Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
arthas48
Subiect Autor
Mesaje: 43
Membru din: 27 Oct 2012, 01:55

My CUPRA !

27 Apr 2016, 08:19

Buna ziua,

Nu sunt la primul Leon,este masina mea preferata.Am avut un Leon 1p 1.8 TSI iar acum am o Cupra din luna octombrie si as vrea sa stiu daca ii pot face unele modificari,daca a facut cineva asta.
As vrea sa stiu daca se poate adapta portbagajul spate de pe facelift la modelul acesta fara facelift,inclusiv stopurile,dupa parerea mea se vad mult mai bine cele taiate,in general spatele as vrea sa il transform in CUPRA R.

Multumesc.
 
Avatar utilizator
bertzi43
B-82-AJS
Mesaje: 2946
Membru din: 27 Mar 2008, 20:58
Localitate: bucuresti
Contact:

Re: My CUPRA !

27 Apr 2016, 10:09

Bine ai venit, pune cateva poze si cu masinuta :)
Si raspunsul la intrebarea ta, da merge montat haionul de facelift la cel fara insa nu stiu cu legaturile electrice cum se procedeaza(cele de facelift parca sunt pe led)
Erau aici 1, 2 colegi care au facut modificarea asta... Spor la rasfoit aria 1p, leonul meu :))

Sent from my LG-D855 using Tapatalk
_____________________________________________

Seat Leon 1M Stella,1.6 16v,105 cp...
Imagine
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Mesaje: 7198
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: My CUPRA !

27 Apr 2016, 10:54

bine ai venit,
cum spune si berti, da, se muta hayonul cu totul. poti pune de pe orice leon facelift, nu sunt asa de comune stopurile led (daca poti pune si pe astea, ar fi super)
 
arthas48
Subiect Autor
Mesaje: 43
Membru din: 27 Oct 2012, 01:55

Re: My CUPRA !

27 Apr 2016, 11:04

O poza proaspata de la spalatorie acum.Masina pe afara si interior este complet stock.Nici o modificare.Pe partea mecanica,ehh...poveste luuuunggaa :).Pe care am sa o detaliez mai tarziu un pic cand voi avea timp de stat la PC.
Imagine
 
arthas48
Subiect Autor
Mesaje: 43
Membru din: 27 Oct 2012, 01:55

Re: My CUPRA !

27 Apr 2016, 12:57

Asa,sa incep sa va povestesc nefericirea mea :)).

Masina am achizitionat'o la 88.000 km de la un baiat din Oradea foarte ok pe nume Cristi.Poate cunoscatorii stiu masina,avea numar CRI inainte.Masina a fost intr'o conditie impecabila.Avea soft APR stage 1 de care eram si sunt foarte multumit,mai ales de omul de la APR Romania,Alex.
Dupa 10.000km de mers foarte agresiv si o zi de trackday pe Adancata,intr'o seara pe cand inca era frig undeva in Ianuarie mi'a explodat motorul.Pistonul a disparut facand o gaura in bloc cat un pumn.Chiuloasa topita,ce mai...dauna totala.Am putut recupera injectoarele,axele si anexele.Repet,vina a fost doar a mea pentru ca am exploatat masina in regim de cursa aproape zi de zi(invatare de minte).
Si acum a inceput aventura.
Am hotarat sa reconstruiesc blocul cu pistoane custom si biele,chiuloasa portata,etc.... avand la baza un bloc BWA.Dupa 1 luna jumate in care am asteptat dupa pistoane si biele am decis sa renunt la proiect pentru ca cei de la care comandasem pistoanele nu au fost profesionisti ca macar sa imi fi spus cat trebuie sa mai astept.Erau din state si dupa multe telefoane in care imi tot spuneau "nu stiu" am cerut refund si am incercat sa gasesc alta varianta.
Asa am ajuns sa gasesc un bloc CDL venit dupa un Scirocco R la dezmembrari pentru un pret neasteptat de mic.Cei care cunosc stiu ca acest bloc e cel de pe CUPRA R de generatie mai noua cu multe modificari fata de BWA dar se potriveste Bolt on pe Cupra cu anexele vechi.
Motorul este intr'o conditie impecabila si am decis sa il montam pe masina dupa ce am schimbat toate garniturile posibile,distributie,pompe,etc.
Am reconditionat turbina,am schimbat intercoolerul(cel vechi fiind gaurit de piston).Motorul dupa toate procedurile de curatare,inlocuire garnituri ,piese arata ca un motor nou iesit din fabrica(am sa atasez poze)
L'am montat pe masina si a pornit neasteptat la prima cheie.Am rulat 400km cu un ulei slabut sa il spalam dupa care am pus MOTUL racing(care il am si acum)
Am montat o admisie custom si acum Cupra mea a primit un upgrade Unic,cred,in Romania.De nevoie nu de altceva :)))(pot spune ca am o masina unica acum)
Masina merge impecabil si motorul ruleaza diferit fata de cel vechi,alt cuplu,alta putere,altfel de plansa.In continuare ruleaza cu ECU meu si soft APR stage 1.
Toata treaba a fost facuta de Alex de la APR Romania.Parerea mea,un om cum putini gasesti in Romania.Un mecanic atent si migalos la orice detalii si conducte si surubel.Specialist in 2.0. TFSI.
Recomand cu incredere.
Imediat poze de la reconstructie.
 
arthas48
Subiect Autor
Mesaje: 43
Membru din: 27 Oct 2012, 01:55

Re: My CUPRA !

27 Apr 2016, 13:07

Imagine


Imagine


Imagine
 
arthas48
Subiect Autor
Mesaje: 43
Membru din: 27 Oct 2012, 01:55

Re: My CUPRA !

27 Apr 2016, 13:11

Imagine


Imagine


Imagine


Imagine


Imagine

 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Mesaje: 7198
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: My CUPRA !

27 Apr 2016, 15:24

frumos rezultat desi povestea e un pic usturatoare (la buzunar cel putin). adancata are reputatia de a fi "terminat" suficiente masini, cam asta inseamna un circuit scurt unde tragi de masina la maxim, tot timpul esti gaz - frana - gaz - frana.

* vezi ca poti pune toate pozele dintr-o data si vor fi si aranjate automat, nu trebuie sa le pui una cate una :)
 
arthas48
Subiect Autor
Mesaje: 43
Membru din: 27 Oct 2012, 01:55

Re: My CUPRA !

11 Mai 2016, 11:36

Salutare tuturor.
Am revenit dupa sarbatori.
As dorii sa fac urmatoarele modificari la masina si as vrea sa stiu daca ma puteti ajuta.
-spoiler pt bara fata
-difuzor mai agresiv pt spate(am vaz cateva modele pe aici,astept sugestii)
-praguri
-arcuri sa o las 2-3 cm mai jos.

Daca cunoasteti de unde pot lua toate produsele lasati un pm sau postati aici.

Va multumesc.
 
Ciosmi
Mesaje: 1560
Membru din: 28 Noi 2007, 17:18
Localitate: Bucuresti

Re: My CUPRA !

11 Mai 2016, 20:02

1. Spoiler, din pacate nu gasesti mare lucru. Din ce stiu, sunt doar 2 modele care arata bine. Cupspoiler http://www.cupspoiler.com/index.php?id=393 (destul de scump, ~300 euro la final); RDX http://www.rdx-racedesign.de/online-shop/product_info.php?info=p1508_RDX-Frontspoiler-VARIO-X-SEAT-Leon-1P-Facelift-2009--FR---Cupra-Frontlippe-Front-Ansatz-Vorne-Spoilerlippe.html&XTCsid=0603dd7b15e00f694ad0c1d048dfb274. Cel de cupra-r 1M e foarte greu de potrivit (cel mai ieftin, cel mai comun).

2. Ai cam 2 optiuni si aici: cel de la Lester (il am, arata foarte misto in realitate) sau cel Seat Sport cu iesire tip R32 -> baietii de la RDX fac o replica foarte buna si relativ ieftina (150 euro vs 500 original :P )

3. Praguri: MS-Design, altceva nu pica bine pe masina

4. Eibach Sportline, pentru un drop mai mult decat decent.

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori