Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
Avatar utilizator
Ovi_King
The King
Mesaje: 2647
Membru din: 03 Dec 2008, 22:50
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: leon 1.8t 4x4 project

26 Ian 2009, 22:54

foarte tare masina m-am uitat si eu peste poze si video si ai un leon super.bravo si multa bafta la modificari!!!
Ex: SEAT CORDOBA 1.9TDI RBN Stage 1,Pioneer DVD avh-P3100 head-unit,Blaupunkt VA 475 amplifier, JBL GTO-1204 subwoofer, Dectane Dayline headlights
Rosu Emocion

Actual: RENAULT MEGANE 2 SEDAN 2.0 16v. / CHEVROLET CAPTIVA 2.2 D AWD 184cp
 
The teacher
Profesoru
Mesaje: 2828
Membru din: 26 Mar 2008, 17:26
Localitate: Bucuresti /Titan
Contact:

Re: leon 1.8t 4x4 project

26 Ian 2009, 23:19

Bogdan' scrie:

Imagine

Frumos , NUIule , pacat de ceata :lol:
 
Avatar utilizator
corsi
Mesaje: 289
Membru din: 13 Oct 2008, 22:59
Localitate: bucuresti
Contact:

Re: leon 1.8t 4x4 project

27 Ian 2009, 00:01

Felicitari pt masina.Foarte tare.
am vazut ca mai sunt ceva posesori de 1.8t. am niste chestii pt voi daca va intereseaza:)

da ceva detalii,cu siguranta vor fi interesati.
momentan skoda o3 184cp 4x4
 
Bogdan'
Subiect Autor
Mesaje: 58
Membru din: 26 Ian 2009, 14:57
Localitate: cluj-napoca
Contact:

Re: leon 1.8t 4x4 project

27 Ian 2009, 01:24

corsi scrie:
Felicitari pt masina.Foarte tare.
am vazut ca mai sunt ceva posesori de 1.8t. am niste chestii pt voi daca va intereseaza:)

da ceva detalii,cu siguranta vor fi interesati.


printre ele cele mai importante pt un upgrade la 1.8t ar fi turbina si injectoarele ce le am eu acum pe masina.adica de s3,iar cu turbina si injectoarele astea,cu un soft bine facut se poate trece la 250 cp.ma rog pentru asta ar fi indicat si un intercooler marit,admisie,si evacuare,poate si un bov:P)oricum o sa le dau in momentul in care o sa fac upgrade la motor adica undeva peste 2 saptamani cred deci se mai pot proba:P)
 
Avatar utilizator
ace117
Membru Fondator
Mesaje: 5359
Membru din: 27 Noi 2007, 22:38
Localitate: Sf. Gheorghe

Re: leon 1.8t 4x4 project

27 Ian 2009, 10:42

Bine ai venit Bogdan'! :D
Iar despre masina...ce sa-ti zic...super tare, e racheta! :shock:
Felicitari!
Cati cai ai, asa o estimare?Si unde vrei sa ajungi ca putere si cuplu?
VW TIGUAN TRACK & AVENUE "THE BIG FOOT" 210 CP/450 Nm - CFT stg1
EX - SEAT LEON FR "THE STEALTH KNIGHT" 218 CP/453 Nm - RBN stg1

Imagine Imagine
 
Avatar utilizator
Testosul
Mesaje: 4143
Membru din: 20 Dec 2007, 11:47
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: leon 1.8t 4x4 project

27 Ian 2009, 11:02

Bine ai venit printre noi, este superba masina.
 
Bogdan'
Subiect Autor
Mesaje: 58
Membru din: 26 Ian 2009, 14:57
Localitate: cluj-napoca
Contact:

Re: leon 1.8t 4x4 project

27 Ian 2009, 12:26

mersi:)
masina acuma dupa estimarile mele ar avea undeva pe la 260-270cp dar vreau sa o pun pe dyno 4x4(avem asa ceva in cluj)dupa ce remediez o problema cu pierderea presiunii(pierde presune pe la ceva colier se aude si se si observa pe boost si pierde destul de mult in loc de 1,5 bar baga 1.2 sau 1.3 deci destul de mare:) o pun inainte de a incepe modificarile sa vad pe unde se situeaza (acum sper la 240 cp la roata) apoi o pun din nou dupa ce termin cu modificarile:)
la cele ce urmeaza as putea duce masina in 420 cp dar nu prea rezista internele asa ca ma limitez undeva 350:)oricum o sa am un dispozitiv select plus care imi va memora 3 harti si le pot schimba in 30 de secunde:)m-am gandit la un soft de consum' undeva pe la 230 cp,soft de strada pe l;a 300 cp,iar softul de racing pe la 350:)tinta mea e sa cobor sub 13 secunde pe sfert de mila:)la cuplu nu stiu pe unde se va situa dar o sa incerc sa storc cat mai mult pt mine este f important:)

 
Avatar utilizator
ace117
Membru Fondator
Mesaje: 5359
Membru din: 27 Noi 2007, 22:38
Localitate: Sf. Gheorghe

Re: leon 1.8t 4x4 project

28 Ian 2009, 10:48

wow, multa bafta in continuare!Sper s.o vad cat mai curand live!
VW TIGUAN TRACK & AVENUE "THE BIG FOOT" 210 CP/450 Nm - CFT stg1
EX - SEAT LEON FR "THE STEALTH KNIGHT" 218 CP/453 Nm - RBN stg1

Imagine Imagine
 
Avatar utilizator
rabanne
Mesaje: 268
Membru din: 08 Mai 2008, 02:42
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: leon 1.8t 4x4 project

29 Ian 2009, 06:19

Felicitari pentru masina, e foarte misto. Insa sunt cateva aspecte care trebuiesc totusi lamurite ca nu ma pot abtine:))) Bobinele si debitmetrul de S3 sunt la fel ca pe toate celelalte modele 1.8T, nu vad dc ar fi trebuit schimbate cele ale masinii tale cu asa ceva. Turbina K03/04 este de fapt K03S care este turbina de fabrica a modelului 1.8T de 180 de cai, turbina care tras de par poti sa scoti maxim 240 de cai cu o presiune fortata de 0.9 bar la linia rosie. Pe S3 se instaleaza K04 si atat. Ambreiaj Sachs de productie care sa suporte 600 de cai eu pana acum nu am auzit, am auzit de ambreiaje after market care suporta 600 Nm nu cai putere. Ai scris mai sus ca faci 1.5 bar in mod normal, ma indoiesc ca este K03S capabila de asa ceva, maxim un overboost la valoarea aia insa doar atat. Mai spui ca ai ceva scapari la admisie si pierzi presiune, sa-ti explic un lucru simplu binecunoscut la motoarele 1.8T, daca vreodata exista o pierdere pe traseul de admisie, ea nu-ti va face 1.2 sau 1.3 in loc de 1.5 bar, nu-ti va mai face presiune deloc pentru ca prin intermediul valvei N249 motorul va fi bagat in limp mode si iti va da o eroare gen "pressure drop between DV and manifold". Iar treaba cu diferentialul blocant, daca masina e 4x4 care dintre diferentiale este blocant ca sunt curios? si daca este ce raport de blocare are? Acum, pe mine m-a dus tras de par, 14 000 de euro sa-mi duc S3-ul la 550 de cai si din ce avea motorul inainte doar blocul a mai ramas si nici ala la cotele de fabrica, ca sa nu mai vorbim de sistem de franare complet de 330 mm cu etrieri cu 6 pistonase, alta suspensie reglabila etc etc ca sa nu mai vorbim de 90% dintre piesele de motor care sunt custom si tot n-am reusit sa triplez valoarea masinii. Sunt curios care a fost valoarea de achizitie a masinii tale fara modificari de zici ca te-au dus modificarile de 3 ori pretul ei. Cat despre 550 de cai cu un Gt28...ma indoiesc sincer:) Iti inteleg pasiunea pentru propria masina dar pe forumul asta mai sunt si oameni care au habar si care fac modificari la care tu nici nu visezi. Variantele sunt doua: ori ne iei de fraieri ori ai fost pacalit de cel ce ti-a vandut masina;)
Imagine

http://rbn-tuning.ro
E-mail: contact@rbn-tuning.ro
Telefon: 0726 92 80 90

Proverb: Cainii latra, ursul trece!!
 
Avatar utilizator
marian_iam
V.I.P.
Mesaje: 6591
Membru din: 17 Dec 2007, 13:04
Localitate: Bucuresti, dr taberei
Contact:

Re: leon 1.8t 4x4 project

29 Ian 2009, 07:30

Bogdan' scrie:
am vazut ca mai sunt ceva posesori de 1.8t. am niste chestii pt voi daca va intereseaza:)
revin later:)


bogdan, daca ai ceva de vanzare, poti sa-ti deschizi un topic la aria BAZAR!
numai bine!
Si nu caut sa-ti demonstrez, era o simpla figura, deci nu ma lua-n nume de rau ca te iau in ..... brate!!!
Noi ... Bem, Fumam, Tusim, Ranjim ... asta facem pana murim ...
Opel Astra GSI
Ceasuri Barbatesti de de Dama http://www.casaceasurilor.ro
 
Avatar utilizator
Testosul
Mesaje: 4143
Membru din: 20 Dec 2007, 11:47
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: leon 1.8t 4x4 project

29 Ian 2009, 09:00

rabanne scrie:
Felicitari pentru masina, e foarte misto. Insa sunt cateva aspecte care trebuiesc totusi lamurite ca nu ma pot abtine:))) Bobinele si debitmetrul de S3 sunt la fel ca pe toate celelalte modele 1.8T, nu vad dc ar fi trebuit schimbate cele ale masinii tale cu asa ceva. Turbina K03/04 este de fapt K03S care este turbina de fabrica a modelului 1.8T de 180 de cai, turbina care tras de par poti sa scoti maxim 240 de cai cu o presiune fortata de 0.9 bar la linia rosie. Pe S3 se instaleaza K04 si atat. Ambreiaj Sachs de productie care sa suporte 600 de cai eu pana acum nu am auzit, am auzit de ambreiaje after market care suporta 600 Nm nu cai putere. Ai scris mai sus ca faci 1.5 bar in mod normal, ma indoiesc ca este K03S capabila de asa ceva, maxim un overboost la valoarea aia insa doar atat. Mai spui ca ai ceva scapari la admisie si pierzi presiune, sa-ti explic un lucru simplu binecunoscut la motoarele 1.8T, daca vreodata exista o pierdere pe traseul de admisie, ea nu-ti va face 1.2 sau 1.3 in loc de 1.5 bar, nu-ti va mai face presiune deloc pentru ca prin intermediul valvei N249 motorul va fi bagat in limp mode si iti va da o eroare gen "pressure drop between DV and manifold". Iar treaba cu diferentialul blocant, daca masina e 4x4 care dintre diferentiale este blocant ca sunt curios? si daca este ce raport de blocare are? Acum, pe mine m-a dus tras de par, 14 000 de euro sa-mi duc S3-ul la 550 de cai si din ce avea motorul inainte doar blocul a mai ramas si nici ala la cotele de fabrica, ca sa nu mai vorbim de sistem de franare complet de 330 mm cu etrieri cu 6 pistonase, alta suspensie reglabila etc etc ca sa nu mai vorbim de 90% dintre piesele de motor care sunt custom si tot n-am reusit sa triplez valoarea masinii. Sunt curios care a fost valoarea de achizitie a masinii tale fara modificari de zici ca te-au dus modificarile de 3 ori pretul ei. Cat despre 550 de cai cu un Gt28...ma indoiesc sincer:) Iti inteleg pasiunea pentru propria masina dar pe forumul asta mai sunt si oameni care au habar si care fac modificari la care tu nici nu visezi. Variantele sunt doua: ori ne iei de fraieri ori ai fost pacalit de cel ce ti-a vandut masina;)


Se cer niste explicatii ca sa nu incepem un flame pe acest topic....poate au fost niste neintelegeri sau poate ne explica Bogdan despre ce este vorba ca doar este masina lui, nu?
 
Bogdan'
Subiect Autor
Mesaje: 58
Membru din: 26 Ian 2009, 14:57
Localitate: cluj-napoca
Contact:

Re: leon 1.8t 4x4 project

29 Ian 2009, 11:36

rabanne scrie:
Felicitari pentru masina, e foarte misto. Insa sunt cateva aspecte care trebuiesc totusi lamurite ca nu ma pot abtine:))) Bobinele si debitmetrul de S3 sunt la fel ca pe toate celelalte modele 1.8T, nu vad dc ar fi trebuit schimbate cele ale masinii tale cu asa ceva. Turbina K03/04 este de fapt K03S care este turbina de fabrica a modelului 1.8T de 180 de cai, turbina care tras de par poti sa scoti maxim 240 de cai cu o presiune fortata de 0.9 bar la linia rosie. Pe S3 se instaleaza K04 si atat. Ambreiaj Sachs de productie care sa suporte 600 de cai eu pana acum nu am auzit, am auzit de ambreiaje after market care suporta 600 Nm nu cai putere. Ai scris mai sus ca faci 1.5 bar in mod normal, ma indoiesc ca este K03S capabila de asa ceva, maxim un overboost la valoarea aia insa doar atat. Mai spui ca ai ceva scapari la admisie si pierzi presiune, sa-ti explic un lucru simplu binecunoscut la motoarele 1.8T, daca vreodata exista o pierdere pe traseul de admisie, ea nu-ti va face 1.2 sau 1.3 in loc de 1.5 bar, nu-ti va mai face presiune deloc pentru ca prin intermediul valvei N249 motorul va fi bagat in limp mode si iti va da o eroare gen "pressure drop between DV and manifold". Iar treaba cu diferentialul blocant, daca masina e 4x4 care dintre diferentiale este blocant ca sunt curios? si daca este ce raport de blocare are? Acum, pe mine m-a dus tras de par, 14 000 de euro sa-mi duc S3-ul la 550 de cai si din ce avea motorul inainte doar blocul a mai ramas si nici ala la cotele de fabrica, ca sa nu mai vorbim de sistem de franare complet de 330 mm cu etrieri cu 6 pistonase, alta suspensie reglabila etc etc ca sa nu mai vorbim de 90% dintre piesele de motor care sunt custom si tot n-am reusit sa triplez valoarea masinii. Sunt curios care a fost valoarea de achizitie a masinii tale fara modificari de zici ca te-au dus modificarile de 3 ori pretul ei. Cat despre 550 de cai cu un Gt28...ma indoiesc sincer:) Iti inteleg pasiunea pentru propria masina dar pe forumul asta mai sunt si oameni care au habar si care fac modificari la care tu nici nu visezi. Variantele sunt doua: ori ne iei de fraieri ori ai fost pacalit de cel ce ti-a vandut masina;)


hmm...iti apreciez cunostintele tale in domeniu desi o sa te corectez la multe aspecte ce le-ai scris in postul tau desi nu imi place deloc atitudinea ta de dectectiv.'
in primul rand postul acela l-am scris rapid am spus ca o sa detaliez ce are masina asa ca am scris in mare si repede ce mi-a venit in minte.
bun in primul rand spunei de debitmetru si bobine.....te contrazic ca nu ar fi la fel si asta ti-o poate spune orice dealer fie original seat fie bosch.s-au facut 2 modele pt 1.8t(primul care echipeaza golf4 gti,a3,seat cum e al meu etc)iar celelalt care echipeaza s3tau,cupra,tt de 225)
bobinele au fost schimbate de proprietarul dinainte oricum dar totusi nu sunt la fel pt ca le-am si pus una langa cealalta ca si proprietati oricum nu cred ca difera mare lucru.
Turbina este k04/01 cea care echipeaza s3,am facut eu o greseala in graba,si chiar face 1.5 bar presiune maxima,iar legat de presiune te contrazic total caci de 2 luni mie tot imi pierde presiune si nu imi detecteaza nimic desi se si aude clar ca pierde presiune,mie mi-a cedat un colier de tot si abia atunci mi se aprindea cum spui tu.
Bun la capitolul bani investiti nu am spus ca depaseste de 3 ori valoarea ci de 2 ori ceea ce e o diferenta destul de mare in primul rand iar intre mine si tine e o diferenta maaare pentru ca eu nu am multe chestii' ce le ai tu care eu trebuie sa le schimb spre deosebire de tine cred ca ai citit alt post nu al meu in nici un caz nu am spus de nici un gt28 de 550cp te rog sa mai citesti o data postul meu ca tot aiurea ai vazut gt28 rezista pana in 420 cp iar eu o sa merg pana in 350 deoarece internele mele nu mai ofera siguranta peste puterea asta.
ambreiajul este sachs competition iar daca nu crezi detaliile tehnice te mai poti documanta odata.
ma mai abtin de la multe comentarii deoarece nu vreau sa ma cert cu lumea de pe forum oricum nu ma asteptam sa ma ia asa lumea.
numai bine!
 
Avatar utilizator
marian_iam
V.I.P.
Mesaje: 6591
Membru din: 17 Dec 2007, 13:04
Localitate: Bucuresti, dr taberei
Contact:

Re: leon 1.8t 4x4 project

29 Ian 2009, 12:00

va rog, sa nu continuati aici cu contrele ...
aveti pm, adrese de mail etc.
multumesc!

lumea nu este alcatuita din RBN ... cred ca ar trebui sa discutati problemele in particular ...
Si nu caut sa-ti demonstrez, era o simpla figura, deci nu ma lua-n nume de rau ca te iau in ..... brate!!!
Noi ... Bem, Fumam, Tusim, Ranjim ... asta facem pana murim ...
Opel Astra GSI
Ceasuri Barbatesti de de Dama http://www.casaceasurilor.ro
 
Avatar utilizator
badganaflee
V.I.P.
Mesaje: 3412
Membru din: 19 Oct 2008, 16:54
Localitate: TM
Contact:

Re: leon 1.8t 4x4 project

29 Ian 2009, 12:01

ai o masina meseriasa, s-o turezi sanatos si la MAX., n-am fost niciodata cu 1 Leon 4 X 4, cre' k rupeeeee , multa bafta
 
Avatar utilizator
rabanne
Mesaje: 268
Membru din: 08 Mai 2008, 02:42
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: leon 1.8t 4x4 project

29 Ian 2009, 16:49

Eu v-am scris chestiile astea pentru ca-mi pasa de acest forum , daca unii dintre voi nu pricep si vor sa aiba ciunga-n par atunci eu nu mai am ce comenta. V-am dat cele mai avizate explicatii posibile. Acum omu o da in greseli si din astea...sa fim seriosi:)))) Ma amuz teribil. Cat despre cai, vorbim in Ungaria;)
Imagine

http://rbn-tuning.ro
E-mail: contact@rbn-tuning.ro
Telefon: 0726 92 80 90

Proverb: Cainii latra, ursul trece!!

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori