Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
Avatar utilizator
Xecrable
Subiect Autor
Mesaje: 16
Membru din: 18 Aug 2015, 09:23
Localitate: Bucuresti

Revo remap?...in general :D

18 Aug 2015, 09:30

Hm, cred ca se potriveste la discutii generale... sper... anyway... voiam o parere despre un remap Revo pe un 1.8T AUQ... am de ales intre Revo si MTM, as prefera Revo ca se face la noi in tara si e ceva mai ieftin si cred ca se poate si ceva cu switch, intre stock si custom, pareri? Sau daca si-a facut cineva...se merita?

Oh... masina e din 2001, 155.000 km, totul in stare... sa zicem aproape perfecta desi nu i-am gasit nimic pana acum :)
Seat Leon MK1 1.8T - 180 BHP (for now)
 
Ciosmi
Mesaje: 1560
Membru din: 28 Noi 2007, 17:18
Localitate: Bucuresti

Re: Revo remap?...in general :D

18 Aug 2015, 11:59

Nu cred ca revo select (acel switch) functioneaza pe 1.8T.
L.E : acum am vazut ca este disponibil si pentru 1.8T AUQ.

Ca idee,nici revo nu e "compus" la noi. Avem doar intermediari.

Stage 1 se merita oricand! Chiar si peste,in functie de plan/buget.
 
Avatar utilizator
Xecrable
Subiect Autor
Mesaje: 16
Membru din: 18 Aug 2015, 09:23
Localitate: Bucuresti

Re: Revo remap?...in general :D

18 Aug 2015, 12:21

Well, pentru inceput vreau asa:

- Exhaust manifold (diametru/debit marit)
- Downpipe + CobraSport resonated cat-back (planuiesc sa las catalizatorul sau sa-i pun unul sport)
- Revo intake filter (cel pe carcasa originala, dar inca e discutabil)
- Forge BoV
- Forge 6 speed Quick Shifter (am gasit pe UK, trebuie sa vad daca se potriveste sau daca gasesc regular)
- Forge 5 Piece Silicone Hose kit
- Revo remap stage 1


Ordinea ar cam fi remap apoi evacuare... vedem... inca nu am gasit toate piesele, as in... nu stiu de la ce firme sa le iau, pt cat-back m-am hotarat la CobraSport si filtrul de aer de la Revo, remap presupun ca Revo avand in vedere ca au cel cu switch, iar... exhaust manifold aka "seripisori"? iarasi nu stiu de la ce firma... deci cam asta ar fi in plan :)
Seat Leon MK1 1.8T - 180 BHP (for now)
 
Ciosmi
Mesaje: 1560
Membru din: 28 Noi 2007, 17:18
Localitate: Bucuresti

Re: Revo remap?...in general :D

18 Aug 2015, 18:43

1. Exhaust manifold - personal nu le vad rostul serpisorilor decat in cazul Big turbo sau daca esti chiar atat de hotarat sa storci totul din k03s. In situatia de fata, sunt bani aruncati aiurea.

2. Daca-i lasi catalizatorul inseamna sa pastrezi diametrul stock, care e destul de mic,castigul fiind mai mult... nul? Recomand fara el + diametru min 70mm.

3. Observ ca esti foarte axat pe Revo. Nu o sa intru prea tare in subiectul asta pentru ca e posibil sa iasa tambalau, insa ai N variante,mai decente, mai performante decat filtrul in carcasa originala.

4. Forge Bov - Da,sa zicem ca il iei pentru a salva DV-ul stock de la "repaus". Chiar si asa, ai nevoie de diverter-valve, nu de blow-off

5. Short Shift - Da, un mod decent si util pentru unii (cam scump ce-i drept)

6. Silicone hose kit - sunt ok, mai ales ca 1.8t nu sta asa bine la capitolul furtunase, furtunele etc. Combinat cu 10 ani vechime, ar fi ok sa le schimbi.

7. Revo remap - iar nu voi insista, insa sunt de parere ca mai bine faci softul... custom.

Ordinea mea ar fi evacuarea,admisia,apoi stage 2 (ti-o spun din proprie experienta). Ca sa nu plangi apoi dupa banii luati pentru fiecare update de soft :yh
Evacuarea iese extraordinar de bine in Bucuresti, cu un buget de ~2500 ron. E la pret de Cobra, dar eu zic sa dai 2-3 telefoane inainte, poate gasesti mai ieftin.
Chiar daca vara e pe final, decat sa cumperi serpisorii vietii, mai bine montezi un intercooler.
 
Avatar utilizator
Xecrable
Subiect Autor
Mesaje: 16
Membru din: 18 Aug 2015, 09:23
Localitate: Bucuresti

Re: Revo remap?...in general :D

18 Aug 2015, 18:56

Ciosmi scrie:
1. Exhaust manifold - personal nu le vad rostul serpisorilor decat in cazul Big turbo sau daca esti chiar atat de hotarat sa storci totul din k03s. In situatia de fata, sunt bani aruncati aiurea.

2. Daca-i lasi catalizatorul inseamna sa pastrezi diametrul stock, care e destul de mic,castigul fiind mai mult... nul? Recomand fara el + diametru min 70mm.

3. Observ ca esti foarte axat pe Revo. Nu o sa intru prea tare in subiectul asta pentru ca e posibil sa iasa tambalau, insa ai N variante,mai decente, mai performante decat filtrul in carcasa originala.

4. Forge Bov - Da,sa zicem ca il iei pentru a salva DV-ul stock de la "repaus". Chiar si asa, ai nevoie de diverter-valve, nu de blow-off

5. Short Shift - Da, un mod decent si util pentru unii (cam scump ce-i drept)

6. Silicone hose kit - sunt ok, mai ales ca 1.8t nu sta asa bine la capitolul furtunase, furtunele etc. Combinat cu 10 ani vechime, ar fi ok sa le schimbi.

7. Revo remap - iar nu voi insista, insa sunt de parere ca mai bine faci softul... custom.

Ordinea mea ar fi evacuarea,admisia,apoi stage 2 (ti-o spun din proprie experienta). Ca sa nu plangi apoi dupa banii luati pentru fiecare update de soft :yh
Evacuarea iese extraordinar de bine in Bucuresti, cu un buget de ~2500 ron. E la pret de Cobra, dar eu zic sa dai 2-3 telefoane inainte, poate gasesti mai ieftin.
Chiar daca vara e pe final, decat sa cumperi serpisorii vietii, mai bine montezi un intercooler.


1. Ma gandeam sa-l schimb daca tot maresc diametrul la evacuare.

2. Ai dreptate, doar ca ma belesc astia la RAR, ramane de vazut ce solutie gasesc.

3. Nu sunt hotarat pe Revo, doar ca din ce research am facut, mi s-au parut ok ca si pret/accesibilitate, daca nu... MTM, dar de asta am scris aici, vreau pareri, daca nu se poate pe forum direct, atunci as aprecia mult un PM :)

4. Merg amandoua, nu?

5.

6.

7. Again, nu-s fixat pe ei, vreau pareri si sugestii pt ca din ce-am vazut pana acum, doar de MTM sunt convins ca au soft bun.

Ideea e ca toate modificarile mecanice o sa le fac personal, am nevoie doar de piese, deci posibil sa ies mai ieftin, singura problema care o am e sa gasesc un soft bun.

All in all, ziceam soft stage 1 pt ca... duce k03s soft stage 2? Parca n-as vrea sa-mi crape prea repede :D + pistoane, injectoare etc etc
Seat Leon MK1 1.8T - 180 BHP (for now)
 
Avatar utilizator
Xecrable
Subiect Autor
Mesaje: 16
Membru din: 18 Aug 2015, 09:23
Localitate: Bucuresti

Re: Revo remap?...in general :D

18 Aug 2015, 19:08

Uf nu mai pot sa dau edit, la admisie as pastra carcasa originala, acolo chiar nu trebuie sa fie Revo, am zis doar pt ca am gasit la ei, dar o sa ma uit dupa altceva :)
Seat Leon MK1 1.8T - 180 BHP (for now)
 
Ciosmi
Mesaje: 1560
Membru din: 28 Noi 2007, 17:18
Localitate: Bucuresti

Re: Revo remap?...in general :D

18 Aug 2015, 21:11

Daca vrei performanta, nu iti mai faci probleme de RAR ... Desi poti performa fiind legal, nu e regula.

Decat MTM, mai bine ramai la revo. Nu au o problema, ci distanta te omoara. Daca vei avea probleme cu softul... sau pur si simplu vrei update ca ti-ai montat evacuarea, ce faci? Strabati 1500km pt asta?

Nu a zis nimeni ca revo nu sunt ok. Sunt foarte ok, insa nu e nimic custom (din ce stiu, aici asteptam si alte pareri), nu exista stand dyno al lor decat in celalalt capat al tarii etc.
Te poti orienta catre RBN, Exelixis, Powertech Buzau, Racing code.
Iti pot mentiona clar si concret agregate care merg exemplar folosind cele enumerate mai sus.

Ba mai mult, le ai expuse inclusiv pe CS =)) . Cu powertech suntem cativa useri ; rbn la fel.
Exelixis-ul il gasesti mai mereu la intalniri, omul avand chiar un 1.8T AUQ.
La racing code are soft user-ul Rowy, tot 1.8t AUQ .
Ca sa nu mai zic ca la 3 din cei enumerati mai sus poti face si masuratoare dyno.

Oameni care isi dau silinta pentru un soft calumea exista.

k03s duce fara probleme stage 2.

 
Avatar utilizator
Xecrable
Subiect Autor
Mesaje: 16
Membru din: 18 Aug 2015, 09:23
Localitate: Bucuresti

Re: Revo remap?...in general :D

18 Aug 2015, 21:56

Ciosmi scrie:
Daca vrei performanta, nu iti mai faci probleme de RAR ... Desi poti performa fiind legal, nu e regula.

Decat MTM, mai bine ramai la revo. Nu au o problema, ci distanta te omoara. Daca vei avea probleme cu softul... sau pur si simplu vrei update ca ti-ai montat evacuarea, ce faci? Strabati 1500km pt asta?

Nu a zis nimeni ca revo nu sunt ok. Sunt foarte ok, insa nu e nimic custom (din ce stiu, aici asteptam si alte pareri), nu exista stand dyno al lor decat in celalalt capat al tarii etc.
Te poti orienta catre RBN, Exelixis, Powertech Buzau, Racing code.
Iti pot mentiona clar si concret agregate care merg exemplar folosind cele enumerate mai sus.

Ba mai mult, le ai expuse inclusiv pe CS =)) . Cu powertech suntem cativa useri ; rbn la fel.
Exelixis-ul il gasesti mai mereu la intalniri, omul avand chiar un 1.8T AUQ.
La racing code are soft user-ul Rowy, tot 1.8t AUQ .
Ca sa nu mai zic ca la 3 din cei enumerati mai sus poti face si masuratoare dyno.

Oameni care isi dau silinta pentru un soft calumea exista.

k03s duce fara probleme stage 2.


Awesome info, merci mult, o sa tin cont :)
Seat Leon MK1 1.8T - 180 BHP (for now)
 
Avatar utilizator
str77
Mesaje: 392
Membru din: 22 Mai 2014, 19:03
Localitate: Brasov

Re: Revo remap?...in general :D

19 Aug 2015, 15:29

Si eu sunt de acord cu colegul Ciosmi sa mergi pe un tuner care are si dyno.
Pe langa cei enumerate mai e si completechip de la Iasi.
Just a Black ARL

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori