Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 11
 
sandman
Mesaje: 1135
Membru din: 02 Ian 2010, 13:13
Localitate: Bucuresti

Re: Audi A4 B7 2.0 TDI BRD 170 cp

10 Mai 2016, 08:03

trebuie sa schimbi volanul cu unul cu comenzi pe el :)
Audi A4 Avant B8 2.0TDI 170CP 2011 -AICI
ex: Seat Leon 1P Facelift 1.4TSI 125 CP 2010
 
Avatar utilizator
Vlad.
Subiect Autor
Mesaje: 1108
Membru din: 26 Feb 2012, 18:24
Localitate: Targu Mures/Cluj-Napoca

Re: Audi A4 B7 2.0 TDI BRD 170 cp

10 Mai 2016, 17:51

Ora de vârf. Consum mare, viteza mica, se simte ca nu ii place deloc în trafic bara la bara.

Imagine.
Imagine
Actual: 2007 Audi A4 2.0 TDI 170 hp / 1997 Honda Prelude 2.0i 133+hp
Ex: 2005 Seat Ibiza 6L 1.4 16v 101 hp / 2001 Audi A4 1.9 TDI 152 hp, 390 nm by LVB
 
Avatar utilizator
bgd_b92
Bogdan
Mesaje: 5184
Membru din: 02 Noi 2012, 07:43
Localitate: Bucuresti

Re: Audi A4 B7 2.0 TDI BRD 170 cp

10 Mai 2016, 18:46

Nu stii tu sa mergi in aglomeratie ma :)))
 
Avatar utilizator
Vlad.
Subiect Autor
Mesaje: 1108
Membru din: 26 Feb 2012, 18:24
Localitate: Targu Mures/Cluj-Napoca

Re: Audi A4 B7 2.0 TDI BRD 170 cp

13 Mai 2016, 16:56

A crăpat regulatorul de presiune de la turbo. Azi am comandat piesa.
Actual: 2007 Audi A4 2.0 TDI 170 hp / 1997 Honda Prelude 2.0i 133+hp
Ex: 2005 Seat Ibiza 6L 1.4 16v 101 hp / 2001 Audi A4 1.9 TDI 152 hp, 390 nm by LVB
 
Avatar utilizator
bgd_b92
Bogdan
Mesaje: 5184
Membru din: 02 Noi 2012, 07:43
Localitate: Bucuresti

Re: Audi A4 B7 2.0 TDI BRD 170 cp

13 Mai 2016, 20:13

Off..ai avut putin ghinion :( mama lor de fiare..nu o resoftezi?
 
Avatar utilizator
Vlad.
Subiect Autor
Mesaje: 1108
Membru din: 26 Feb 2012, 18:24
Localitate: Targu Mures/Cluj-Napoca

Re: Audi A4 B7 2.0 TDI BRD 170 cp

14 Mai 2016, 19:02

Deocamdata sa mearga 2000 km fara sa am probleme, apoi sa-i cumpar grila de la radiator ca mi-am gasit-o crapata in parcare impreuna cu nr indoit si sa cumpar un portbagaj de S-Line.
Apoi mai vedem. Astea le fac acum.
Actual: 2007 Audi A4 2.0 TDI 170 hp / 1997 Honda Prelude 2.0i 133+hp
Ex: 2005 Seat Ibiza 6L 1.4 16v 101 hp / 2001 Audi A4 1.9 TDI 152 hp, 390 nm by LVB
 
Avatar utilizator
Vlad.
Subiect Autor
Mesaje: 1108
Membru din: 26 Feb 2012, 18:24
Localitate: Targu Mures/Cluj-Napoca

Re: Audi A4 B7 2.0 TDI BRD 170 cp

20 Mai 2016, 23:05

I-am schimbat regulatorul de presiune, am curatat EGR, apoi loguri in mers. Totul parea sa fie perfect.
Azi cand ies la drum lung, spirala intermitenta, nu mai trage, limp mode, ce sa mai. Aceeasi poveste.
L-am oprit, l-am pornit. Ghici ce? Nu mai tragea si scotea un fum negru de iti era si rusine ca vorba aia, esti cu Audi de 9 ani, nu cu ceva Dacie din 73.
Am mers turat cu 3500 rpm 30 km si s-a oprit fumul, iar masina acum merge normal.
Am bagat pana acum in jur de 3000 euro doar in motor, iar limpurile si fumul sunt la ordinea zilei. 170 cai? Da, dar cand vrea ea.

Voi face o scurta recapitulare: In Germania: s-a inlocuit motorul, s-au inlocuit injectoarele, pompa de ulei si cam toti senzorii posibili, asta in mare, dar nu numai. La mine: turbina noua (a3a in 9 ani, prima a cedat la 98.000 km, a2a a cedat la mine, de fiecare data turbine noi, nu reconditionate la Gigi in garaj pe 800 lei), intercooler, tubulatura noua, regulator de presiune nou, curatat EGR, curatat debitmetru, facut 10000 de loguri in mers.
Totul pare sa mearga OK prin oras si pe reprize scurte, pana se iese cu masina la drum lung. Atunci incep limpurile. De fiecare data la fel.
Daca are cineva orice idee, va rog sa va dati cu parerea, nu va sfiiti, oricum sub capota nimic nu mai e din fabrica, majoritatea pieselor sunt noi sau au 1-2-3 ani vechime. Motorul e si el tanar. Mentionez ca nici in Germania si nici la mine nu s-au pus porcarii pe masina. In marea majoritate sunt piese OEM, cu mici exceptii unde sunt alternativele printre cele mai scumpe AM.

In alta ordine de idei, daca nu reusesc sa-i dau de cap in curand, o scot la vanzare.
Actual: 2007 Audi A4 2.0 TDI 170 hp / 1997 Honda Prelude 2.0i 133+hp
Ex: 2005 Seat Ibiza 6L 1.4 16v 101 hp / 2001 Audi A4 1.9 TDI 152 hp, 390 nm by LVB

 
Avatar utilizator
bertzi43
B-82-AJS
Mesaje: 2946
Membru din: 27 Mar 2008, 20:58
Localitate: bucuresti
Contact:

Re: Audi A4 B7 2.0 TDI BRD 170 cp

21 Mai 2016, 09:22

Vinde-o si ia un mercedes (glumeam)
Posteaza si un log cu erorile date pt pareri de la mesterii de pe forum :)

Sent from my LG-D855 using Tapatalk
_____________________________________________

Seat Leon 1M Stella,1.6 16v,105 cp...
Imagine
 
Avatar utilizator
Vlad.
Subiect Autor
Mesaje: 1108
Membru din: 26 Feb 2012, 18:24
Localitate: Targu Mures/Cluj-Napoca

Re: Audi A4 B7 2.0 TDI BRD 170 cp

22 Mai 2016, 09:38

Nu am erori, asta-i toata chestia. Am fost la drive-test cu Renault Kadjar. :D
Actual: 2007 Audi A4 2.0 TDI 170 hp / 1997 Honda Prelude 2.0i 133+hp
Ex: 2005 Seat Ibiza 6L 1.4 16v 101 hp / 2001 Audi A4 1.9 TDI 152 hp, 390 nm by LVB
 
Avatar utilizator
mihai.b
Mesaje: 1177
Membru din: 03 Mai 2012, 23:04
Localitate: Brasov

Re: Audi A4 B7 2.0 TDI BRD 170 cp

22 Mai 2016, 11:01

E clar, e posedata :( Cum ti s-a parut Kadjarul? Ce versiune ai testat?
 
sandman
Mesaje: 1135
Membru din: 02 Ian 2010, 13:13
Localitate: Bucuresti

Re: Audi A4 B7 2.0 TDI BRD 170 cp

22 Mai 2016, 11:04

Aoleu..nu renault
Audi A4 Avant B8 2.0TDI 170CP 2011 -AICI
ex: Seat Leon 1P Facelift 1.4TSI 125 CP 2010
 
Avatar utilizator
Vlad.
Subiect Autor
Mesaje: 1108
Membru din: 26 Feb 2012, 18:24
Localitate: Targu Mures/Cluj-Napoca

Re: Audi A4 B7 2.0 TDI BRD 170 cp

23 Mai 2016, 01:00

Deci eu chiar nu mai stiu ce sa mai zic. 8.5 secunde pe ceas 0-100 (8.6 declarat) si 225 km/h top speed pe autostrada pe la Munchen (222 km/h declarat). 2 oameni, roti pe 17 cu 235/45 si XL-uri si rezervorul aproape full. Trage foarte bine, nu am erori, insa, din cand in cand, iau limp. Fara check engine, fara nimic. O opresc si pornesc iar la drum, ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat. Motorul merge foarte bine, merge rotund, nu am zgomote suspecte, consuma ok. Eu unul ma las pagubas.

Am fost cu 1.5 dci 110 cai si cutie automata, in echiparea de top cu piele, scaun sofer electric, plafon panoramic, lane assist si franare de urgenta.
Vizibilitate excelenta, motorul trage foarte bine, iar cutia schimba la fel de frumos ca la masinile premium.
Finisajele nu mai au nicio treaba cu ce era Reno, iar pretul imbatabil. Am primit un cupon de 300 euro doar pt ca am fost sa-l testez.
E singura masina noua pe care o iau in considerare momentan, mi-a placut de cand am vazut prima data reclama la TV.

Sper totusi sa nu ma despart de masina asta atat de repede, pentru ca mi-a placut si continua sa-mi placa. Dar daca tot nu reusesc sa fac mai mult de 30-40 km fara limp, asta e, ne despartim.
Actual: 2007 Audi A4 2.0 TDI 170 hp / 1997 Honda Prelude 2.0i 133+hp
Ex: 2005 Seat Ibiza 6L 1.4 16v 101 hp / 2001 Audi A4 1.9 TDI 152 hp, 390 nm by LVB
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Mesaje: 7203
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: Audi A4 B7 2.0 TDI BRD 170 cp

23 Mai 2016, 14:56

imi pare rau de pataniile tale, la cat de inversunat ai fost sa repari cu piese noi si sa bagi bani te cred ca e tare nasol... dar pana la urma cred ca nu ar trebui sa fii atat de surprins. tu probabil ai fost foarte incantat de vechiul audi (de la inceputul anilor 2000, adica cam ultimele care s-au facut "old school") si ai presupus ca toate o sa fie la fel de bune si fiabile. uite ca de data asta ai avut ghinion la loteria masinilor SH, ce-i drept, si tu ai fortat un pic mana norocului cu acest cod motor BRD evitat de toata lumea. insa pe langa bubele clasice despre care spuneai ca erau rezolvate si pt care aveai garantie citesc despre 3 turbine picate. asa ceva este posibil intr-un numar atat de mic de km DOAR daca cu masina s-a mers prost (atentie, nu de catre tine ci de catre fostii proprietari) sau mai bine zis cu nepasare. mai ales cand piesele se inlocuiesc in reprezentante si se lucreaza cu piese OEM pur si simplu nu au voie sa pice in halul asta. poate doar daca iti bati joc sau se ascund probleme ori km sau mai stiu eu ce (dar ai spus ca aici nu se pune problema).

in orice caz, fraza aceea cu "e totusi un audi de 9 ani" mi se pare cu conotatie dubla, personal spun ca indiferent de marca te astepti la o masina cu mai mult de 3-4 ani vechi sa pice una alta. poate sa fie si cu sigla de bentley, porsche si ce mai vrei. masinile diesel cam din generatia respectiva cam pica acum ca migurile in grupul vw (indiferent ca e audi-vw-seat-skoda, ba de fapt pica audi si vw cel mai mult pentru ca ei au primit motoarele primele, iar "saracii" de la seat si skoda au primit mai tarziu doar motoare mai vechi dar care au fost "testate" de firmele cele doua mai cu renume...)

iar legat de cei 30-40 km fara limp, cred ca ti-e clar si tie ca o sa ti se intample fix urmatoarea data cand te urci in masina. pur si simplu pentru ca problemele nu se rezolva de la sine, ci (din pacate) dupa reparatii, de care de altfel tot ai avut parte... ce sa zic, ca si concluzie, fiabilitatea unui brand sau grup nu o afli dupa ce ai avut probleme cu o masina, asa cum nu ridici pe un piedestal brandul sau grupul daca ai avut o masina care a mers bine. dar cu siguranta, daca lipsa grijilor e lucrul pe care il cauti atunci mergi pe masina nou nouta cu garantie! ca e renault, ca e citroen hyundai sau mai stiu eu ce ssang yong, cu siguranta o sa stai mai putin timp in service decat cu "un audi de 9 ani", cel putin pe termen scurt. cand o face si masina asta noua "9 ani" iti zic eu sigur ca o sa fie la altcineva si poate ca o sa citeste pe forumuri daca e omul bucuros sau injura fostii proprietari si ghinionul :)
 
Avatar utilizator
Vlad.
Subiect Autor
Mesaje: 1108
Membru din: 26 Feb 2012, 18:24
Localitate: Targu Mures/Cluj-Napoca

Re: Audi A4 B7 2.0 TDI BRD 170 cp

24 Mai 2016, 00:50

Amin pentru ultima fraza. 200% de acord. Atata ca desi ma enervez de-mi vine sa-i dau foc cand iau limp, imi aduc aminte de ziua in care am fost la Dacia sa vad Loganul si brusc parca prefer sa imping B7-le asta pe autostrada decat sa merg cu cutia aia pe roti. Sa nu fiu inteles gresit, am avut undeva la 9-10.000 euro buget pt masina daily, diesel. Umblu foarte mult cu masina. Nu aveam ce sa iau. Si daca tot am riscat, am zis sa iau ceva premium. Macar te mai indulcesc alte lucruri, daca motorul merge prost.
La un buget de macar 20.000 euro, aveam posibilitatea sa ma uit la ceva cat decat. Logane si alte modele entry level de la producatori entry level chiar nu vreau. Pentru ca mai sunt si alte considerente de luat in calcul inafara de reparatii.

In fine, nu stiu ce va fi. Daca o sa am bani, o s-o schimb. Dar nu pe orice. Deocamdata vreau sa iau toti senzorii si toate valvele la rand, numai de acolo mai poate fi.
Actual: 2007 Audi A4 2.0 TDI 170 hp / 1997 Honda Prelude 2.0i 133+hp
Ex: 2005 Seat Ibiza 6L 1.4 16v 101 hp / 2001 Audi A4 1.9 TDI 152 hp, 390 nm by LVB
 
Avatar utilizator
Adriannn
Mesaje: 445
Membru din: 07 Aug 2014, 10:33
Localitate: Craiova

Re: Audi A4 B7 2.0 TDI BRD 170 cp

24 Mai 2016, 08:24

De ce nu ai mers pe 1.8 T de 163cp? Diferenta de consum sigur nu se ridica la nivelul intretinerii/reparatiilor pe o perioada de 3-4 ani.
Ex: Seat Leon 1.6 16V BCB 2004 Magma - Competition
Actual: still looking for the perfect car
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 11

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori