Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
Bogdan Albu
Mesaje: 9
Membru din: 31 Mar 2010, 09:05
Localitate: Targu Mures

Re: Freetrack

03 Iul 2010, 16:45

Eu am un freetrack 2.0 TFSI 200 cp. Super masina, sta super bine in curbe si pe teren accidentat e numai buna sa mergi la iarba verde sau pe un teren greu accesibil cu o masina mica.
Despre confort, eu spun ca scaunele din fata ofera o pozitie la mers buna, scaunele sport iti tin corpul sa nu aluneci stanga-dreapta iar cei din pate au la fel o pozitie confortabila. In legatura cu ecarenult TFT care spuneti ca nu are nici o logica eu consider ca nu e asa. Ganditi-va la 1-2 copii in spate cu un player mic pt filme sau chiar cu o consola playstation nu mai au nici o treaba. Mai mult sa stiti ca acel monitor emite wireles sound, asta e super ok. I-am pus in pate cu desene animate cu casti pe cap si eu am continuat sa conduc cu muzica fara sa ma deranjeze.

Prin urmare e un model de nisa, pentru cei care cauta exact asa ceva. Mai mult va recomand aceasta masin in sitatia actuala cand impozitul este imens la masini peste 2000cmc. Ganditi-va ca aveti 200 cp pe care ii simtiti daca mai puneti ciptunning, si o turbina mai puternica aveti 240cp lejer.
Altea Freetrack 2.0 TFSI
 
voli
Mesaje: 66
Membru din: 26 Oct 2009, 21:47

Re: Freetrack

24 Apr 2011, 19:03

Salutare!
E o mica povestioara cu Altea freetrack cel putin pentru mine.
Am o Cordoba pe benzina motorul de 1,4 100 de cai din 2005 cu 70000 de km la bord care merge f bine, numai de curand am avut ceva mici probleme mici cu ea, toate bune si frumoase atata timp cat am fost numai doi in familie ,e cand a aparut un copil si implicit carucioare, scaunele si alte minuni de genul asta am inceput sa ne gandim ca ne cam trebuie alceva.Si ca sa nu alunecam periculos am cautat cea mai buna oferta pt 25000 de euro.
Am tot cautat si pana la urma m-am dus peste cei de la Seat cerand o oferta solida si finala.Cu trei tichete rabla cu ceva reduceri de la dealer am iesit cu ea uneva pe la 25000 de euro cu motorul de 2.0 cr 170 de cai si cam tot ce se putea pune pe ea mai putin piele! In urma unei probleme cu importatorul am reusit sa-mi recuperez cam 1600 de euro pt un pachet care nu a fost complet deci sa spun ca am iesit cu ea undeva pe la 24000, euro 5 deci fara taxa de inamtriculare.
Am 7000 de km cu ea si am avut o mica aperioada de accomodare cu ea!
Plusuri. motorul trage bine , dar undeva dupa 1500 de turati iar dupa 200 poti spune ca decoleaza.Pozitia de condus inalta si foarte comoda la drumuri lungi, posibilitatea scaunelor de a se regala in limite foarte mari.
Xenonul adaptiv face toti banii mai ales pe ceata si drumuri ude, de frana nu ma pot declara nici acum extrem de multumit, se opreste dar mai tot timpul am senzatia ca se tot duce.Spatiile de depozitare super , systemul video din spate pentru copii la drum lung te scuteste de o gramada de probleme.Deschiderea la usi e mai mult decat ok.Suspensia e destul de stranie absoarbe f bine denivelarile mici dar daca e o groapa mai serioasa o simti in toate plombele din gura, Imi place cum e inchis compartimentul motor am mers o noapte intreaga pe ploaie si o gramada de camioane in fata si ceva balti in care eram pe post de salupa, nici o picatura de apa pe motor.Electronicele care te ajuta tare mult mai ales iarna . Directia asistata in functie de viteza e o frumusete.Geamurile fumurii in spate fac toti banii cand e soare afara si cald afara si nu te incurca deloc la vizibilitate.Oglinga interioara heliomata fara comentarii.Tractiunea cu motorul care il am te ajuta f mult chiar pe vreme buna iar iarna am avut cea mai buna surpriza ,dupa o investitie de aproape 30 de mil in cauciucuri ( nokian) si jenti de tabla originale, pe polei am mers fara nici cea mai mica problema, am reusit sa iau o tranta cand am coborat din masina.
Manevrabilitatea in oras net superioasa Cordobei,daca ai invatat un pic marimile te strecori cu ea pe cat e de mare.
Bandourile sunt din plastic vopsit si prefer sa dau jos un bandou decat sa vopsesc o aripa.
Consumul de motorina la un mixt oras si afara din oras undeva intre 6 si 7 la un mers normal, in afara orasului sub 130 cade la 5 si ceva culmea in treapta a 5 daca o dai pe a 6 sare imediat peste 6 la aceasi viteza de deplasare, daca sari de magicul 140 consumul creste usurel pana la 160 cand e cam 8, dar dupa 160 haldexul e cuplat permanent si se vede la motorina!
Cel mai mare plus pt mine la masina asta e ca a mea sotie se impaca foarte bine in oras cu ea, eu fiind mai tot timpul plecat.

Minusuri:
In prima seara cand am ridicat masina am ramas cu oglinda interioara in mana, sa fac atac de cord, cu un pic de inspiratie am Bagat-o la loc si de atunci nu am mai reusit sa o scot.
Mi se pare cutia destul de stransa la treapta 1 si 2, le-am spus si celor de la seat dar asa au spus ca e normal.Ambreiajul destul de abrupt(eu am fost bezinar pana acum)
Trebuie sa fii atent mai ales la trecerile de pietori din cauza montantilor destul de grosi, era sa fac cateva ispravi!
Nu sunt uimit de frana .
O chestie destul de urata e ca se stropeste ca ea insasi de te apuca toate cele, ai calcat cu roata in balta si mizerie instantaneu de pe usi, geamul spate si plafon, am incercat de i-am pus presuri originale , s-a mai redus nitel dar inca ma umple de draci.Daca vii de pe un drum cu ploaie si bineinteles ca ai mizerie pe geamul din spate, cadn deschizi usa niste picaturi raslete ajung in portbagaj!Stergatoarele de parbriz mai ales daca ninge afara si esti in oras si nu poti sa fugi iti indeasa taota zapada in locasurile lor, desi am systemul de incalzire in scaune si in parbriz.
Desi are oglinzile laterale destul de mari , are unghiuri moarte destul de periculoase si la inceput treb sa te obisniesti cu geamul destul de mic din spate.
Nu ma pot obisnuit cu "maneta" stergatorului de geamuri, sunt mult prea multe pe ea si cel mai enervant e ca pt a porni senzori de ploaie trebuie actionata maneta , altfel nu si alta la fiecae oprire a motorului.
Luminile de zii galbene ca lumanariile, inca mai caut ceva cu led-uri sa le schimb.
Lipsa luminii in portiera sau in oglinda se simte mai ales noaptea si pe teren mai accidentat.
Dupe 7000 de km nivelul uleiului e undeva pe al jumate, a scazut nitel, desi am crezt ca problema cu consumul de ulei a fost rezolvata odata cu noul motor.
Cam atat imi aduc aminte acum daca maiapare ceva va anunt! :drive
 
Avatar utilizator
Cosmin
Admin
Mesaje: 5877
Membru din: 14 Feb 2008, 17:11
Localitate: Sibiu
Contact:

Re: Freetrack

26 Apr 2011, 08:46

Felicitari!
Poate iti faci timp sa o prezinti mai detaliat. Sunt convins ca merita un topic al ei.

Pana atunci, o intrebare.. La ce te referi cand spui "lumini de zi sunt galbene" ?
Imagine

MKM Autotechnik - Service auto multibrand Click pt. Detalii si imagini

DIY Info Leon 1P / Altea 5P Click pt. Detalii si imagini
 
voli
Mesaje: 66
Membru din: 26 Oct 2009, 21:47

Re: Freetrack

26 Apr 2011, 11:49

Salut!
De detaliat imi spui daca te intereseaza ceva anume si ma uit ma documentez si iti spun cu cea mai mare placere!
Cand ma refeream la luminile "galbene" am exagerat un pic sunt niste becuri normale de pozitie la care am tot timpul impresia ca lumina e galbioara, nu stiu daca e facut " intentionat" sau e doar nimereala.
Oricum am avut o mica discutie cu un domn politai care s-a agatat de mine ca nu am farurile aprinse desi ele erau pe auto dar fiind frumos si soare afara normal ca opreste xenonul!
 
Avatar utilizator
Cosmin
Admin
Mesaje: 5877
Membru din: 14 Feb 2008, 17:11
Localitate: Sibiu
Contact:

Re: Freetrack

28 Apr 2011, 08:28

Nu ma intereseaza in mod deosebit ceva anume. Insa am vrea sa vedem si noi niste poze, sa citim cateva impresii / pareri despre cum se comporta masina, ce iti place, ce nu iti place etc.
De asta ziceam sa faci un topic de prezentare..
Imagine

MKM Autotechnik - Service auto multibrand Click pt. Detalii si imagini

DIY Info Leon 1P / Altea 5P Click pt. Detalii si imagini

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori