Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
Avatar utilizator
alexvld
Mesaje: 24
Membru din: 16 Noi 2015, 09:14
Localitate: Galati

Re: 1.9 tdi 110 cai - probleme motor: limp mode

26 Mar 2016, 09:27

Salutare din nou! revin aici ca am zis sa nu mai deschid alt topic cu acelasi subiect. cred ca am descoperit problema. de ceva timp am tot observat ca motorul e murdar de ulei...am zis ca asa trebuie. pana cnd m-am uitat mai atent si am observat ca furtunul de la egr e cam crapat. mi s-a zis ca asta ar fi problema cu plafonarea masinii. atasez si 3 poze. m-ar interesa daca pot pune un astfel de furtun de pe golf 4 de exemplu. ca pentru seat...la dezmembrari nu prea gasesc.
Imagine


Imagine.Imagine
 
Avatar utilizator
alexvld
Mesaje: 24
Membru din: 16 Noi 2015, 09:14
Localitate: Galati

Re: 1.9 tdi 110 cai - probleme motor: limp mode

26 Mar 2016, 09:29

am uitat sa specific...spartura nu se vede in poze. in prima poza,se vede o folie (sau asa ceva). cred ca a fost facuta o mica inventie care a cedat. sub acea folie este spartura. are ca 1 cm.
 
Avatar utilizator
Narcisila
Mesaje: 258
Membru din: 02 Sep 2014, 12:38
Localitate: Bucuresti - Berceni

Re: 1.9 tdi 110 cai - probleme motor: limp mode

26 Mar 2016, 10:03

Din ce vad eu arata la fel, nu vad de ce nu ar merge.
Seat Leon FR ,BMN, 125kw PowerFlex bushes, H&R SwayBars, KONI Sport, Stage 1+
 
Avatar utilizator
alexvld
Mesaje: 24
Membru din: 16 Noi 2015, 09:14
Localitate: Galati

Re: 1.9 tdi 110 cai - probleme motor: limp mode

26 Mar 2016, 10:22

arata la fel datorita acelei folii pe care nu am dat-o la o parte pentru poza ca sa nu o rup de tot. scuipa ceva ulei pe acolo. si cred ca asta e motivul pentru care uneori la turatii mai mari intra in limp mode si imi taie toata puterea....oricum masina nu e in apele ei fata de atunci cand am cumparat-o. tin sa precizez ca i-am facut schimbul de ulei si filtre.
 
ice_cosmin
Mesaje: 34
Membru din: 08 Mar 2013, 23:05
Localitate: zalau
Contact:

Re: 1.9 tdi 110 cai - probleme motor: limp mode

03 Apr 2016, 08:57

da jos catalizatorul si spala-l
 
mihai.mihai
Subiect Autor
Mesaje: 11
Membru din: 16 Noi 2015, 10:14

Re: 1.9 tdi 110 cai - probleme motor: limp mode

12 Oct 2016, 08:42

revin cu un nou topic,deci problema mea a fost rezolvata si mai exact debimetrul de aer nu lucra.sa va ajute pe viitor
 
mihai.mihai
Subiect Autor
Mesaje: 11
Membru din: 16 Noi 2015, 10:14

Re: 1.9 tdi 110 cai - probleme motor: limp mode

12 Oct 2016, 08:49

mihai.mihai scrie:
Salutare din nou tuturor.mi sa intamplat ceva nou pe parcursul zilei de ieri,in treapta a treia am turato putin mai mult mai exact la 3500 de ture iar turbo a incetat sa mai lucreze dupa ce a murit turbo aveam impresia ca trag 3 tiruri asa de prost mergea nu avea pic de viata indiferent de treapta in care mergeam.am oprit motorul lam pornit din nou si din fericire functiona din nou doar ca parca mai prost ca inainte adica nu mai are acel demaraj cum il avea inainte in treptele inferioare iar in depasiri cum a precizat si colegul ar cam trebui sa spun tatal nostru :cry o parere ,un sfat va multumesc frumos
precizez ca nu mam lovit de aceasta problema pana akm la nici una din masinile pe care le-am avut si nu stiu cu ce ma confrunt.inca o data va multumesc,o zi buna sa aveti


ca sa nu deschid un nou topic voi scrie aici,problema sa rezolvat.mai exact debimetrul de aer a incetat sa functioneze.insa mai am o mica intrebare:
daca nu am catalizatorul pe masina credeti ca va trece testul noxelor la rar?poate cineva sa lovit de aceasta problema si imi poate da un sfat,va multumesc anticipat

 
Avatar utilizator
Mylux
Mesaje: 4627
Membru din: 31 Dec 2010, 15:14
Localitate: Cavnic / Baia Mare/ Maramu'
Contact:

Re: 1.9 tdi 110 cai - probleme motor: limp mode

12 Oct 2016, 15:43

Pai gandeste logic mai intai...,cum sa treaca fara el testul noxelor daca insusi denumirea ii reprezinta functionalitatea.
Nicio masina care este prevazuta cu catalizator si la care acesta lipseste nu va trece niciodata testul noxelor,daca itp-ul este facut pe bune si fara spaga.
LEON 1.4 16V Kit FR
MM 07 ZZR

''Life Is Not A Single Player Game''.
 
Ionuț Raiciu
Mesaje: 4
Membru din: 04 Sep 2016, 10:45
Localitate: Drobeta Turnu Severin
Contact:

Re: 1.9 tdi 110 cai - probleme motor: limp mode

04 Dec 2016, 14:44

Salutare dețin un Seat Toledo cu motorizare 1.9 TDI , cod motor ALH 90 CP.
Problema la această , mașină este că la viteză de 130km/h îmi „taie” pedala adică pur și simplu nu mai crește viteza și rămâne înțepenită la turația și viteza respectivă.
Recent am schimbat termostatul deoarece motorul nu trecea de 60 de grade, acum e bine, ajunge foarte bine la 90 de grade.
La service mi-au spus că va trebuii schimbate furtunașele ciupite de la EGR, iar EGR-ul curățat (în dreptul lui are ulei murdar)
Iar mi s-a zis că dacă mai mi se ”taie” pedala să opresc motorul și să îl repornesc iar să văd dacă face viteză, ei bine după repornirea motorului (în mers) face puțină viteză (pentru scurt moment) (treapta 4 la 4000RPM) iar l-a schimbarea în treapta 5 intră în acel limp mode (adică rămâne blocată la viteză și turație, iar dacă în treapta 5 opresc și repornesc motorul tot degeaba)
Mașina trage bine, ”dă scârț și întra-două”, din August de când am mașina, am alimentat numai cu motorină EFIX S 55 de la Rompetrol și „am judecat mașina în ultimul fel” adică am mers numai între 2200 RPM și 3000 RPM.
Schimburi efectuate în luna Septembrie cu filtre BOSCH iar ulei Castrol Magnatec

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori