Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
Johny-C
Subiect Autor
Mesaje: 17
Membru din: 14 Oct 2013, 18:45
Localitate: Iasi

Electrovalva N75 - deconectata de la turbo

29 Aug 2015, 16:26

Salutare!
Imi puteti spune, explica, din ce motiv a fost deconectata electrovalva N75 de la actuatorul turbo? (este vorba de un Seat Toledo din 2001, 1.9tdi,agr) atasez imaginea mai jos cu fapta:

Imagine

Rog pe cei care au o schema cu intreg circuitul de vacuum pentru acest tip de motor sa-l posteze :cheers
Multumesc!
Toledo 1M 1.9 TDI 90HP (AGR)
 
Avatar utilizator
nmihai67
Michel-Angelo
Mesaje: 1568
Membru din: 27 Sep 2008, 18:14
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Electrovalva N75 - deconectata de la turbo

05 Sep 2015, 14:13

Dearece este defecta celmai probabil, iar Dorel nu doarme niciodata, :shock: inventeaza mereu cate ceva ce ne uimeste......in rest masina functioneaza corect?
Diagnoza iti poate spune mai multe. :hi
Daca ma rogi - o sa incerc !
Daca nu pot - o sa caut!

Seat Toledo 1.9 TDI Signo - ASV - 140 CP - ESP - 2002
 
Avatar utilizator
nmihai67
Michel-Angelo
Mesaje: 1568
Membru din: 27 Sep 2008, 18:14
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Electrovalva N75 - deconectata de la turbo

05 Sep 2015, 14:25

Cam asa arata traseul


Imagine
Daca ma rogi - o sa incerc !
Daca nu pot - o sa caut!

Seat Toledo 1.9 TDI Signo - ASV - 140 CP - ESP - 2002
 
Johny-C
Subiect Autor
Mesaje: 17
Membru din: 14 Oct 2013, 18:45
Localitate: Iasi

Re: Electrovalva N75 - deconectata de la turbo

06 Sep 2015, 17:57

Salut si mersi pentru reply.
Am facut si o scanare si am urmatoarele erori:

3 Faults Found:
17570 - Fuel Temp Sensor (G81)
P1162 - 35-10 - Short to Ground - Intermittent
17656 - Start of Injection Timing Regulation
P1248 - 35-10 - Control Deviation - Intermittent
17964 - Charge Pressure Control
P1556 - 35-10 - Negative Deviation - Intermittent

Masina trage normal, dar uneori intra in limp mode.
Referitor la schema, imi lipseste valva unisens iar traseul de la N75 catre actuatorul turbo de asemenea. Stiti cum pot testa N75?

Mersi.
Toledo 1M 1.9 TDI 90HP (AGR)
 
Avatar utilizator
dany19940
Moderator
Mesaje: 6740
Membru din: 20 Iul 2008, 19:28
Localitate: Onesti
Contact:

Re: Electrovalva N75 - deconectata de la turbo

06 Sep 2015, 19:50

Eroarea a doua poate fi din cauza celei dintai, deci cauta si schimba senzorul G81 mai intai.
Eroarea a treia e din cauza turbinei - presiune prea mica facuta. Rezolva mai intai cu valva N75 si traseul de vacuum (poti masura si daca pompa de vacuum merge in parametrii cu ocazia asta), se poate verifica si geometria variabila daca se misca ca sa incarce turbina. Daca totul e ok, faci ceva probe in mers. N75 e o electrovalva simpla. In primul rand se verifica daca etanseaza mecanic la interior, cu vacuum, apoi dai tensiune si ar trebui sa deschida.
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic
Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu

"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod"
"When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...
 
Johny-C
Subiect Autor
Mesaje: 17
Membru din: 14 Oct 2013, 18:45
Localitate: Iasi

Re: Electrovalva N75 - deconectata de la turbo

07 Sep 2015, 19:53

Salutare!
I-am facut o diagnosticare si am constatat ca a disparut eroare 17570. :lol:
AGR are turbina cu wastegate.
Inca nu am reusit sa testez N75, ci doar sa trag masina pe un canal si sa-i fac o poza turbinei:
Imagine

Dupa cum se observa, nu ajunge nici un furtun de vacuum de la electrovalve; din actuator pleaca acel furtunas catre evacuare.
Ceva pareri ?
Toledo 1M 1.9 TDI 90HP (AGR)

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori