Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
nastrut
Subiect Autor
Mesaje: 4
Membru din: 26 Iul 2016, 23:07
Localitate: Bucuresti
Contact:

Nedumerire - Unghiul de cadere

22 Sep 2016, 22:52

Salutare dragi colegi,

Am o problema la care am ramas...fara raspuns.
Detin un Seat Leon 1M 1.6 cod motor AUS si azi am fost sa ii fac unghiul de fuga...aici vine marea problema.
Cel ce a incercat sa imi faca unghiul de fuga, mi-a spus ca nu reuseste sa imi faca Unghiul de Cadere (posibil din cauza vreunui pivot) si nici unghiul de fuga dar a spus ca nu mi se vor toci cauciucurile.
Dupa aceea am ridicat masina pe rampa si....SURPRIZA.
Nici o bucsa de bascula sau vreun pivot slab...si totusi problema a ramas.
Are cineva idee de la ce ar putea persista aceasta problema?
Daca cineva este de parere ca poate reusi sa imi faca unghiul de fuga in parametri, astept sa ma contacteze aici sau pe WhatApp 0769728242...totul se va face contracost.
Astept parerile voastre.

Va multumesc anticipat pentru orice sfat.
 
Avatar utilizator
Cosmin
Admin
Mesaje: 5875
Membru din: 14 Feb 2008, 17:11
Localitate: Sibiu
Contact:

Re: Nedumerire - Unghiul de cadere

23 Sep 2016, 08:34

In primul rand completeaza locatia ta la profil. Sa stim si noi de unde esti, mai ales ca soliciti ajutor.

In al doilea rand, reglajul unghiurilor NU are legatura cu articulatiile fixe (bucsi, pivoti etc). Se face modificand reglajul capatului de bara de pe bieleta de directie, si, in functie de tipul de suspensie si de reglajul altor elemente ce permit ajustari.
Imagine

MKM Autotechnik - Service auto multibrand Click pt. Detalii si imagini

DIY Info Leon 1P / Altea 5P Click pt. Detalii si imagini
 
Avatar utilizator
Adriannn
Mesaje: 443
Membru din: 07 Aug 2014, 10:33
Localitate: Craiova

Re: Nedumerire - Unghiul de cadere

23 Sep 2016, 08:47

Aia e convergenta, ce se regleaza din captele de bara. Adica rotile sa stea asa \ / sau asa / \ , cu masina privita de sus.

Unghiul de cadere din cate stiu nu se regleaza la acest tip de suspensie.
Ex: Seat Leon 1.6 16V BCB 2004 Magma - Competition
 
Avatar utilizator
dany19940
Moderator
Mesaje: 6737
Membru din: 20 Iul 2008, 19:28
Localitate: Onesti
Contact:

Re: Nedumerire - Unghiul de cadere

23 Sep 2016, 10:41

In limite infime se pot deplasa pivotii in gaurile de prindere pe brate. Am schimbat un burduf de planetara si au desfacut pivotul. La remontare normal ca nu mai cadea exact in aceeasi pozitie si s-a schimbat pozitia volanului, logic. Se vedea cu ochiul liber ca roata era iesita inafara din partea de jos. Prin incercari succesive am mutat pivotul pana a ajuns volanul unde fusese inainte. Dupa vreo luna am reglat directia pe stand si am testat plimbarea pivotului. Deplasarea era in zona a 2-3 grade. Vorbesc de unghiul de cadere. A fost pus in pozitia corecta, iar unghiul de convergenta a trebuit reglat foarte putin pe partea unde umblasem la pivot. Daca nu iti merge reglat asa si nu ai joc in bucse si pivoti, inseamna ca acel lonjeron e putin deplasat din cauze...fortate sa zic.
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic
Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu

"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod"
"When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...
 
Avatar utilizator
Narcisila
Mesaje: 258
Membru din: 02 Sep 2014, 12:38
Localitate: Bucuresti - Berceni

Re: Nedumerire - Unghiul de cadere

23 Sep 2016, 10:53

Sau cadru motor deplasat.
Seat Leon FR ,BMN, 125kw PowerFlex bushes, H&R SwayBars, KONI Sport, Stage 1+
 
nastrut
Subiect Autor
Mesaje: 4
Membru din: 26 Iul 2016, 23:07
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Nedumerire - Unghiul de cadere

23 Sep 2016, 23:25

Salutare tuturor si multumesc pentru atentionari si sfaturi. Azi am vazut si eu ca Adriann are dreptate, dar totusi tot sunt nedumerit de ce nu iese unghiul de fuga in conditiile in care masina nu a fost lovita, toate bucsile, pivoti,capete de bara,bielete ...etc etc sunt ok. Ma mai gandesc la faptul ca amortizoarele sau kit-ul de flanse si rulmenti ar trebui schimbate..alta varianta nu mai vad. Stiti cumva pe cineva priceput? Atentie...nu cer nimic moka ci doar vreau inca o parere , macar sa ma luminez si eu de la ce ar putea fi problema.
Va multumesc!
 
Avatar utilizator
dany19940
Moderator
Mesaje: 6737
Membru din: 20 Iul 2008, 19:28
Localitate: Onesti
Contact:

Re: Nedumerire - Unghiul de cadere

24 Sep 2016, 07:55

Pai spune si tu ce abatere ai la unghiuri macar, ca sa putem gandi ceva. Discutiile teoretice sunt...teoretice.
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic
Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu

"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod"
"When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...

 
nastrut
Subiect Autor
Mesaje: 4
Membru din: 26 Iul 2016, 23:07
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Nedumerire - Unghiul de cadere

24 Sep 2016, 13:22

O sa fac un scan Luni la foaie ca sa isi poata da toata lumea cu parerea.

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator