Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

  • 1
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 42
 
Avatar utilizator
LIFEPHORM
Subiect Autor
Mesaje: 1140
Membru din: 25 Sep 2008, 16:29
Localitate: Bucuresti - Baneasa
Contact:

Re: 2007 Seat Leon FR "Black Magic" 2.0 TFSI By Powertech

03 Iul 2013, 05:26

La un amic care lucreaza la PBV si are service separat. 200 RON tot ce am scris anterior...
2007 Leon FR 2.0 TFSI - 290 CP - Powertech Stg 2+, Cupspoiler, EVOMS Intake, Front -20mm OMP & Rear -30mm Eibach Springs, ECS Dogbone, 18" OZ Ultraleggera + Bridgestone Potenza S001, Brembo Z18 + Golf Mk5 R32 Rear Brakes, Cupra HPFP + Autotech, S3 Intercooler, S3 Camshafts & Injectors, BSH PCV Fix, Forge QSS, Eurojet TBE, etc
 
Avatar utilizator
LIFEPHORM
Subiect Autor
Mesaje: 1140
Membru din: 25 Sep 2008, 16:29
Localitate: Bucuresti - Baneasa
Contact:

Re: 2007 Seat Leon FR "Black Magic" 2.0 TFSI By Powertech

16 Sep 2013, 22:38

New interior detail: Audi S-Line 2012 gear shift:

Imagine Imagine
2007 Leon FR 2.0 TFSI - 290 CP - Powertech Stg 2+, Cupspoiler, EVOMS Intake, Front -20mm OMP & Rear -30mm Eibach Springs, ECS Dogbone, 18" OZ Ultraleggera + Bridgestone Potenza S001, Brembo Z18 + Golf Mk5 R32 Rear Brakes, Cupra HPFP + Autotech, S3 Intercooler, S3 Camshafts & Injectors, BSH PCV Fix, Forge QSS, Eurojet TBE, etc
 
Avatar utilizator
BOGY26
Bogdan
Mesaje: 1794
Membru din: 07 Oct 2008, 21:14
Localitate: Craiova
Contact:

Re: 2007 Seat Leon FR "Black Magic" 2.0 TFSI By Powertech

16 Sep 2013, 23:04

Imi place mai mult nuca de FR-aier :mrgreen:
P.S ceva noutati? :D
 
Ciosmi
Mesaje: 1560
Membru din: 28 Noi 2007, 17:18
Localitate: Bucuresti

Re: 2007 Seat Leon FR "Black Magic" 2.0 TFSI By Powertech

16 Sep 2013, 23:11

Sau puteai oricand alege pe cea Seat Sport. Nuca aia arata bine pe hAudi si cam atat :))
Cum e leder pflege,by seat?merita fata de ceea ce se gaseste in comert?
 
Avatar utilizator
LIFEPHORM
Subiect Autor
Mesaje: 1140
Membru din: 25 Sep 2008, 16:29
Localitate: Bucuresti - Baneasa
Contact:

Re: 2007 Seat Leon FR "Black Magic" 2.0 TFSI By Powertech

17 Sep 2013, 02:02

Bogy: Astept sa vina, da. Dar au fost probleme in SUA cu expedierea si s-a prelungit...
Ciosmi: Inseamna ca te tradeaza pozele, arata de cateva ori mai bine decat cea OEM. Oricum modificarea nu e permanenta, ma apuc de un pachet complet de modificari pentru interior si imi trebuia ceva de inlocuire.
Stiu nuca de Seat Sport, insa e diferenta MAARE de materiale folosite si de "feeling", poate o s-o vezi pe masina, e altceva!
Solutia e ok, doar ca o am de ceva timp si si-a cam pierdut din densitate, curata ok, nu prea agresiv, asa ca uneori e nevoie de insisti mai mult intr-un loc.
2007 Leon FR 2.0 TFSI - 290 CP - Powertech Stg 2+, Cupspoiler, EVOMS Intake, Front -20mm OMP & Rear -30mm Eibach Springs, ECS Dogbone, 18" OZ Ultraleggera + Bridgestone Potenza S001, Brembo Z18 + Golf Mk5 R32 Rear Brakes, Cupra HPFP + Autotech, S3 Intercooler, S3 Camshafts & Injectors, BSH PCV Fix, Forge QSS, Eurojet TBE, etc
 
Avatar utilizator
LIFEPHORM
Subiect Autor
Mesaje: 1140
Membru din: 25 Sep 2008, 16:29
Localitate: Bucuresti - Baneasa
Contact:

Re: 2007 Seat Leon FR "Black Magic" 2.0 TFSI By Powertech

26 Sep 2013, 01:00

Au trecut doar 4.000 km de la ultimul schimb de ulei, insa azi am decis sa trec pe un ulei ceva mai vascos. Ultimul schimb de ulei a fost efectuat cu Castrol Edge Sport 0W-40, uleiul pe care am mers circa 2 ani...
Voi continua tot pe ulei Castrol, insa Edge 5W-40. Din pacate motorul ajunge in setup-ul curent la temperaturi mari, iar uleiul, fiind deja subtire, se subtiaza si mai mult in urma incalzirii, lucru care nu realizeaza de fiecare data o ungere completa asa cum este nevoie, din pricina faptului ca se scurge mai repede de pe elementele in miscare din motor, si mai ales, intr-o perioada ceva mai scurta.
In plus de asta, am considerat ca un litru completat in 4.000 km a fost prea mult! Se stie ca un TFSI consuma ulei, insa prefer sa vad si cum lucreaza cu ulei ceva mai gros. Voi reveni cu detalii pe parcurs. S-a mai schimbat si filtrul de ulei, operatiune recomandata odata cu schimbarea uleiului, si am folosit un produs Mahle.
2007 Leon FR 2.0 TFSI - 290 CP - Powertech Stg 2+, Cupspoiler, EVOMS Intake, Front -20mm OMP & Rear -30mm Eibach Springs, ECS Dogbone, 18" OZ Ultraleggera + Bridgestone Potenza S001, Brembo Z18 + Golf Mk5 R32 Rear Brakes, Cupra HPFP + Autotech, S3 Intercooler, S3 Camshafts & Injectors, BSH PCV Fix, Forge QSS, Eurojet TBE, etc
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Mesaje: 7199
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: 2007 Seat Leon FR "Black Magic" 2.0 TFSI By Powertech

26 Sep 2013, 14:44

1L in 4000 km... enorm ! sper ca motorul va merge mult mai ok cu noua vascozitate

 
Avatar utilizator
LIFEPHORM
Subiect Autor
Mesaje: 1140
Membru din: 25 Sep 2008, 16:29
Localitate: Bucuresti - Baneasa
Contact:

Re: 2007 Seat Leon FR "Black Magic" 2.0 TFSI By Powertech

26 Sep 2013, 15:30

Da, oricum au fost 4.000 km in regim de vara, caldura mare si mare parte din km. facuti peste 6.000 RPM. E oarecum motivat consumul, avand in vedere ce indice avea uleiul si ce temperaturi erau afara. Urmeaza alt soft mai bun cu care incerc 280+, tot pe turbo stock, si odata cu el fac schimb distributie si axe cu came, plus cateva alte piese, si atunci o sa inlocuiesc si simeringurile de la supape ca sa acopar o eventuala posibilitate de consum in plus...
2007 Leon FR 2.0 TFSI - 290 CP - Powertech Stg 2+, Cupspoiler, EVOMS Intake, Front -20mm OMP & Rear -30mm Eibach Springs, ECS Dogbone, 18" OZ Ultraleggera + Bridgestone Potenza S001, Brembo Z18 + Golf Mk5 R32 Rear Brakes, Cupra HPFP + Autotech, S3 Intercooler, S3 Camshafts & Injectors, BSH PCV Fix, Forge QSS, Eurojet TBE, etc
 
Avatar utilizator
Andrei
Admin / PR
Mesaje: 4927
Membru din: 05 Oct 2008, 09:27
Localitate: Londra

Re: 2007 Seat Leon FR "Black Magic" 2.0 TFSI By Powertech

27 Sep 2013, 09:10

mai ai nuca de fr ?
SEAT Ibiza 6J SC Limited Edition
 
Avatar utilizator
LIFEPHORM
Subiect Autor
Mesaje: 1140
Membru din: 25 Sep 2008, 16:29
Localitate: Bucuresti - Baneasa
Contact:

Re: 2007 Seat Leon FR "Black Magic" 2.0 TFSI By Powertech

27 Sep 2013, 09:53

Da, dar are o menire precisa, nu se da! :) Mai am doua modele, vorbim diseara daca vii.
2007 Leon FR 2.0 TFSI - 290 CP - Powertech Stg 2+, Cupspoiler, EVOMS Intake, Front -20mm OMP & Rear -30mm Eibach Springs, ECS Dogbone, 18" OZ Ultraleggera + Bridgestone Potenza S001, Brembo Z18 + Golf Mk5 R32 Rear Brakes, Cupra HPFP + Autotech, S3 Intercooler, S3 Camshafts & Injectors, BSH PCV Fix, Forge QSS, Eurojet TBE, etc
 
Avatar utilizator
LIFEPHORM
Subiect Autor
Mesaje: 1140
Membru din: 25 Sep 2008, 16:29
Localitate: Bucuresti - Baneasa
Contact:

Re: 2007 Seat Leon FR "Black Magic" 2.0 TFSI By Powertech

29 Oct 2013, 02:23

Am reusit astazi sa duc la bun sfarsit ultimile modificari tehnice pe care le aveam stabilite pentru luna Octombrie (88.500 Km), si anume:

1. Schimbat distributie, kit curele Gates, si role INA. Pe masina echiparea de fabrica: curele Dayco, role INA). Cureaua OE data jos arata chiar foarte bine!
2. Pompa de apa a fost inlocuita cu piesa la schimb din partea Porsche Romania plus diferenta de 50% achitata de mine, adica 365 RON.
3. Curea agregate + intinzator curea agregate OEM. Pe masina exista in echiparea de fabrica curea Dayco.
4. Inlocuit axe cu came stock cu axe cu came Audi S3, adica cea de pe admisie + cea de pe evacuare. Modificarea este cel putin interesanta, masina trage mult mai bine din turatii mici, asadar a crescut cuplul pe plaja de turatie inferioara. O modificare foarte buna pentru "daily drive", mai ales in oras. In plus de asta am observat ca, de exemplu, la schimbarea treptei 3 in treapta 4 la 2.400-2.500 RPM, turometrul coboara acum in jurul valorii de 2.100 RPM, si nu sub 2.000 cum se intampla pana acum. Ramane de vazut ce impresie va lasa in plus aceasta modificare in compania unei turbine mai mari.
5. Schimbat bucsi bascula (brat) inferioare.
6. Schimbat burduf planetara dreapta (dinspre roata).
7. Schimbat injectoare stock cu injectoare Audi S3. Fata de cele stock (1080 cc/min.), injectoarele de Audi S3 au o rata de injectie de 1217 cc/min. Aceasta modificare necesita update de soft, revin cu impresii.
8. Schimbat regulator presiune stock cu regulator presiune Audi R8. Noua versiune functioneaza la o alta presiune, astfel ca permite in urma unui alt soft, accesul unei cantitati mai mari de benzina in rampa de injectie (116 BAR stock fata de 135 bar pentru Audi R8). In plus de asta, aceasta valva creeaza o mai buna atomizare a combustibilului. Atomizarea reprezinta primul pas in combustie, asadar cu cat un combustibil este mai bine atomizat cu atat este mai omogen distribuit in cilindru, iar cu cat se vaporizeaza mai repede cu atat arde mai bine – toate acestea duc in final la o mai buna “umplere” a cilindrilor cu carburant si o mai buna combustie, rezultatul fiind un raspuns mai rapid al acceleratiei si un cuplu mai ridicat.

Toate aceste modificari urmeaza sa fie inglobate sub o noua versiune de soft, care urmeaza sa se faca in circa doua saptamani, tot la cei de la Powertech.

Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine
2007 Leon FR 2.0 TFSI - 290 CP - Powertech Stg 2+, Cupspoiler, EVOMS Intake, Front -20mm OMP & Rear -30mm Eibach Springs, ECS Dogbone, 18" OZ Ultraleggera + Bridgestone Potenza S001, Brembo Z18 + Golf Mk5 R32 Rear Brakes, Cupra HPFP + Autotech, S3 Intercooler, S3 Camshafts & Injectors, BSH PCV Fix, Forge QSS, Eurojet TBE, etc
 
Avatar utilizator
ace117
Membru Fondator
Mesaje: 5359
Membru din: 27 Noi 2007, 22:38
Localitate: Sf. Gheorghe

Re: 2007 Seat Leon FR "Black Magic" 2.0 TFSI By Powertech

29 Oct 2013, 10:20

Impresionant, astept feedback dupa resoftare! :thumbright:
VW TIGUAN TRACK & AVENUE "THE BIG FOOT" 210 CP/450 Nm - CFT stg1
EX - SEAT LEON FR "THE STEALTH KNIGHT" 218 CP/453 Nm - RBN stg1

Imagine Imagine
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Mesaje: 7199
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: 2007 Seat Leon FR "Black Magic" 2.0 TFSI By Powertech

29 Oct 2013, 11:26

good job si felicitari pentru upgrade-uri. stateai de atata vreme cu piesele, ma bucur ca au ajuns pe masina. ai montat si k04 inainte de soft ?
 
Avatar utilizator
LIFEPHORM
Subiect Autor
Mesaje: 1140
Membru din: 25 Sep 2008, 16:29
Localitate: Bucuresti - Baneasa
Contact:

Re: 2007 Seat Leon FR "Black Magic" 2.0 TFSI By Powertech

29 Oct 2013, 13:15

Merci Zoli! ;)

Merci Cristi, stateam de ceva timp insa exista un motiv pentru toate. Distributia nu "ardea" asa de tare, iar cu restul pieselor aveam o oferta de la cineva cu care in final nu am mai fost de acord, asa ca am preferat sa le pun pe masina pentru ca nu am de gand sa o vand in urmatorul an, asa ca trebuie sa "vina" cu ceva tare ca sa ma impresioneze :)
Turbo momentan nu a fost montat, e acasa cuminte, alaturi de ambreiajul care arata asa: Imagine
Mai este nevoie de upgrade interne HPFP si probabil si de un Bosch 044 la rezervor, insa inca studiez aspectele si citesc pe-afara care sunt diferentele rezultate...
2007 Leon FR 2.0 TFSI - 290 CP - Powertech Stg 2+, Cupspoiler, EVOMS Intake, Front -20mm OMP & Rear -30mm Eibach Springs, ECS Dogbone, 18" OZ Ultraleggera + Bridgestone Potenza S001, Brembo Z18 + Golf Mk5 R32 Rear Brakes, Cupra HPFP + Autotech, S3 Intercooler, S3 Camshafts & Injectors, BSH PCV Fix, Forge QSS, Eurojet TBE, etc
 
Avatar utilizator
LIFEPHORM
Subiect Autor
Mesaje: 1140
Membru din: 25 Sep 2008, 16:29
Localitate: Bucuresti - Baneasa
Contact:

Re: 2007 Seat Leon FR "Black Magic" 2.0 TFSI By Powertech

06 Noi 2013, 04:24

Avand in vedere ca resimt puternic lipsa unui garaj intr-o tara in care e greu sa tii o masina impecabila, zilele trecute am dus din nou masina la un prieten foarte bun care se ocupa de detailing auto si care lucreaza cu produse de la unul dintre cele mai puternice nume in domeniu, Meguiars.
Astfel, masina a fost pregatita pentru intrarea in iarna si pentru sezonul rece, si a primit urmatoarele tratamente: prespalare + spalare cu manusa speciala de microfibra, curatare jante interior si exterior, curatare finisaje exterioare + tratament chedere pentru sezonul rece, decontaminare lac cu argila in locurile predispuse la murdarire intensa, retusuri locale pentru diferite zgarieturi si matuiri, aplicare protectie lac pentru sezonul rece, aplicare ceara, dressing pentru anvelope si aparatori noroi, tratament hidrofob pentru parbriz, plus curatare geam faruri si un usor polish de indepartare a zgarieturilor tip "panza de paianjen".

Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine
2007 Leon FR 2.0 TFSI - 290 CP - Powertech Stg 2+, Cupspoiler, EVOMS Intake, Front -20mm OMP & Rear -30mm Eibach Springs, ECS Dogbone, 18" OZ Ultraleggera + Bridgestone Potenza S001, Brembo Z18 + Golf Mk5 R32 Rear Brakes, Cupra HPFP + Autotech, S3 Intercooler, S3 Camshafts & Injectors, BSH PCV Fix, Forge QSS, Eurojet TBE, etc
  • 1
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 42

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori