Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
Avatar utilizator
Testosul
Subiect Autor
Mesaje: 4143
Membru din: 20 Dec 2007, 11:47
Localitate: Bucuresti
Contact:

Seat Leon Cupra vs VW Golf V R32

10 Ian 2008, 11:24

Am avut multe discutii in legatura cu aceste doua masini referitor la performante vs pret, optiuni si parerile au fost foarte impartite.
Parerea mea este ca Leon Cupra este o replica in ghilimele mult mai ieftina ca si raport calitate/pret (pentru ca sunt in acelasi grup) la VW Golf V R32.
Mai mult decat atit, am vazut niste review-uri si niste filmulete in care se vedea clar, ca desi Cupra are un handicap de 9 CP fata de R32, la drag nu discuta cu el.
Voi ce parere aveti despre acest subiect?
 
Avatar utilizator
marian_iam
V.I.P.
Mesaje: 6591
Membru din: 17 Dec 2007, 13:04
Localitate: Bucuresti, dr taberei
Contact:

10 Ian 2008, 16:27

parerea mea...CUPRA...is the best
Si nu caut sa-ti demonstrez, era o simpla figura, deci nu ma lua-n nume de rau ca te iau in ..... brate!!!
Noi ... Bem, Fumam, Tusim, Ranjim ... asta facem pana murim ...
Opel Astra GSI
Ceasuri Barbatesti de de Dama http://www.casaceasurilor.ro
 
Avatar utilizator
Testosul
Subiect Autor
Mesaje: 4143
Membru din: 20 Dec 2007, 11:47
Localitate: Bucuresti
Contact:

10 Ian 2008, 16:51

Ar fi genial daca am putea sa si argumentam aceste pareri, asta ca sa ne facem o idee reala despre acest versus. :wink:
 
Avatar utilizator
marian_iam
V.I.P.
Mesaje: 6591
Membru din: 17 Dec 2007, 13:04
Localitate: Bucuresti, dr taberei
Contact:

10 Ian 2008, 17:03

eee si tu acuma....pe cei pe care i-am auzit toti inclinau inspre cupra.
Asteptam argumente.... :)
Cu o cupra am mers, dar cu un R32 inca nu...o sa revin cu un post dupa ce o sa experimentez senzatia de la R32
Si nu caut sa-ti demonstrez, era o simpla figura, deci nu ma lua-n nume de rau ca te iau in ..... brate!!!
Noi ... Bem, Fumam, Tusim, Ranjim ... asta facem pana murim ...
Opel Astra GSI
Ceasuri Barbatesti de de Dama http://www.casaceasurilor.ro
 
coocky
Mesaje: 22
Membru din: 28 Noi 2007, 17:27
Localitate: Timisoara
Contact:

10 Ian 2008, 19:22

plus pentru R32: 4x4, cuplu 320vs300.

Daca banii nu sunt elementul central si iti doresti senzatii wrc R32 all the way

Daca utilizarea masinii este preponderent asfalt(oras-autostrada) cupra iti satisface probabil pe deplin doleantele - e posibil sa iti ofere si o autonomie ceva mai buna, dar nu este o certitudine

R32 in 2 usi cred ca iti ofera cea mai mare placere de condus.

Am ales Cupra pentru ca: utilizare 99% asfalt, este a doua masina in familie, deci drumurile mai ciudate nu le voi face cu ea, 4x4 pentru mine si stilul meu de condus este doar un nice to have(nu un must), se schimba problema probabil pentru piloti.
 
Avatar utilizator
ace117
Membru Fondator
Mesaje: 5359
Membru din: 27 Noi 2007, 22:38
Localitate: Sf. Gheorghe

10 Ian 2008, 21:43

CUPRA!
Diferentele de performante sunt minore, iar la design...R32 boring & ugly si in plus nu stiu ce cauta bara cromata pe masina de sport :twisted: - probabil pt rapperi, ei sunt cu cromu'...
Iar daca vrei senzatii de rally sa uiti de R32, ia-ti EVO sau STI!
VW TIGUAN TRACK & AVENUE "THE BIG FOOT" 210 CP/450 Nm - CFT stg1
EX - SEAT LEON FR "THE STEALTH KNIGHT" 218 CP/453 Nm - RBN stg1

Imagine Imagine
 
coocky
Mesaje: 22
Membru din: 28 Noi 2007, 17:27
Localitate: Timisoara
Contact:

11 Ian 2008, 01:40

sunt perfect de acord cu tine referitor la EVO si STI(din punctul meu de vedere un plus la EVO), ma refeream strict la cele 2 masini.

 
Avatar utilizator
DjAlcohol
Mesaje: 405
Membru din: 23 Dec 2007, 08:37
Localitate: Bucuresti

11 Ian 2008, 03:17

Cred ca din start comparatia nu este buna, una este turbo cealalta simplu aspirat...una are tractiune integrala cealalta fata....mai buna era o comparatie intre leon cupra si gti edition 30.
Seat Leon FR TDI
 
Avatar utilizator
Testosul
Subiect Autor
Mesaje: 4143
Membru din: 20 Dec 2007, 11:47
Localitate: Bucuresti
Contact:

11 Ian 2008, 10:43

Intr-adevar sunt review-uri in care se compara Cupra cu GTI Edition30, dar si altele in care se compara Cupra cu R32.
Ce voiam sa spun referitor la ce scria Cooky mai sus, intr-adevar R32 are cuplu cu 20Nm mai mare decat Cupra dar sa nu uitam ca tractiunea 4X4 (respectiv cardanul si alte elemente din spate) maresc considerabil greutatea R32-ului.Mai mult decat atit, am citit mai demult pe un forum cunoscut de Seat din UK ce spunea un tip care lucra la Seat despre motorul lui Cupra si anume ca este configurat exact ca cel de S3 (mai putin injectoarele care sunt o idee mai mici la Cupra) si ca are exact aceeasi putere (masurata pe un Dyno din UK), dar ca din ratiuni de marketing ale grupului VAG, puterea declarata este mai mica la Cupra.Din cate am inteles tot aici acelasi lucru se intimpla si in cazul lui GTI simplu care are declarati 200CP, dar se pare ca el ar avea undeva la 209-210CP.
Cat despre GTI Edition30, aceasta este o masina de colectie care se fabrica intr-un numar limitat de bucati, pe cand Cupra si R32 nu intra in categoria asta...deci se compara doua varfuri de gama.
 
coocky
Mesaje: 22
Membru din: 28 Noi 2007, 17:27
Localitate: Timisoara
Contact:

11 Ian 2008, 11:36

Sincer si eu am facut alegerea intre Cupra si GTI E30.

Referitor la Cupra/R32, 240 CP pe puntea fatza te duce deja in sfera subviratorie, am citit si eu posturi pe alte forum-uri cu valori dyno care pun Cupra la 250+ CP, stiu ca R32 este mai grea, si deci caii putere probabil dispar la o comparatie CP/m sau orice raportat la masa, eu spuneam ca R32 se "muleaza" mai bine pe un anumit tip de condus, stiu oameni care pot face lucruri f frumoase cu un 4x4, dar obinuindu-se cu astfel de masini pur si simplu o musca cand merg cu FWD.

Am facut drive test cu Cupra inainte sa o cumpar... si am putut sa imi dau seama ca masina merge cum imi doresc eu. pe de alta parte am mers cu un STI dupa aceea si nu am putut sa scot prea mult din ea(pe asfalt in conditii de mers normal) desi are cu 40 CP mai multi pe hartie- apoi m-a dus proprietarul STI-ului cu masina respectiva si era total diferit de tot ce facusem eu(ma refer la abordare). Nu spun ca nu m-as putea obisnui cu conducerea unui 4x4 sportiv, spun doar ca momentan nu se adreseaza stilului meu de condus(si asta nu in oras sau locuri publice :) ). In acelasi timp nu pot sa spun ca strugurii sunt acri... pentru ca am vazut ce poate face un 4x4 sportiv-pentru semnificativ mai multi bani :)
 
Avatar utilizator
Ticalos
Mesaje: 66
Membru din: 29 Noi 2007, 14:54
Localitate: Iasi
Contact:

11 Ian 2008, 12:44

Cupra 4 Ever
si din cate am auzit si impartzit pareri cu alti forumisti si posesori de masini din grupul VAG R32`u cam Plange In urma Cuprei
Leon 1.6 16v 105CP 2004 - IS 86 NSS -
Un vechi proverb german spune “Arată-mi-l pe cel care se mulţumeşte cu locul doi şi eu ţi-l voi arăta pe cel care pierde întotdeauna”.
 
Avatar utilizator
ace117
Membru Fondator
Mesaje: 5359
Membru din: 27 Noi 2007, 22:38
Localitate: Sf. Gheorghe

11 Ian 2008, 17:33

coocky scrie:
sunt perfect de acord cu tine referitor la EVO si STI(din punctul meu de vedere un plus la EVO), ma refeream strict la cele 2 masini.


Te-am inteles, eu insa am facut comparatia respectiva ca nu-mi dau seama cu-i se adreseaza R32?? Ca daca vrei integrala performanta ai acolo EVO, SKYLINE sau STI, care nu au pret exagerat.
Stau si ma intreb: daca vreau un 4x4 sportiv, de ce sa-mi iau R32?? Ca-i VW? Legenda s-a apus de mult, diferentele de calitate intre masini nu mai este asa mare si in plus e urata rau :lol: Cromul ala pe fatza...este oribil, arata exact ca noul Jetta...GTI arata mult mai sportiv. Parerea mea :wink:
VW TIGUAN TRACK & AVENUE "THE BIG FOOT" 210 CP/450 Nm - CFT stg1
EX - SEAT LEON FR "THE STEALTH KNIGHT" 218 CP/453 Nm - RBN stg1

Imagine Imagine
 
coocky
Mesaje: 22
Membru din: 28 Noi 2007, 17:27
Localitate: Timisoara
Contact:

11 Ian 2008, 17:48

Am inteles... si in sunt de acord cu tine ca nu il poti compara cu cele mentionate de tine, in acelasi timp stilul si preferintele fiecaruia in acest domeniu sunt eminamente subiective :)
Pana una alta incercam sa fiu avocatul diavolului, desi astept o cupra :)
 
Avatar utilizator
ace117
Membru Fondator
Mesaje: 5359
Membru din: 27 Noi 2007, 22:38
Localitate: Sf. Gheorghe

11 Ian 2008, 17:51

Buna alegere! :lol: :lol:
VW TIGUAN TRACK & AVENUE "THE BIG FOOT" 210 CP/450 Nm - CFT stg1
EX - SEAT LEON FR "THE STEALTH KNIGHT" 218 CP/453 Nm - RBN stg1

Imagine Imagine
 
Avatar utilizator
b_13_wrc
Mesaje: 362
Membru din: 03 Dec 2007, 18:39

11 Ian 2008, 19:08

Am avut ocazia sa merg si cu R32 sai cu Cupra pana sa-mi iau Cupra si nu ma impresionat cu nimic R32-u nici pana la 100 nici dupa, se aude fff frumos masina dar ATAT. Cupra nu mi-a placut asa de mult la interior (bordu) dar dupa ce am vazut ce poate, cum se conduce si cum trage am si uitat de bord care treptat a ajuns sa-mi placa :) Cat despre aspectu exterior nu potzi compara liniile clasice de la Golf cu aspectu sport de la un Leon.
SEAT LEON CUPRA 2.0 TFSI

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori