Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
cip_rian
Subiect Autor
Mesaje: 48
Membru din: 16 Sep 2014, 20:34
Localitate: neamt
Contact:

probleme injectie la relanti

22 Noi 2015, 16:24

am mai discutat intr/un topic despre problema mea care persista de mult timp. si anume am un misfire pe cilindrul 2 dar numai la relanti.iar dea lungul timpului le/am luat prin eliminare aprope toate posibilitatile. clapeta curatata adaptata bujiii noi bobina noua fise noi distributie noua sonda lambda noua senzor temp motor nou. egr anulat opturat. filtre noi.verificare compresie toti cilindrii au aceasi valoare schimbat tobe aproape tot ce mai.am verificat scanteia pe cil respectiv cu o bujie conectata la masa si la fisa si este ok. am inversat injectorul 2 cu altul si tot pe 2 am misfire mentionez ca in sarcina se comporta bine dar la relanti merg mai tot timpul in 3 pistoane. ma scutura urat de tot si mii ca strica si altele ,alternator ,suport motor, de la trepidatii.
Ei zilele astea cu motorul pornit am scos mufa de la injectorul cu pricina si am pus aparatul de masura pe pinii din mufa si am observat ca nu am impulsuri de tensiune in mufa cel putin la relanti daca accelerez apare tensiune si acolo. deci injectorul ala nu primeste comanda de la ecu.
rog f frumos cine ma poate ajuta cu un sfat. eu unul banuiesc urmatoare. distributie sarita cu un dinte mai exact un ax cu came decalat, senzor pozitie ax cu came defect, senzor turatie defect ,ax cu came defect. eventual ecu defect.
seat leon 1M 1.6 16v 105HP(AUS)
 
cip_rian
Subiect Autor
Mesaje: 48
Membru din: 16 Sep 2014, 20:34
Localitate: neamt
Contact:

Re: probleme injectie la relanti

24 Noi 2015, 20:53

Nu ma ajuta si pe nimeni cu un sfat am inlocuit senzorul pozitie ax cu came si nicio diferenta.maine urmeaza sa verific mufele la ecu daca nu are contact imperfect si continuitatea firelor pana la injector.
seat leon 1M 1.6 16v 105HP(AUS)
 
Bogdyy80
Mesaje: 4
Membru din: 15 Feb 2016, 18:02

Re: probleme injectie la relanti

15 Feb 2016, 18:26

Salut, ai rezolvat problema? Aceleași simtome le am și eu.
 
cip_rian
Subiect Autor
Mesaje: 48
Membru din: 16 Sep 2014, 20:34
Localitate: neamt
Contact:

Re: probleme injectie la relanti

15 Feb 2016, 20:18

Nu am rezolvat inca nimic.dar m-am mai documentat si am aflat ca daca ai emisiile de gaze prea mare calculator ar comanda inchiderea injectorului 2 pt reducwrea noxeleor asta la relanti deoarece acolo nu ai nevoie de putere.ei cu toate astea eu am schimbat lambda 1 de pe galeria de evacuare dar nu sa schimbat mare lucru desi oricum e un pic mai bine acum ma gandesc si la lambda 2 sonda lambda de diagnoza daca ar fi defecta si ar da nivelul de gaze eronat adica mai mare decat este catre ecu acesta comform spuselor unui meserias ar inchide injectorul 2 as vrea acum sa caut o sonda de proba sa nu dau bani degeaba.multa bafta prietene.iar daca rezolvi ceva anunta lumea sa stiu si eu.daca nu e nici asta eu numai am ce sa ii fac.si o duc la iasi la reprezentanta.daca nici aia nu o fac ii dau foc ca nici degeaba nu o vand.
seat leon 1M 1.6 16v 105HP(AUS)
 
Avatar utilizator
dany19940
Moderator
Mesaje: 6737
Membru din: 20 Iul 2008, 19:28
Localitate: Onesti
Contact:

Re: probleme injectie la relanti

15 Feb 2016, 21:10

Ti-am zis - tensiunea pe injectoare la relanti este foarte mica, sub 1 V. De obicei intre 0,3 si cam 0,6.
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic
Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu

"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod"
"When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...
 
cip_rian
Subiect Autor
Mesaje: 48
Membru din: 16 Sep 2014, 20:34
Localitate: neamt
Contact:

Re: probleme injectie la relanti

15 Feb 2016, 21:31

Inteleg ce zici dar cert este ca uneori nu vine absolut deloc cilindrul ala nu are combustie absolut deloc uneori.scanteie are compresie are e 14 injectorul a fost inlocuit cu cel de pe 1. Oare nu pot inversa mufa injectorului de pe 2 pe 3 si fisele de pe bujii la fel sa vad daca se muta rateul.banuesc ca daca mut si fisa si mufa ar tb sa mearga fara probleme. Nu stiu pozitia supapelor care ar fi.
seat leon 1M 1.6 16v 105HP(AUS)
 
Avatar utilizator
dany19940
Moderator
Mesaje: 6737
Membru din: 20 Iul 2008, 19:28
Localitate: Onesti
Contact:

Re: probleme injectie la relanti

16 Feb 2016, 06:41

Mufele nu ai cum sa le muti, iar fisele sunt de lungimi diferite. Oricum nu ar fi functionat ce spui tu, nimeresti supapele in allta pozitie decat cea care trebuie. Chestia cu inversarea fiselor se facea la Dacie, ca sa desfunzi carburatorul. Ordinea de aprindere nu se poate schimba orice-ai face.
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic
Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu

"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod"
"When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...

 
Bogdyy80
Mesaje: 4
Membru din: 15 Feb 2016, 18:02

Re: probleme injectie la relanti

16 Feb 2016, 19:49

Salut, eu am un audi a4 b6 fsi 2.0, și mă confrunt cu problema asta de ceva timp, misfire cilindru 4, bujii schimbate,bobine schimbate și nici o modificare. Problema apare la relanti, dacă o accelerez putin(100)rpm, dispare misfire. Alta chestie cant stă la relanti după 15-20 de secunde motorul intra intr-o vibrație măruntă, dispare mersul întrerupt(3cilindri)și dispare și misfire, toți 4 cilindrii au valoare 0.
 
Bogdyy80
Mesaje: 4
Membru din: 15 Feb 2016, 18:02

Re: probleme injectie la relanti

16 Feb 2016, 20:25

Salut, eu am un audi a4 b6 fsi 2.0, și mă confrunt cu problema asta de ceva timp, misfire cilindru 4, bujii schimbate,bobine schimbate și nici o modificare. Problema apare la relanti, dacă o accelerez putin(100)rpm, dispare misfire. Alta chestie cant stă la relanti după 15-20 de secunde motorul intra intr-o vibrație măruntă, dispare mersul întrerupt(3cilindri)și dispare și misfire, toți 4 cilindrii au valoare 0.
 
cip_rian
Subiect Autor
Mesaje: 48
Membru din: 16 Sep 2014, 20:34
Localitate: neamt
Contact:

Re: probleme injectie la relanti

16 Feb 2016, 20:41

Sunt posedate colegu ne intalnim toti trei si facem un foc de numa numa.
seat leon 1M 1.6 16v 105HP(AUS)
 
cip_rian
Subiect Autor
Mesaje: 48
Membru din: 16 Sep 2014, 20:34
Localitate: neamt
Contact:

Re: probleme injectie la relanti

16 Feb 2016, 20:45

Eu zic sa incercam cu totii la reprezentanta .aia au softurl lor le zice exact unde e buba si pana la urma e in jur de 150 lei o diagnoza la ei nu esti obligat sa o si repari acolo daca e ceva mai dificil.eu asta am de gand luna viitoare am drum la iasi si imi fac ptogramare la ei.o scriu si aici ce rezolv
seat leon 1M 1.6 16v 105HP(AUS)
 
Bogdyy80
Mesaje: 4
Membru din: 15 Feb 2016, 18:02

Re: probleme injectie la relanti

17 Feb 2016, 00:14

La asta m am gândit și eu, un test la reprezentanta. Acum depinde și cât de pregătiți sunt și ei, adică tehnică au dar trebuie să și știe să o folosească, senzori Îți spun că este o problemă undeva, nu că trebuie schimbați, tind să cred că problema și boala mașinilor din grupul VAG este depunerea de carbon de pe supape în camera de admisie, am citit o grămadă de probleme similare pe forum uri de afară în care au schimbat tot ce se putea(bobine, bujii, injectoare, senzori etc)și simtome. . . aceleași(mici îmbunătățiri pe moment)și până la urmă rămâne depunerea de carbon, eu am desfăcut galeria de admisie și m am uitat cu o lanterna în admisia din chiuloasa și nici nu îți vine să crez ce este acolo, depuneri și pe tija supapei, asta o să fie următoarea treabă pe care o să o fac, este dificil pt că este coccificat carbonul, dar sper să reușesc
 
cip_rian
Subiect Autor
Mesaje: 48
Membru din: 16 Sep 2014, 20:34
Localitate: neamt
Contact:

Re: probleme injectie la relanti

02 Iun 2016, 19:25

revin cu noi amanunte despre problem am fost la reprezentanta la vw si concluzia lor a fost ca sunt de vina supapele sau axele cu came au zis ca nu se merita sa repar la ei si mai degraba iau alt motor.OK am mers la vechiul meu mecanic om de incredere si am desfacut motorul.vreau sa zic,ca am ramas masca ce teapa am luat.motorul a avut distributia rupata inainte sa imi plaseze mie masina si a fost reparata de niste ciobani am gasit garnitura de chiulasa pusa a doua oara cu silicon si un canal de racire infundat cu acel silicon un segment de foc rupt care a cazut singur cand am scos pistoanele yoti segmentii de ungere infundati si blocati o supapa indoita ghidurile de supape varza urme de supape in capul pistoanelor.OK am pus segmenti,cuzineti ,ghiduri supape, supape noi rectificat scaune supape,facut planietate chiulasa simeringuri supape plus simeringuri axe cu came si arbore am suflat toate canalele de ungere si de racire i-am pus distributie noua pompa de apa ulei filtre absolut tot ce trebuie motor refacut ca nou. si supriza cand ii dau cheie merge tot la fel cu rateu pe cil 2.ok pune mecanicul testerul pe ea si ii arata ca impulsul pe injectorul 2 este mult mai slab iar la un moment dat ecu il intrerupe de tot.concluzia ecu bulit.Bine,cumpar ecu pe serie corespunzatoare merg la un mserias il inperecheaza cu masina surpriza merge la fel rateu cil 2 concluzia lui este la fel ca ecu intrerupe inpulsul pe doi.am uitat sa mentionez ca am pus si alte injectoare.si am verificat si firele pana in ecu.acest electrician incepe sa imi povesteasca ca a mai intalnit asta la o masina si a fost dus capacul cu axe cu came mai exact avea uzura in lagarul din mijlocul capacului unde este montat axul direct pe lagar fara cuzineti sau rulment si are ungere pe acelasi traseu ce cel de amorsare a tachetilor de pe cilindrul 2 ei datorita faptului ca exista uzura in lagar acesta pierde presiunea uleiului si nu mai amorseaza tachetii respectivi.aceasta a ramas versiunea lui iar ecu vazand ca e om problema pe acel cilindru opreste impulsul pe acel injector.sfatul lui sa imi iau capac cu tot cu axe.OK zis si facut cumpar capac din dezmembrari in conditii bune desfacem din nou distributie punem capac surpriza acelasi mers intrerupt.concluzia mea e posedata nu mai am ce sa schimb am schimbat practic tot motorul e tipla motorul trage fff bine in turatii dar in relanti daca il tin cateva secunde da rateuri dupa care merge doar in 3 pistoane iar ca sa revina mersul in patru tb sa scot borna de la bateria pornesc si nu tb sa o las aproape deloc in relanti.acum nu mai stiu ce sa mai fac mecanicul meu a zis ca nu a mai intalnit asa ceva si ca a mai ramas sa se mai uite la coroana dintata aceea care o citeste senzorul de turatie ca poate a avut de suferit cand a rupt distributia.pana atunci eu miam facut programare luni la reprezentanta seat din iasi poate ii da de cap.cost total pana acum 3000 lei aprox.astept un sfat de la cineva cu cunostinte in domeniu va rog mult de tot
seat leon 1M 1.6 16v 105HP(AUS)
 
oto_mihail
Mesaje: 47
Membru din: 19 Sep 2016, 19:27

Re: probleme injectie la relanti

23 Noi 2016, 21:14

da ... naspa ... decat sa fi facut toate astea mai bn iti luai alt motor cu totul si poate rezolvai ....si eu am o problema tot asa zici ca e posedata ... citeste si la mn sa te minunezi ..

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator