Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
Avatar utilizator
bluestyle
Subiect Autor
Mesaje: 498
Membru din: 18 Mai 2012, 10:39
Localitate: Brasov
Contact:

Relanti la 620 rpm?

07 Mar 2016, 16:22

Salut. Care este valoarea nominala a relantiului pentru 1.6 16v? La mine, cand motorul are 90 grade, coboara undeva la 620 rpm. Este normal? La aceasta valoare simt o trepidatie in volan. Pe la 700 rpm trepidatia dispare. Ma gandesc sa nu fie prea scazut relantiul si sa tremure cam tare motorul, deoarece, coincidenta sau nu, am schimbat 2 seturi de suporti motor la numai 1 an diferenta.
Imagine
 
Avatar utilizator
dany19940
Moderator
Mesaje: 6739
Membru din: 20 Iul 2008, 19:28
Localitate: Onesti
Contact:

Re: Relanti la 620 rpm?

07 Mar 2016, 17:45

Cam asta e valoarea. Cam pana la 680 rpm.
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic
Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu

"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod"
"When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...
 
Seat-Driver
Mesaje: 16
Membru din: 02 Iun 2015, 14:14

Re: Relanti la 620 rpm?

10 Mar 2016, 11:30

dany19940 scrie:
Cam asta e valoarea. Cam pana la 680 rpm.

Cam asa imi sta si mie cu motorul cald la relanti dar mi se opreste motorul in mers cateodata , crezi ca e vreo legatura intre turatie si oprirea motorului?
 
Avatar utilizator
dany19940
Moderator
Mesaje: 6739
Membru din: 20 Iul 2008, 19:28
Localitate: Onesti
Contact:

Re: Relanti la 620 rpm?

10 Mar 2016, 15:40

Cum adica in mers? Conduci masina constant si se opreste motorul fara sa-l subturezi? Daca se opreste la plecarea din loc, posibil sa nu te fi invatat cu ambreiajul inca si sa mai gresesti la eliberarea lui. Daca face asta in mers cu 1000 rpm, atunci e altceva. Nu are legatura turatia la relanti si oprirea lui decat necorelarea ambreiajului la plecarea de pe loc.
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic
Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu

"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod"
"When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...
 
Seat-Driver
Mesaje: 16
Membru din: 02 Iun 2015, 14:14

Re: Relanti la 620 rpm?

10 Mar 2016, 20:30

dany19940 scrie:
Cum adica in mers? Conduci masina constant si se opreste motorul fara sa-l subturezi? Daca se opreste la plecarea din loc, posibil sa nu te fi invatat cu ambreiajul inca si sa mai gresesti la eliberarea lui. Daca face asta in mers cu 1000 rpm, atunci e altceva. Nu are legatura turatia la relanti si oprirea lui decat necorelarea ambreiajului la plecarea de pe loc.

Cauta postu facut de mine e printre primele de aici , am pus acolo toate informatiile , m-ar ajuta orice informatie , nu vreau sa intervin la alte posturi ..
 
Avatar utilizator
dany19940
Moderator
Mesaje: 6739
Membru din: 20 Iul 2008, 19:28
Localitate: Onesti
Contact:

Re: Relanti la 620 rpm?

10 Mar 2016, 21:08

Pai nu ai scris in primul post cand ti se opreste motorul. Ai scris ca ti se opreste in mers motorul cateodata. Ce sa inteleg de aici?Nu are legatura turatia la relanti cu oprirea lui. De aia am intrebat cand anume si ce faci inainte sa se opreasca. Daca nu descrii ce si cum, nu avem cum intelege.
Valoarea turatiei de relanti nu se poate modifica, ca as fi micsorato la Arosa de mult - e cam pe la 900 rpm si nu-mi place.
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic
Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu

"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod"
"When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...
 
Seat-Driver
Mesaje: 16
Membru din: 02 Iun 2015, 14:14

Re: Relanti la 620 rpm?

10 Mar 2016, 21:22

dany19940 scrie:
Pai nu ai scris in primul post cand ti se opreste motorul. Ai scris ca ti se opreste in mers motorul cateodata. Ce sa inteleg de aici?Nu are legatura turatia la relanti cu oprirea lui. De aia am intrebat cand anume si ce faci inainte sa se opreasca. Daca nu descrii ce si cum, nu avem cum intelege.
Valoarea turatiei de relanti nu se poate modifica, ca as fi micsorato la Arosa de mult - e cam pe la 900 rpm si nu-mi place.

Imi cer scuze pentru neintelegere , motorul se opreste doar la relanti cu ambreaj calcat sau scos din viteza la viteze mici mi s-a intamplat max 50 la ora.In primu post nu am scris pentru ca era prima data cand s-a oprit nici eu nu stiam bine ce si cum , gandeste-te ca is cateva secunde nu-ti dai seama bine daca s-a oprit exact cand retrogradez in viteza mai mica.Acum e clar ca atunci se intampla dupa 4 opriri la fel cand e la relanti
Ultima oară modificat 10 Mar 2016, 21:26 de către Seat-Driver, modificat 1 dată în total.

 
Avatar utilizator
dany19940
Moderator
Mesaje: 6739
Membru din: 20 Iul 2008, 19:28
Localitate: Onesti
Contact:

Re: Relanti la 620 rpm?

10 Mar 2016, 21:26

Ar trebui vazut la o scanare daca switch-urile de ambreiaj si de frana lucreaza corect. Apoi ar trebui vazut daca ai vreun fault si daca amestecul este cumva sarac. Bujii verificate, EGR, clapeta de acceleratie, senzor MAP...cam astea ar fi de verificat.
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic
Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu

"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod"
"When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...
 
Avatar utilizator
HUNTER
HUNTER
Mesaje: 5775
Membru din: 30 Noi 2011, 20:27
Localitate: Fagaras

Re: Relanti la 620 rpm?

10 Mar 2016, 21:31

ia uite boss, cum sta relantiul de ceva vreme. înainte era peste 600, acum, naiba, e sub. dar de mers merge la fel, fără fluctuații sau tremurici.Imagine

Trimis de pe al meu LG-D855 folosind Tapatalk
 
Seat-Driver
Mesaje: 16
Membru din: 02 Iun 2015, 14:14

Re: Relanti la 620 rpm?

10 Mar 2016, 21:37

dany19940 scrie:
Ar trebui vazut la o scanare daca switch-urile de ambreiaj si de frana lucreaza corect. Apoi ar trebui vazut daca ai vreun fault si daca amestecul este cumva sarac. Bujii verificate, EGR, clapeta de acceleratie, senzor MAP...cam astea ar fi de verificat.

Problema se intampla de cand am schimbat EGR dupa vreo 3 sapt de la schimbare s-a oprit prima data , iar dupa ultima oprire cand n-a mai pornit 2 zile am pus testeru si singura eroare era la EGR-ul nou nout zicea ca parametrii sunt prea mari si nu-l lasa sa-i modifice cu testeru (a sters eroarea ), inca ceva la rece cand am incercat sa vad daca e conectat bine egr cu mufa se rotea partea de sus , cea neagra din plastic ( partea electrica , la cald sta fixa ), e normal?. dupa cateva zile pun iar testeru nici o eroare ( de atunci nu s-a mai oprit ) , si am dat cu spray de contacte egr si mufa de la clapeta. Merci mult ca mi-ai raspuns .O sa revin cu noutati sau poate rezolvarea dupa ce mai verific din ele...
 
Avatar utilizator
dany19940
Moderator
Mesaje: 6739
Membru din: 20 Iul 2008, 19:28
Localitate: Onesti
Contact:

Re: Relanti la 620 rpm?

10 Mar 2016, 21:52

Inca n-am intalnit EGR sa se roteasca partea neagra de restul corpului. In principiu n-ar trebui sa aiba efect asupra functionarii asta. La EGR s-a facut adaptarea cu testerul? Se face similar cu cea a clapetei de acceleratie, doar ca in alt grup de masura.

Marius, daca sta acolo fara tremurici nu e problema.
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic
Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu

"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod"
"When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...
 
Avatar utilizator
HUNTER
HUNTER
Mesaje: 5775
Membru din: 30 Noi 2011, 20:27
Localitate: Fagaras

Re: Relanti la 620 rpm?

10 Mar 2016, 22:18

o sa fac o scanare, sa vedem electronic unde sta.
multumesc.

Trimis de pe al meu LG-D855 folosind Tapatalk
 
Seat-Driver
Mesaje: 16
Membru din: 02 Iun 2015, 14:14

Re: Relanti la 620 rpm?

10 Mar 2016, 22:27

dany19940 scrie:
Inca n-am intalnit EGR sa se roteasca partea neagra de restul corpului. In principiu n-ar trebui sa aiba efect asupra functionarii asta. La EGR s-a facut adaptarea cu testerul? Se face similar cu cea a clapetei de acceleratie, doar ca in alt grup de masura.

Marius, daca sta acolo fara tremurici nu e problema.

Nici macar nu stiam ca se poate face adaptare la EGR , el doar a sters eroarea de check engine care aparea de la vechiu EGR si gata , am fost la ei dupa ce a zis baiatu cu testeru de eroarea la EGR-ul nou si au zis ca nu se poate opri motorul in mers de la EGR , pune si el testeru si nici o eroare ... Uite, vezi cat mai ajutat , cred ca aici e problema la adaptarea EGR-ului ca nu a fost facuta , cand a dat eroarea de EGR incerca sa bage codu 12233 si nu-l lasa...aici erau parametrii aia ai EGR-ului , cred ca acolo se facea adaptarea
 
Avatar utilizator
dany19940
Moderator
Mesaje: 6739
Membru din: 20 Iul 2008, 19:28
Localitate: Onesti
Contact:

Re: Relanti la 620 rpm?

11 Mar 2016, 08:25

Nu are nicio treaba logarea cu 12233 in adaptarea EGR-ului. Adaptarea se face fara logare, pentru clapeta in grupul 060 si pentru EGR in 074. De fapt se intra in "basic settings" pentru adaptare.
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic
Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu

"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod"
"When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...
 
Avatar utilizator
Adriannn
Mesaje: 444
Membru din: 07 Aug 2014, 10:33
Localitate: Craiova

Re: Relanti la 620 rpm?

11 Mar 2016, 09:16

Pe la 620-650 sta si la mine, o singura data am patit o chestie ciudata. Dupa o urcare mai in forta la ranca, cand am oprit pe dreapta relantiul statea la 1000 rpm,ca si cum ar fi clima pornita (nu era, am pornit-o si oprit-o manual si la fel statea). Si-a revenit dupa ce am "restartat" motorul.
Ex: Seat Leon 1.6 16V BCB 2004 Magma - Competition
Actual: still looking for the perfect car

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori