Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
TIR
Subiect Autor
Mesaje: 235
Membru din: 30 Noi 2007, 18:12
Localitate: Valcea
Contact:

Freetrack

11 Ian 2008, 23:02

Nu se discuta nimic de masina asta probabil nu are nimeni asa ceva.

Eu am un prieten care si-a luat-o atunci cand a aparut. Masina e destul de dotata, mare da totusi eu nu o pot considera a fi un jeep.

Nu mi se pare confortabila deloc in spate, banchetele parca sunt banci, si sincer e cam scumpa pt ce ofera inital auzisem un pretz de 25.000 FULL :) am zis clar ma duc sa imi iau si eu da cand am vazut factura era km 43.000

Motorul diesel trage ok stiu de pe passatul meu.

Voi ce parere aveti ?!
 
Avatar utilizator
ace117
Membru Fondator
Mesaje: 5359
Membru din: 27 Noi 2007, 22:38
Localitate: Sf. Gheorghe

11 Ian 2008, 23:06

Cam scump!
Si sincer ararta cam demodat, daca te uiti la concurenta ce ofera la pret mai mic...De ex. C4 Picasso arata bestial si costa full 27.000 euro.
VW TIGUAN TRACK & AVENUE "THE BIG FOOT" 210 CP/450 Nm - CFT stg1
EX - SEAT LEON FR "THE STEALTH KNIGHT" 218 CP/453 Nm - RBN stg1

Imagine Imagine
 
TIR
Subiect Autor
Mesaje: 235
Membru din: 30 Noi 2007, 18:12
Localitate: Valcea
Contact:

11 Ian 2008, 23:13

probabil nu sunt fan masini frantuzesti nici nu ma uit la ele :)

c4 picaso are tractiune integrala?
 
TIR
Subiect Autor
Mesaje: 235
Membru din: 30 Noi 2007, 18:12
Localitate: Valcea
Contact:

11 Ian 2008, 23:15

Uite o alte chesti care mi s-a parut aiurea.

Are in plafon ecran TFT pt pasagerii din spate. Si ca sa vezi domle DVD nu are trebuie sa il pui tu spearat ... Atunci dc l-au mai pus :roll: sa te amageasca doar.
 
Avatar utilizator
ace117
Membru Fondator
Mesaje: 5359
Membru din: 27 Noi 2007, 22:38
Localitate: Sf. Gheorghe

11 Ian 2008, 23:43

Nu are tractiune integrala, aici nu se compara cu Freetrack.
Insa am facut o greseala, eu m-am referit la Alhambra, am facut o confuzie. :(
Nu am nimic cu designul de la Altea :lol:
VW TIGUAN TRACK & AVENUE "THE BIG FOOT" 210 CP/450 Nm - CFT stg1
EX - SEAT LEON FR "THE STEALTH KNIGHT" 218 CP/453 Nm - RBN stg1

Imagine Imagine
 
Avatar utilizator
Gabyucl
zuly
Mesaje: 443
Membru din: 03 Dec 2007, 17:53
Localitate: Bucuresti

22 Ian 2008, 17:52

scump si naspa acest Freetrack,....nu are nici o logica masina asta....nu inteleg de ce seat incearca sa faca asemenea experimente...mai bine scot noul toledo si masini mai sportive...vb aia "auto emocion"
Seat Leon 1.9 TDI-under construction ;)

Nu lucrez in weekend, si nici in zilele care se termina in "i".
 
BAD_MF
Mesaje: 75
Membru din: 29 Ian 2008, 16:18
Localitate: iasi
Contact:

29 Ian 2008, 22:00

Gabyluc ai dreptate, mai bine se focalizeaza pe un eventual nou toledo care mi se pare un esec total.
225/40R18 > 255/35R18 on PORSCHE chrome WHEELS

 
Avatar utilizator
STORM
Mesaje: 468
Membru din: 03 Dec 2007, 15:58
Localitate: crangasi city
Contact:

23 Mar 2008, 07:48

dc zice TIR ca trage bine si ai si niste dotari ca lumea pe ea zic ca e ok ... pretzul cam mare
 
Avatar utilizator
Cosmin
Admin
Mesaje: 7189
Membru din: 14 Feb 2008, 17:11
Localitate: Sibiu
Contact:

24 Mar 2008, 15:46

In mod evident piata auto devine una cu modele din ce in ce mai specializate, de nisa. E cazul si pentru Freetrack (ca de altfel si Tiguan, CX7 etc.). Masina a fost gandita pentru o anumita categorie de consumatori. E clar ca cineva care e pasionat de off-roader-e veritabile sau care prefera MPV-urile clasice nu o sa aprecieze nimic la Freetrack. De fapt e o Altea XL cu tractiune integrala (Haldex) si suspensia inaltata. Mare branza pana aici. Orcine putea face asta, inclusiv intr-un atelier din dosu' blocului. Dar lucrurile stau putin diferit. Am avut privilegiul sa conduc un Freetrack timp de 3 zile si vreau sa spun ca am fost impresionat pozitiv de comportamentul ei. Directia e super precisa, franele sun excelente iar dieselul de 170 CP are un cuplu suficient incat te poti aventura in siguranta si pe drumuri mai desfundate (evident, nu trasee montane de dificultate ridicata). Personal as fi preferat motorul de 2.0 l benzina (TFSI 200 CP), dar si dieselul e o optiune ok. Daca se foloseste predominant in oras si nu se incearca abordarea unor trasee offroad, e suficienta si varianta cu tractiune doar pe fata (2.0 TDI 140 CP).
Ce nu mi-a placut, dar e o chestiune de gust personal, sunt bandourile laterale (care de fapt inconjoara masina) realizate dintr-un plastic de o calitate indoielnica care se zgarie destul de usor. Si nu mi-a mai placut si faptul ca indiferent de culoarea masinii, aceste sunt intodeauna gri inchis . Nu se pot vopsi decat aftermarket. Si ma mai enerveaza faptul ca la modele cu tractiune integrala (2.0 TDI 170 CP si 2.0 TFSI 200 CP) nu se poate comanda trapa actionata electric, deoarece masina vine standard cu Rear Seat Entertainment, un monitor alaturi de niste spatii de depozitare fixate in plafon, sistem care in opinia mea e un gunoi.
Per ansamblu, cu preturi incepand de la 21.021 euro fara taxe (TVA si taxa de inmatriculare), daca ai nevasta, 2 copii si o casa la tara in Cuca Macaii, Freetrack mi se pare o alegere potrivita. Materialele la interior sunt de calitate destul de buna, motorizarile oferite sunt ok, plus ca spatiul interior, inclusiv pe locurile din spate este enorm. Se mai putea lucra putin la design, dara asta e. Per ansamblu mie imi cam place. Nota 7,5 din 10.
Imagine

MKM Autotechnik - Service auto multibrand Click pt. Detalii si imagini

DIY Info Leon 1P / Altea 5P Click pt. Detalii si imagini
 
Avatar utilizator
ace117
Membru Fondator
Mesaje: 5359
Membru din: 27 Noi 2007, 22:38
Localitate: Sf. Gheorghe

24 Mar 2008, 20:53

Multumim pt aceasta prezentare! :D
VW TIGUAN TRACK & AVENUE "THE BIG FOOT" 210 CP/450 Nm - CFT stg1
EX - SEAT LEON FR "THE STEALTH KNIGHT" 218 CP/453 Nm - RBN stg1

Imagine Imagine
 
Avatar utilizator
Testosul
Mesaje: 4143
Membru din: 20 Dec 2007, 11:47
Localitate: Bucuresti
Contact:

25 Mar 2008, 10:04

Mie mi se pare un compromis bun intre o masina de familie numeroasa si un 4x4.
 
Avatar utilizator
HF_Integrale
Mesaje: 16
Membru din: 16 Mar 2009, 13:03
Localitate: Brasov
Contact:

Re: Freetrack

06 Mai 2009, 11:48

Am avut de curand pe mana un (sau "o", nu stiu exact cum sa-i zic) Freetrack, o zi intreaga. Am fost si pe asfalt si pe un offroad mic, asa. Sincer, mi se parut ca s-a descurta onorabil pe ambele. Era motorina - 140 de cai. Urca destul de repede in ture pentru un diesel si se "lipea" tare de asfalt la viteze mai mari. Putin "trasa de par" pe viraje, da' e normal la dimensiunile ei. Pe offroad m-a impresionat. E bine sa ai si o masina cu garda la sol mai ridicata si un 4x4 mic (chiar daca ar fi sa fie Haldex :P ), for a change! E o masina care-si face bine treaba si care e menita sa te duca unde ai nevoie sa ajungi. Cu familie sau fara. Sau fara. Sau fara. :lol:

OK, toate bune si frumoase dar mi s-a parut putin schumpica. Aia cu care m-am dat eu (si recunosc ca era aproape full) batea in 30.000... :roll: Altfel, de acord cu ce-a zis Testosu'. Nu stiu daca as duce-o, totusi, spre Tiguan sau CX-7 (cum zicea ghita_celofan). Mai mult spre Octavia Scout... :roll: mi se pare ca si eu spun ca e cross-over, nu mini-suv.
Brakes are no good. They only make you go slower!
Golf 4 GTI
 
Avatar utilizator
Bamse
Moderator
Mesaje: 6512
Membru din: 20 Mai 2008, 13:11
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Freetrack

01 Iun 2009, 10:19

pai cam asta a fost si ideea acestei masini...cross-over.

si eu am avut o escapada cu un freetrack cu ceva timp in urma.

motor de 2.0 tdi 170 cp.

ideea aceste masini este ca este foarte dotata in standard, nu prea mai poti sa pui multe chestii pe masina.
am observat ca nimeni nu a spus cateva puncte ale masinii care sunt importante.
Scaunele sunt ca si sustinere laterala ca la FR, volanul la fel.
Ideea este ca feeling-ul in aceasta masina este foarte apropiat de un leon, sa zicem.

Cu aceasta masina am mers printr-o zapada de vreo 20 si ceva de cm, pana la balea cascada, si a fost chiar foarte bine. Masina s-a comportat execeptional.
La drum lung, cel putin eu ca sofer, m-am simti foarte bine. Motorul foarte ok in depasiri, sta excelent la viteze mari, are unpic de ruliu la curbe(dar este ceva mai mare decat un leon :D ).

si acel rear seat entertainment, mi s-a parut folositor pt ca am urmarit filmarile facute in excursie, si ganditi-va ce bucurie ar avea 2 copilasi care ar face mare scandal jucandu-se pe un playstation in spate. Cam asta este gandirea acelui ecran in spate, nu e neaparat dvd. E un ecran cu intrebuintari multiple( sa nu uitam ca pretul acelui sistem pe o altea este 300 euro - ce nu e mult deloc parerea mea.)

si pana acuma, cu cine am vb si are freetrack, e foarte multumit de masina.
Ibiza, FR. Black, TDI, Chiptuned
Canalul Clubseat.eu pe Youtube
 
pepsi
Mesaje: 184
Membru din: 29 Apr 2009, 12:45
Localitate: constanta

Re: Freetrack

01 Iun 2009, 12:20

eu am un freetrack, 2.0 tdi 170 cp full...mi se pare foarte mare incapatoare daca stai sa o studiezi din toate unghiurile o sa observi ca are o linie mai speciala, imi place foarte mult masina pt k nu m-a lasat nici 1 data pe nici o categorie de drum, pe zapada nu mai zic :), nu mi se pare scumpa din punctul meu de vedere din contra in general eu consider seat-urile niste masini bune la pret mic parerea mea!

As vrea sa fac o observatie voi spuneti de seat-uri ca sunt scumpe, ok nimic de zis pt unii sunt scumpe pt unii ieftine, dar hai sa facem o mica comparatie seat -renault
Mai vreau sa fac o observatie, chiar daca este OFF TOPIC: De ce spuneti k preturile din service de la seat in general sunt scumpe, asta e Romania asa sunt preturile nu fabricam noi piesele ca sa le putem face un pret, nu va convine duceti masina in service la renault in Constanta :) vedem dupa
 
Avatar utilizator
Cosmin
Admin
Mesaje: 7189
Membru din: 14 Feb 2008, 17:11
Localitate: Sibiu
Contact:

Re: Freetrack

01 Iun 2009, 16:50

Felicitari si sa o stapanesti sanatos!
Pretul e o notiune relativa si e apreciat diferit in functie de conjuncturi. S-a exprimat opinia ca Freetrack-ul e scump analizandu-se elemente multiple: motorizari, dotari, spatiu, design, imagine de marca (sau brand, ca e un termen mai modern) etc. si comparand-o cu modele din aceeasi clasa de la producatori diferiti.

Discutia despre service-urile Seat se refera la faptul ca sunt scumpe in comparatie cu serviciile oferite si cu gradul de profesionalism al consilierilor de service / mecanicilor. Sau mai urat spus, unii nu se pricep deloc si te taxeaza cu 100 de lei pe ora. Si pot sa-ti insir in 30 de pagini numai experientele mele negative din service-urile Seat. Sunt si service-uri Seat bune, recunosc, dar sunt atat de rare incat le poti numara pe degetele de la o mana. Probabil si service-ul Renault din Constanta face parte dintre cele mai bune service-uri Seat :) .
Totusi nu am inteles "ce vedem dupa" .... Cel mai bine ar fi sa vedem masina reparata cu profesionalism in service-ul "Reno" cu piese de la Porsche Romania :)
Imagine

MKM Autotechnik - Service auto multibrand Click pt. Detalii si imagini

DIY Info Leon 1P / Altea 5P Click pt. Detalii si imagini

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator