Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
n1tro_ptm
Subiect Autor
Mesaje: 4
Membru din: 03 Oct 2016, 17:41

Mai multe probleme

18 Oct 2016, 08:10

Salutare. De o luna sunt propietarul unui Seat Leon 1M 1.9 TDI din 2002. Masina are cateva probleme de cateva zile si sper sa ma luminati voi.

1. Imi scade apa din recipientul de apa ( inca nu i am pus antigel ) temperatura nu trece de 90 si nu mereu mi se aprinde beculetul.

2. Am ramas fara servodirectie, uleiul numai era deloc. am completat cu ulei verde dar nu stiu unde dispare, sub masina nu vad pete de ulei.

3. Daca pornesc stergatoarele, nu se mai opresc. Daca le pun in pozitia de oprit imi pornesc odata la 10 secunde. Trebuie sa opresc motorul pt a se opri si ele.

Daca aveti ceva idei v as fi recunoscator.
 
Avatar utilizator
Roger
Moderator
Mesaje: 8345
Membru din: 24 Oct 2009, 15:34
Localitate: Bxl/B

Re: Mai multe probleme

18 Oct 2016, 08:45

Salut,
Pentru problema stergatoarelor ai mai deschis deja un topic si ti s-a raspuns acolo: viewtopic.php?t=22632
 
n1tro_ptm
Subiect Autor
Mesaje: 4
Membru din: 03 Oct 2016, 17:41

Re: Mai multe probleme

18 Oct 2016, 09:00

Am incercat ambele variante dar aceeasi problema o am.

Trimis de pe al meu SM-A500FU folosind Tapatalk
 
Avatar utilizator
Narcisila
Mesaje: 258
Membru din: 02 Sep 2014, 12:38
Localitate: Bucuresti - Berceni

Re: Mai multe probleme

18 Oct 2016, 09:04

2. E o problema des intalnita la generatia ta (timpul lucreaza). Sunt 2 variante, ori pierde pe la caseta de directie (gasesti SH la 500 ron), ori furtunele de legatura imbatranite. Verifica de scurgeri, cel mai indicat la un mecanic, pe un elevator se vede exact de unde. Sau pompa de servo, mai ales ca e mecanica(200RON tot SH).
Seat Leon FR ,BMN, 125kw PowerFlex bushes, H&R SwayBars, KONI Sport, Stage 1+
 
n1tro_ptm
Subiect Autor
Mesaje: 4
Membru din: 03 Oct 2016, 17:41

Re: RE: Re: Mai multe probleme

18 Oct 2016, 09:18

Narcisila scrie:
2. E o problema des intalnita la generatia ta (timpul lucreaza). Sunt 2 variante, ori pierde pe la caseta de directie (gasesti SH la 500 ron), ori furtunele de legatura imbatranite. Verifica de scurgeri, cel mai indicat la un mecanic, pe un elevator se vede exact de unde. Sau pompa de servo, mai ales ca e mecanica(200RON tot SH).

Mersi frumos, astazi o duc la un mecanic sa o puna la rampa sa se bage sub ea

Trimis de pe al meu SM-A500FU folosind Tapatalk
 
Avatar utilizator
dany19940
Moderator
Mesaje: 6739
Membru din: 20 Iul 2008, 19:28
Localitate: Onesti
Contact:

Re: Mai multe probleme

18 Oct 2016, 11:50

n1tro_ptm scrie:
Am incercat ambele variante dar aceeasi problema o am.

Trimis de pe al meu SM-A500FU folosind Tapatalk


Imposibil, doar acel releu iti da drumul la tensiune spre motoras. El ramane cuplat mereu, oprindu-se cand motorasul ajunge pe cap de cama. Daca ar fi sa fie cama din motoras defecta ar porni imediat ce pui contactul. Dar daca tu iei contactul si releul se reseteaza...nu e cama. Si nici maneta. Verifica releele pe alta masina cu acelasi tip de stergator, adica poate fi si Golf4 fara oglinda heliomata si senzor de ploaie.
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic
Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu

"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod"
"When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori