 V4PL133153A Caja filtro de aire Air filter box 1 298,30 €
2 V4PL133838A Filtro de aire Air filter 1 60,38 €
3 _06D906461 Medidor de masa de aire Flow meter 1 86,57 €
4 V4PL133171A Soporte caja filtro aire Air filter box support 1 26,98 €
5 _1K0805965C9B9 Tapa canalizador Canalization cover 1 2,33 €
6 _1K0805962C9B9 Canalizador radiador Radiator canalization 1 3,29 €
7 V4PL805964 Tapa posterior canalizador Rear cover canalization 1 12,05 €
8 _1K0129618AH Tobera admisión Connection pipe 1 9,03 €
9 V4PL129633A Adaptador filtro aire Air filter adapter pipe 1 26,36 €
10 VN0004005000 Brida 100-120 Clamp 100-120 1 7,82 €
11 V4PL129571 Tubo unión Connection pipe 1 11,18 €
12 V4PL129513 Placa aislante Thermal protection 1 14,57 €
13 V4PL129575 Tubo admisión (entrada turbo) Air intake pipe (Turbo inlet) 1 210,90 €
14 & 16 _N__90950901 Abrazadera 50-70pie fijacion Clamp 50-70 2 1,34 €
15 _8L9145845 Manguito entrada turbo Turbo inlet hose 1 18,73 €
17 V4PL129593 Soporte manguito entrada turbo Turbo inlet hose support 1 25,99 €
18 VN0004063100 Abrazadera 60-80 Clamp 60-80 2 1,55 €
19 VN0004005300 Abrazadera 70-90 Clamp 70-90 2 1,49 €
20 V4PL129577 Manguito (salida caudalímetro) Hose (outlet flow meter) 1 16,15 €
21 V4PL129573 Manguito (salida filtro) Hose (outlet air filter) 1 19,50 €
22 VN0001152816 Tornillo allen M6 Allen head bolt M6 1 0,21 €
23 VN0002170410 Arandela Ø6 Flat washer Ø6 1 0,08 €
24 VN0004063100 Anillo de goma Rubber ring 1 1,55 €
25 _N__90757901 Tuerca de plástico Plastic nut 2 0,28

Ca sa nu zic ca e prea scumpa, zic ca nu imi place :D Prea complexa! ;)
http://www.car-setup.com Car Setup Romania
 
Avatar utilizator
Nicky
Subiect Autor
Mesaje: 6983
Membru din: 01 Sep 2008, 07:48
Localitate: Dublin, Ireland
Contact:

Re: Ce model de admisie ne dorim pe masini? - obligatoriu poze

27 Feb 2009, 22:45

http://www.seat-sport-tuning.es/pages/p ... g/Diagramm
Din ce am citit, cred ca o sa merg pe Dbilas (1% poate Injen - foarte putine informatii despre Injen), e singurul CAI care foloseste aer din afara camerei motorului, primeste in mod clasic printr-o palnie din afara. Nu face zgomot, dar am inteles ca e foarte performant, in sensul diferentelor de cuplu fata de OEM.
http://www.car-setup.com Car Setup Romania
 
Avatar utilizator
Nicky
Subiect Autor
Mesaje: 6983
Membru din: 01 Sep 2008, 07:48
Localitate: Dublin, Ireland
Contact:

Re: Ce model de admisie ne dorim pe masini? - obligatoriu poze

28 Feb 2009, 11:09

1. Dbilas CAI
Imagine
Avantaj - priza de aer in aceeasi pozitie ca si OEM, aspira aer rece din afara intr-u cutie inchisa (nu ca in varianta Con)
Dezavantaj - schimbari infime in sunetul masinii

2. VF Performance CAI
Imagine
Avantaj - Filtru con deschis, protejat impotriva caldurii de o aparatoare din plastic
Dezavantaj - Nu este inca disponibil pentru Seat, doar pt VW (trebuie adaptat)

3. Evoms CAI
Imagine
Avantaj - Sunet dat de filtru conic deschis si aparatoare termica (vine odata cu Kitul)
Dezavantaj - Nu este inca disponibil pentru Seat, doar pt VW (trebuie adaptat)

4. Forge CAI
Imagine
Avantaj - Sunet bun, dat de filtru conic deschis. Pret foarte competitiv
Dezavantaj - Fara protectie termica (scut metalic), iar pozitia foarte joasa filtrului nu permite un aflux ridicat de aer rece

5. K&N Typhoon CAI (dedicated to Cristi - Dom' Profesor STI)
Imagine
Avantaj - Sunet bun, dat de filtru conic deschis. Filtru era o mica protectie din plastic, pentru a asigura mai mult aer rece si nu aer cald de langa motor. Usor de montat si disponibil pentru foarte multe marci de masini. Pret competitiv.
Dezavantaj - Fara protectie termica (scut metalic), iar pozitia joasa filtrului nu permite un aflux ridicat de aer rece

6. Injen CAI
Imagine
Avantaj - Sunet bun, dat de filtru conic deschis. Designed in SUA. Pret competitiv, dar usor mai ridicat decat K&N.
Dezavantaj - Fara protectie termica (scut metalic), iar filtrul aspira aer cald din compartimentul motor.
http://www.car-setup.com Car Setup Romania
 
Avatar utilizator
marian_iam
V.I.P.
Mesaje: 6591
Membru din: 17 Dec 2007, 13:04
Localitate: Bucuresti, dr taberei
Contact:

Re: Ce model de admisie ne dorim pe masini? - obligatoriu poze

28 Feb 2009, 13:33

cate informatii ... te plictisesti nu gluma...!
da.. pentru un 1.6 nu gasesti nimica ?
Si nu caut sa-ti demonstrez, era o simpla figura, deci nu ma lua-n nume de rau ca te iau in ..... brate!!!
Noi ... Bem, Fumam, Tusim, Ranjim ... asta facem pana murim ...
Opel Astra GSI
Ceasuri Barbatesti de de Dama http://www.casaceasurilor.ro
 
Avatar utilizator
Nicky
Subiect Autor
Mesaje: 6983
Membru din: 01 Sep 2008, 07:48
Localitate: Dublin, Ireland
Contact:

Re: Ce model de admisie ne dorim pe masini? - obligatoriu poze

28 Feb 2009, 14:45

E in primul rand pentru mine, si am zis ca daca tot ma uit pentru mine, mai pierd un pic timp si cu postatul si tradusul, asta pentru voi si viitorii cititori. Pentru ca meritati, nu de alta :) Majoritatea CAI merg pe Seat. Nu tre' sa ai Turbo ca sa folosesti CAI, dar e recomandat sa nu se foloseasca pentru Diesel, ca se spune despre diferentele de performanta CAI vs. OEM ca nu sunt semnificative. Dar am vazut si pe diesel.
Cum citeam aseara un post, era un Englez care zicea...cel mai bine motorul merge cand nu are filtru de aer si e si frig afara. Nimic nu mai impiedica aerul sa intre in motor, si fiind rece, motorul are o ardere mai buna. Dar partea proasta e ca daca ai praf, insecte, mizerie etc. tre' sa schimbi segmentii, pistoanele etc. (viata motorului ajunge la cateva mii de km in loc de cateva sute de mii de km).
De aici si nevoia de filtrare.
Eu vad filtrul ideal ca fiind o cutie enorma (ex 1.0m x 1.0m, foarte aproape de motor dar cu priza de aer din exterior, cu tubulatura cat mai scurta pana la galeria de admisie) prin care sa fiu sigur ca se filtreaza usor aerul preluat din atmosfera. Daca e filtrul prea mic (subdimensionat), e ca si cum ti-ar fi foarte sete si te-ar pune cineva sa bei apa cu paiul. :P
http://www.car-setup.com Car Setup Romania
 
The teacher
Profesoru
Mesaje: 2828
Membru din: 26 Mar 2008, 17:26
Localitate: Bucuresti /Titan
Contact:

Re: Ce model de admisie ne dorim pe masini? - obligatoriu poze

04 Mar 2009, 07:02

Am vazut cam tarziu acest topic , am votat ce am eu adica K&N , sunt multumit isi face treaba iar sunetul este frumos , se simte imediat ce il curat un alt raspuns al masinii , deci este evident ca praful din Romania cam are treaba cu performantele masinii , am ales acest kit pt ca era cel mai optim raport pret - calitate pt motorul meu , unde nu prea am multe variante voi cei cu motoaRE suparate aveti mai multe optiuni , ca si remarca , BMC am montat pe masina lui Paul (PGA) , este cam la limita inghesuielii , dar nu am renuntat la capacul de motor , nu am apucat sa merg in masina dar se aude si asta bine , si Paul a spus clar ca a simtit o diferenta , pozitionarea admisiei la motoarele astea mi se pare ciudata dar asta e , inginerii de VW or stii ei ceva mecanica , dar ca sa ai admisia de aer deasipra evacuarii este o prostie , eu la Alfa aveam pe o latura admisia si pe cealalta evacuarea , nu avea cum sa influenteze prea mult temperatura ridicata din evacuare aerul care intra in motor , deci eu o sa incerc sa pun niste banda izolatoare pe toata tubulatura de admisie si apoi mai vedem , sper sa fie un rezultat bun , pt, ca orice ai avea , daca tubulatura de aer care intra in motor trece deasupra galeriei de evacure , nu are cum aerul care intra in motor sa fie rece.............logic nu ?
 
Avatar utilizator
Nicky
Subiect Autor
Mesaje: 6983
Membru din: 01 Sep 2008, 07:48
Localitate: Dublin, Ireland
Contact:

Re: Ce model de admisie ne dorim pe masini? - obligatoriu poze

04 Mar 2009, 13:14

Daca la Paul a mers sa pui capacul la loc, poate recurge si Radu la solutia respectiva.
Cristi, altceva voiam sa te intreb de capacul rescpectiv. Crezi ca in cazul in care renunt la capac, imi incape o bara rigidizatoare Eibach / Wiechers cum ai tu pe masina (intre amortizoarele fata). Am gasit cu 90 Eur si m-ar interesa una.
http://www.car-setup.com Car Setup Romania
 
Avatar utilizator
grecutzu2005
Mesaje: 4872
Membru din: 16 Dec 2008, 13:15
Localitate: Timisoara
Contact:

Re: Ce model de admisie ne dorim pe masini? - obligatoriu poze

04 Mar 2009, 13:25

eu m-am uitat la forge pe site si am gasit pentru seat filtru sport cu tot cu teava aia care vine dar cred ca fara izolatie termica undeva pe la vreo 240 sau 300 de lire. nu mai tin minte exact.
ma gandeam sa il iau dar nu il trimit astia in romania
Λέω aυτa κaι είνaι τρελa!
SEAT CUPRA 2.0 TFSI 240 HP
www.JustClassics.ro
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 11

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori