Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

  • 1
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 42
 
Avatar utilizator
LIFEPHORM
Subiect Autor
Mesaje: 1140
Membru din: 25 Sep 2008, 16:29
Localitate: Bucuresti - Baneasa
Contact:

Re: 2007 Seat Leon FR "Black Magic" 2.0 TFSI By Powertech

12 Iul 2012, 03:41

Multumesc Zoli! :)

Cativa pasi mai mici facuti zilele astea:
Bobine noi, s-au inlocuit cele vechi care deja faceau probleme (part number: 06K 905 715 B) cu revizia noua (part number: 06K 905 715 F)
Pachet butoane interior cu finish aluminium
Pachet cosmetica motor + cateva aranjamente interior si polish local by Dub Detailing

Imagine Imagine
2007 Leon FR 2.0 TFSI - 290 CP - Powertech Stg 2+, Cupspoiler, EVOMS Intake, Front -20mm OMP & Rear -30mm Eibach Springs, ECS Dogbone, 18" OZ Ultraleggera + Bridgestone Potenza S001, Brembo Z18 + Golf Mk5 R32 Rear Brakes, Cupra HPFP + Autotech, S3 Intercooler, S3 Camshafts & Injectors, BSH PCV Fix, Forge QSS, Eurojet TBE, etc
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Mesaje: 7207
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: 2007 Seat Leon FR "Black Magic" 2.0 TFSI By Powertech

12 Iul 2012, 10:38

lookin' good, ca de obicei :hi
butoanele noi sunt pe original ? cele vechi in ce stare sunt ? la mine am unul un pic zgariat, as fi interesat sa le schimb, deci daca vrei sa le dai pe alea vechi, pastreaza-le o luna pt mine.
 
Avatar utilizator
puputavi
Mesaje: 1383
Membru din: 11 Iul 2010, 16:47
Localitate: Cluj

Re: 2007 Seat Leon FR "Black Magic" 2.0 TFSI By Powertech

12 Iul 2012, 11:10

superb compartimentul motor, conducta aia de aer cam domina acolo :P
 
Avatar utilizator
BOGY26
Bogdan
Mesaje: 1794
Membru din: 07 Oct 2008, 21:14
Localitate: Craiova
Contact:

Re: 2007 Seat Leon FR "Black Magic" 2.0 TFSI By Powertech

12 Iul 2012, 17:35

Bne lucrat...astept admisia :tongue
P.S maine vei avea pozele cerute :cheers
 
Avatar utilizator
LIFEPHORM
Subiect Autor
Mesaje: 1140
Membru din: 25 Sep 2008, 16:29
Localitate: Bucuresti - Baneasa
Contact:

Re: 2007 Seat Leon FR "Black Magic" 2.0 TFSI By Powertech

13 Iul 2012, 00:27

Cristi: Sunt pe original, da. Cred ca sunt ok, le vezi in poza de fapt :)
puputavi: Domina pentru ca asta i-a fost menirea :)
BOGY: Posibil sa facem treaba mai repede, cel putin jumatate din ea, pentru ca o sa primesc niste Toyo R888 semislick pe care vreau sa le vad la treaba pe vremea asta, cu speranta ca totusi nu crap planetarele... Discutam luni si vedem ce si cum, as cam avea si niste bani disponibili saptamana care vine spre sfarsit, deci e de bine pana acum...
2007 Leon FR 2.0 TFSI - 290 CP - Powertech Stg 2+, Cupspoiler, EVOMS Intake, Front -20mm OMP & Rear -30mm Eibach Springs, ECS Dogbone, 18" OZ Ultraleggera + Bridgestone Potenza S001, Brembo Z18 + Golf Mk5 R32 Rear Brakes, Cupra HPFP + Autotech, S3 Intercooler, S3 Camshafts & Injectors, BSH PCV Fix, Forge QSS, Eurojet TBE, etc
 
Avatar utilizator
tytelu1
Mesaje: 189
Membru din: 20 Ian 2012, 21:32
Localitate: Marghita - Bihor
Contact:

Re: 2007 Seat Leon FR "Black Magic" 2.0 TFSI By Powertech

13 Iul 2012, 19:58

Ti-am terminat de citit topicul cap-coada, imi place rezultatul si te felicit pt. ce a iesit :)
O intrebare, xenonul e si pe faza lunga sau doar pe scurta? Merci.
Seat Exeo 1.8 TSI 120 HP
 
Avatar utilizator
LIFEPHORM
Subiect Autor
Mesaje: 1140
Membru din: 25 Sep 2008, 16:29
Localitate: Bucuresti - Baneasa
Contact:

Re: 2007 Seat Leon FR "Black Magic" 2.0 TFSI By Powertech

16 Iul 2012, 19:30

Multumesc pentru rabdare si interes!
Xenonul este pus pe flashuri aftermarket, si mai este bi-xenon in lupe, din fabrica. La activarea fazei lungi se aprind si flash-urile si lupele.
2007 Leon FR 2.0 TFSI - 290 CP - Powertech Stg 2+, Cupspoiler, EVOMS Intake, Front -20mm OMP & Rear -30mm Eibach Springs, ECS Dogbone, 18" OZ Ultraleggera + Bridgestone Potenza S001, Brembo Z18 + Golf Mk5 R32 Rear Brakes, Cupra HPFP + Autotech, S3 Intercooler, S3 Camshafts & Injectors, BSH PCV Fix, Forge QSS, Eurojet TBE, etc

 
andif79
Mesaje: 34
Membru din: 30 Sep 2011, 15:18

Re: 2007 Seat Leon FR "Black Magic" 2.0 TFSI By Powertech

05 Aug 2012, 11:46

Salut. Spune-mi te rog daca iarna cand folosesti jantele Aquila mai pui sau nu distantierii. Multumesc.
 
Avatar utilizator
LIFEPHORM
Subiect Autor
Mesaje: 1140
Membru din: 25 Sep 2008, 16:29
Localitate: Bucuresti - Baneasa
Contact:

Re: 2007 Seat Leon FR "Black Magic" 2.0 TFSI By Powertech

06 Aug 2012, 02:04

Salut! Jantele Aquila au fost vandute, iarna urmatoare voi merge pe jante de 18". Distantierii de 10mm sunt de vanzare. Multumesc!
2007 Leon FR 2.0 TFSI - 290 CP - Powertech Stg 2+, Cupspoiler, EVOMS Intake, Front -20mm OMP & Rear -30mm Eibach Springs, ECS Dogbone, 18" OZ Ultraleggera + Bridgestone Potenza S001, Brembo Z18 + Golf Mk5 R32 Rear Brakes, Cupra HPFP + Autotech, S3 Intercooler, S3 Camshafts & Injectors, BSH PCV Fix, Forge QSS, Eurojet TBE, etc
 
andif79
Mesaje: 34
Membru din: 30 Sep 2011, 15:18

Re: 2007 Seat Leon FR "Black Magic" 2.0 TFSI By Powertech

06 Aug 2012, 18:53

Salut. Nu m-am exprimat eu clar. Masina mea a venit din fabrica cu jante aquila pe care vreau sa pun gumele de iarna. Aceste jante au J-ul 7. Pentru vara vreau sa iau oz ultraleggera cu J-ul 8, care vin la fata aripii. Punand arcuri si coborand masina, nu-mi dau seama daca cu jantele aquila nu cumva rotile se vor vedea urat ca si cum ar fi sub aripi, si citind topicul tau am vazut ca ai folosit jantele astea iarna si ca ai si coborat masina. Intrebarea era daca tu iarna foloseai distantieri ca sa scoti rotile de sub aripi sau nu. Vreau de asemenea sa-ti mai cer parerea in legatura cu gumele, care ti-au facut o parere mai buna Bridgestone RE 050A cu care mergi acum sau PS3-urile. Pe pozitii, care ar fi diferenta dintre leduri si CCFL-uri.
Mi-ar fi de mare ajutor raspunsul tau. Multumesc.
 
Avatar utilizator
LIFEPHORM
Subiect Autor
Mesaje: 1140
Membru din: 25 Sep 2008, 16:29
Localitate: Bucuresti - Baneasa
Contact:

Re: 2007 Seat Leon FR "Black Magic" 2.0 TFSI By Powertech

07 Aug 2012, 01:55

Salut! Sa le luam pe rand: Aquila din cate stiu au ET 54. Din aproximativ 8 perechi de jante pe care am avut ocazia sa le testez pe Leon pana acum, pe 8J sau 7.5J, cel mai ok ET este 35. Este limita maxima ca sa nu atingi, trebuie doar sa anulezi pe puntea fata prinderea contra-aripii pe aripa, e un surub acolo dedesubt cu o proeminenta serioasa pe care o sa freci cu cauciucul. Sau cel putin cu J8, ET 35 pe jante de 18, sigur vei freca in curba cand masina se inclina, sau la denivelari longitudinale lungi, genul de gropi cu "burta" adica.
Daca facem un calcul, ca sa ajungi la aceasta valoare de la jantele Aquila iti trebuie distantieri de 19 teoretic (54 - 35 = 19). Daca insa luam in calcul acei 0.5 latime mai putin, sa spunem ca vei sta ok cu distantieri de 10 pe fata si 15 pe spate pentru jantele Aquila. Asta ca sa nu mai lucrezi la anulat acel surub cu prinderea aferenta.
Eu cel putin pentru asta as opta daca as fi in locul tau. Nu am pus distantieri pe Aquila iarna, insa ar fi fost nevoie, confirm asta! Pierzi din estetica masinii destul de mult, eu insa iarna merg cu a doua masina din semnatura, si nu prea am avut timp sa ma deranjeze asta.
Grija mare insa pentru ca de la modificari de peste 15mm per roata ai nevoie de flanse, nu de distantieri!
Deasemenea sa iei in calcul ET-ul de la Ultraleggera pentru ca e important daca vin sau nu la fata aripii!
In ceea ce priveste subiectul cu gumele, teoria e putin subiectiva. PS3 este o guma care se incalzeste repede si ofera aderenta buna intr-un timp scurt, insa are un treadwear scazut (gradul de uzura in timp). Adica te vei bucura mai mult cantitativ de ceea ce iti ofera, insa intr-un interval mai scurt de timp. Este in schimb o guma foarte buna pe asfalt umed. Chiar extraordinara!
RE050A este o guma pe care eu in setarea de putere pe care o am acum o cam "scarztai", deci nu e o guma foarte aderenta pentru ca este ceva mai tare decat un PS3. Trebuie sa o incalzesc serios ca sa se comporte cum trebuie. Depinde insa foarte mult de ceea ce faci cu masina si de ceea ce vrei de la ea pe strada. Eu duc gumele deobicei destul de mult in extrem si atunci sunt ceva mai pretentios.
O alternativa buna la PS3 este Toyo T1R, o guma mai moale insa cu un treadwear si mai scazut ca PS3, dar cu un pret foarte foarte bun daca stii de unde sa o iei! Ia in calcul insa ca in fiecare an trebuie sa iei mereu doua gume noi pentru ca o sa le mananci repede daca alergi masina. Ca sa iti raspund totusi la intrebare, daca ar fi sa aleg din nou, fara sa ma uit la bani, as alege PS3 in loc de RE050A. Daca insa iei in calcul aspectul financiar, nu se merita sa iei PS3 mai presus de RE050A. Insa daca e sa te uiti la asta, atunci alege Toyo T1R sau daca totusi nu te uiti la bani, consider ca pe puntea fata merita niste Toyo R888 cu amestec GGG ca sa nu huruie prea tare, insa doar intre mai si august, adica atunci cand ploua mai putin! :)
2007 Leon FR 2.0 TFSI - 290 CP - Powertech Stg 2+, Cupspoiler, EVOMS Intake, Front -20mm OMP & Rear -30mm Eibach Springs, ECS Dogbone, 18" OZ Ultraleggera + Bridgestone Potenza S001, Brembo Z18 + Golf Mk5 R32 Rear Brakes, Cupra HPFP + Autotech, S3 Intercooler, S3 Camshafts & Injectors, BSH PCV Fix, Forge QSS, Eurojet TBE, etc
 
Avatar utilizator
LIFEPHORM
Subiect Autor
Mesaje: 1140
Membru din: 25 Sep 2008, 16:29
Localitate: Bucuresti - Baneasa
Contact:

Re: 2007 Seat Leon FR "Black Magic" 2.0 TFSI By Powertech

09 Aug 2012, 12:59

Am trecut momentan la OZ Ultraleggera Black Matt 18", J8, ET 45, 8.9 Kg, cu gume Toyo R888 amestec GG (hard-medium) pe fata si Bridgestone Potenza RE050A pe spate. Comportamentul masinii cu semi-slick-uri este radical imbunatatit, cel putin la plecarile de pe loc si la trecerile bruste in treapta inferioara. Gumele sunt zgomotoase cu precadere undeva la 40-60 km/h. Dupa aceasta viteza zgomotul devine unul usor, de fond. Oricum, compromisul este de facut avand in vedere avantajele cu care vine acest tip de anvelopa. Comportamentul pe ud in linie dreapta si franarea pe aceasta suprafata sunt acceptabile, mai ramane sa analizez din nou acest aspect in regim de ploaie serioasa. Revin cu detalii...

Imagine Imagine Imagine
2007 Leon FR 2.0 TFSI - 290 CP - Powertech Stg 2+, Cupspoiler, EVOMS Intake, Front -20mm OMP & Rear -30mm Eibach Springs, ECS Dogbone, 18" OZ Ultraleggera + Bridgestone Potenza S001, Brembo Z18 + Golf Mk5 R32 Rear Brakes, Cupra HPFP + Autotech, S3 Intercooler, S3 Camshafts & Injectors, BSH PCV Fix, Forge QSS, Eurojet TBE, etc
 
Avatar utilizator
Geo_DMG
Mesaje: 817
Membru din: 15 Dec 2011, 21:36
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: 2007 Seat Leon FR "Black Magic" 2.0 TFSI By Powertech

09 Aug 2012, 14:38

arata f bine masina cu noile incaltari si exact cum ai zis si tu, merita pe deplin compromisul.

ps : aseara ti-am vazut masina in apropierea Mercedesului de pe M Bravu, dar era noapte si nu stiu daca erai tu la volan.

Te salut si multa bafta!
On Seat Leon 2.0 TDI Sport-Up [BKD]
_______________________________
Ex Vw Golf V 2.0 TDI SportLine [BKD]

viewtopic.php?t=11603
 
Avatar utilizator
BOGY26
Bogdan
Mesaje: 1794
Membru din: 07 Oct 2008, 21:14
Localitate: Craiova
Contact:

Re: 2007 Seat Leon FR "Black Magic" 2.0 TFSI By Powertech

09 Aug 2012, 14:52

Frumos, frumos :mrgreen: :drive
 
Avatar utilizator
Andrei_Nick
Mesaje: 358
Membru din: 04 Sep 2011, 02:00
Localitate: Alexandria-Bucuresti
Contact:

Re: 2007 Seat Leon FR "Black Magic" 2.0 TFSI By Powertech

09 Aug 2012, 17:02

Superb modelul acesta de la OZ, dau mereu bine pe Leon.
Arată mondial mașina asa.
Big like :D
  • 1
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 42

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori