Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
Avatar utilizator
Travis
Subiect Autor
Mesaje: 76
Membru din: 08 Noi 2008, 02:20
Localitate: Oradea
Contact:

Roata de rezerva VS Kit pentru pana?

20 Ian 2009, 20:56

Va intreb deoarece noul model de Ibiza vine standard cu kit pentru pana. Voi ati ramane pentru kit sau v-ati cere o roata de rezerva(30 Euro costa)? Daca folositi careva asa ceva(kit pana) v-as ruga sa lasati ceva impresii, pro si contra.
 
Avatar utilizator
Matrixu
Mesaje: 696
Membru din: 20 Feb 2008, 12:33
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Roata de rezerva VS Kit pentru pana?

20 Ian 2009, 21:15

Cu rotile de inceput nu e problema si kitul ar fi in teorie mai bun. Problema e cand schimbi gumele cu care vine din fabrica. Toate garantiile de gume noi cumparate contin prevederea ca nu se acorda garantie in cazul in care a fost folosit un kit de reparatie. Deci esti cam obligat sa folosesti o roata de rezerva.
O alta chestie pentru care prefer roata de rezerva este motivata de faptul ca daca (doamne fereste) am pana, nu voi uita sa rezolv pana. Daca rezolv cu kitul o sa uit si cine stie daca nu cumva problema e mai grava si necesita interventia unui specialist.
P.S. Cand mi-am luat eu leonul era exact invers. Kitul era pe bani si roata mica de rezerva era moca.
Leon Mk2 BXE 1.9 tdi 105cp 2007 crono yellow
http://www.youtube.com/watch?v=GcfwBzFdRQ4
 
Avatar utilizator
bertzi43
B-82-AJS
Mesaje: 2946
Membru din: 27 Mar 2008, 20:58
Localitate: bucuresti
Contact:

Re: Roata de rezerva VS Kit pentru pana?

20 Ian 2009, 21:24

tot mai sfanta e roata de rezerva....nu aia de pe antena1 :lol:
kit-ul de reparatie il folosesti provizoriu,tot trebuie sa faci o vizita la service sa vezi ce are roata
intradevar e mai comod decat sa schimbi roata,dar este un cost suplimentar pe care eu unul nui vad rostul :D
_____________________________________________

Seat Leon 1M Stella,1.6 16v,105 cp...
Imagine
 
bv10ptz
ingineru
Mesaje: 1165
Membru din: 17 Dec 2008, 21:31
Localitate: Brasov

Re: Roata de rezerva VS Kit pentru pana?

20 Ian 2009, 21:27

pe aproape de casa cu siguranta nu e deranjant KIT-ul,dar la drumuri mai lungi eu unul nu m-as incumeta sa plec fara roata.Totusi roata-i roata.Daca nu faci o simpla pana ci iti spinteci cauciucul,ce faci?Bagi KIT-ul in gaura?... :P
Seat Leon 1.9 TDI , 110 CP - 2003
 
Avatar utilizator
marian_iam
V.I.P.
Mesaje: 6591
Membru din: 17 Dec 2007, 13:04
Localitate: Bucuresti, dr taberei
Contact:

Re: Roata de rezerva VS Kit pentru pana?

21 Ian 2009, 07:12

si eu sunt tot pro roata!
acu ceva timp, mi-am taiat ceva cauciucul! ...
daca aveam kitul ce faceam???
asa ... am pus imediat roata ... si uraaa si la garaaa!
Si nu caut sa-ti demonstrez, era o simpla figura, deci nu ma lua-n nume de rau ca te iau in ..... brate!!!
Noi ... Bem, Fumam, Tusim, Ranjim ... asta facem pana murim ...
Opel Astra GSI
Ceasuri Barbatesti de de Dama http://www.casaceasurilor.ro
 
Avatar utilizator
Travis
Subiect Autor
Mesaje: 76
Membru din: 08 Noi 2008, 02:20
Localitate: Oradea
Contact:

Re: Roata de rezerva VS Kit pentru pana?

21 Ian 2009, 13:03

Mersi tuturor pentru pareri, se pare ca o sa cer roata de rezerva :D ... numa sa nu fie prea tarziu.
 
Avatar utilizator
cev13
Mesaje: 478
Membru din: 05 Dec 2008, 12:58
Localitate: Brasov

Re: Roata de rezerva VS Kit pentru pana?

21 Ian 2009, 13:08

Cred ca ideea este urmatoarea: ai kitul - ai un volum mai mare in porbagaj; ai roata de rezerva - ai mai multa siguranta. Nu ai decat de ales in functie de nevoile tale.
LEON 1.4 2008

 
Avatar utilizator
ace117
Membru Fondator
Mesaje: 5359
Membru din: 27 Noi 2007, 22:38
Localitate: Sf. Gheorghe

Re: Roata de rezerva VS Kit pentru pana?

21 Ian 2009, 15:09

I-ti recomnad si eu roata de rezerva.Am patit cu kit, la un A4.
Am luat un taxi, am dus roata la o vulcanizare, dupa care am luat taxi inapoi la masina.
Noroc ca eram la iesirea din Cluj si nu pe camp. :lol:
VW TIGUAN TRACK & AVENUE "THE BIG FOOT" 210 CP/450 Nm - CFT stg1
EX - SEAT LEON FR "THE STEALTH KNIGHT" 218 CP/453 Nm - RBN stg1

Imagine Imagine
 
Avatar utilizator
TIBI
Mesaje: 6710
Membru din: 10 Mai 2008, 13:15
Localitate: Ploiesti

Re: Roata de rezerva VS Kit pentru pana?

22 Ian 2009, 14:53

eu am luat leonul cu kit de reparatie.
m-am uitat la dezmembrari dupa o rezerva slim...nu am gasit
la dealer mi-a cerut o caruta de bani pt o janta cu care in caz daca o folosesc NU POT SA RULEZ CU MAI MULT DE 8O KM/H

asa ca am luat o rezerva(normala) de pe un golf5 si un suport de scule care se pune in jurul rezervei(leonul are spatiu doar pt rezerva slim).am la mine mereu si rezerva dar si compresorul din kit.

zic ca asa e cel mai bine.poti opta pt kit si cumperi dupa o janta normala(nu stiu ce prindere are noua ibiza)
SEAT LEON_2.0tdi BKD 140cp+

huse piele schimbator
 
Avatar utilizator
Ovi_King
The King
Mesaje: 2647
Membru din: 03 Dec 2008, 22:50
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Roata de rezerva VS Kit pentru pana?

22 Ian 2009, 22:45

roata de rezerva e sfanta parerea mea poti continua linistit drumul pana la prima vulcanizare si poti ajunge la destinatie si in caz ca doamne fereste se taie cauciucul in ceva.
Ex: SEAT CORDOBA 1.9TDI RBN Stage 1,Pioneer DVD avh-P3100 head-unit,Blaupunkt VA 475 amplifier, JBL GTO-1204 subwoofer, Dectane Dayline headlights
Rosu Emocion

Actual: RENAULT MEGANE 2 SEDAN 2.0 16v. / CHEVROLET CAPTIVA 2.2 D AWD 184cp
 
Avatar utilizator
Travis
Subiect Autor
Mesaje: 76
Membru din: 08 Noi 2008, 02:20
Localitate: Oradea
Contact:

Re: Roata de rezerva VS Kit pentru pana?

27 Ian 2009, 18:11

Azi am primit un telefon de la dealer si mi-a zis ca s-a rezolvat ca masina sa-mi vina cu roata de rezerva si anvelope de vara :D.
 
Avatar utilizator
TIBI
Mesaje: 6710
Membru din: 10 Mai 2008, 13:15
Localitate: Ploiesti

Re: Roata de rezerva VS Kit pentru pana?

27 Ian 2009, 21:08

janta normala sau cea de uz temporar?
nu de alta dar si aia are incovenietul ca te limiteaza la 80km/h
oricum tot e mai bine decat un tub de spuma si 1 compresor
compresorul e util
SEAT LEON_2.0tdi BKD 140cp+

huse piele schimbator
 
bv10ptz
ingineru
Mesaje: 1165
Membru din: 17 Dec 2008, 21:31
Localitate: Brasov

Re: Roata de rezerva VS Kit pentru pana?

27 Ian 2009, 21:13

tubul de spuma are presiune cat sa-ti umflii roata,deci nu mai ai nevoie de compresor
Seat Leon 1.9 TDI , 110 CP - 2003
 
Avatar utilizator
Travis
Subiect Autor
Mesaje: 76
Membru din: 08 Noi 2008, 02:20
Localitate: Oradea
Contact:

Re: Roata de rezerva VS Kit pentru pana?

27 Ian 2009, 22:41

TIBI_84 scrie:
janta normala sau cea de uz temporar?
nu de alta dar si aia are incovenietul ca te limiteaza la 80km/h
oricum tot e mai bine decat un tub de spuma si 1 compresor
compresorul e util

E de uz temporar ... dar oricum, in caz de ceva tre sa ajung doar pana la o vulcanizare, asa ca nu ma deranjeaza limitarea la 80Kph.
 
Avatar utilizator
cev13
Mesaje: 478
Membru din: 05 Dec 2008, 12:58
Localitate: Brasov

Re: Roata de rezerva VS Kit pentru pana?

28 Ian 2009, 08:43

Travis scrie:
E de uz temporar ... dar oricum, in caz de ceva tre sa ajung doar pana la o vulcanizare, asa ca nu ma deranjeaza limitarea la 80Kph.

Parerea mea este ca ai facut o alegere buna din 2 motive:
- roata de uz temporar te "face" sa te duci imediat la vulcanizare;
- ai mai castigat un pic in volumul porbagajului. :wink:
LEON 1.4 2008

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori