Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
 
Avatar utilizator
mumus
Mesaje: 1635
Membru din: 03 Iul 2014, 16:04
Localitate: Brasov / Sacele

Re: FR 2.0 tdi 184 cp M6

12 Iul 2016, 05:51

Stai calm, invidia e mare la unii...
Seat Toledo Tsi Imagine
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Mesaje: 7207
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: FR 2.0 tdi 184 cp M6

12 Iul 2016, 11:06

treaba lui daca omul vrea sa vanda masina nou nouta si sa piarda bani...
oricum, fara glume cu tenta, nu e loc de asa ceva pe aici ;) suntem aici sa discutam despre masinile pe care le conducem, nu sa ne dam cocosi despre cum am facut banii cu care le-am cumparat, fie ei facuti din pix, din biceps sau ca i-am primit de la parinti...
 
Avatar utilizator
Vlad.
Mesaje: 1108
Membru din: 26 Feb 2012, 18:24
Localitate: Targu Mures/Cluj-Napoca

Re: FR 2.0 tdi 184 cp M6

12 Iul 2016, 13:11

Invidie? Dau din pix, vorba lu' nea' gamer pentru un salariu decent in timp ce fac o facultate unde nu treci nici de anul 1 cu un limbaj de lemn, precum cel de mai sus. Invidie? Ma faci sa rad. In viata asta sunt lucruri mai importante decat care are masina mai noua. Si daca o luam asa, daca pun o poza cu ultima achizitie din familie, nu stiu zau cui ii cad plombele pe aici, mie sigur nu, ca n-am niciuna pana acum.

Eu n-am nicio treaba cu absolut nimeni, respect pe toata lumea si ajut cu orice pot, asta e firea mea, chiar daca nu stiu, caut eu pentru tine, numai sa te ajut cumva, dar nu suport cand vin unii pe aici si arunca cu rahat dupa ce au reusit si ei sa-si cumpere (ma rog, in majoritatea cazurilor masina e a bancii vreo 5 ani) un fier si desconsidera pe toata lumea.
Si daca tot vorbim de fiare, mai conteaza si alte lucruri la o masina inafara de anul de fabricatie si kilometri afisati. N-are rost sa le enumar, pentru ca acei oameni care s-ar obosi macar sa le ia in considerare, le stiu deja.

Nu trebuie sa se retraga nimeni de pe forum, trebuie doar sa iti asumi ca atunci cand arunci cu rahat in jur poti primi si un raspuns care te dezavantajeaza.

Sanatate tuturor!
Actual: 2007 Audi A4 2.0 TDI 170 hp / 1997 Honda Prelude 2.0i 133+hp
Ex: 2005 Seat Ibiza 6L 1.4 16v 101 hp / 2001 Audi A4 1.9 TDI 152 hp, 390 nm by LVB
 
Avatar utilizator
Uomuom
Subiect Autor
Mesaje: 118
Membru din: 01 Ian 2016, 12:35
Localitate: Bucuresti

Re: FR 2.0 tdi 184 cp M6

12 Iul 2016, 20:02

Lasand la o parte polemicile si micile neantelesuri izvorate din context, revin: in 22k nu am gasit alta masina noua mai apropiata de cerintele mele. Masina o vand doar daca pierderea este acceptabila pt mine, altfel renunt la xdrive sau quatrro si tin Leonul cat mi-a propus initial. Pana atunci plec in concediu cu ea. Nu am reusit sa imperechez full linkul cu Samsung note 3. Cum acesta nu este in lista lor, are cineva ceva recomandari in acest sens?

Acum o saptamana am avut o clienta pt Leon care imi platea cat am dat pe el. Tipa era din Constanta avea un Golf R de 300 cp si o cumpara pt prietenul ei. A fost la un pas sa-l cumpere, dar dorea prin finantare leasing si a renuntat pt un Cupra cu predare de leasing. A fost o interesant sa discut cu ea: stia atat de multe despre pilotaj, transfer de mase si abordari ale virajelor functie de propulsie si tractiune incat.....daca nu eram amandoi ocupati i-as fi cerut prietenia.

Fericit esti ca te-ai dat cu Focusul RS. L-ai gasit la showroom sau la vreu amic? Si eu am auzit numai de bine despre el la amicii din UK. Acum 10 ani am avut un focus diesel cu motor de 1.7 sau 1.8, de care am fost extrem de multumit, inspecial ca dinamica.
FR 184 cp M6, Stay safe!
 
Avatar utilizator
Uomuom
Subiect Autor
Mesaje: 118
Membru din: 01 Ian 2016, 12:35
Localitate: Bucuresti

Re: FR 2.0 tdi 184 cp M6

16 Iul 2016, 19:44

Am 1.800 km cu masina si sunt extrem de multumit de ea referitor la parametrii dinamici pe aliniamente sau drumuri cu viraje. Stabilitate pe viraje stranse, accelerarea, siguranta la franarea brusca si consumul sunt extraordinar de bune. In modul sport, la o medie de 85 km/h (se pot deduce usor varfurile), la ora pranzului, pe DN uri cu trafic mediu spre aglomerat si clima pornita, am avut consumul de 5,6 l / km. Cred ca dupa 10.000 km, in aceleasi conditii ca mai sus, consumul ar putea scadea la 5.0 l / 100 km. Astfel, Leonul este clar peste fostul A4 din 2008 de 170 CP, cumparat de mine din Essen, la aprox 2,5 ani si 135.000 km.

In rest referitor la modul cum sunt prinse lampile, tablouri de bord, console;e, felul in care intra praful pe la imbinari pana in chedere, ieftineala materialelor plastice si textile, slaba auditie pt muzica, full link total irelevant, etc.... se observa clar tendinta de minimizare a costurilor a celor de la Seat. Din acest pdv, Leonul in dotarea aleasa de mine este foarte mult in urma fostului A4.

Tragand linie, pana acum sunt foarte multumit de achizitie, iar ACC ul (mersi lui Gammer si Sailboat pt sugestie), XDS ul, multilinkul si anvelopele sport isi merita din plin banii.


Imagine

Imagine
FR 184 cp M6, Stay safe!
 
Daddy
Mesaje: 114
Membru din: 07 Ian 2016, 14:01
Localitate: Bucuresti

Re: FR 2.0 tdi 184 cp M6

16 Iul 2016, 21:39

Tabloul de bord este identic cu cel de la Audi A3.
Seat Leon X-Perience 184 DSG
 
Avatar utilizator
mumus
Mesaje: 1635
Membru din: 03 Iul 2014, 16:04
Localitate: Brasov / Sacele

Re: FR 2.0 tdi 184 cp M6

17 Iul 2016, 06:37

Daca nu iti place, cumpara un audi si gata, nu toti venereaza SEAT... Banii tai, alegerea ta. Eu inteleg perfect ce faci tu, prezinti masina cu bune si rele, si o compari cu ce ai avut tu, am facut si eu asta, si mi-au sarit in cap pe alt forum :)
Seat Toledo Tsi Imagine

 
Avatar utilizator
Uomuom
Subiect Autor
Mesaje: 118
Membru din: 01 Ian 2016, 12:35
Localitate: Bucuresti

Re: FR 2.0 tdi 184 cp M6

18 Iul 2016, 19:41

Ai intuit bine, incerc sa intocmesc un jurnal de bord cat pot de echilibrat si obiectiv functie de experienta mea.
FR 184 cp M6, Stay safe!
 
Avatar utilizator
Uomuom
Subiect Autor
Mesaje: 118
Membru din: 01 Ian 2016, 12:35
Localitate: Bucuresti

Re: FR 2.0 tdi 184 cp M6

21 Iul 2016, 20:03

Vad si eu ca topicul meu s-a umplut de informatii si probleme pt. fullink, dar nu-i bai. Mersi pt hint si link Daddy, voi incerca ce mi-ai sugerat. Dellerul Metrotehnica mi-a zis ca dupa 15 august va fi dezvoltat de producator o aplicatie si pt Romania si atunci va merge cam tot pe Fullink. Nu a precizat detalii.

Ieri in Mamaia, plaja Fratelli a parcat langa mine un Audi Avant RS6 4.0 TSI, numar de Bucuresti WAF cu anvelope 285/30/21. Am discutat putin si cu proprietarul care era foarte incantat de masina si spunea ca atunci cand merge in tara se adapteaza drumurilor de aici. Cred si eu, in Germania pretul cu optionale este cam 140.000 euro.
FR 184 cp M6, Stay safe!
 
 
Avatar utilizator
Uomuom
Subiect Autor
Mesaje: 118
Membru din: 01 Ian 2016, 12:35
Localitate: Bucuresti

Re: FR 2.0 tdi 184 cp M6

26 Iul 2016, 15:36

Unde se poate gasi acum continuarea postarilor?

La schimbarea foarte rapida de la 1 la 2, cand doresti sa limitezi lipsa de demaraj dat de a 1 a si i-o dai rapid pe a 2 a, uneori cuplarea se face cu oarece zgomot si soc. Oare dau eu prea brusc drumul la ambreaj sau mai degraba discul este prea putin rodat si cuplarea nu se face inca uniform din prima? Aceast simptom l-a intalnit si la un Qashqai tot in jur de 2.000 km.
FR 184 cp M6, Stay safe!
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Mesaje: 7207
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: FR 2.0 tdi 184 cp M6

26 Iul 2016, 16:14

daca stai sa asculti si aplici acceleratie in "suturi" in treapta doi o sa auzi ceva sunete de la smucitura provocata, dar cred ca e perfect normal. la mers lin nu se aude absolut nimic...

cauta aici (ultimele pagini) viewtopic.php?f=205&t=21493 - poti folosi searchul din partea de sus a paginii, functioneaza foarte bine. stiu ca esti nou si nu te-ai obsinuit inca cu platforma.
 
Avatar utilizator
Uomuom
Subiect Autor
Mesaje: 118
Membru din: 01 Ian 2016, 12:35
Localitate: Bucuresti

Re: FR 2.0 tdi 184 cp M6

27 Iul 2016, 14:49

Asa-i la mers lin nu se aude nimic.
FR 184 cp M6, Stay safe!
 
Avatar utilizator
Uomuom
Subiect Autor
Mesaje: 118
Membru din: 01 Ian 2016, 12:35
Localitate: Bucuresti

Re: FR 2.0 tdi 184 cp M6

06 Aug 2016, 14:30

M-am invatat cu cutia de viteze si ambreiajul. In prezent am 2200 km, fara nici o problema. Nu am bagat deseama ca filtru de particule sa fi lucrat vreodata pana acum. ACC ul si hill holdul isi fac foarte bine treaba.
FR 184 cp M6, Stay safe!
 
Avatar utilizator
Uomuom
Subiect Autor
Mesaje: 118
Membru din: 01 Ian 2016, 12:35
Localitate: Bucuresti

Re: FR 2.0 tdi 184 cp M6

16 Aug 2016, 11:18

Am 4.000 km, iar masina se comporta mult peste asteptarile mele. Motorul este extrem de silentios si "trage din orice pozitie". Ca minusuri, au fost cazuri cand a intrat greu din a 3 in a 4 in reprizele de forceing iar a 1 mi se pare prea scurta. Anexez si un consum nerealist de scazut 3.7, facut pe un DJ in conditii de dum liber si mers constant, dupa recomandarile de schimb al vitezelor de pe computer (ceea ce nu recomand pe termen lung datorita subturarii). Al doilea consum de 4.6 este facut pe DJ si DN in conditii normale de trafic si condus normal, nu la consum.

Imagine

Imagine
FR 184 cp M6, Stay safe!
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator