Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
adrian_opc
Subiect Autor
Mesaje: 83
Membru din: 30 Oct 2015, 09:12

Leon Negru-Galben

13 Dec 2015, 14:16

Salut! De cateva saptamani sunt posesorul unei masinute foarte dragi si cu tenta sportiva, care pe viitor sper sa devina sportiva, pe nume SEAT LEON 1P 2.0 TDI DSG. Ca si optiuni: ABS, ESP, CLIMA auto, jante pe 17...poate ar avea mai multe, in special despre motor as vrea sa aflu insa n-am gasit pe aici un topic activ pentru decodarea VIN-lui. De la achizitionarea ei si pana acum, a suferit cateva transformari: prima, inlocuirea rotilor pe 17' cu unele pe 18' de la TOMASON cu anvelope PIRELLI PZERO ROSSO, am mai cumparat un set de arcuri sport (sustinea vanzatorul) dar s-a dovedit a fi un tepar ordinar, continund cu modificarile, am achizitionat un eleron AERO (saptamana viitoare il voi monta), capota de la motor a fost insonorizat-capitonata cu banda adeziva pe baza de bitum (nu am capac la motor), portbagajul a fost si el insonorizat-capitonat cu acelasi material+inca unul pe baza de burete ignifug, urmeaza si spatul de subtbancheta, colantata integral galben cu AVERY 527 si cam atat, deocamdata. Mai am in casa 2 seturi de difuzoare noi noutze de la PYLE PLEG.2, sa vedem cum se aud dupa montarea lor in usi si un set de tweetere HERTZ. Planuri de viitor: schimb ulei+filtre (ma gandesc la MOTUL-astept pareri), soft, frane, spoiler fata-spate-praguri, toba, scut si trapa(dar e complicat aici, nu stiu daca a mai facut cineva asa ceva), difuzor spate(citisem pe undeva de ceva din fibra de la LESTER), a, si sa nu uit pleoape(sunt deja cumparate). SI ceva poze cu "agregatu' " :
Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine ImagineImagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine

Ultima poza, este o achizitie importanta: am cautat-o mai mult decat masina in sine...!
Aham...
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Mesaje: 7199
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: Leon Negru-Galben

13 Dec 2015, 14:42

bine ai venit in ClubSEAT! masina e frumoasa, dar dupa trecerea la culoarea galbena mi se pare ca iese si mai mult in evidenta cat de "inalta" este, mai ales pe jantele astea cu ET mic (iesite in afara).
 
adrian_opc
Subiect Autor
Mesaje: 83
Membru din: 30 Oct 2015, 09:12

Re: Leon Negru-Galben

13 Dec 2015, 15:06

@gamer555- bine v-am gasit! Multumesc pentru compliment, ti-am citit topicul (in parte) e bine de stiut ca am pe cine ma baza daca am nelamuriri in descoperirea necunoscutelor Leon.... Ai " ceva" :lol: vechime in domeniu....SEAT!!!! Legat de jante, am incercat s-o cobor insa mi-am luat tzeapa cu aceste arcuri cumparate de pe olx:
Imagine
Vanzatorul sustinea c-ar fi de FR si-mi coboara masina 25mm... Tabel pentru codul culorilor de pe arcuri nu am gasita, asa ca .... am avut incredere :(
Cand voi indeplini conditiile de postare in sectiunea bazar, le voi scoate la vanzare, insa cu adevaratul lor cod , fara minciuni!
Aham...
 
Avatar utilizator
iulianDAM
Mesaje: 87
Membru din: 12 Oct 2011, 20:50
Localitate: Kolding,DK

Re: Leon Negru-Galben

13 Dec 2015, 21:57

Bun venit in Club SEAT!
Cati mai multi kilometri fara incidente iti doresc!

Eu unu nu recomand uleiul Motul pentru 2.0 TDI. Motul este un ulei foarte bun,l-am folosit ani de zile la motociclete si am fost foarte multumit, dar cand am ales sa bag Motul 8100 in al meu Leon (motor 2.0 tdi pd BMN) am regretat banii dati. Motorul devine foarte zgomotos,il manca,nu mai avea acelas randament si scotea foarte mult fum cand ii dadeam talpa.
Am folosit Castrol 5w30 si am fost multumit.
Acum folosesc AMTECOL 5w30 si sunt foarte multumit! Recomand cu incredere! In 10000km am completat doar cu 300ml , motorul toarce perfect si nu mai scoate gram de fum.

Mult succes incontinuare cu modificarile !
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Mesaje: 7199
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: Leon Negru-Galben

13 Dec 2015, 22:25

sunt pareri si pareri, exista thread separat unde se discuta de uleiuri. pt 2.0 TDI 16v (BKD) al meu Motul XClean 8100 (si mai nou Specific) a fost cel mai bun ulei incercat, incomparabil cu Castrol Edge sau LiquiMoly TopTec, toate 5w40 asa cum cere producatorul. eu l-am folosit in cel putin 5-6 revizii deci nu a fost niciun efect placebo. poate depinde si de unde l-ai cumparat, etc...
 
Avatar utilizator
Roger
Moderator
Mesaje: 8345
Membru din: 24 Oct 2009, 15:34
Localitate: Bxl/B

Re: Leon Negru-Galben

13 Dec 2015, 22:55

Salut si bun venit!!! :hi
Din cate vad pe un site german, micul ebay.de, arcurile de FR 170 cp au alte coduri de culoare fata de ce ti s-a vandut:
http://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anze ... 7-223-8236

http://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anze ... 6-223-5673
 
adrian_opc
Subiect Autor
Mesaje: 83
Membru din: 30 Oct 2015, 09:12

Re: Leon Negru-Galben

14 Dec 2015, 00:50

WOW :shock: , nici nu ma asteptam la atatea postari intr-o zii de duminica! Multumesc pentru toate parerile si sfaturile venite! Citesc cu placere absolut tot ce scrieti sau veti scrie in topic,indiferent daca sunt "de bine" sai "de rau" 8) , atata timp cat este constructiva parerea, voi tine cont de ea. Referitor la motor, codul este BMM din cate am inteles cel cu 8valve. Astept sa-mi spuneti la ce sa ma astept (surprize) de la motor. Am un coleg cu un GOLF cu acelasi cod de motor, tipul este multumit de randament... Intrebasem de ulei din cauza faptului, ca masina este cu FAP si am inteles ca trebuie sa aibe un cod:507!!!! uleiul.. In fine, ii voi elimina FAP-ul la un moment dat. Deci, mai am 2 dieseluri in parcare,Laguna 1,9 dci 380k km (o am de 10 ani aproape), acum are Mobil1 2000Turbo Diesel2000 10w40 si Peugeot 307 hdi 1,6 16v 109cp, mergea cu TOTAL Diesel (numai stiu cod), dar i-am eliminat FAP-ul (numai batai de cap am avut ), pe asta il am de 1an jumate. In Lagunica ii bagam ELF pana pe la 200k km, dupa care am trecut pe Castrol dar incepuse sa fie motorul zgomotos!!!! care la Reno nu exista asa ceva si dupa ce am vazut cum arata un 1,7 cdti de pe un Astra cu Mobil1 in el, am trecut la americani, am avut si o perioada de 3schimburi (un schimb=10k km) cu MOTUL, insa il papa rau si am zis ca-i pentru motoare mai compacte, pentru Reno am folosit numai 10w40, la Leon voi ce bagati? Ideea e ca sunt genul care vreau sa folosesc acelasi ulei in motor din cauza peliculei ce se formeaza pe piston si camasa ... Poate o sa spuneti ca la reno l-am tot schimbat ,insa acolo am merscu ELF app 200k km, dupa care 40k km cu Castrol, 3 schimburi Motul,si de atuncipana la 380k km Mobil, de fiecare data cand am schimbat marca uleiului, faceam urmatorul schimb dupa maxim 1000 km!!! exact din cauza peliculei si mai fac si un fel de spuma din cauza aditivilor diferiti din uleiuri... Leonul va face 100km pe zi in Bucuresti in taficul asta "lejer" :bounce: , deci imi trebuie un ulei care sa tina la "tavaleala" si sa nu se subtieze... Alta intrebare: la cutia DSG se inlocuieste uleiul sau se completeaza, la ce perioada de timp de efectueaza mentenanta la cutie (in cartea masinii scrie in OLANDEZA :tongue ) si citisem pe undeva despre resoftari sau upgrade la cutie, am inteles bine sau nu ?!!!
Aham...

 
adrian_opc
Subiect Autor
Mesaje: 83
Membru din: 30 Oct 2015, 09:12

Re: Leon Negru-Galben

14 Dec 2015, 01:13

Referitor la arcuri, ce se vede in poze sunt identice cu ale mele la codul culorilor:
Imagine

Imagine
Oare oi avea pachet de drumuri grele pe masina!!! Unde pot afla datele despre masina dupa VIN, aici pe site? Culmea e ca desi avem aceleasi arcuri, Leonul amicului meu este mai jos...!
Aham...
 
adrian_opc
Subiect Autor
Mesaje: 83
Membru din: 30 Oct 2015, 09:12

Re: Leon Negru-Galben

14 Dec 2015, 17:24

Ma tot intreaba colegii de pe forum despre colantare si lipirea foliei de bitum, am sa va spun aici in 2-3 cuvinte:
1. Colantarea: manopera 400 lei cu materialul meu sau 750 lei cu "totul" cum se spune, am preferat materialul meu din cauza culorii, desi sincer m-am pacalit nitzel, pentru ca folia vine lipita pe un material ALB, iar la mine "materialul" este NEGRU, deci isi schimba putin culoarea... Materialul folosit este AVERY 527 (recomand 504 pentru cele inchise la culoare). Durata colantarii este de 4-5 ore in cazul in care m-as fi dus cu oglinzile si manerele demontate (faruri, stopuri etc alte anexe, cine vrea), pentru ca aveam programare si de 2 zile ploua intr-una, nu puteam sa stau o noapte cu gaurile de la oglinzi si manere pana a doua zi, plus ca am spalat si degresat masina inainte de a ajunge la colantat, deci ar fi intrat apa prin usi. Partea ce-a mai nasoala pe care am intampinato a fost demontarea tapiteriei si montarea ei la loc :twisted: , in rest totul a mers de la sine, baietii colanteaza zilnic taxiuri, deci au mana formata, mi-au spus de la inceput de unde va incepe sa se dezlipeasca...atentie!!!! nu-i colant profesional de exterior ce vedem prin filmuletze...cine doreste asa ceva, sa caute si va gasi, dar trebuie sa fie "imbracat gros" :tongue 8) . Este a doua masina pe care mi-au colantato, anterioara fiind Laguna2 , prin 2011 daca-mi aduc bine aminte s-au ocupat de ea, atunci a durat 13 ore!!!
2. Folia de/cu bitum: am cumparat-o de la Dedeman, la rola de 10 metri lungime si lata de 20cm parca si a costat undeva la 60 lei rola!. Zic ca-i bine la banii astia(o gasiti la raionul de constructii, pentru acoperisuri gen Lindab). Am lipit-o singur, in parcare la Petrom si m-am ajutat de un feon cu aer cald profesional(se si vede in poza parca) si de un ciocanel din cauciuc unde mai bateam asa usor fara sa indoi ceva...Aici ar fi durat putin, cam 1-2 ore, dar mai veneau prieteni sa vada ce-i fac, uimiti fiind ca nici n-am luato bine si deja "ai inceput sa repari :yh ", deci pana la urma cam 2-3 ore a durat. Mocheta sau pasla de pe interiorul capotei a fost prinsa cu clipsuri, deci nu am stricat absolut nimic, ci doar am dat-o jos, am lipit folia dupa care am montat mocheta la locul ei... Simplu!


Unitatea noastra, va doreste, spor la treaba!! :tongue


P.S.-jantele au ET-30 si J-8, cu anvelope 225/45/18, s-ar vedea nemaipomemit coborata nitzel... :oops:
Aham...
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Mesaje: 7199
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: Leon Negru-Galben

14 Dec 2015, 18:32

avem un coleg de club care are amortizoarele modificate sa fie mai dure / respectiv mai inalte, el a facut operatiunea pt a avea o garda mai ridicata. http://www.clubseat.eu/viewtopic.php?p=278053#p278053 totusi chiar si a lui cu ET mic (iesite in afara) si inaltata tot nu pare la fel de cocotata ca a ta :)
daca ai amortizoare stock, poate s-a modificat ceva la ele.
 
Avatar utilizator
13RRR
Mesaje: 48
Membru din: 08 Sep 2015, 16:44
Localitate: Brăila

Re: Leon Negru-Galben

14 Dec 2015, 21:43

Frumoasa masina sa o stapanesti sanatos, multi km iti doresc sa faci cu ea si fara incidente! :yh

Legat de ceea ce te-ar interesa sa alfii:
Eu am un Leon 1P din 2008, 1.9 TDI 105 CP, cod motor BLS (cu filtru de particule ca al tau), 93.000 km in prezent. L-am achizitionat acum aproximativ 5 luni, avand la bord 85.500 km. A avut un singur proprietar si acesta mi-a spus ca a folosit doar ulei Castrol. La 90.000 am facut revizia si am vrut sa incerc ulei Motul (Motul 8100 X-Clean + pentru filtru de particule). Pot spune ca diferenta de zgomot, acum cu Motul si in trecut cu Castrol, este foarte mare. Abia se mai aude motorul acum (nu am capac la motor), iar plecarea de pe loc este mult mai lina. Dupa 3.000 de km am verificat nivelul uleiului si e acelasi. Concluzia, recomand Motul :drive

Acum vreau sa aflu si eu ceva de la tine :D
Am vazut ca ai folosit o folie cu/de bitum pe care ai aplicat-o pe interiorul capotei, sub pasla respectiva. Din cate am citit am inteles ca ai pastrat pasla si ai pus-o la loc dupa aplicarea foliei respective. Sunt imbunatatiri la zgomotul produs de motor? Doresc sa fac si eu aceasta operatiune :bounce:

Seara faina! :hi
Seat Leon 1P 2008 - 1.9 TDI 105 HP (BLS)
viewtopic.php?f=5&t=20955
 
adrian_opc
Subiect Autor
Mesaje: 83
Membru din: 30 Oct 2015, 09:12

Re: Leon Negru-Galben

14 Dec 2015, 23:00

@gamer555 -tipul de la care am cumparat masina, lucreaza in "sistem" 8) , e om serios, nu cred ca-i arde de modificari, pare genul de persoana care isi poate achizitiona una gata de "fuga", la o adica...fara sa mai stea de modificari si para modificari, o ia gata facuta, se urca la volan si-i da bataie...

Acum daca stau sa ma gandesc bine, cand am fost la mecanic sa-mi inlocuiasca arcurile "sport" cumparate, facuse o remarca legat de niste "inaltatoare" puse pe tija amortizotului!!!! se vad in poza. erau si in cutia cu arcurile trimise de "tzepar"...deci am dedus ca-s mai mult un fel de protectii...

Legat de folia bituminoasa, in primul rand capota nu avea decat tabla goala vopsita fara pic de protectie insonorizanta, plus ca balanganea cand ii dadeam drumul sa se inchida, am preferat sa-i pun decat sa o las asa goala, pentru amatorii de muzica,io zic ca-i buna si daca ai chef de insonorizat usile, asa am procedat la Peugeot, iar la 60 lei, 10 metri...sa ma ierte D-zeu, decat sa dau sute de lei pe tot felul de firme care-i practic acelasi lucru.... Deci credeti-ma la Peugeot am pus sub bancheta banda bituminoasa dupa care un fel de burete cu adeziv , e alta masina, in ideea ca nu se mai aude de afara zgomotul de rulare, usile la fel, portbagajul asemenea, am inbracat cu folie si burete si numai auzi apa sau zgomotul rotii, daca va uitati la limuzinele premium gen S class (io, acolo am vazut) pasajele rotilor (carenajul mai exact) este imbracat intr-o pasla si nu auzi nimic... Mi-am cumparat de pe un alt forum buretele asta si folia bituminoasa de la Dedeman si am facut treaba bunicica la Pejo+ ca iarna caldura e altfel daca masina-i insonorizata cum trebuie. Pe celalalt forum baietii si le-au insonorizat care cum a vrut dar, e altceva!

@gamer555 - cat mai e taxa pe 'ring? te-ai dat o tura sau ai platit pentru o zi intreaga? poza acolo-i facuta?!
Aham...
 
adrian_opc
Subiect Autor
Mesaje: 83
Membru din: 30 Oct 2015, 09:12

Re: Leon Negru-Galben

14 Dec 2015, 23:24

Intrebare: a desfacut cineva pe aici geamul de la far, vreau sa incerc ceva, daca ar fii pe aici si ceva tutorial, ar fi nemaipomenit ? :bounce:
Aham...
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Mesaje: 7199
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: Leon Negru-Galben

14 Dec 2015, 23:56

sunt colegi care au desfacut faruri, cauta pe forum.
pe ring am facut cate ture pana acum, taxa variaza in functie de cate ture cumperi si preturile se indexeaza de la an la an, pentru 2016 cred ca au aparut doar cardurile de sezon pt moment.
 
Avatar utilizator
geo191
Mesaje: 41
Membru din: 14 Sep 2014, 15:42

Re: Leon Negru-Galben

15 Dec 2015, 19:51

Salut.

In primul rand felicitări pt masina si cat mai multi km fara incidente.

2. Unde ai facut colantarea si daca a iesit bine? De exemplu mi-am luat o bara aero acum cateva luni si am colantat-o, la inceput crezand ca ies mai bine la bani iar dupa 2-3 saptamani a inceput sa se umfle autocolantul si in plus era diferenta de culoare. As vrea sa imi colantez si eu masina integral deoarece are cateva zgarieturi adanci si nu ies la polish, ce ma sfatuiesti? Sa o colantez sau sa astept sa o vopsesc?
Leon 2007 2.0 fsi - B223GEO :bounce:

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator