Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
BogdanTC
Subiect Autor
Mesaje: 30
Membru din: 08 Mar 2016, 18:40
Localitate: Bucuresti, Sector 5

2.0 TDI BKD. Pornire grea dupa un timp de stationare

13 Oct 2016, 10:29

Salut. As dori sa intreb, poate v-ati confruntat si voi. Am o problema cu pornirea dupa ce stationez, timpul e relativ se poate manifesta dupa 8 ore sau daca o las 2-3 zile ( era un baiat cu un FR pe aici care avea problema cand o tinea in panta, la mine de obicei sta pe teren drept). Pornea foarte urat, dupa mai multe incercari sau chiar deloc.

Am schimbat garniturile de la injectoare, s-a verificat bateria, bujii, pompa de motorina si toate par in regula (fiind o problema de natura mecanica, evident pe tester nu pare nimic). Chiar si pompa tandem, au zis ca nu cred ca este de acolo si prin urmare au decis sa schimbe acele garnituri. Azi dimineata cand m-am suit sa plec spre serviciu, a pornit din prima dar a evitat 2-3 secunde. De obicei dupa pornire mergea putin in trepidatii pana se "calma":), dar vad ca acum a disparut acel comportament doar ca porneste mai greu.

Diseara mai trec pe la mecanicii care s-au ocupat sa mai caute, poate o fi altceva. Am mai citit pe forum si mai ziceau baietii ceva de niste valve/supape unisens, ma gandesc ca poate o fi asta problema, si cand o las in stationare motorina se retrage din cauza supapei defecte care ar trebui sa o blocheze.
Daca aveti niste pareri, opinii, le astept, m-ar ajuta si pe mine si pe mecanic sa verifice mai concret.
Multumesc!

PS: Daca ar fi pompa tandem de vina, ar trebui sa am niste simptome specifice? Mai citeam pe forum ca si la pompa asta daca ai problema cu vreo garnitura, trebuie schimbata cu totul, sper sa ma insel, pt ca am vazut ca nu e tocmai ieftina.
Seat Leon 1p 2006 2.0 TDI BKD 140 cp
 
BogdanTC
Subiect Autor
Mesaje: 30
Membru din: 08 Mar 2016, 18:40
Localitate: Bucuresti, Sector 5

Re: 2.0 TDI BKD. Pornire grea dupa un timp de stationare

26 Oct 2016, 12:31

Inca nu s-a rezolvat problema cu pornirea, si clar am o problema, cum o las pe loc drept mai mult de 15-20 ore, cum adios, moare si imi pare rau sa dau la automat sa o vad cum se chinuie sa prinda viata. Iar daca o las cu botul in sus timpul scade si mai repede, in sensul ca nu mai porneste dupa un timp mai scurt.

Clar am o problema pe alimentare, dar care este? Daca o fii pompa de inalte, cum ma asigur ca ea este buba? Daca o fii altceva?
Mi-ar placea sa fiu mai sigur pe problema, ca astia imi schimba toata masina in ritmul asta.

PS: Eu m-am fixat pe pompa de inalte acum, mai precis furtunele alea 2 care vin de la filtru (turul si returul) in stuturile alea 2 de pe pompa presupun ca au niste supape si acolo ma gandeam ca ar fii problema, dar mi-e teama ca fac un efort si iau alta (vreau noua, ca SH imi este sa nu dau de alta problema dupa si ce am rezolvat?) si tot nu scap de buba...ideal ar fii sa fac un test cu alta pompa, dar de unde?
Seat Leon 1p 2006 2.0 TDI BKD 140 cp
 
BogdanTC
Subiect Autor
Mesaje: 30
Membru din: 08 Mar 2016, 18:40
Localitate: Bucuresti, Sector 5

Re: 2.0 TDI BKD. Pornire grea dupa un timp de stationare

14 Noi 2016, 15:15

Salut baieti, revin si eu cu o intrebare, poate cunoasteti. Tot cu buba mea, inca nu am rezolvat-o dar nici nu i-am acordat atentie, doar am avut grija sa o pornesc macar 1-2 pe zi.

Ce vreau eu sa va intreb, daca mi se adevereste problema cu pompa tandem, cat ajunge una noua? Eu am sunat sa vad si eu cat este si raspunsul a fost 900 RON si i-am specificat ca vreau BOSCH, asa cum am pe masina (iar detaliile masinii mele le avea ca tot de aici am luat un bloc de valve).
Si ce am mai observat ca 2 pompe, tot de BOSCH, numai ca una scria OE VW, aveau diferenta de 5-600 lei, ce dracu are in plus?

Eu ma asteptam la 2000+ sa coste o astfel de pompa, nu stiu de ce. Daca e in regula, nu-mi ramane ca problema mea sa fie de aici, chiar m-as bucura...
Seat Leon 1p 2006 2.0 TDI BKD 140 cp

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori