Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7
 
Avatar utilizator
Bogdan90
Bogdanelu'
Mesaje: 940
Membru din: 04 Oct 2009, 10:47
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Ce este de fapt un 1.2

14 Ian 2010, 21:55

oamenilor :) ... lasati-o naiba de treaba.... nu zic ca 1.2 e motor prost... e potent, se aude frumos cu evacuarea corecta.... dar de aici la al compara cu 1.9 tdi de 105 cai este drum lung.... iti zic din propria experienta.... ce dreacu sunt 700 cmc si o turbina la mijloc... nu o avea diesel-ul aceeasi plaja de turatii ca un benzinar, dar cuplu conteaza oricum....

@STORM: nu stiu cum a reusit colegul tau sa il faca pe cel cu golf-ul.... exista o varianta in care golf-ul respectiv avea motorul 1.9 tdi de 90 de cai (nu stiu insa sigur daca s-a fabricat pe golf 5).... dar si atunci am dubii.... depinde mult si de sofer parerea mea... un diesel daca nu stii sa il exploatezi nu prea ai ce face cu el....

in legatura cu filmuletzul respectiv.... mi se pare aberant sa compari un M6 cu un Q7, fie el chiar si W12 TDI....... Q7 cantareste 2700 kg... pe cand M6 cantareste 1800 kg.... e o diferenta de aproape o tona la mijloc...
 
Avatar utilizator
STORM
Mesaje: 468
Membru din: 03 Dec 2007, 15:58
Localitate: crangasi city
Contact:

Re: Ce este de fapt un 1.2

14 Ian 2010, 23:04

1. vreau sa rectific era un m5 in filmuletz
2. il pun la dispozitie pt vizionare : http://www.youtube.com/watch?v=tsStoFUydfA
3. golful 5 era 1.9 tdi, nush cati cai avea sincer deci nu intru in polemica aiurea ... fiecare cand isi cumpara o masina o alege dupa anumite criterii, eu de ex nu imi voi cumpara in viata mea un diesel, am mers cu unul si am ramas ff dezamagit de el, de la confort pana la performante, in afara de reculul ala cand intra turbina... am mers cu octavia rs pe motorina aia de 170 cp (200 si cva cu soft..) si cu cupra lui xel"naga ... pai e diferenta de la cer la pamant si inapoi. Motorul TDi este bun numai pt consum! atat. Prefer un motor pe benzina aspirat sau dc sunt bani si cu turbo (audi s3, cupra, focus rs). Nu vreau sa se inteleaga gresit, nu am nimic cu cei care au diesel!!! doamne fereste, discutam strict pe motor... fiecare isi cumpara ce vrea si ce crede ca i se potriveste mai bine. Nu imi e rusine sa recunosc ca masina mea consuma 10-11% in bucuresti ( 1.4 16v, 100 cp, benzina ) ... asta e in pliant cand am comandat-o scria 7.5% ( la relanti probabil )
 
drw99
Mesaje: 210
Membru din: 12 Feb 2009, 13:24
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Ce este de fapt un 1.2

15 Ian 2010, 10:56

chiar daca avea 90 de cai acel golf 5 tot trebuia sa-l faca....cuplu conteaza care e mult mai mare la 1.9 tdi fata de 1.2 benzina aspirat normal.
Acum cu aparitia motorul de 1.2 tfsi se schimba datele problemei si chiar acest motor imi surade atat din punct de vedere al performantelor cat si al consumului.
 
Avatar utilizator
bebitz
Mesaje: 389
Membru din: 21 Sep 2008, 10:14
Localitate: Ploiesti

Re: Ce este de fapt un 1.2

15 Ian 2010, 22:41

singura explicatie ca l-a facut pe cel cu golful e ca golful era mai greu.avand un motor pe motorina,si de 1.9,plus masina mai mare.
White Ibiza ;1.2 70 cp
 
Avatar utilizator
mususk266
Mesaje: 4241
Membru din: 27 Ian 2009, 02:17
Localitate: Constanta
Contact:

Re: Ce este de fapt un 1.2

15 Ian 2010, 23:02

nu poti compara un leon 1.6mpi cu 1.9tdi(cei cu leoane aspirate stiu asta) darmite un motor 1,2/benzina/non turbo cu sa zicem 1.9 tdi 90cp care are vreo 250nm cuplu. diferenta de greutate intre masini(ibiza si golf) este nesemnificativa in cazul de fata.
fizic nu se poate ca 1.2/3cilindri sa fie mai rapid ca 1.9tdi, poate doar daca golful ar sta pe loc. sa fim seriosi.
si da, intre turbo diesel si turbo benzina, castigator este benzinarul.
Altea Freetrack - viewtopic.php?f=79&t=12288"

Fii schimbarea pe care vrei s-o vezi în jur! (Mahatma Gandhi)
 
Avatar utilizator
iulian
gasalb
Mesaje: 642
Membru din: 15 Iun 2008, 18:29
Localitate: spania+constanta
Contact:

Re: Ce este de fapt un 1.2

25 Ian 2010, 23:50

STORM scrie:
de la 1.2 la 1.6 e diferenta ... cea mai mare fiind aparitia inca unui cilindru pe 1.6, cai, cuplu, injectoare ... DAR nu contest puterile acestui motor! blowwind are un polo 1.2 12v si a cam facut de rusine un golf 5 1.9 tdi pe magheru :wink:

STORM-cred ca golful nu prea mergea bine,eu am motorul asta si stiu ce poate si m-am plimbat cu un polo 1.2 inchiriat (talpa la greu)si iti spun ca nu are nici o treaba
SEAT CORDOBA
 
Avatar utilizator
STORM
Mesaje: 468
Membru din: 03 Dec 2007, 15:58
Localitate: crangasi city
Contact:

Re: Ce este de fapt un 1.2

26 Ian 2010, 10:02

cred ca va fi o discutie interminabila intre motorina vs. benzina, nu are rost sa mai aducem argumente pro si contra pe marginea celor doua feluri de carburanti cand se stie clar ce pot fiecare dintre ele ...

 
Avatar utilizator
Vlad_TNS
Subiect Autor
Mesaje: 1227
Membru din: 22 Noi 2008, 21:38
Localitate: Bucuresti

Re: Ce este de fapt un 1.2

26 Ian 2010, 10:26

Observ ca multa lume se indoieste de puterea acestui motor de 1.2 .Eu am 1.2 .Si recunosc cu jantele pe 16 trage execrabil....DAR de cand mi-am pus soft si roti de 14 trage incomparabil.Iar faza cu 1.2 bate 1.9 d 105 e complet adevarata.Am incercat si eu cu un golf d 1.9 pe o distanta de 150 m.....eu eram in fata.Am mai incercat vinerea trecuta cu bogdan90(leon 1.9tdi 105cp) pe o distanta de vreo 300m am castigat.....DAR asta nu inseamna ca e mai bun 1.2 ca 1.9tdi.....doar ca e mai bun pe demaraj,iar daca ne dadeam din mers sau pe o distanta mai lunga ma linsha grav.dar pe 300m eram in frunte....poate si el sa confirme.Am mai incercat aseara cu o ibiza de 1.4 85cp,un baiat tot din club.....sunt acolo langa el,ba eu in frunte ba el.Am mai incercat cu o ibiza de 1.4tdi chipuita.....si pe el l-am facut pe 300m dar se apropia.Nu vreau sa ma laud ca am facut acesti oameni.....vreau doar sa confirm ideea ca acest motor exploatat corect valoreaza ceva.Si de la 13.6 sec 0-100 cand aveam rotile de 16 acum de cand am rotile de 14 si remap prind suta in 11.Daca va amuza ceva va invit sa cronometrati.
Ex: 2008 Seat Ibiza 6L Glow Orange
2001 Honda Civic Type-R EP3 Nighthawk Black
2002 VW Lupo 3L Silver
 
Avatar utilizator
grecutzu2005
Mesaje: 4872
Membru din: 16 Dec 2008, 13:15
Localitate: Timisoara
Contact:

Re: Ce este de fapt un 1.2

26 Ian 2010, 10:33

pe mine ma amuza faza cu care zici ca te ai dat cu 1.9 TDI.

gandestete ca tu ai 1.2 aspirat... si este o foarte mare diferenta de plecare.
la Turbo pleci altfel si la aspirat pleci altfel.
defapt la aspirat e mai usor sa pleci decat la turbo. :)
incearca sa te dai cu bogdan cu 1.9 TDI din mers de la 50 la ora sau de la 30 la ora. si sa ne spui rezultatu.
Λέω aυτa κaι είνaι τρελa!
SEAT CUPRA 2.0 TFSI 240 HP
www.JustClassics.ro
 
Avatar utilizator
Vlad_TNS
Subiect Autor
Mesaje: 1227
Membru din: 22 Noi 2008, 21:38
Localitate: Bucuresti

Re: Ce este de fapt un 1.2

26 Ian 2010, 10:40

am spus deja rezultatul....ca daca ne dam din mers ma linsheaza.dar pe plecare pana la 100 110 conduc.poate sa confirme.Repet....asta nu inseamna ca 1.2 e mai bun ca 1.4 1.6 1.9,vreau doar sa spun ca se tie bine pana la 100-110. Motorul care il posed e si pe fabia,la fabia se cheama HTP.HTP=High Torque Performance .Adica trage bine in primele trepte,dupa se plafoneaza.Asta e motivul ca fac la demaraj masinile cu motor mai mare.Cele cu motor mai mare trag pe toate treptele bine in mod egal sa zicem.1.2 trage super pe primele trepte.Sa luam alt exemplu......pueril dar asa o sa intelegeti.Esti primul la stop si in dreapta ta e un scooter.Scoterul v-a pleca primul(3m ce-i drept ca dupa nu are nici o sansa)Dar cam asa sta treaba si cu 1.2u....trage bine cu 1-a si a 2-a.
Ultima oară modificat 26 Ian 2010, 10:47 de către Vlad_TNS, modificat 1 dată în total.
Ex: 2008 Seat Ibiza 6L Glow Orange
2001 Honda Civic Type-R EP3 Nighthawk Black
2002 VW Lupo 3L Silver
 
Avatar utilizator
mususk266
Mesaje: 4241
Membru din: 27 Ian 2009, 02:17
Localitate: Constanta
Contact:

Re: Ce este de fapt un 1.2

26 Ian 2010, 10:41

vlad eu tot nu cred pana nu vad.
probabil ca bogdan si restul prietenilor nu stiu 'sa-i dea' la masina.
1.9 tdi deja de la vreo 1500rpm are aproape cuplu maxim, dar tu, masina ta la 1500rpm?...nu stiu de ibiza 1.2 insa stiu de leon 1.6mpi si iti zic, la 1500 rpm nu prea faci nimic cu el.
repet, nu stiu la ce rpm are cuplu maxim 1.9 tdi 90cp insa la 1500rpm cam face ravagii datorita cuplului si NO WAY sa i-o poti lua inainte mai ales pe distante scurte la 'viteze relativ mici' caci voi pe 300m nu prindeti 200km/h si, mai mult, exact pe viteze mici conteaza cel cu cuplu mai mare, la viteze mari conteaza caii putere iar diferentele de greutate in acest caz nu cred ca este semnificativ.
cel mai bine este sa te dai tu cu tdi-ul si celelalt sa conduca masina ta.
Altea Freetrack - viewtopic.php?f=79&t=12288"

Fii schimbarea pe care vrei s-o vezi în jur! (Mahatma Gandhi)
 
Avatar utilizator
grecutzu2005
Mesaje: 4872
Membru din: 16 Dec 2008, 13:15
Localitate: Timisoara
Contact:

Re: Ce este de fapt un 1.2

26 Ian 2010, 10:44

nu ai inteles ce am vrut sa zic eu.
si in primu rand nu cred ca facem o comparatie de putere intre 1.2 si 1.9 TDI. si nu poti sa compari 1.2 cu 1.9 tdi la liniute versus sau cum vrei tu sa ii zici.
Cele cu turbina se pleaca in anumite ture... ca daca pleci prea sus iti da in bot. daca pleci prea jos nu ai putere pana intra in turele care trebuie e mai complicat.

mususk nu e vorba de stiut sa dai oricine stie sa ii dea la masina. ... la ce zice vlad e numai din plecare. nu din daca stiu sa ii dau la masina sau nu.
Λέω aυτa κaι είνaι τρελa!
SEAT CUPRA 2.0 TFSI 240 HP
www.JustClassics.ro
 
Avatar utilizator
Vlad_TNS
Subiect Autor
Mesaje: 1227
Membru din: 22 Noi 2008, 21:38
Localitate: Bucuresti

Re: Ce este de fapt un 1.2

26 Ian 2010, 10:50

mususk266 scrie:
vlad eu tot nu cred pana nu vad.
probabil ca bogdan si restul prietenilor nu stiu 'sa-i dea' la masina.
1.9 tdi deja de la vreo 1500rpm are aproape cuplu maxim, dar tu, masina ta la 1500rpm?...nu stiu de ibiza 1.2 insa stiu de leon 1.6mpi si iti zic, la 1500 rpm nu prea faci nimic cu el.
repet, nu stiu la ce rpm are cuplu maxim 1.9 tdi 90cp insa la 1500rpm cam face ravagii datorita cuplului si NO WAY sa i-o poti lua inainte mai ales pe distante scurte la 'viteze relativ mici' caci voi pe 300m nu prindeti 200km/h si, mai mult, exact pe viteze mici conteaza cel cu cuplu mai mare, la viteze mari conteaza caii putere iar diferentele de greutate in acest caz nu cred ca este semnificativ.
cel mai bine este sa te dai tu cu tdi-ul si celelalt sa conduca masina ta.


crede-ma ca diferenta de greutate e fff mare....ibiza are 1100kg iar leonu de 1.9 are vreo 1.400 pe acolo.deci diferenta de 300KG
Ex: 2008 Seat Ibiza 6L Glow Orange
2001 Honda Civic Type-R EP3 Nighthawk Black
2002 VW Lupo 3L Silver
 
Avatar utilizator
Bamse
Moderator
Mesaje: 6433
Membru din: 20 Mai 2008, 13:11
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Ce este de fapt un 1.2

26 Ian 2010, 10:52

ai facut pe 250 de m...nu 300...si daca nu se baga ala in fata mea, te ajungeam.

Dar confirm ce a zis asta micu. pe demaraj face foarte bine diesel-urile. El nu derapeaza la plecarea de pe loc, nu derapeaza in a doua. Pe cand diesel-urile pierd aderenta in treptele mici.
Ibiza, FR. Black, TDI, Chiptuned
Canalul Clubseat.eu pe Youtube
 
Avatar utilizator
mususk266
Mesaje: 4241
Membru din: 27 Ian 2009, 02:17
Localitate: Constanta
Contact:

Re: Ce este de fapt un 1.2

26 Ian 2010, 10:58

eu zic sa mai faceti si la vara cand este asfaltul cald si se lipesc mai bine cauciucurile, sa speram ca nu va mai pierde aderenta.
Altea Freetrack - viewtopic.php?f=79&t=12288"

Fii schimbarea pe care vrei s-o vezi în jur! (Mahatma Gandhi)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori