Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
dsorin30
Subiect Autor
Mesaje: 27
Membru din: 28 Feb 2009, 21:49
Localitate: Bucuresti

Re: SEAT LEON CUPRA ST 290

03 Apr 2016, 16:33

Uite ca nu am mai avut timp de scris. Am ajuns cu ea la 2000km, majoritatea facuti in Bucuresti, adica 1700. Consum de oras 11l/100km, destul de decent, zic eu. Bine, am mers mai omeneste. Astazi am ramas fara tigari si am hotarit ca cel mai apropiat chiosc din Militari este benzinaria de la km 36 de pa A1. Daca tot am iesit pe A1 am vrut sa vad cum face peste xyz. Face. Face si bine si repede. Dar, na belea. Trebuie sa trec de vreo trei cu BMW-uri si unul cu Mercedes. Bai, nu s-ar da de pe banda doi nici sa-i pici cu ceara. Unul cu BMW-ul a tinut sa-mi arate ca prinde xyz, fiind ajutat si de o coada de 4 metri de fum, ca apoi sa treaca pe banda 1. Ala cu Mercedesul 220 cdi a fost mai orgolios. A accelerat pe banda 2 in continuu si pe la xyz l-am depasit prin dreapta. Sa mor daca inteleg atitudinea asta. Daca il vezi pe unul ca vine tare din spate te dai pe banda ailalta. Pe mine parca scria "CONCURS", asa se lipeau de mine. Altul cu BMW era cu ma-sa mare in masina si tot nu se lasa. M-a prins din urma pe Iuliu Maniu. M-a si bufnit risul cind am vazut-o pe mamaie cu batic pe cap privind foarte curioasa la mine. Acum, daca stau sa ma gindesc mai bine, cred ca faptul ca aveam parul neprins in coada i-a indus in eroare si banuiau ca vreo gagica alearga masina in halul ala. S-au simtit atinsi la orgoliu.
Ultima oară modificat 03 Apr 2016, 16:48 de către Roger, modificat 1 dată în total.
Motiv: Nu sunt acceptate postari despre viteze ilegale.
CUPRA ST 2016 (mai inainte DACIA 1310 BREAK, ARO 244D, VW2 GTI, SEAT LEON 20 VT, MITSUBISHI L200 2005), TOYOTA HILUX - 2013
YAMAHA FJR 1300 - 2007, SUZUKI INTRUDER 1800 - 2006
 
dsorin30
Subiect Autor
Mesaje: 27
Membru din: 28 Feb 2009, 21:49
Localitate: Bucuresti

Re: SEAT LEON CUPRA ST 290

03 Apr 2016, 19:45

Bine ca ai modificat. Ma gindeam ca e cam in neregula sa zic de viteza.
Uitasem sa zic, la viteze mai mari directia este fina, precisa. Se simte misto pe asfalt neted. Daca ai ceva denivelari si trebuie sa faci corectii de traiectorie te cam arunca stinga-dreapta. Cutia de viteze cred ca provine de pe diesel. Are rapoarte lungi. De ex la 3000rpm in tr. 6 ai 130 km/h nu 120 ,cum aveam la 20vt.
CUPRA ST 2016 (mai inainte DACIA 1310 BREAK, ARO 244D, VW2 GTI, SEAT LEON 20 VT, MITSUBISHI L200 2005), TOYOTA HILUX - 2013
YAMAHA FJR 1300 - 2007, SUZUKI INTRUDER 1800 - 2006
 
Necarbogazos
Mesaje: 47
Membru din: 15 Mai 2015, 16:58

Re: SEAT LEON CUPRA ST 290

04 Apr 2016, 22:43

Nu e de diesel, nu imi aduc aminte cat are dieselul la 3000, dar iti pot spune cat are la 3500. 200.
 
 
Avatar utilizator
saibot
Mesaje: 393
Membru din: 09 Mar 2014, 11:50
Localitate: Ploiesti

Re: SEAT LEON CUPRA ST 290

05 Apr 2016, 09:21

E chiar inghesuita cutia de Cupra...e gandita pt performanta.
La TDI ul de 184 e perfect etajata.
2015 Seat Leon Cupra 280
 
dsorin30
Subiect Autor
Mesaje: 27
Membru din: 28 Feb 2009, 21:49
Localitate: Bucuresti

Re: SEAT LEON CUPRA ST 290

06 Apr 2016, 17:38

Nu e inghesuita. De ce zici asta? Asociatul meu are TDI- ul de 150 cp. Treapta 1 e scurta, scurta. Nu stiu la ce s-or fi gindit. Ca tragi remorca incarcata dupa tine, habar n-am.
CUPRA ST 2016 (mai inainte DACIA 1310 BREAK, ARO 244D, VW2 GTI, SEAT LEON 20 VT, MITSUBISHI L200 2005), TOYOTA HILUX - 2013
YAMAHA FJR 1300 - 2007, SUZUKI INTRUDER 1800 - 2006
 
Avatar utilizator
saibot
Mesaje: 393
Membru din: 09 Mar 2014, 11:50
Localitate: Ploiesti

Re: SEAT LEON CUPRA ST 290

06 Apr 2016, 20:41

Pt ca are treptele mari destul de scurte, lucru specific SEAT. La fel era si 1P - cele mai scurte trepte din grup. LA O2 RS cu M6 aveam tr 6 mai lunga. la 3000rpm aveam aprox 140...acum am 130(DSG) Nu ma deranjeaza in mod deosebit dar mi-ar fi placut sa fie ceva mai lungi.
Nu stiu cum e la TDI150 dar la fostul FR 184 cutia era absolut minunat etajata, tr 2 capabila de 80km/h ...si 3 de 130 :))
2015 Seat Leon Cupra 280

 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Mesaje: 7986
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: SEAT LEON CUPRA ST 290

06 Apr 2016, 21:20

La 184 cutia e mult mai lung etajata fata de 1p, treapta 4 merge spre 190 max fata de 150 la 1p, treapta 6 e exclusiv pt comun, te poti apropria de viteza maxima si cu treapta 5. La Cupra nu stiu, am mers doar cu dsg
 
dsorin30
Subiect Autor
Mesaje: 27
Membru din: 28 Feb 2009, 21:49
Localitate: Bucuresti

Re: SEAT LEON CUPRA ST 290

16 Iun 2016, 15:23

Salutare,
Am ajuns cu ea pe la 8000 km si am decis că ar fi cazul să-i fac un cadou. Adică o evacuare Remus, doar partea finală. Am comandat-o la cei de la Custom Wheels care au adus-o in trei săptămîni, că nu era pe stoc, deși pe site figura ca este. Au instalat-o in o oră si jumatate. Sunetul este grav, baritonal, dar nu este foarte zgomotos.Decent este cuvîntul potrivit. Dacă scoteam si detenta cred că se auzea de la distanță.
Să atasez poze:

Imagine


Imagine


Imagine
CUPRA ST 2016 (mai inainte DACIA 1310 BREAK, ARO 244D, VW2 GTI, SEAT LEON 20 VT, MITSUBISHI L200 2005), TOYOTA HILUX - 2013
YAMAHA FJR 1300 - 2007, SUZUKI INTRUDER 1800 - 2006
 
Avatar utilizator
ghost
Mesaje: 273
Membru din: 16 Sep 2009, 14:49

Re: SEAT LEON CUPRA ST 290

16 Iun 2016, 16:05

Ce curios is cum suna.....!!!!! Cat te-a costat "distractia"?
Cupra 290
 
dsorin30
Subiect Autor
Mesaje: 27
Membru din: 28 Feb 2009, 21:49
Localitate: Bucuresti

Re: SEAT LEON CUPRA ST 290

16 Iun 2016, 21:03

Vreo 900 euro.
CUPRA ST 2016 (mai inainte DACIA 1310 BREAK, ARO 244D, VW2 GTI, SEAT LEON 20 VT, MITSUBISHI L200 2005), TOYOTA HILUX - 2013
YAMAHA FJR 1300 - 2007, SUZUKI INTRUDER 1800 - 2006
 
Avatar utilizator
ggo89
Mesaje: 129
Membru din: 28 Apr 2016, 10:12

Re: SEAT LEON CUPRA ST 290

13 Iul 2016, 10:21

Si totusi sunet/video? :D un 4months review? ce bube are pana acum?
Seat Leon Cupra 290 5d Manual - MY17
 
dsorin30
Subiect Autor
Mesaje: 27
Membru din: 28 Feb 2009, 21:49
Localitate: Bucuresti

Re: SEAT LEON CUPRA ST 290

15 Dec 2017, 15:09

Bun regăsit. Am trecut să mai șterg un pic praful pe aici, deși sînt cam pe fugă. Mașina a ajuns la 35.000 km fără mari incidente. Dar am și ce vă povesti.
Pînă acum am tăiat două cauciucuri ( de față, evident), o gîlmă la al treilea și am strîmbat trei din cele patru jante de fabrică. Evenimentele au fost numai in mărețul nostru Bucuresti. Au reusit niste baieti să le indrepte binisor si acum au pe ele gumele de iarna. Drept urmare am luat un set de jante Japan Racing de la Custom Wheels, negru mat, spițate, care dau un aspect destul de agresiv mașinii. Le-am julit nițel și pe astea, doar julite de bordură, nu lovite.
Altceva. Mă scoate din minți hărmălaia pe care o aud in difuzoare pe modul Cupra. Este vorba de simularea de motor sport turat ce se aude in difuzoare. Eu vroiam sa-mi aud tobele. M-am dus la Metrotehnica sa-mi scoata siguranta care alimenteaza device-ul ala de mă poluează fonic. I-a bufnit rîsul. Cică e din softul masinii si oricum sînt singurul care am cerut așa ceva. Deci eu nici acum nu stiu cum se aud tobele in sarcina.
Altă chestie. Se aprinde martorul ca trebuie să alimentez. Alimentez, plătesc si plec. Litrometrul rămine tot pe roșu, autonomie 40 km. Ce pana mea! Alimentasem 48 de kile, unde dracu era gazul ? Am tras pe dreapta, am oprit, am scos cheia, am stat 2 minute, am pornit. Deci, teoretic, am dat restart. La fel. Imi zic eu atunci: să conduc pina fac de autonomie zero si să vad ce face. Dă-i si freac-o prin Bucale pină la zero. Un rahat, o durea in cur de mine, mergea. M-am dus glonț la Metrotehnica. Că ce are ? Că ce să fie ? Au scos borna de la baterie, am asteptat 5 minute, pus borna și totul era in regulă. Să-mi trag una !

Mai am una. Mai groasă. Acum vreo doua luni veneam spre Bucuresti dinspre Urziceni. Rulam intr-a 6-a. Mă apropii de o înghesuiala, dau a 5-a si vreau să depăsesc. Accelerez de la 2500 rpm, turatia creste brusc la 3200 apoi scade la 2800 si de aici creste normal raportat la cresterea de viteza. Ce spui Franț, s-a belit ambreiajul? Repet figura de vreo doua ori si parca nu mai face. Garez masina si uit de ea pencă în Buc merg cu o camioneta 4x4 pe care o urc pe toate bordurile si cu care trec prin toate gropile. Este explicabil acum de ce am doua rinduri de roti la Seat. De 1 Decembrie am plecat catre Sofia si nu ajung bine la Giurgiu ca iar a inceput. Nu este patinat de ambreiaj normal, patineaza putin si apoi prinde si trage de rupe. Mă duc dupa patru zile la Metrotehnica, că patineaza, că probe, patineaza și in probe si e incă in garantie. Se dă cutia jos si semeringul de la priza pierde foarte putin ulei, care ulei ajungea pe disc. Mi-au spus ca au mai fost citeva cazuri si se va repara pe garantie. Miercuri este gata.

De rest ce sa zic. Imi place. Masina de mers la drum sustinut. Budapesta- Bucuresti = 8 ore jumatate. Nu ma mai deranjeaza ca nu pot deschide geamul pentru ca dupa 30 ani am reusit sa ma las de fumat. M-a impresionat navigația, precisa, foarte de ajutor in strainatate, mai am un pic si caut pe ea ca pe google.
CUPRA ST 2016 (mai inainte DACIA 1310 BREAK, ARO 244D, VW2 GTI, SEAT LEON 20 VT, MITSUBISHI L200 2005), TOYOTA HILUX - 2013
YAMAHA FJR 1300 - 2007, SUZUKI INTRUDER 1800 - 2006
 
dsorin30
Subiect Autor
Mesaje: 27
Membru din: 28 Feb 2009, 21:49
Localitate: Bucuresti

Re: SEAT LEON CUPRA ST 290

15 Dec 2017, 15:17

Imagine



De fapt am gresit. Nu sint negru mat ci gunmetal.
CUPRA ST 2016 (mai inainte DACIA 1310 BREAK, ARO 244D, VW2 GTI, SEAT LEON 20 VT, MITSUBISHI L200 2005), TOYOTA HILUX - 2013
YAMAHA FJR 1300 - 2007, SUZUKI INTRUDER 1800 - 2006
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Mesaje: 7986
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: SEAT LEON CUPRA ST 290

15 Dec 2017, 15:54

dsorin30 scrie:
...
Mă scoate din minți hărmălaia pe care o aud in difuzoare pe modul Cupra. Este vorba de simularea de motor sport turat ce se aude in difuzoare. Eu vroiam sa-mi aud tobele. M-am dus la Metrotehnica sa-mi scoata siguranta care alimenteaza device-ul ala de mă poluează fonic. I-a bufnit rîsul. Cică e din softul masinii si oricum sînt singurul care am cerut așa ceva. Deci eu nici acum nu stiu cum se aud tobele in sarcina.

se poate dezactiva foarte usor cu VCDS, nu trebuie sa te duci la dealer sa scoata sigurante... intreaba pe Narcis sau colegii de pe la intalniri si sigur se rezolva.

dsorin30 scrie:
...
Masina de mers la drum sustinut. Budapesta- Bucuresti = 8 ore jumatate.

not bad, dar iti garantez ca se poate face si in 7 ore jumate, chiar si cu un FR ;)

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator