Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

  • 1
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 42
 
Avatar utilizator
LIFEPHORM
Subiect Autor
Mesaje: 1140
Membru din: 25 Sep 2008, 16:29
Localitate: Bucuresti - Baneasa
Contact:

Re: 2007 Seat Leon FR "Black Magic" 2.0 TFSI By Powertech

06 Noi 2014, 04:20

Talonul e standard recomandat pentru 18", adica 40. Jantele sunt 8J, probabil de acolo ti se pare ca e usor mai intins si J-ul mai trage usor din talon...
Merg foarte atent si stiu majoritatea strazilor de aici din Bucuresti, si consider ca daca esti bine antrenat si cu ochii peste tot, se poate merge si cu un astfel de talon, nu e chiar iadul pe pamant...
Un talon mai mare nu prea ma avantajeaza vizual, poate maxim un 45 pe o janta de 17, insa am avut in trecut, iar diferenta ca "feeling" pe strada nu e imensa de la 18, in schimb o janta pe 17 nu mi se pare ca se vede la fel de bine pe masina. Astfel ca nu e un compromis pe care l-as face, ma simt mai dezavantajat estetic :)
Sunt adeptul unui "vizual" corect, dincolo de a fi practic si confortabil in exces asa cum vor majoritatea. Dincolo de aparentele lasate de niste strazi neingrijite, nu am schimbat nimic pe articulatii la masinile mele niciodata, si le am de 6 si respectiv 5 ani, cu mers 90% prin oras. Honda s-a dat intre timp, insa nu au fost niciodata problem majore legate de strazi, iar talonul era 50 la ea.
La fel la jante, nu le indrept decat o data la doi ani si asta doar ca sa fie perfecte. Mai iau cate o groapa "surpriza" uneori, insa per total merg foarte, foarte mult cu ochii-n asfalt si m-am obisnuit asa :) Deocamdata reteta functioneaza...
2007 Leon FR 2.0 TFSI - 290 CP - Powertech Stg 2+, Cupspoiler, EVOMS Intake, Front -20mm OMP & Rear -30mm Eibach Springs, ECS Dogbone, 18" OZ Ultraleggera + Bridgestone Potenza S001, Brembo Z18 + Golf Mk5 R32 Rear Brakes, Cupra HPFP + Autotech, S3 Intercooler, S3 Camshafts & Injectors, BSH PCV Fix, Forge QSS, Eurojet TBE, etc
 
Avatar utilizator
mususk266
Mesaje: 4241
Membru din: 27 Ian 2009, 02:17
Localitate: Constanta
Contact:

Re: 2007 Seat Leon FR "Black Magic" 2.0 TFSI By Powertech

06 Noi 2014, 18:45

eu din pacate am devenit comod, nu mai am timpul si rabdarea sa ocolesc orice pietricica sau mica groapa sau caut loc de parcare caci nu pot urca cu masina pe o coala de a4 caci nu-mi permite janta/cauciucul/garda la sol, de asta zic, pacat de masinile noastre caci nu merita ce drumuri/infrastructura avem in romania.
Altea Freetrack - viewtopic.php?f=79&t=12288"

Fii schimbarea pe care vrei s-o vezi în jur! (Mahatma Gandhi)
 
Avatar utilizator
LIFEPHORM
Subiect Autor
Mesaje: 1140
Membru din: 25 Sep 2008, 16:29
Localitate: Bucuresti - Baneasa
Contact:

Re: 2007 Seat Leon FR "Black Magic" 2.0 TFSI By Powertech

11 Noi 2014, 21:42

Momentan inca am rabdare si ma descurc, profit de stabiltate si de reactia mai prompta a directiei :)

In alta ordine de idei, e foarte posibil ca aceste Bridgestone sa fie de fapt real 215, si nu 225 cat scrie pe ele, si din cauza asta sa para si talonul mai mic. Am observat si la Michelin Pilot Sport 3, 225/45 R17 pe care le-am avut acum cateva sezoane pe jantele OZ Allegerita, ca masurate nu au 225, ci 215...
Deasemenea, puse langa alte gume pe care intr-adevar scria 215, erau identice. Nu stiu care e treaba cu dimensiunile, o sa masor si latimea la gumele curente, ca m-ai facut curios :)

Si on-topic, doua teasere... :yah

Imagine Imagine
2007 Leon FR 2.0 TFSI - 290 CP - Powertech Stg 2+, Cupspoiler, EVOMS Intake, Front -20mm OMP & Rear -30mm Eibach Springs, ECS Dogbone, 18" OZ Ultraleggera + Bridgestone Potenza S001, Brembo Z18 + Golf Mk5 R32 Rear Brakes, Cupra HPFP + Autotech, S3 Intercooler, S3 Camshafts & Injectors, BSH PCV Fix, Forge QSS, Eurojet TBE, etc
 
Ciosmi
Mesaje: 1560
Membru din: 28 Noi 2007, 17:18
Localitate: Bucuresti

Re: 2007 Seat Leon FR "Black Magic" 2.0 TFSI By Powertech

12 Noi 2014, 12:38

Daca tot intri la capitolul "forjat",ar merita ceva mai mult...nu doar k04 ;)
 
Avatar utilizator
LIFEPHORM
Subiect Autor
Mesaje: 1140
Membru din: 25 Sep 2008, 16:29
Localitate: Bucuresti - Baneasa
Contact:

Re: 2007 Seat Leon FR "Black Magic" 2.0 TFSI By Powertech

15 Noi 2014, 21:35

Stii foarte bine ca am o anumite mentalitate cu masina asta si nu vreau sa ies din flexibilitatea pe care mi-o oferta in oras motorul + turbina stock. Oricum K04 este maximum de compromis pe care il fac...si asta pentru ca m-am incapatanat foarte mult in ultima perioada.
Piesele vin mai mult ca o satisfactie a setei mele de siguranta si de a face totul corect si fara sa stau cu stres... :) Vedem ce iese... pana una alta, mai da si tu un telefon cand mai iesi pe-afara ;)

Pana atunci, e sanatoasa tun! :)

Imagine
2007 Leon FR 2.0 TFSI - 290 CP - Powertech Stg 2+, Cupspoiler, EVOMS Intake, Front -20mm OMP & Rear -30mm Eibach Springs, ECS Dogbone, 18" OZ Ultraleggera + Bridgestone Potenza S001, Brembo Z18 + Golf Mk5 R32 Rear Brakes, Cupra HPFP + Autotech, S3 Intercooler, S3 Camshafts & Injectors, BSH PCV Fix, Forge QSS, Eurojet TBE, etc
 
Avatar utilizator
LIFEPHORM
Subiect Autor
Mesaje: 1140
Membru din: 25 Sep 2008, 16:29
Localitate: Bucuresti - Baneasa
Contact:

Re: 2007 Seat Leon FR "Black Magic" 2.0 TFSI By Powertech

29 Noi 2014, 12:38

Au sosit si piesele pe care le asteptam. Este vorba de biele forjate Integrated Engineering pentru pistoanele stock si cuzineti biele de la Calico.
Bielele sunt fabricate pentru a face fata aplicatiilor 2.0 TFSI de pana la 800 CP. Asadar e cam cea mai de calitate si sigura optiune care se poate alege din piata de profil.
Cuzinetii Calico sunt o alternativa buna si ieftina la cuzinetii stock care s-au dovedit a avea de-a lungul timpului o uzura pronuntata cu precadere in motoarele TFSI modificate. Cuzinetii Calico sunt fabricati din otel calit la temperaturi mari pentru o mai buna rezistenta in timp, precum si un unghi mai mare de ovalizare menit a compensa mai bine distorsiunile interioare ale bielei in ture mari.

Urmeaza sa achizitionez si restul de piese necesare desfacerii motorului undeva spre inceputul anului viitor...

Imagine
2007 Leon FR 2.0 TFSI - 290 CP - Powertech Stg 2+, Cupspoiler, EVOMS Intake, Front -20mm OMP & Rear -30mm Eibach Springs, ECS Dogbone, 18" OZ Ultraleggera + Bridgestone Potenza S001, Brembo Z18 + Golf Mk5 R32 Rear Brakes, Cupra HPFP + Autotech, S3 Intercooler, S3 Camshafts & Injectors, BSH PCV Fix, Forge QSS, Eurojet TBE, etc
 

 
Avatar utilizator
LIFEPHORM
Subiect Autor
Mesaje: 1140
Membru din: 25 Sep 2008, 16:29
Localitate: Bucuresti - Baneasa
Contact:

Re: 2007 Seat Leon FR "Black Magic" 2.0 TFSI By Powertech

13 Dec 2014, 19:59

;)

Avand in vedere ca se trece incet-incet in sezonul rece care va veni cu zapada, intemperii serioase si mai putine drumuri uscate si curate, am facut si de data acesta pregatirea de iarna anuala obisnuita.
Aceasta a constat in "safe wash", pregatire de decontaminare + degresare, decontaminare cu argila, demontat roti si spalat elemente articulatii si contraaripi + tratament "hyper dressing" de conservare, iar la sfarsit pe toata masina s-a aplicat un "sealant" cu rezistenta mare, menit sa protejeze caroseria de intemperii tip de aproximativ 3-4 luni de zile cat tine vremea capricioasa.
Acest "sealant" are proprietati similare cu o ceara solida, insa o rezistanta fizica mult mai mare in timp. In plus de asta creeaza o pelicula de siguranta asupra intregii caroserii. Pe langa cele de mai sus am remediat si mici imperfectiuni la nivelul vopselei prin mici actiuni de polish local.
Deasemenea jantele de iarna din acest sezon fiind deschise la culoare, s-au curatat complet si in detaliu si au primit un tratament Meguiars Hot Rims Brake Dust Barrier menit sa protejeze suprafetele interioare si exterioare si sa faciliteze o curatare ulterioara mult mai rapida. Asa cum il tradeaza si denumirea, creeaza o bariera intre praful produs de placutele de frana, plus diversele mizerii aflate pe suprafata carosabila, si suprafata lacuita a jantelor.
Alaturi de cele de mai sus, parbrizul impreuna cu celelalte geamuri si luneta au primit un tratament cu Aquapel, cea mai buna solutie de pastrare a claritatii, vizibilitatii perfecte si transparentei integrale a geamurilor in conditii de ploaie abundenta, zapada si mizerie. Aquapel detine o tehnologie inovativa inspirata din industria aviatiei, fiind mult mai bun decat orice alt produs similar bazat pe silicon, si dincolo de asta, rezistand pe parbriz si pe geamuri pana la 6 luni!
Deasemenea, alaturi de prietenii de la http://www.faraindoiala.ro am scapat de cateva atingeri usoare de pe aripile fata prin tehnologia PDR (paintless dent removal) pe care o recomand cu caldura celor care au astfel de atingeri sau infundaturi in caroserie si nu vor sa foloseasca chit sau sa revopseasca elementul respectiv.

Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine
2007 Leon FR 2.0 TFSI - 290 CP - Powertech Stg 2+, Cupspoiler, EVOMS Intake, Front -20mm OMP & Rear -30mm Eibach Springs, ECS Dogbone, 18" OZ Ultraleggera + Bridgestone Potenza S001, Brembo Z18 + Golf Mk5 R32 Rear Brakes, Cupra HPFP + Autotech, S3 Intercooler, S3 Camshafts & Injectors, BSH PCV Fix, Forge QSS, Eurojet TBE, etc
 
Avatar utilizator
ClotzA
Mesaje: 317
Membru din: 28 Ian 2013, 13:41
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: 2007 Seat Leon FR "Black Magic" 2.0 TFSI By Powertech

14 Dec 2014, 01:31

Impecabila lucrarea !

Legat de PDR, chiar aveam nevoie de niste interventii specifice, dar nici nu banuiam ca sunt prin bucuresti ateliere specializate in asta. Multumesc pentru link! :hi
 
Avatar utilizator
LIFEPHORM
Subiect Autor
Mesaje: 1140
Membru din: 25 Sep 2008, 16:29
Localitate: Bucuresti - Baneasa
Contact:

Re: 2007 Seat Leon FR "Black Magic" 2.0 TFSI By Powertech

16 Dec 2014, 22:45

Mersi frumos! Cu placere, poti apela cu incredere, dar inarmeaza-te cu rabdare pentru ca oamenii chiar investesc timp si atentie in asta ca sa iasa totul perfect!

New tool for better work!

Imagine
2007 Leon FR 2.0 TFSI - 290 CP - Powertech Stg 2+, Cupspoiler, EVOMS Intake, Front -20mm OMP & Rear -30mm Eibach Springs, ECS Dogbone, 18" OZ Ultraleggera + Bridgestone Potenza S001, Brembo Z18 + Golf Mk5 R32 Rear Brakes, Cupra HPFP + Autotech, S3 Intercooler, S3 Camshafts & Injectors, BSH PCV Fix, Forge QSS, Eurojet TBE, etc
 
Avatar utilizator
AlecS88
Mesaje: 50
Membru din: 18 Noi 2014, 16:59
Localitate: Bucuresti/Focsani

Re: 2007 Seat Leon FR "Black Magic" 2.0 TFSI By Powertech

16 Ian 2015, 22:48

Salut,

De 2 zile ma chinui sa citesc tot topicul cu modificarile pe care le-a suferit masinuta ta, in numai bine :lol: . Detalii peste detalii, prin care m-am cam pierdut sincer sa fiu, care pot fi de ajutor pentru fiecare user (si nu numai) care ar dori sa modifice "cate ceva" la masina.
Intradevar se vede cat de multa pasiune ai pus, cat de multa rabdare ai avut si cat de mult ai investit in ea. Nu pot sa spun decat felicitari si un mare BRAVO pentru tot ceea ce ai realizat, rar se mai gaseste in ziua de astazi cate o persoana care sa investeasca atat de mult intr-un proiect! Multa bafta in continuare si sa realizezi ceea ce ti-ai propus sa faci cu ea.
Spuneai la un moment dat ca ai vrea sa o vinzi, sper ca te-ai razgandit, parerea mea e ca ai pus prea mult suflet in acest proiect ca sa renunti atat de usor!
Totusi am o mica curiozitate, am vazut ca ai ramas pe jantele de 18" iarna asta, ai reusit sa iesi cu ea din parcare? nu ti-a atins atunci cand a nins in Bucuresti? Eu am trecut la jantele de 16" in speranta ca o voi mai ridica putin, dar in zadar, cam toata zapada am maturat-o prin Bucuresti, asta dupa 2 zile ce a nins, ca n-am avut curaj sa ies imediat dupa ninsoare :))

Inca o data felicitari pentru ce ai realizat si nu te opri, continua ceea ce vrei sa faci ! Caluti cat mai multi si drumuri cat mai dume.

P.S: Sa ai grija la pasari in viitor, mai ales daca sunt pe cale de disparitie :yah :tongue
Seat Leon FR 2011 2.0 TDI 170CP
 
Avatar utilizator
LIFEPHORM
Subiect Autor
Mesaje: 1140
Membru din: 25 Sep 2008, 16:29
Localitate: Bucuresti - Baneasa
Contact:

Re: 2007 Seat Leon FR "Black Magic" 2.0 TFSI By Powertech

17 Ian 2015, 00:55

Salut!
Asa cum foarte putini aleg sa faca un proiect cat mai complex, asa sunt si putini ca tine care au rabdare sa stea si sa citeasca atatea pagini :) Apreciez si iti multumesc!
Sunt zile in care ma gandesc sa o vand pentru ca vin momente in viata cand vrei sa mai schimbi si sa treci la urmatorul nivel. Sunt insa si zile in care ma urc in ea si ma surprinde placut din nou, si din nou, si din nou... la fel cum sunt zile cand ma plimb si oamenii intorc privirile catre ea pe strada si cand ma gandesc ca nu o s-o dau vreodata :)
Acopera in momentul asta cam tot ce caut la o masina, si crede-ma ca sunt destul de pretentios la capitolul asta.
In legatura cu jantele, sa stii ca diferentele de garda la sol cu jante de 17 si 18 nu sunt deloc notabile. Din cate am observat, cu cele pe 17 se castiga undeva la 0.5-0.6 cm de confort din pozitia suspensiei. Test facut cu aceeasi setare de suspensie, bineinteles.
Nu am testat cu 16 pentru ca nu imi incap din cauza etrierilor de frana de pe fatza si oricum am renuntat si la 17 complet pentru ca si acolo aveam probleme si trebuia sa pun distantieri, alternativa pe care am incercat sa o ocolesc cat mai cu putiinta. O sa caut niste jante pe 17 pentru iarna urmatoare pe care o sa incerc sa le aleg foarte bine.
Acolo unde sunt sleauri facute de zapada pe mijloc mai ating si eu cateodata, insa nu e nimic asa de fragil dedesubtul masinii care sa se avarieze de la un pic de zapada.
In plus de asta evit sa intru pe stradutele inguste unde nu prea se deszapezeste asa de des.
Am un singur cot la evacuare inainte de tips cu cateva zeci de cm care vine un pic in jos si e cam aproape de sol, insa o sa lucrez in primavara la el si o sa realizez o relocare mai benefica pentru pozitia pe strada :)
Bafta multa si tie cu masinuta!

Imagine
2007 Leon FR 2.0 TFSI - 290 CP - Powertech Stg 2+, Cupspoiler, EVOMS Intake, Front -20mm OMP & Rear -30mm Eibach Springs, ECS Dogbone, 18" OZ Ultraleggera + Bridgestone Potenza S001, Brembo Z18 + Golf Mk5 R32 Rear Brakes, Cupra HPFP + Autotech, S3 Intercooler, S3 Camshafts & Injectors, BSH PCV Fix, Forge QSS, Eurojet TBE, etc
 
Avatar utilizator
AlecS88
Mesaje: 50
Membru din: 18 Noi 2014, 16:59
Localitate: Bucuresti/Focsani

Re: 2007 Seat Leon FR "Black Magic" 2.0 TFSI By Powertech

17 Ian 2015, 13:06

Incepusem sa citesc primele pagini si mi-a placut cum au evoluat lucrurile si am vrut sa vad in continuare fiecare modificare "suferita" de masina si de aceea nu am vrut sa las necitit topic-ul.
Eu sunt proaspat proprietar de leon, abia din noiembrie am achizitionat-o si pana acum ori de cate ori m-am urcat la volan mi-a placut cum reactioneaza in orice situatie. Sincer sa fiu abia astept dupa ce cobor din ea sa ma urc din nou, imi da o mare satisfactie, care presupun ca o da tuturor aceasta masinuta minunata.
Nu stiu cam cat am castigat in cm la garda de sol ca am trecut pe jantele de 16", dar cu siguranta cu cele de 18" ar fi fost putin mai dificil, oricum singurul care ar avea de suferit ar fi scutul, ca el atinge :D Pe stradute nici nu am curaj sa intru, doar cand sunt cu masina de serviciu(tanc = octavia) atunci intru oriunde :)) .
Multa bafta in continuare la modificat si poate o sa ajung si eu cat de curand la intalniri sa le facem cunostinta masinilor :tongue
Tot am zis ca vin, numai ca am fost mai mereu plecat.
Seat Leon FR 2011 2.0 TDI 170CP
 
Avatar utilizator
LIFEPHORM
Subiect Autor
Mesaje: 1140
Membru din: 25 Sep 2008, 16:29
Localitate: Bucuresti - Baneasa
Contact:

Re: 2007 Seat Leon FR "Black Magic" 2.0 TFSI By Powertech

09 Feb 2015, 03:12

Sunday work! Before, intermediate, & after!

Imagine Imagine Imagine
2007 Leon FR 2.0 TFSI - 290 CP - Powertech Stg 2+, Cupspoiler, EVOMS Intake, Front -20mm OMP & Rear -30mm Eibach Springs, ECS Dogbone, 18" OZ Ultraleggera + Bridgestone Potenza S001, Brembo Z18 + Golf Mk5 R32 Rear Brakes, Cupra HPFP + Autotech, S3 Intercooler, S3 Camshafts & Injectors, BSH PCV Fix, Forge QSS, Eurojet TBE, etc
 
Avatar utilizator
volvol
Mesaje: 668
Membru din: 28 Aug 2010, 23:21
Localitate: Timisoara

Re: 2007 Seat Leon FR "Black Magic" 2.0 TFSI By Powertech

09 Feb 2015, 03:14

Cu rotile de 18 garda la sol este mai mare cu 2.5 mm, in comparatie cu rotile de 16.:)

Marian, anvelopele mele de iarna 235/40 au latimea reala 225-230 mm si anvelopele mele de vara 235/40 au latimea reala 235-240 mm (nu am putut masura cu precizie mai mare de 5 mm). Posibil sa fie un trend la anvelopele de iarna vs vara.:)

Cele mai aratoase si practice pedale pentru platforma asta.:)
Scirocco 2.0 TSI - 0 -> 7200 rpm
ex Leon FR 2.0 TSI DSG
  • 1
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 42

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator