Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
StefanSC
Subiect Autor
Mesaje: 20
Membru din: 19 Dec 2015, 09:18

Re: Leon FR 1.8TSI 2016 (TurboTomata)

04 Ian 2016, 12:59

Cauciucurile sunt pe 16". Imi e frica sa ma gandesc cu era cu cauciucuri de 17 :|.

Insa, venind de pe Pirelli Winter Carving de pe Skoda, sunt total dezamagit de TS850...

Si in general, nu simt ca am controlul asupra masinii cum aveam cu Skoda iarna... o fi si de la greutatea redusa, mai ales in partea din fata (unde aveam diesel + scut metalic).
 
Avatar utilizator
mumus
Mesaje: 2110
Membru din: 03 Iul 2014, 16:04
Localitate: Brasov / Sacele

Re: Leon FR 1.8TSI 2016 (TurboTomata)

04 Ian 2016, 14:09

Hmmmm eu am al doilea an ts850 si numai cuvinte de lauda... Cine stie...
Seat toledo nh Tsi Imagine
 
StefanSC
Subiect Autor
Mesaje: 20
Membru din: 19 Dec 2015, 09:18

Re: Leon FR 1.8TSI 2016 (TurboTomata)

13 Mar 2016, 11:25

Si uite ca am ajuns la 8000 de km.

Chestii interesante de raportat:
1) Consum mediu de la ultima intrare 8.7%, mare parte urban.
2) Greierasi temporari din torpedou. In rest nu chitaie nimic.
3) Am luat niste pasageri in spate (de regula merg in masina singur sau +1) si m-au atenionat ca una din gurile de ventilatie din spate are grilajul rupt. Cu nu prea am carat oameni in spate si nu exista urma de impact, tind sa cred ca e ceva pt garantie(gen rece/cald peste iarna => a crapat plasticul). Vom vedea.
4) Masina cere schimb de ulei in vreo 9000 de km... Mi se pare ca vine cam repede treaba asta...
 
Avatar utilizator
Sebastian_RC
Mesaje: 361
Membru din: 30 Dec 2014, 07:42
Localitate: B U C U R E S T I
Contact:

Re: Leon FR 1.8TSI 2016 (TurboTomata)

13 Mar 2016, 13:13

A trecut sezonul de iarna dar cine vrea si isi permite sa cumpere anvelope de iarna de tot ii recomand un singur model Nokian Hakkapeliitta 7 sau ultimul model, de preferat clutabile si clutate.
Nokian WR este o optiune de asfalt-iarna nu sunt deosebite la zapada.
O anvelopa buna poate sa scartie pe zapada, de fapt zapada pe zapada scartiie.
Anvelopa de zapada are un principiu simplu de functionare dar greu de obtinut, ea functioneaza punand pe ea un strat de zapada care la rulare aluneca mai greu pe startul de zapada existnt pe suprafata de rulare.
Dyno-Tuning
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
 
Avatar utilizator
mumus
Mesaje: 2110
Membru din: 03 Iul 2014, 16:04
Localitate: Brasov / Sacele

Re: Leon FR 1.8TSI 2016 (TurboTomata)

13 Mar 2016, 14:26

Hakkapelitta sunt foarte scumpe, raport calitate pret cred ca conti ts 850 sunt invincibile.
Seat toledo nh Tsi Imagine
 
Avatar utilizator
Sebastian_RC
Mesaje: 361
Membru din: 30 Dec 2014, 07:42
Localitate: B U C U R E S T I
Contact:

Re: Leon FR 1.8TSI 2016 (TurboTomata)

15 Mar 2016, 04:32

Da eu am spus doar de calitate.
Personal pentru ca nu preameg cu maisna iarna pe mizerie am luar ceva intradevar ieftin dar cu rew bun.
Dyno-Tuning
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
 
StefanSC
Subiect Autor
Mesaje: 20
Membru din: 19 Dec 2015, 09:18

Re: Leon FR 1.8TSI 2016 (TurboTomata)

06 Noi 2016, 10:39

Update de 21400 de km:

Consum mediu pe ultimii 1400 de km prin Bucureti-9.2.

In August am facut o tura cu ea pana la Untold si inapoi si am avut consumul mediu undeva la 7.2

Tocmai am facut prima revizie. 820 lei la Metrotehnica.

Nici un greieras de raportat.

Nici o problema de raportat.

Foarte foarte multumit de masina. As recomanda-o oricui cu incredere.

Nu am in plan sa ii fac nici o modificare pana nu iese din garantie.

 
StefanSC
Subiect Autor
Mesaje: 20
Membru din: 19 Dec 2015, 09:18

Re: Leon FR 1.8TSI 2016 (TurboTomata)

22 Iun 2017, 12:04

Trece timpul, trec si kilometrii :).

Am ajuns la 34000 de km. Masina inca e intreaga, nu am avut incidente cu ea. Mici probleme pe care le am / le-am avut:
- Iarna ce a trecut, uneori, nu pornea afisajul Park Assist-ului, nici cand apasam pe buton, nici cand selectam treapta de viteza aferenta. Partea sonora inca functioneaza.
- Cand trec masina in marsarier, nu mi se mai lasa oglinda din dreapta pentru asistenta. Setarile sunt corecte, motorul oglinzii functioneaza :(. Voi rezolva la urmatoarea revizie.
- Am ramas fara baterie la cheia principala. Trebuie sa aflu cum se schimba. Totusi, repede rau. La Skoda veche am ramas fara baterie de-abia dupa 4 ani.

In rest, consumul predominant urban de in jur de 9%. Pe autostrada sta pe la 7.3. Pe DN e undeva la 6.7 :).
Masina e faina, se misca bine si imi place in fiecare zi sa merg cu ea.
Am avut parte si de o faza funny in urma cu cateva saptamani: la un semafor, un baiat cu un Polo ultima generatie nou nout, a incercat sa "se dea" cu mine. Initial Nu mi-am dat nseama si am plecat relativ normal si, cand am realizat ce dorea sa faca, am intepat-o putin, cat sa il ajung din urma si sa il devansez cu 2 masini. La urmatorul semafor, stand paralel, imi spune omul cu multa veselie : "Nu am vazut ca e FR, credeam ca e una normala, de 1.2 sau 1.6". El avea un diesel de 90CP :).

In alta ordine de idei, am mers in urma cu cateva saptamani cateva ore cu un A3 2.0 TDI 2016 Sport-Line prin UK. In afara de "doamne ce drumuri proaste si aglomerate au oamenii aia!" astea au fost concluziile mele referitoare la A3, comparat cu Leon-ul FR:

1) Este zgomotos. Poate de unde nu am mai mers cu diesel de vreo 2 luni, dar mi s-a parut mai zgomotos si mai deranjant decat Seatul (la care se aude zgomotul rotilor dar nu al motorului).
2) Aceleasi scaune ca in Seat doar ca tapitate mai bine.
3) Aceleasi senzatie tactila la fetele de usi si la plasticele de pe usi.
4) Aceeasi piele pe volan si schimbator.
5) Bordul ceva mai fain ca design (gurile de ventilatie cu grilaje mai bine facute, o bara de metal (??) argintie, controalele de climatizare care se rotesc cu un "click" satisfacator, dar mai mici decat la Leon).
6) Parca mai inghesuit la interior decat Seat-ul.
7) Parbrizul parca prea mic, vizibilitate proasta in general.
8) Navigatie nasoala rau (as prefera un Android Auto in orice zi). Si in general, infotainment prost si pus aiurea (tableta infipta in bord).
9) Portbagajul bine gandit ca la Leon, parca nu avea "buza" pronuntata
10) Masina era destul de cheala si arata asa urat butoanele alea false pe bord... parca facute sa iti aduca aminte ca nu ti-ai permis dotarile :(.

In concluzie: decat un Audi A3 chel, mai bine un Seat Leon FR dotat bine :).
 
Daddy
Mesaje: 154
Membru din: 07 Ian 2016, 14:01
Localitate: Bucuresti

Re: Leon FR 1.8TSI 2016 (TurboTomata)

22 Iun 2017, 16:39

Bateria se schimba superusor, practic se smulge capacul de pe dosul cheii, daca nu reusesti cu mina desi e usor poti incerca cu o moneda.
Seat Leon X-Perience 184 DSG

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori