Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
costid
Subiect Autor
Mesaje: 2
Membru din: 02 Feb 2016, 20:39

COD 15536 - Senzor temperatura pt.gaze de recirculare-G98- semnal prea mic

14 Oct 2016, 21:09

Masina: Ibiza 6J 1.2 Diesel, 75CP, 2011
De ceva timp am aprins in bord martorul de la motor. Testerul imi da eroarea de mai jos dar nu imi dau seama de la ce este:

Adresa 01: Motor (J0000-CFWA)       Eticheta: ROJ\03P-906-021-CFW.clb
   Numar VAG SW: 03P 906 021 AA    HW: 03P 906 021 BC
   Componenta: R3 1.2 DCM3.7 H08 9521 
   Revizie: 12006001    Numar serial:               
   Codare: 00114014032401080000
   Atelier: WSC 06402 785 00200
   Pachet ASAM: EV_ECM12TDI03103P906021AA 001013
   ROD: EV_ECM12TDI03103P906021AA.rod
   VCID: 67D7D0699E880019CE1-8032

1 cod a gasit:
15536 - Senzor temperatura pt.gaze de recirculare-G98-  semnal prea mic
          P0405 00 [136] - -
          MIL aprins - intermitent - Confirmat - Testat deLa stergere de memorie
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 00000001
                    Priorit.defect: 2
                    Frecv. defect: 201
                    rulaj: 155122 km
                    Data: 2053.14.19
                    timp: 08:29:07


Ma poate ajuta cineva cu mai multe detalii? A mai avut cineva acesta problema?
Ibiza ST Copa 2011 1.2 TDI Ecomotive
 
razvan_tdk
Mesaje: 11
Membru din: 26 Sep 2014, 08:25
Localitate: Bucuresti

Re: COD 15536 - Senzor temperatura pt.gaze de recirculare-G98- semnal prea mic

24 Oct 2016, 13:02

Salut, si eu caut rezolvare la problema asta de ceva timp.
Motorul 1.2 TDI CR - CFWA nu are senzor temperatura pt.gaze de recirculare-G98. Este o interpretare gresita a calculatorului.

Dupa mai multe studii pe forumuri straine se pare ca eroarea se refera la senzorul de pozitie al EGR-ului si se traduce prin uzura semilunii dintate in locul unde se opreste la capat de cursa in opritorul de aluminiu. La capat de cursa trebuie sa fie pozitia "zero" al egr-ului (adica inchis) iar cu aceasta uzura valoarea coboara sub zero si de aici eroarea 15536 P0405.

Se pare ca rezolvarea ar fi adaugarea unui material aditional (de 1,5 - 2 mm) pe opritor ca sa revina la pozitia de "zero".

Imagine

Pana la operatiunea asta se vor verifica: cablaje, mufe, rotite dintate din egr sa nu fie uzare/sparte, motoras EGR sa fie functional, etc.
Seat Ibiza 6J 1.6 TDI - 90CP - EURO 5 -DPF - 2011

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori