Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
 
Avatar utilizator
andimiroiu
Andrei
Subiect Autor
Mesaje: 331
Membru din: 17 Iul 2014, 23:46
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Leon 1M NFS 1.8vT

11 Mar 2016, 00:11

M-am gandit si la Matt Graphite Silver, insa vreau sa-l vad live inainte. Imi e frica sa nu fie o culoare stearsa sa nu se vada ok pe masina. Plus ca pe negru il pot readuce la viata oricand, destul de usor.
 
Avatar utilizator
gabi1988
Mesaje: 801
Membru din: 12 Feb 2012, 18:21
Localitate: Snagov

Re: Leon 1M NFS 1.8vT

11 Mar 2016, 09:50

O singura întrebare, la cat te costa un set de oz-uri aproape 5000 ron nu găseai un set de jante de cupra pe 18?
Mi se par ideale pentru masina.
http://m.ebay.co.uk/itm/18-Genuine-Seat ... nav=SEARCH
Imagine
Leon 1.6 16 v 2004 Bifuel
 
Avatar utilizator
andimiroiu
Andrei
Subiect Autor
Mesaje: 331
Membru din: 17 Iul 2014, 23:46
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Leon 1M NFS 1.8vT

11 Mar 2016, 12:02

Este si asta o varianta, insa avand in vedere ca am OEM Pasaia, totusi as merge pe ceva diferit vara. Plus ca vreau sa fie usoare, OZ-urile pe 18 au in jur de 8kg, plus pneul inca ~8 9kg, ajung la un 16-17kg per roata, ceea ce e ok. OEM Cupra R au 11kg, plus pneu, ajungi la 21-22kg per roata..diferenta per total e de ~20kg ceea ce conteaza. Asta asa un calcul la prima vedere.

Plus ca vreau ceva nou, nu SH. La partea de siguranta, nu fac rabat (tot ce tine de sistemul de franare, pneuri, jante etc).
 
Avatar utilizator
str77
Mesaje: 392
Membru din: 22 Mai 2014, 19:03
Localitate: Brasov

Re: Leon 1M NFS 1.8vT

11 Mar 2016, 20:31

Sunt foarte multi care circula cu jante sh, inclusiv eu si crede-ma ca nu fac rabat cand vine vorba de siguranta, din punctul meu de vedere nu exista nici un risc. Singura situatie cu un mic risc ar fi sa fie janta sudata, insa daca nu bat si ai gume noi profi nu ai treaba.
Referitor la jante de asemenea recomand culoare specificata de Mihai gri inchis pentru ca negru mat arata foarte bine curat, cand e murdar nu arata chiar fain.
Diferenta aia de kg nu sunt convins ca o sa o simti in 10% din cat mergi cu masina, eu as alege modelul care e mai rezistente avand in vedere drumurile din Buc.
+ ca daca mergi pe OZ va trebui sa o cobori ca sa arate cu adevarat.

Clar ca pana la urma tu decizi, dar ziceam si eu :)
Just a Black ARL
 
Avatar utilizator
andimiroiu
Andrei
Subiect Autor
Mesaje: 331
Membru din: 17 Iul 2014, 23:46
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Leon 1M NFS 1.8vT

16 Mar 2016, 14:40

La acest aspect nu m-am gandit, cand se murdaresc. Voi merge pe matt graphit silver. Ieri am trecut la vara si am masurat janta OEM cu pneu vredestein: 20.5 KG are o roata.
.Imagine.Imagine.Imagine

Am verificat si ET-ul (38) si J-ul(7) de pe ele:
Imagine.Imagine

Un mic upgrade pe care vroiam sa-l fac de mult timp. LED in plafoniere spate de tip W5W. Ce cumparasem eu de pe aliexpress acele T4.7 cu 2 mini smd-uri nu isi faceau treaba:
Imagine.Imagine

Exista si un tutorial aici, ca idee, fix cum se vede in poze minusul este SUS si plusul este JOS. Chiar daca le lipiti gresit, nu se intampla nimic. Le inversati si e ok dupa.

Acum, tot ce astept este sa vina ziua de sambata :yah la 10 sunt programat la completechip pentru resoftare. :drive
 
87DRN
Mesaje: 203
Membru din: 22 Iun 2010, 12:29
Localitate: Brasov

Re: Leon 1M NFS 1.8vT

22 Mar 2016, 23:45

Recomand sa mergi pe 18"ca pe 17" cu o culoare mai inchisa par mici tare jantele si nu e diferenta mare de greutate.
Cam asa arata cu ultraleggera 18", 8J,et 35
Imagine
Leon TDIARL Top Sport
 
Avatar utilizator
str77
Mesaje: 392
Membru din: 22 Mai 2014, 19:03
Localitate: Brasov

Re: Leon 1M NFS 1.8vT

23 Mar 2016, 13:53

Dorin pune si tu mai multe poze pe topical tau. Intradevar mare diferenta intre 17 si 18.
Just a Black ARL

 
Avatar utilizator
andimiroiu
Andrei
Subiect Autor
Mesaje: 331
Membru din: 17 Iul 2014, 23:46
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Leon 1M NFS 1.8vT

26 Mar 2016, 13:11

87DRN scrie:
Recomand sa mergi pe 18"ca pe 17" cu o culoare mai inchisa par mici tare jantele si nu e diferenta mare de greutate.
Cam asa arata cu ultraleggera 18", 8J,et 35
Imagine


Prima poza cu 1M si ultraleggera ! Chiar te rog cand ai timp sa pui mai multe poze. Ce vreau sa vad este acel ET35, cat de inafara este janta.

In alta ordine de idei, am avut o saptamana haotica la munca si nu am mai apucat sa postez. Weekendul trecut am fost la Iasi, masina a primit stage 1. Foarte, foarte multumit ! Mai jos fisa dyno:

Imagine

Cateva poze din timpul operatiunii:

Imagine.Imagine.Imagine.Imagine.Imagine

Am ramas placut surprins de faptul ca evacuarea mi-a adus 10 cai, exact cum a spus Razvan, dupa primul dyno aveam 186 cai cu aproximativ 250nm fata de 177 cu 235 din fabrica. Dupa soft, am ajuns la 215.61 cai cu 327nm. Trecand peste cifre, masina este WOW in clipa de fata. Consumul a fost reglat intr-un final, la drum lung mers 110-120 am instant 7.5-8 in functie de cum bate vantul fata de 8.5-9 cum aveam inainte. Am avut consum de 9.4 dus (bucuresti-suceava-iasi) iar la intors 8.3 acelasi stil de mers, chiar mai agresiv pe anume portiuni.

Masina urca in ture si in viteza incredibil de rapid, singura problema pe care o voi rezolva in viitor este partea de dinamica si stabilitate. Acum trebuie sa o tin cu ambele maini cand plec mai violent de pe loc, fuge stanga/dreapta. In rest, super multumit ! :drive
 
Avatar utilizator
mihai.b
Mesaje: 1177
Membru din: 03 Mai 2012, 23:04
Localitate: Brasov

Re: Leon 1M NFS 1.8vT

26 Mar 2016, 14:14

Luati in calcul ca masina lui Dorin are si suspensia schimbata, deci pe suspensia standard nu o sa arate chiar asa ;)
 
Avatar utilizator
Roger
Moderator
Mesaje: 8348
Membru din: 24 Oct 2009, 15:34
Localitate: Bxl/B

Re: Leon 1M NFS 1.8vT

26 Mar 2016, 15:29

1.8-urile cu soft sunt senzatie, intr-adevar :)
Felicitari inca o data pentru modificari si sa te tina o vesnicie!!!
 
Avatar utilizator
andimiroiu
Andrei
Subiect Autor
Mesaje: 331
Membru din: 17 Iul 2014, 23:46
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Leon 1M NFS 1.8vT

09 Mai 2016, 00:13

Multumesc Roger, la fel si tie :cheers poate ne vedem in vara/toamna cu "galbenele" :drive

A trecut ceva timp de cand nu am mai intrat (deh, job-ul...). Ce s-a mai intamplat cu masina:

1. Incarcat freon si ulei compresor plus verificare instalatie cu substanta de contrast (la autohut). Am scos 625 de grame de freon, facut plinul la 750 grame, all good now. Dupa am folosit un spray pentru curatare sistem aer conditionat sa improspatez aerul.

2. Schimbat lampe numar spate cu unele OEM cod 5P0 943 021 care au protectie la apa (o banda de cauciuc pe interior), 30 de lei bucata de pe epiesa, super multumit:

Imagine.Imagine.Imagine.Imagine.Imagine


3. Lipit cheder dublu la eleron pentru ca cel din fabrica era rupt si se infiltra apa (asa de bine au lucrat baietii cand mi-au vopsit masina..) Am dat 6-7 lei pe o rola de 3 metri de cheder:

Imagine.Imagine

4. Am cumparat de la bobby 2 module, US style si FMH (follow me home). Am apucat sa montez repede US style-ul (cel nou 2016, cu 3 tipuri mult mai eficient):

Imagine.Imagine.Imagine.Imagine.Imagine.Imagine.Imagine.Imagine

Am mers pe modul 2. semnalizarile stau aprinse la 100% iar cand se semnalizeaza intr-o directie partea opusa se stinge complet (daca ma opreste cineva pun avariile si nu se observa nimic).
Imagine

FMH inca nu mi-am facut curaj sa-l montez, cred ca am nevoie de o zi intreaga pentru el :yh

In rest, benzina si iar benzina :mrgreen: cu greu am ajuns la un consum de 13 in oras. Mai am destule pe lista, in Iunie plec cu ea in Thassos :drive si pana atunci cred ca ii fac distributia, schimb lichid servo si ventilatoare de la radiator pentru ca au momente cand scartaie, sunt pe duca.
 
Avatar utilizator
andimiroiu
Andrei
Subiect Autor
Mesaje: 331
Membru din: 17 Iul 2014, 23:46
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Leon 1M NFS 1.8vT

20 Iun 2016, 13:19

:hi

Updates, ce am mai mesterit pe la masina in ultima luna,

1. montat led-uri in interior la picioare in toata masina (demontat plafoniera, luat - si + de la becul central sa functioneze cand deschizi/inchizi usa si tras cablu pana jos la pedaliere prin plafon si stalpul din stanga). pentru spate am demontat consola centrala si am tras firul pe sub pana la scrumiera dn spate unde m-am legat stanga dreapta:

ImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagine

2. la 136.641 km schimbat distributia, kit Continental (curea distributie, curea accesorii, pompa apa HEPU, rola intinzatoare, antigel), lichid servodirectie FEBI, plus cele 2 ventilatoare (cost 1500 lei piese+manopera). distributia a fost schimbata in 2013 la reprezentanta in italia la 110.000km insa am vrut sa stau linistit pentru inca 3 ani..

ImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagine

3. spalat motor cu o solutie din Auchan, ceva Dr. Marcus..nu e cea mai stralucita dar si-a facut treaba. Am acoperit alternatorul si bateria de data asta...

Imagine Imagine.Imagine.Imagine.Imagine.Imagine


4. montat led-uri pe semnalizarea spate plus 2 rezistente sa functioneze normal:


Imagine.Imagine.Imagine.Imagine.Imagine


5. montat un filtru de aer sport SH (a fost folosit 2 mii de km pe un vw beetle) de test sa vad cum se misca masina :drive


Imagine.Imagine.Imagine


6. demontat tot interiorul partea din spate, curatat plastice, pregatit masina pentru a intra in service:


Imagine.Imagine.Imagine.Imagine.Imagine.Imagine.Imagine.Imagine.Imagine


7. schimbat bara spate noua de cupra R vopsit plus montat senzori parcare flat si prelungire bara stanga si carlig nou (pe RCA):

ImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagine


la soare daca te uiti atent este o mica diferenta de nuanta insa se duce in 3-4 luni plus ca vreau sa-i fac un polish curand. per total sunt multumit, senzorii sunt mai discreti si arata mai bine.

8. am montat intr-un final footrestul si pedalierele de TT plus presurile noi de FR (cumparate anul trecut :mrgreen: insa nu m-am indurat sa le pun)

Imagine.Imagine.Imagine.Imagine.Imagine.Imagine.Imagine.Imagine

Mai las aici cateva poze din vacanta:


ImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagine ImagineImagine Imagine ImagineImagineImagineImagine


am facut 1400 km cu consum mediu 8.2 (bucuresti - makaza - thassos, plimbat pe insula si drum intors). 2 persoane si bagaje, la intors masina plina de ulei pentru familie :lol: . la dus am scos un 7.4 cu mici portiuni in care i-am dat talpa putin. la greci unde au autostrada perfecta si libera, masina este ca pestele in apa, softul se simte, masina trage la fel pana la 220, mai mult de 240 nu am mers pentru ca nu eram singur in masina, eram la 6500 ture la 240, deci sigur ia tot bordul insa nu asta e scopul :drive

toate astea cu benzina shell v power Nitro + de la bulgari de 100. unde un litru costa 5.1 lei..


Imagine.Imagine
 
Avatar utilizator
Undertacher
Mesaje: 1375
Membru din: 21 Iul 2012, 20:04
Localitate: Brasov

Re: Leon 1M NFS 1.8vT

20 Iun 2016, 14:41

Salut,ai tot mesterit cu folos.La punctul 2 prima poza este un intinzator de la cureaua de accesorii.De ce l-ai schimbat?
Seat Leon 2005, 1.9 TDI ,74 KW,AXR
viewtopic.php?f=134&t=13781&start=0
 
Avatar utilizator
Roger
Moderator
Mesaje: 8348
Membru din: 24 Oct 2009, 15:34
Localitate: Bxl/B

Re: Leon 1M NFS 1.8vT

20 Iun 2016, 14:47

Maiculitaaa cate noutati, detali, poze!!!! Bravo.
Partea inferioara a barii spate cred ca arata mai bine gri mat, cum e din fabrica ;)
E ceva de filtrul ala sport, sau doar bani aruncati si Placebo?
 
Avatar utilizator
andimiroiu
Andrei
Subiect Autor
Mesaje: 331
Membru din: 17 Iul 2014, 23:46
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Leon 1M NFS 1.8vT

20 Iun 2016, 21:55

Undertacher scrie:
Salut,ai tot mesterit cu folos. La punctul 2 prima poza este un intinzator de la cureaua de accesorii.De ce l-ai schimbat?


Este rola intinzatoare, nu am schimbat-o. Mecanicul a testat-o sa vada daca trebuie schimbata, a zis ca e ok, nu se auzea nici un zgomot. A zis ca nu are rost acum, data viitoare daca e nevoie.

Roger scrie:
Maiculitaaa cate noutati, detali, poze!!!! Bravo.
Partea inferioara a barii spate cred ca arata mai bine gri mat, cum e din fabrica ;)
E ceva de filtrul ala sport, sau doar bani aruncati si Placebo?


Da, a venit gri mat din fabrica insa nu mi-a placut, am vrut sa o fac negru lucios exact ca si capacele de la oglinzi pe care le-am schimbat si am uitat sa precizez, sunt noi noute si le-am vopsit in aceeasi culoare.

Filtrul sport a fost "bonus" de la mecanic cand am facut distributia, nu am dat bani pe el. Sincer nu am observat o diferenta, nici de sunet nici de putere. Acum se aude blow off-ul, atat (am renuntat la capac motor si protectia de pe capota pe timp de vara sa respire motorul), cand am timp o sa-l opresc si fac un test cu filtru de aer MANN si cel sport. L-am pus asa de curiozitate :cheers
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator