Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
Avatar utilizator
Frosty
Subiect Autor
Mesaje: 104
Membru din: 22 Feb 2009, 09:45
Localitate: Brasov
Contact:

Mici probleme, intrebari

22 Feb 2009, 14:45

Salut baieti....nou si eu pe forum...si am zis sa-mi lamuresc si eu piticii...
Am un Seat Leon 1m din 2002, in posesia mea de 1 an..motor de 1.4 16v
La cate probleme am avut cu ea - rupt curea distributie ce fusese schimbata cu 1000km inainte, rezolvat insa pe garantie, 2 bobine arse, zgarieturi- vreau sa mentionez ca inca imi place masinuta..dar am cateva probleme si intrebari:
1. cand ploua se prelinge in interior jos....devina e chederul?...aveti cumva un DIY cum sa desfac acolo sa ma uit?
2. pot monta duze ca cele de vw...adica sa imprastie tip perdea? daca da de unde si cu cat? si ce stergatoare ar fi recomandate
3. cand pornesc masina se aude ca un diesel....toti prietenii imi spun ca am un diselica....dupa ce porneste e inregula..scanat cu vagcom si nimic..nici o eroare, mecanicii au spus ca e in regula motorul...ati mai auzit asemenea cazuri?
4. am mai vazut borduri de seat leon 1.4 16v si ceasu indica pana la 240km/h....la mine indica 260km/h...masina are in talon 75cp dar trage mai bine si nu e un sentiment aiurea, cel de la care am luat-o, din franta, zice ca ar avea un chip din fabrica...dar nush ce sa cred....motoru nu a fost schimbat si nici bordul ca am fost la verificare cand am luat-o la skoda reprezentanta brasov si nu era in neregula....nu dadea eraori la airbaguri sau altceva...aveti si pentru asta o solutie?
Seat Leon 1M 1.4 16v
 
Avatar utilizator
marian_iam
V.I.P.
Mesaje: 6591
Membru din: 17 Dec 2007, 13:04
Localitate: Bucuresti, dr taberei
Contact:

Re: Mici probleme, intrebari

22 Feb 2009, 14:56

la primul punct, cauta la probleme ... ceva cu apa in masina si ai sa gasesti!
la celelalte ... gasim solutii....
la sunetul de diesel .. nu e posibil sa fie tachetii?
incearca sa-ti prezinti masina la sectiunea speciala!
Si nu caut sa-ti demonstrez, era o simpla figura, deci nu ma lua-n nume de rau ca te iau in ..... brate!!!
Noi ... Bem, Fumam, Tusim, Ranjim ... asta facem pana murim ...
Opel Astra GSI
Ceasuri Barbatesti de de Dama http://www.casaceasurilor.ro
 
Avatar utilizator
Nicky
Mesaje: 6983
Membru din: 01 Sep 2008, 07:48
Localitate: Dublin, Ireland
Contact:

Re: Mici probleme, intrebari

22 Feb 2009, 15:05

Sa o folosesti sanatos si voios! Pune poze si mai zi-ne detalii sa iti cunoastem si noi masina! Succes!
http://www.car-setup.com Car Setup Romania
 
Avatar utilizator
BALTAZAR2003
Moderator
Mesaje: 7384
Membru din: 22 Iul 2008, 22:26
Localitate: Bucuresti Dr. Taberei
Contact:

Re: Mici probleme, intrebari

22 Feb 2009, 17:37

Eu am duze din cele ce pulverizeaza apa, dar arunpa peste tot mai putin pe parbriz, deci cred ca sunt mai bune cele vechi cu doua jeturi.
La stergatoare, in afara aspectului, eu zic ca cele clasice stergeau mai bine decat aerowin, si sunt mult mai ieftine.
Zgomotul la pornire este oarecum normal, si la mine face la fel si am 7000km, pana face presiune de ulei si se autoregleaza culbutorii, in plus trebuie sa se si incalzeasca ceva, de aceea este bine sa o pornesti si un minut sa nu apesi acceleratia.
Cordoba Fever + Fresc, 1.4l/86Cp, 2008, Rosu Emocion
Imagine
 
gabrielzorz
Mesaje: 1
Membru din: 04 Apr 2009, 23:02

Re: Mici probleme, intrebari

04 Apr 2009, 23:11

Am si eu o problema referitor la zgarieturi.... am devenit posesor de leon de vreo 2 luni si un vecin "bine intentionat" mi-a tras o cheie pe portiera din dreapta ... mentionez ca vopseaua masinii este negru metalizat, in consecinta mi se vede o linie alba foaaaarte urata.... ceva sugestii? incotro sa ma duc ? ms frumos
D{}N
 
Avatar utilizator
Bodo
.B.O.D.O.
Mesaje: 1039
Membru din: 12 Dec 2008, 01:11
Localitate: Bucuresti / Breaza / Craiova
Contact:

Re: Mici probleme, intrebari

04 Apr 2009, 23:25

Referitor la sunetul de diesel...am un Golf 4 tot 1.4 benzina si tot asa se aude la pornire...pana se incalzeste un pic.din diferite discutii am inteles ca asa se aude la toate.sper insa sa nu fie vreo problema.
PH-15-EAT - Luna Grey Leon 1P (De vanzare viewtopic.php?f=95&t=8658 )
PH-09-WAC - VW Golf IV ( De vanzare http://clubseat.eu/viewtopic.php?f=95&t=2964 )
 
Avatar utilizator
BALTAZAR2003
Moderator
Mesaje: 7384
Membru din: 22 Iul 2008, 22:26
Localitate: Bucuresti Dr. Taberei
Contact:

Re: Mici probleme, intrebari

05 Apr 2009, 06:42

@gabrielzorz
Nu ai trecut nimic la locatie si nici masina in profil, dar daca esti din bucuresti, incearca in targ la Vitan, acolo la tarabe o sa gesesti o firma care realizeaza creioane corectoare, dupa codul de culoare din talon, daca nu poti incerca la metro, ori alt magazin mare.
Se gasesc bidoane de polisch, care au atasat si un ruj, in culoarea vopselei ce urmeaza sa fie tratata, cu care sa umpli santul.

@bodoa este normal sa tacane, pana ajunge ulei si se stabilizeaza culbutorii.
Cordoba Fever + Fresc, 1.4l/86Cp, 2008, Rosu Emocion
Imagine

 
Avatar utilizator
aurelv
Mesaje: 199
Membru din: 03 Oct 2008, 23:50
Localitate: Bucuresti / Militari
Contact:

Re: Mici probleme, intrebari

06 Apr 2009, 16:28

problema cu zgomotul este specifica motoarelor pe benzina din grupul VAG, e din ciclul "asa fac toate". si eu il am pana se lubrifiaza si apoi dispare.
apa in interior...unde anume: daca iti intra in locul pasagerului este de la masca filtrului de polen care nu este bine fixata. In orice alt loc, de vina sunt chederele imbatranite, singura solutie este inlocuirea lor. Gasisem pe undeva un DIY pe in site strain, daca dau de el iti trimit link-ul.

Numai bine si bine ai venit pe forum :)
Seat Leon 1m 1.6 16v / SIGNO / BLUE
B - 83 - YMF
 
Avatar utilizator
dany19940
Moderator
Mesaje: 6741
Membru din: 20 Iul 2008, 19:28
Localitate: Onesti
Contact:

Re: Mici probleme, intrebari

06 Apr 2009, 19:54

Nu stiu cum de la voi tacane motorul la rece, dar la mine nu tacane deloc cand il pornesc, chiar daca sta mai mult de o saptamana. O singura data mi-au tacanit culbutorii vreo 2-3 secunde, dar nu o pornisem cam 5 luni. Asta la Toledo. La Arosa tacane de fiecare data, dar date fiind peripetiile prin care a trecut saracul motor, eu zic ca inca e bine.
 
Avatar utilizator
BALTAZAR2003
Moderator
Mesaje: 7384
Membru din: 22 Iul 2008, 22:26
Localitate: Bucuresti Dr. Taberei
Contact:

Re: Mici probleme, intrebari

06 Apr 2009, 19:59

Pai noi nu am demontat motoarele pentru a le bibili si regla... :D
Cordoba Fever + Fresc, 1.4l/86Cp, 2008, Rosu Emocion
Imagine
 
Avatar utilizator
dany19940
Moderator
Mesaje: 6741
Membru din: 20 Iul 2008, 19:28
Localitate: Onesti
Contact:

Re: Mici probleme, intrebari

06 Apr 2009, 20:02

La Toledo inca nu am umblat deloc in motor. Doar distributia a fost schimbata.
 
FlorentinPavel
Mesaje: 519
Membru din: 01 Mar 2008, 08:03
Localitate: Craiova

Re: Mici probleme, intrebari

03 Sep 2009, 10:31

Apropo de zgomotul de culbutori dupa pornire. La mine nu bateau deloc, dupa ce am schimbat ulei si filtru am inceput sa aud asa ceva cam o jumatate de secunda dupa fiecare pornire. Am utilizat ulei de motor Mobil 1 0W40 care am inteles ca e prea subtire si se scurge aproape complet din motor in baie doar cam intr-o ora. Daca masina sta oprita mai putin timp, nu mai bat tachetii dupa pornire, deoarece inca e ulei pe axele cu came. Vreau sa arunc uleiul pus in motor, desi am doar 700 de km cu el (nu 7000) si sa incerc un Castrol 5W40, putin mai gros, tot sintetic, care mi-a spus cineva ca are nu stiu ce molecule inteligente ce raman in motor si previn uzura imediat dupa pornire. Ramane de aflat daca e adevarat. Mie inainte sa bag acest Mobil 1 0W40 nu mi se auzeau tachetii batand imediat dupa pornire. Voi ce uleiuri de motor ati folosit ?
 
FlorentinPavel
Mesaje: 519
Membru din: 01 Mar 2008, 08:03
Localitate: Craiova

Re: Mici probleme, intrebari

03 Sep 2009, 10:40

Revin cu alt post tot despre bataia culbutorilor la pornire, ca sa nu plictisesc. Am mai aflat ca anumite filtre de ulei au ventil de blocare retur. Ce inseamna asta, ca impiedica scurgerea uleiului in baie dupa oprire ? Mecanicii de reprezentanta nu stiu, trebuie intrebat un inginer auto. Doar cand schimbi uleiul trebuie sa bata putin culbutorii si sa nu accelerezi, nu la fiecare pornire. Cred ca riscam sa distrugem axele cu came. Faptul ca au si altii aceasta problema denota ca este o problema reala. Am mai avut si alte masini, tot VW si nu mi s-a intamplat asa ceva. La diesel nu e fiindca nu se aude, zgomotul e acoperit de cel specific diesel.
 
Avatar utilizator
misu caftangiu
Mesaje: 788
Membru din: 23 Aug 2009, 16:41
Localitate: alba
Contact:

Re: Mici probleme, intrebari

08 Sep 2009, 19:31

problema cu tacanitul la inceput ar putea fi de la ulei... sa nu fie prea gros... asa face pana se fluidifica uleiul... daca uleiul pe care il ai in motor e ok ... sa nu fie ceva problema... vezi ca multe probleme nu le arata vag com-ul nici la masini mult mai suparate, sunt de natura mecanica. la un audi a4-2006, 2000 cc diesel, care nu tragea f.f. bine peste 120-130 de km/h s-a schimbat pe rand injector, chiuloasa , debitmetru , pe rand si la reprezentanta in cluj... si asta fara sa arate ceva pe tester. erau aia on line cu germanica si degeaba.... au trebuit sa desfaca motorul si numai pe baza experientei si-au dat seama de probleme... sa nu fie ceva naspa...
nascut talent , mort speranta ! :-)
______________________________________________
felina neagra, nabadoaioasa- 105 CP, 1,6 16 v
===>senzatie majora, cu 40 la ora!<===
 
FlorentinPavel
Mesaje: 519
Membru din: 01 Mar 2008, 08:03
Localitate: Craiova

Re: Mici probleme, intrebari

10 Sep 2009, 10:36

Am folosit ulei Mobil 1 0W40, deci foarte, foarte subtire, mai subtire nici nu exista. Bat tachetii o zecime de secunda, pana vine ulei la ei, problema e ca este prea subtire uleiul si se scurge de pe tacheti dupa oprire, deci nu dupa pornire. Atunci ar fi grav, sa nu se faca ungere in timpul mersului - pompa ulei defecta sau sorb infundat etc. Ar trebui un ulei mai gros, dimpotriva. Ma ganbdeam sa folosesc un ulei Castrol 5w40, putin mai gros, care sa nu se mai scurga in asa hal dupa oprire. Din moment ce masina functioneaza perfect dupa pornire, nu vad care ar fi piesa defecta si un motor nu se desface fara a fi defect. E chiar simplu sa verifici un motor. "Nu trebuie sa mananci toata branza ca sa afli daca e buna". Hai s-auzim de bine.

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori