Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
Avatar utilizator
nitoiu_dragos
Subiect Autor
Mesaje: 120
Membru din: 28 Dec 2010, 21:40
Localitate: Brasov
Contact:

martorul motorina a luat-o razna

07 Oct 2015, 20:50

E a 2-a oara cand observ problema. Prima data am zis ca am vedenii dar a 2-a oara am apucat sa filmez. Sa fie plutitorul de vina sau altceva?
Rezervorul era pe jumate iar problema aparea si la relanti si in mers.

link cu video mai jos:
https://www.youtube.com/watch?v=n6QN_tRyRbk
Leon1M 1,9;ASV;81kW;2004 BV-21-RUN
 
Avatar utilizator
dany19940
Moderator
Mesaje: 6739
Membru din: 20 Iul 2008, 19:28
Localitate: Onesti
Contact:

Re: martorul motorina a luat-o razna

07 Oct 2015, 21:16

Mai degraba traductorul de care e legat plutitorul sau vreo conexiune. Rara de tot, exista si cazul in care vinovat e chiar motorasul indicatorului din bord.
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic
Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu

"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod"
"When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...
 
Avatar utilizator
mihai.b
Mesaje: 1176
Membru din: 03 Mai 2012, 23:04
Localitate: Brasov

Re: martorul motorina a luat-o razna

07 Oct 2015, 21:28

Eu zic ca e sonda litrometrica vinovata. Eu plecam cu masina, aveam nivel in rezervor jumatate sa zicem si, dupa ce faceam cativa km indica maxim, iar dupa alti cativa km parcursi revenea la nivelul initial. La mine e diferit sistemul fiind 4x4, dar cred ca problema e aceeasi.
 
Avatar utilizator
dany19940
Moderator
Mesaje: 6739
Membru din: 20 Iul 2008, 19:28
Localitate: Onesti
Contact:

Re: martorul motorina a luat-o razna

08 Oct 2015, 06:27

Pai asta am zis si eu, Mihai! Traductorul e rezistenta variabila pe care se plimba sarma plutitorului, e din ceramica. Ori se murdareste si nu face contact, mai si crapa uneori, ori se largeste lagarul si cursorul nu mai atinge...Trebuie desfacut si studiat putin, posibil sa se rezolve fara cost.
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic
Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu

"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod"
"When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...
 
Avatar utilizator
str77
Mesaje: 389
Membru din: 22 Mai 2014, 19:03
Localitate: Brasov

Re: martorul motorina a luat-o razna

08 Oct 2015, 07:27

Dragos fa plinul si rezolva airbag-ul :drive
Just a Black ARL
 
Avatar utilizator
nitoiu_dragos
Subiect Autor
Mesaje: 120
Membru din: 28 Dec 2010, 21:40
Localitate: Brasov
Contact:

Re: martorul motorina a luat-o razna

08 Oct 2015, 09:15

Multumesc pt raspunsuri, o sa incerc s-o desfac acum cat e gol rezervorul.
Am incercat sa sterg eroarea de airbag la intalnirea de Sambata (cu ajutorul baietilor din Fagaras) dar n-am reusit.

PS: Revin cu poze in caz ca gasesc ceva dubios la plutitor.
Leon1M 1,9;ASV;81kW;2004 BV-21-RUN
 
Avatar utilizator
Roger
Moderator
Mesaje: 8345
Membru din: 24 Oct 2009, 15:34
Localitate: Bxl/B

Re: martorul motorina a luat-o razna

08 Oct 2015, 09:31

Am patit si eu treaba asta cu indicatorul de motorina. Si-a revenit singur. Sa fii fost vreo 4-5 ani de atunci, nu mai tin minte.
Legat de airbag, daca e cel de la volan, atunci trebuie stransa un pic mufa care intra in el. Asa am patit eu, solutia mi-a dat-o dany19940 si rezolvarea a fost cu Al Bundy. :hi

 
Avatar utilizator
dany19940
Moderator
Mesaje: 6739
Membru din: 20 Iul 2008, 19:28
Localitate: Onesti
Contact:

Re: martorul motorina a luat-o razna

11 Oct 2015, 16:25

Uite si poza traductorului ce poate crapa. Pe ea freaca cursorul legat de tija plutitorului si, de la aceasta frecare, poate rezulta si uzura efectiva a depunerii de carbon. Deci e alta cauza a "luarii razna" a indicatorului. Alta poate fi depunerea de mizerie pe traductor.
ImagineImagine

Nu stiu daca se poate comanda acea placuta separat, dar se poate lua de la orice alt VW, "toate e la fel". Poate fi sistem cu pompa sau fara, de benzina sau diesel. Am pus la un G4 benzina de Audi diesel - doar placuta. Si partea cu cursorul e interschimbabila. N-am masurat lungimea tijei flotorului, dar ochiometric si ea e identica.
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic
Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu

"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod"
"When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori