Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
mirceonel
Subiect Autor
Mesaje: 43
Membru din: 07 Aug 2014, 17:43
Localitate: Timisoara

catalizator

13 Oct 2015, 21:42

Va salut,
Am mai scris in mai multe sectiuni ale forumului despre faptul ca am probleme cu filtrul de particule (se infunda foarte des, cam o data la 2-3 saptamani)
Dupa indelungi incercari de a gasi cauza, iesiri din oras fortate, la "desfundat" si vizite la n mecanici si service-uri, fara niciun rezultat notabil, am luat decizia anularii filtrului.
Acum am insa o nedumerire legata de catalizator, caci nu stiu daca masina are catalizator impreuna cu filtrul, si nu poate fi pastrat separat, sau are catalizator separat.
Mentionez ca cel care se va ocupa de anulare mi-a spus ca nu cunoaste acest detaliu, si poate vedea doar dupa demontarea filtrului.
Ma intereseaza caci tot persoana respectiva mi-a spus ca s-ar putea sa aiba catalizator separat, pt. ca el stie ca motoarele 2.0 tdi, 170hp common rail asa au, insa nu se poate pronunta referitor la motorul de pe Freetrack-ul meu. Mi-a mai spus ca daca ramane catalizatorul acela, nu voi avea probleme nici la ITP, cu noxele...
Chiar m-a bagat in ceata omul...
Are careva idee despre ce vorbim?
Multumesc.
Seat Altea Freetrack 2.0 TDI, 170 CP
 
mirceonel
Subiect Autor
Mesaje: 43
Membru din: 07 Aug 2014, 17:43
Localitate: Timisoara

Re: catalizator

14 Oct 2015, 19:54

Nimeni cu expertiza in acest domeniu ?! :-)
Seat Altea Freetrack 2.0 TDI, 170 CP
 
Avatar utilizator
Cosmin
Admin
Mesaje: 5877
Membru din: 14 Feb 2008, 17:11
Localitate: Sibiu
Contact:

Re: catalizator

14 Oct 2015, 20:04

Eu cred ca ar trebui sa mergi la cineva care se pricepe.

DPF-ul se eleimina fizic de pe masina concomitent cu rescrierea softului ECU. Dupa eliminare, noxele NU vor mai avea parametri specificati. Never ever.
Imagine

MKM Autotechnik - Service auto multibrand Click pt. Detalii si imagini

DIY Info Leon 1P / Altea 5P Click pt. Detalii si imagini
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Mesaje: 7209
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: catalizator

14 Oct 2015, 20:09

evacuarea la tine arata ceva de genul asta:
Imagine

in acea cutie mare de tabla ai si filtrul de particule si catalizator. in principiu "dpf delete" se face taind cu totul acea cutie si se inlocuieste cu teava goala (downpipe din turbina, deci ramai si fara catalizator) sau se taie la flex, se desface si se goleste de fagurii DPFului si apoi se sudeaza la loc (ca sa nu se cunoasca ca e anulat, dar nu e varianta optima pentru performante daca asta doresti). nu stiu daca se poate scoate doar una fara cealalta, aici iti raspunde specialistul care se ocupa de asa ceva.
 
Avatar utilizator
Vlad.
Mesaje: 1109
Membru din: 26 Feb 2012, 18:24
Localitate: Targu Mures/Cluj-Napoca

Re: catalizator

14 Oct 2015, 21:57

Taie tot si trage teava goala dintr-un capat in celalalt.
Noxele oricum nu mai ies calumea, indiferent ce mai modifici pe acolo dupa DPF off si o sa dai fum.
Actual: 2007 Audi A4 2.0 TDI 170 hp / 1997 Honda Prelude 2.0i 133+hp
Ex: 2005 Seat Ibiza 6L 1.4 16v 101 hp / 2001 Audi A4 1.9 TDI 152 hp, 390 nm by LVB
 
mirceonel
Subiect Autor
Mesaje: 43
Membru din: 07 Aug 2014, 17:43
Localitate: Timisoara

Re: catalizator

16 Oct 2015, 21:56

Multumesc pentru indicii. Intre timp am mai fost la un mecanic, care m-a sfatuit sa nu renunt la DPF ca, zice el, o sa ajung sa ma enerveze fumul scos.... Ma mai gandesc. Oricum, inca nu a depistat nimeni de ce se infunda atat de des....
Seat Altea Freetrack 2.0 TDI, 170 CP

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori