Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
Avatar utilizator
Soche
E L F
Mesaje: 436
Membru din: 14 Mai 2008, 00:32
Localitate: Baia Mare
Contact:

05 Iun 2008, 10:12

si eu tot efix diesel bag si n-am probleme, dupa parerea mea la OMW platesti brandul
Seat Ibiza 1.4 TDI 70 cp, emocion red -> viewtopic.php?f=33&t=671&start=0
 
Avatar utilizator
marek
Mesaje: 728
Membru din: 04 Iun 2008, 09:53
Localitate: Timisoara

06 Iun 2008, 07:58

am bagat benzina EVO de la Mol . si sincer se simte diferenta ca de la cer la pamant :)
dupa ce se terminat asta, o sa incerc si efixu... chiar daca un prieten de al meu avea un logan, si o zis k lui cu efixu mergea cam prost...
parerea mea k nu se poate compara seatu cu loganu.. si dupa cum ziceti se vede klar k lui seat ii place efixu :)
Leon 1.4, 85 CP , Candy White
---------------------------------
http://marekk.mybrute.com
 
Avatar utilizator
PapaGiorgio
D U D U
Mesaje: 919
Membru din: 22 Apr 2008, 10:32
Localitate: Ploiesti

06 Iun 2008, 08:03

Ok marek, iti doresc sa nu mai ai parte de problema pe care ai semnalat-o. Si sunt si eu curios sa aflu cum se comporta combustibilul de la MOL...nu ca as trada Efixu'... :wink:
Seat Leon Reference, 1.4/85 CP, 2008, Galben, PH-78-RDC
 
Florin&David
JAF
Mesaje: 2454
Membru din: 26 Mai 2008, 07:03
Localitate: Constanta
Contact:

06 Iun 2008, 13:47

Eu folosesc OMV si PetrOMV.
Prima data am facut un plin cu 95. Cand am ajuns pe la jumatatea rezervorului am mers si am facut plin cu 100 ........... si tot asa.
Incerc sa am tot timpul benzina combinata in rezervor.
Incearc-o si pe asta.
FIAT 500 - 1.4/100 CP, CT 74 REA
CUPRA R - 2.0/300+ CP, CT 50 DAB
 
a_ionut
Mesaje: 510
Membru din: 09 Mar 2008, 20:38
Localitate: Constanta
Contact:

12 Iun 2008, 20:49

Am patit si eu asta iarna, la prima cheie nu a luat-o la a doua s-a innecat iar la a 3-a a pornit.
Daca cautati in manual o sa gasiti asa ceva. Spune ca daca nu pleaca la prima se lasa 30-60 secunde si se porneste iar. Dar era vorba numai de sezonul de iarna parca.
Seat Leon 1p
 
Avatar utilizator
s4murai
Mesaje: 109
Membru din: 29 Noi 2007, 11:42
Localitate: Bucuresti

18 Iun 2008, 12:02

si eu votez pentru benzina de la MOL. eu bag de 95.
Seat Leon 1,6 8v
 
mario.delo
Mesaje: 71
Membru din: 07 Iul 2008, 21:43
Localitate: constanta

probleme pornire leon 1,6 102 CP

08 Iul 2008, 22:11

Si eu am avut probleme cu pornirea si bagam numai de 99 de la Petrom. M-am mai documentat si am inceput sa folosesc numai efix de 95 Rompetrol. De atunci i-mi porneste din prima. Cred ca problema era ca nu avea cifra octanica care ziceau ei ca o au(vorbesc de Petrom).

 
Logos
Mesaje: 4
Membru din: 07 Apr 2008, 10:30

09 Iul 2008, 14:51

gr3mlin scrie:
Si eu sper sa se rezolve. Dar acum stau si ma gandesc la felul cum s-a comportat motorul daca e aceeasi problema ca la restul. De pornit pornise la prima cheie dar in 2-3 secunde turatia a scazut la 0 cu toate ca tineam ambreiajul apasat.Apoi la a doua cheie a luat-o ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic.Doar de 2 ori mi-a facut faza asta pana acum si sper sa se rezolve cu benzina de 98 ,daca nu, cu prima ocazie cand mai face asa, pun mana pe telefon si ii sun :evil: . Bafta


Vad ca nu sunt singurul cae are problema asta descrisa de tine. La mine a inceput acum vreo luna, dar initial am ignorat-o, crezand ca avea "toane" aleator. Insa de cand am venit din concediu, de o saptamana face la fel in fiecare dimineata. Adica dau cheie, porneste, merge cam 5-10 sec normal, apoi se opreste brusc. Dau a doua cheie, porneste la sfert si nu mai am treaba toata ziua cu ea. Azi diineatza a facut iar, si m-am hotarat sa va intreb.

E drept ca de obicei puneam effix de 95, acum mai nou am pus de la petrom. Mai intai o sa ma introc la effix, apoi vad daca se schimba ceva...
Seat Leon 2001, 1,6L 16v, 102 CP
"...The force is strong with this one..."
 
Avatar utilizator
gr3mlin
Mesaje: 38
Membru din: 12 Mai 2008, 08:59
Localitate: Iasi
Contact:

10 Iul 2008, 07:51

Si la mine s-a rezolvat de cand folosesc Fx de la rompetrol...
L30n 1P, 1.4, 85 CP
Imagine
 
stefi_2212
Mesaje: 273
Membru din: 10 Iul 2008, 20:11
Localitate: craiova

11 Iul 2008, 09:19

va dau un sfat, ca sa putetzi fi ajutatzi de cineva mai intai spunetzi ce motor avetzi, pt ca un diesel are cu totul alte probleme la pornire decat un benzinar
 
C_kst
Mesaje: 1224
Membru din: 16 Aug 2008, 11:14
Localitate: Bucuresty

04 Oct 2008, 16:19

deschidem din nou discutia.....am un leon fr 2003 1.8T 20v...de vreo saptamana in dimineata...imi face aceeashi chestie....la prima si a 2-a cheie...nu imi ia deloc...la a 3-a imi ia la inceput si se opreste imediat...si la a4 ia ok....oricum ajung luni la metrotehnica...dar numai pot de nervii...astept un rsp...ms
Detailing Interior - pt cine vrea sa readuca interiorul la viata viewtopic.php?f=96&t=12464&p=270513#p270513
 
stefi_2212
Mesaje: 273
Membru din: 10 Iul 2008, 20:11
Localitate: craiova

04 Oct 2008, 18:42

parerea mea e ca e o problema de alimentare, ceva de genul pompa dezamorsata sau aer pe circuitul de alimentare, sa ne spui si noua dupa ce rezolvi...
acum am si eu o intrebare: de catva timp incoace cand o accelerez brusc in mers se aude un vajait, iar cel mai rau se aude atunci cand o accelerez brusc in curbe, are cineva vreo idee? ma gandeam sa nu fie cumva de la turbina, dar am ceas de presiune si presiunea e ok, ar putea fi si de acolo? mai am o problema cu fulia de la servo-directie, are putin joc dea lungul axului, e posibil sa se miste cand o accelerez si sa scoata sunetul ala? am 1,9 tdi de 90 de cai
 
C_kst
Mesaje: 1224
Membru din: 16 Aug 2008, 11:14
Localitate: Bucuresty

06 Oct 2008, 19:53

de la a 4-a cheie care imi lua...acum nu mai vrea sa imi ia deloc...maine schimb bujiile....sa vedem...
Detailing Interior - pt cine vrea sa readuca interiorul la viata viewtopic.php?f=96&t=12464&p=270513#p270513
 
Avatar utilizator
BALTAZAR2003
Moderator
Mesaje: 7617
Membru din: 22 Iul 2008, 22:26
Localitate: Bucuresti Dr. Taberei
Contact:

06 Oct 2008, 20:10

La diesel sunt esentiale bujiile incandescente pentru pornit usor, motorina buna, filtru schimbat la timp, considerand ca pompa de injectie si injectoarele sunt in regula, daca nu, trebuiesc si injectoarele duse la curatat si calibrat.
La benzina este cam la fel.
Se poate vedea ce nu functioneaza cu testerul.
Cordoba Fever + Fresc, 1.4l/86Cp (nu se stie pe unde-i are!), 2008, Rosu Emocion
 
C_kst
Mesaje: 1224
Membru din: 16 Aug 2008, 11:14
Localitate: Bucuresty

08 Oct 2008, 17:09

oarecum am rezolvat...nu sunt bujiile...mi s-a spus k condens treaba cu pornitu la a 3-4-5 cheie si k scoate apa pe teava...
Detailing Interior - pt cine vrea sa readuca interiorul la viata viewtopic.php?f=96&t=12464&p=270513#p270513

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori