Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
 
Avatar utilizator
grecutzu2005
Mesaje: 4872
Membru din: 16 Dec 2008, 13:15
Localitate: Timisoara
Contact:

Re: Ce este de fapt un 1.2

26 Ian 2010, 13:01

Am un filmulet cu un suzuki de 1.3
care ajung la suta in 3 secunde. :lol:
o sa ti-l trimit sa vezi.... sa imi zici daca ti se pare adevarat. :)

pai cum sa nu o dam in diverse...
daca comparatia pe care o faceti este una total deplasata.
Λέω aυτa κaι είνaι τρελa!
SEAT CUPRA 2.0 TFSI 240 HP
www.JustClassics.ro
 
Avatar utilizator
iulian
gasalb
Mesaje: 642
Membru din: 15 Iun 2008, 18:29
Localitate: spania+constanta
Contact:

Re: Ce este de fapt un 1.2

26 Ian 2010, 16:34

grecutzu2005 scrie:
Am un filmulet cu un suzuki de 1.3
care ajung la suta in 3 secunde. :lol:
o sa ti-l trimit sa vezi.... sa imi zici daca ti se pare adevarat. :)

pai cum sa nu o dam in diverse...
daca comparatia pe care o faceti este una total deplasata.

grecutu2005-in 3 secunde?!?! cred ca sta suspendata in aer asa-i?
SEAT CORDOBA
 
Avatar utilizator
Vlad_TNS
Subiect Autor
Mesaje: 1227
Membru din: 22 Noi 2008, 21:38
Localitate: Bucuresti

Re: Ce este de fapt un 1.2

26 Ian 2010, 16:55

filmuletul e cat se poate de real.de fapt.....nu e real l-am editat sa ajunga la 100 mai repede ca sa castig faima pe clubseat.eu .dar eu nu mai zic nimic p acest thread
Ex: 2008 Seat Ibiza 6L Glow Orange
2001 Honda Civic Type-R EP3 Nighthawk Black
2002 VW Lupo 3L Silver
 
Avatar utilizator
grecutzu2005
Mesaje: 4872
Membru din: 16 Dec 2008, 13:15
Localitate: Timisoara
Contact:

Re: Ce este de fapt un 1.2

26 Ian 2010, 16:58

iulian ai dreptate. masina era suspendata
am dat intr-un damb si a ramas suspendata de fata :D
ce repede am ajuns la 100 nu imi venea sa cred. :D
Λέω aυτa κaι είνaι τρελa!
SEAT CUPRA 2.0 TFSI 240 HP
www.JustClassics.ro
 
Avatar utilizator
Vlad_TNS
Subiect Autor
Mesaje: 1227
Membru din: 22 Noi 2008, 21:38
Localitate: Bucuresti

Re: Ce este de fapt un 1.2

26 Ian 2010, 17:07

mda.....daca si asa intre membrii exista mistoul asta de 2 lei e grav......ce am realizat azi????ca lumea isi k-m bate joc d mine...o sa tac si o sa stau in banca mea,eu si 1.2ul meu anemic si praf.
Ex: 2008 Seat Ibiza 6L Glow Orange
2001 Honda Civic Type-R EP3 Nighthawk Black
2002 VW Lupo 3L Silver
 
Avatar utilizator
CataLIYna
V.I.P.
Mesaje: 4275
Membru din: 09 Feb 2009, 18:56
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Ce este de fapt un 1.2

26 Ian 2010, 17:11

Din start se porneste de la o idee gresita.. De ce sa iti fie rusine de motorul pe care il are masina ta?? :bounce:
 
Avatar utilizator
Vlad_TNS
Subiect Autor
Mesaje: 1227
Membru din: 22 Noi 2008, 21:38
Localitate: Bucuresti

Re: Ce este de fapt un 1.2

26 Ian 2010, 17:15

dar nu mi-e rusine.....dar lumea nu intelege.ma i-a la misto.eu zic aici ca trage bine pana la 100......nu domne ca exista un suzuki de 1.3 de face 100 intr-o sec.asta e caterinca proasta.nu mai scriu nimic
Ex: 2008 Seat Ibiza 6L Glow Orange
2001 Honda Civic Type-R EP3 Nighthawk Black
2002 VW Lupo 3L Silver

 
Avatar utilizator
grecutzu2005
Mesaje: 4872
Membru din: 16 Dec 2008, 13:15
Localitate: Timisoara
Contact:

Re: Ce este de fapt un 1.2

26 Ian 2010, 17:19

pai daca masina era suspendata. :)
incearca si tu.... suspendeaza masina si vezi cat de repede ajungi la 100.
eu am zis ca faceti o comparatie proasta intre motorul de 1.2 si 1.9 tdi.
ESTE O DIFERENTA MAJORA INTRE CELE DOUA MOTOARE.
Λέω aυτa κaι είνaι τρελa!
SEAT CUPRA 2.0 TFSI 240 HP
www.JustClassics.ro
 
Avatar utilizator
Vlad_TNS
Subiect Autor
Mesaje: 1227
Membru din: 22 Noi 2008, 21:38
Localitate: Bucuresti

Re: Ce este de fapt un 1.2

26 Ian 2010, 17:20

ok
Ex: 2008 Seat Ibiza 6L Glow Orange
2001 Honda Civic Type-R EP3 Nighthawk Black
2002 VW Lupo 3L Silver
 
bossake
Mesaje: 39
Membru din: 31 Mar 2009, 04:45

Re: Ce este de fapt un 1.2

26 Ian 2010, 17:37

Era vorba strict de demarajul 0-100, iar TNS are dreptate; Nu a comparat nimeni motorizarile in sine.....


Ideea e foarte simpla un 1.2 cu mici modificari e aproximativ egal cu un 1.9 tdi 105cp stock pus pe o caroserie mai grea (leon, golf etc)

tot ce a vrut sa arate omul (vlad) e ca un 1.2 cu mici modificari poate trage mai mult decat decent.... Asa cum multi cu 1.9 tdi sunt ff multumiti de 1.9 tdi-ul lor si il ridica il slavi, asa e si el de 1.2-ul lui.
Si nu-mi sariti acum cu cuplul ala enorm de la 1.9, ca si un benzinar daca e condus corespunzator (adica in turatii mari) anuleaza orice avantaj al respectivului cuplu;
bafta
 
Avatar utilizator
iulian
gasalb
Mesaje: 642
Membru din: 15 Iun 2008, 18:29
Localitate: spania+constanta
Contact:

Re: Ce este de fapt un 1.2

26 Ian 2010, 19:53

Vlad_TNS scrie:
mda.....daca si asa intre membrii exista mistoul asta de 2 lei e grav......ce am realizat azi????ca lumea isi k-m bate joc d mine...o sa tac si o sa stau in banca mea,eu si 1.2ul meu anemic si praf.

vlad_TNS-din cate am citit acest topic de la inceput si pana in momentul de fata nimeni nu zice ca motorul tau de 1.2 zice ca e anemic si praf,doar ca comparatia facuta e un pic cam exagerata din punctul meu de vedere,cu toate ca poate fiind la fata locului si vazand cum a fost treba trageam alte concluzii pt ca eu am condus motorul ca al tau dar nu unul resoftat ca al tau(poate trage mult mai bine).Ar fi mai bine sa lasam off topicul ca nici unul nu am raspuns la intrebarea topicului si am ajuns sa ne suparam intre noi pentru nimic

salutari!
SEAT CORDOBA
 
Avatar utilizator
Vlad_TNS
Subiect Autor
Mesaje: 1227
Membru din: 22 Noi 2008, 21:38
Localitate: Bucuresti

Re: Ce este de fapt un 1.2

26 Ian 2010, 20:38

iulian scrie:
Vlad_TNS scrie:
mda.....daca si asa intre membrii exista mistoul asta de 2 lei e grav......ce am realizat azi????ca lumea isi k-m bate joc d mine...o sa tac si o sa stau in banca mea,eu si 1.2ul meu anemic si praf.

vlad_TNS-din cate am citit acest topic de la inceput si pana in momentul de fata nimeni nu zice ca motorul tau de 1.2 zice ca e anemic si praf,doar ca comparatia facuta e un pic cam exagerata din punctul meu de vedere,cu toate ca poate fiind la fata locului si vazand cum a fost treba trageam alte concluzii pt ca eu am condus motorul ca al tau dar nu unul resoftat ca al tau(poate trage mult mai bine).Ar fi mai bine sa lasam off topicul ca nici unul nu am raspuns la intrebarea topicului si am ajuns sa ne suparam intre noi pentru nimic

salutari!


pai uite-te la filmulet.azi l-am filmat 0-100 special pentru sceptici
Ex: 2008 Seat Ibiza 6L Glow Orange
2001 Honda Civic Type-R EP3 Nighthawk Black
2002 VW Lupo 3L Silver
 
Avatar utilizator
luci&dana
VIP
Mesaje: 2966
Membru din: 29 Noi 2007, 16:52
Localitate: Constanta
Contact:

Re: Ce este de fapt un 1.2

26 Ian 2010, 20:41

citind topicul, mi-am adus aminte de un coleg de munca cu un golf 4 de 1.9. a vrut sa incerce ce poate un polo de 1.2 condus aproape de limita...cand s-a dat jos avea doar cuvinte de lauda pentru acest motoras. deci per ansamblu sunt total de acord cu vlad
Seat Ibiza 1.4 16V 86 CP

În jurul nostru se afla unii oameni care îsi traiesc viata parca numai cu singurul scop de a ajunge la capatul ei.
NU Viteza ucide!!! INCONSTIENTA, PROSTIA, LIPSA DE EXPERIENTA, NEATENTIA, TERIBILISMUL ucide!

http://www.youtube.com/watch?v=m5fsEHeZ1I4
 
drw99
Mesaje: 210
Membru din: 12 Feb 2009, 13:24
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Ce este de fapt un 1.2

26 Ian 2010, 20:48

Ati cam deviat de la subiect si ati dat-o in comparatii intre diesel supraalimentate si benzine aspirate care chiar nu sunt ok.
Comparatia ar trebuie sa se faca intre motoare de acelasi tip Otto aspirate normal, Otto supralimentate si Diesel supraalimentate.
Ideea era alta...si din motorul de 1.2 care e in 3 pistoane daca i se face o optimizare a softului cum si-a facut Vlad la masina, se poate realiza o curba a cuplului mai " abrupta" de la turatii mici, care se traduce prin acceleratii mai bune si un castig de cativa cai pe curba de putere maxima.
 
Avatar utilizator
mususk266
Mesaje: 4241
Membru din: 27 Ian 2009, 02:17
Localitate: Constanta
Contact:

Re: Ce este de fapt un 1.2

26 Ian 2010, 21:33

drw99 scrie:
...si din motorul de 1.2 care e in 3 pistoane daca i se face o optimizare a softului cum si-a facut Vlad la masina, se poate realiza o curba a cuplului mai " abrupta" de la turatii mici, care se traduce prin acceleratii mai bune si un castig de cativa cai pe curba de putere maxima.


de acord si este adevarat ceea ce zici, motoarele aspirate neavand turbo, pui puterea altfel pe asfalt, nu exista lag, nu exista turatii 'moarte'(turatie inainte de a intra turbo), acceleratia pe care o simti la volan este mai cursiva, fara smuceli iar un grafic pe dyno tester ar arata cam 'ideal' adica ceva de genul:

Imagine

grafic pentru masina lui 'liq' adica cuplul creste brusc iar caderea lui este asa de lineara ca ai putea spune ca pe o plaja de turatie mare iti pastrezi performanta(atata cata este, depinde de motor, se vede ca intre 2500rpm si 5500rpm se pastreaza un minim de cuplu de leon 1.6mpi stock).
Altea Freetrack - viewtopic.php?f=79&t=12288"

Fii schimbarea pe care vrei s-o vezi în jur! (Mahatma Gandhi)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori