Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 17
 
Ciosmi
Mesaje: 1560
Membru din: 28 Noi 2007, 17:18
Localitate: Bucuresti

Re: Leon 1M NFS 1.8vT

06 Feb 2016, 04:21

La topgear platesti doar "numele" mai nou, crede-ma.
Treaba buna fac baietii, fara indoiala, insa aceeasi calitate a lucrarii o poti gasi mai ieftin, in alta parte.
3000 ron pt un sistem pe 63mm mi se pare enorm de mult.
Mai cauta, parerea mea.

Presimt ca nu te vei multumi cu 230 cai si o sa iti doresti mai mult. Caz in care 63mm nu iti vor mai fi de ajuns.
 
Avatar utilizator
Vw_g60
Mesaje: 216
Membru din: 27 Aug 2011, 21:27
Localitate: Bucuresti

Re: Leon 1M NFS 1.8vT

06 Feb 2016, 12:41

Valorile vehiculate de 230-240cp se vor atinge doar cu o evacuare turboback de 63mm, un BOV Forge si resoftare?
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Mesaje: 7198
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: Leon 1M NFS 1.8vT

06 Feb 2016, 14:11

De la Top Gear am finala direct flow custom si tipsul, traseul complet turboback l-a facut dani CSL (pe langa alte modificari)
 
Avatar utilizator
andimiroiu
Andrei
Subiect Autor
Mesaje: 331
Membru din: 17 Iul 2014, 23:46
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Leon 1M NFS 1.8vT

08 Feb 2016, 21:38

Ciosmi scrie:
La topgear platesti doar "numele" mai nou, crede-ma..


Sa vedem, nu zic ca nu este posibil. Doar traim in romania :cheers nu am luat o decizie 100%. Saptamana asta ma decid si dupa ma apuc de treaba. De duminica ma tot gandesc si e posibil sa ai dreptate, aleg 63mm acum si dupa ma trezesc ca nu mai e bun ca vreau mai multi cai. Insa din ce vad eu in urmatorul an o sa am alte prioritati si nu cred ca-mi voi permite sa mai investesc multi bani. Plus ca trebuie sa ma bucur de noul set-up o perioada :mrgreen:

Vw_g60 scrie:
Valorile vehiculate de 230-240cp se vor atinge doar cu o evacuare turboback de 63mm, un BOV Forge si resoftare?


Nu stiu inca, din soft vreau sa ajung de la 180 la 210-215 maxim. Evacuarea probabil inca 5-10cp, sper. Iar BOV nu stiu daca imi aduce ceva in plus, o sa vedem. Ar merge umblat si la admisie..dar le luam pe rand.

gamer555 scrie:
De la Top Gear am finala direct flow custom si tipsul, traseul complet turboback l-a facut dani CSL (pe langa alte modificari)


:cheers mersi ! Ma interesez si la CSL. Pana acum am Pilot, Topgear si CSL pe lista. Vedem ce mai gasesc saptamana asta.
 
Avatar utilizator
andimiroiu
Andrei
Subiect Autor
Mesaje: 331
Membru din: 17 Iul 2014, 23:46
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Leon 1M NFS 1.8vT

09 Feb 2016, 20:16

Mai adaugam 2 mici "imbunatatiri".

1. Flash Strobe Controller GS-100A for LED Brake Stop Light Lamp. Postez 2-3 poze de la instalare. Se demonteaza eleronul, sta in 3 suruburi. Eu am ales sa tai mufa de la LED, am instalat modulul pe + si -, IN (firul din instalatie) si OUT (firul spre LED), le-am conectat cu conectori rapizi, lipit cu banda dubla adeziva modulul in eleron (intra perfect pe gaura centrala). Testat si montat cu grija eleronul inapoi.

Imagine Imagine Imagine Imagine

Am si un video, il postez mai tarziu. Acum, sa vedem cate injuraturi si claxoane imi iau :mrgreen: la drum lung nu se pune problema, insa in oras, seara..

2. Module US Style - intensitate 50%. Am ales 50% pentru ca vreau sa fie vizibile cat de cat si ziua (plus ca da foarte bine cu galbenul meu :yah ). Instalarea este destul de simpla. Se taie plusul de la semnalizare, de acolo pornesti cu un cablu din modul spre bec si inca un cablu spre instalatia masinii. Al treilea fir din modul se leaga la plusul de pozitie. Firele sunt legate cu conectori rapizi, pana una alta. Cand se incalzeste afara le voi lipi cu cositor si izola cu tuburi termoizolante.

Imagine Imagine Imagine

Daca cumva inversati firele de la semnalizare, vi se aprinde becul din aripa in loc sa se aprinda cel din far, nici o problema, inversam cablu si merge ok dupa. Rezultatul:

Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine

Nu sunt chestii WOW la prima vedere, dar pentru mine conteaza, ma tin de mult sa-mi montez modulele US style.
 
Avatar utilizator
Roger
Moderator
Mesaje: 8345
Membru din: 24 Oct 2009, 15:34
Localitate: Bxl/B

Re: Leon 1M NFS 1.8vT

09 Feb 2016, 20:28

Nu stiu cat de utile si legale sunt, dar na, ti le-ai asumat ;)
 
Avatar utilizator
andimiroiu
Andrei
Subiect Autor
Mesaje: 331
Membru din: 17 Iul 2014, 23:46
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Leon 1M NFS 1.8vT

09 Feb 2016, 20:40

Legale clar nu sunt, daca e sa citim legislatia, tocmai din acest motiv m-am legat la cablajul original de la pozitie, nu am taiat nimic acolo. Daca ma opreste cineva si face figuri, scot plusul de la pozitie care alimenteaza modulul, pun bec de pozitie in soclu si gata sunt legal 100%. Din ce am inteles nu se tiganeste nimeni cu tine pentru ca ai pozitii US style. Sigur, tine si de tine sa te comporti civilizat, daca esti cu gura mare normal ca te ia la puricat. Utile sunt pentru partea de aspect si cam atat, un mic moft :hi

Partea de evacuare sunt intr-o mini dilema, ceea ce vreau eu (downpipe pe 63, fara catalizator, pastram sonda lambda, cu intermediara si finala plus tips la alegere) ma costa 3500 la Top Gear, 3000 lei la CSL si 1800 lei la Pilot Bucuresti. Maine merg la Pilot sa masuram si sa-mi faca pretul final (nu am apucat saptamana trecuta sa trec pe la ei). Bugetul meu era undeva la 2000-2500 maxim cash. La top gear si CSL pot plati doar cash, nu au POS asa ca din pacate, pica pentru moment. Voi merge pe mana celor de la Pilot. Eventual un viitor stage 2 sa-l fac la Top Gear peste cativa ani daca o sa fie cazul. M-am gandit mai bine si pana la urma eu am o evacuare basic, destul de simpla, fara X-uri, fara chestii complicate si tot ma duce la 3500 lei la ei. Daca aveam ceva mai complicat, nici nu vreau sa aflu pretul :shock:

 
Avatar utilizator
Vw_g60
Mesaje: 216
Membru din: 27 Aug 2011, 21:27
Localitate: Bucuresti

Re: Leon 1M NFS 1.8vT

10 Feb 2016, 00:43

DISCLAIMER: A nu se folosi pe strada sau in scopuri comerciale :D

Scriu cele de mai jos strict prin prisma experientei mele directe cu cascarabeta din dotare, care din intamplare este tot un 1.8T.

Andi cred ca planul tau de upgrade poate fi imbunatati in limita bugetului declarat, daca iti schimbi prioritatile.

Sa mergem pe rationamentul tau si sa zicem ca prin soft +evacuare ajungi la X cp (preferabil masurati pe dyno). Ce crezi ca se va intampla cand afara se va incalzi si turbina lucrand cu un boost sensibil mai mare va incalzi aerul in draci, iar intercoolerul subnutrit si asa din fabrica va fi eficient cat o frectie la un picior de lemn? Imi permit sa iti raspund din experienta personala: o temperatura a aerului in admisie de +70 grade si o masina lesinata atunci cand te dai la ea.

In concluzie acei X cp rezultati in urma instalarii evacuarii si resoftarii, vor fi la datorie doar sezonier cand sunt prielnice conditiile meteo.

Ce s-ar intampla insa daca ai face urmatorul set de modificari:
-intercooler front mount
-inlocuire catalizator cu o teava de 55mm diametru, atat cat are evacuarea ta dupa catalizator (iti salvezi cat-ul daca doresti sa revii la config initiala pe motive de ITP sau RAR) sau refacut downpipe pe 70mm ori 76mm, pe care il poti completa ulterior si cu restul evacuarii, atunci cand vei dori sau bugetul o va permite. Sonda Lambda a doua poate fi lasata de forma pe masina si anulata din soft ca oricum nu mai foloseste la nimic.
-filtru aer panel sport sau kit admisie la un pret rezon (exista si astept sa imi fie livrata ca sa o pot evalua si calitativ).
-resoftare

Eu cred ca rezultatul chiar daca va fi mai mic decat acel X cp din configuratia aleasa de catre tine (desi nu sunt convins de treaba asta), va fi un rezultat consistent indiferent de conditiile de mediu sau stilul de condus.

P.S. BOV-ul nu iti da vreun castig de putere, dar iti garanteaza ca in conditii de boost sporit nu vei avea supriza sa se defecteze sau sa pierzi presiune in accelerare, pentru ca nu este in stare sa stea inchis.

:hi
 
Avatar utilizator
andimiroiu
Andrei
Subiect Autor
Mesaje: 331
Membru din: 17 Iul 2014, 23:46
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Leon 1M NFS 1.8vT

10 Feb 2016, 03:00

:hi mersi pentru sfaturi !

Facem dyno inainte de soft si dupa soft, costul softului la dragos include inainte si dupa plus log in mers si ce mai este nevoie pentru a functiona masina in parametrii normali (la mine da o sa fie nevoie sa anulez sonda lambda din soft). Ai dreptate, stiu ca sunt probleme cu racirea la acest motor din fabrica insa pentru moment nu vreau sa ma complic cu intercooler pentru ca discutam despre alt buget alta distractie.

Ideea cu downpipe pe 70 sau 76 e foarte interesanta pentru inceput si eventual si finala schimbata cu tips si atunci ies mai ieftin si imi da si libertate daca vreau ulterior sa continui cu evacuarea pentru un viitor stage 2, sa zicem. cat-ul oricum il salvez, daca merg pe traseu complet, pastrez evacuarea din fabrica asa cum e ea, nu se stie cand o sa am nevoie..

la partea de admisie, nu ma princep nu m-am interesat inca. ar merge sa pun un filtru aer panel sport odata cu evacuarea si dupa sa-mi fac softul. rumeg la ideea asta o saptamana. ce kit admisie ti-ai cumparat? ce imi recomanzi ca filtru aer? am gasit aici ceva.
 
Ciosmi
Mesaje: 1560
Membru din: 28 Noi 2007, 17:18
Localitate: Bucuresti

Re: Leon 1M NFS 1.8vT

10 Feb 2016, 09:04

Faci cumva referire la Dragos de la Completechip? Cel din Iasi?
Daca da, prea te complici. De ce ai face 800 km dus-intos cand ai alternative la fel de bune (zic eu) langa tine?
Are cumva partener mai aproape de Buc? Caz in care te rog sa uiti ce am scris mai sus :))
 
Avatar utilizator
andimiroiu
Andrei
Subiect Autor
Mesaje: 331
Membru din: 17 Iul 2014, 23:46
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Leon 1M NFS 1.8vT

10 Feb 2016, 11:49

@Ciosmi: Da, de la Complechip :D din ce stiu nu are partener prin Bucuresti. Mecanicul meu lucreaza cu el de ceva timp, ii trimite calculatoarele si in 2 zile e inapoi pe masina cu softul pus. Am avut de ales intre el si Ginel din buzau. Drumul oricum il fac pentru eu la 2-3 saptamani fac un drum bucuresti suceava dus intors si atunci imi este "in drum" sa ocolesc 70 km pana la Iasi.
 
Avatar utilizator
Vw_g60
Mesaje: 216
Membru din: 27 Aug 2011, 21:27
Localitate: Bucuresti

Re: Leon 1M NFS 1.8vT

10 Feb 2016, 15:22

@Andi - Modificarile pe care le-am recomandat au fost facute avand in vedere bugetul pe care l-ai spus chiar tu. Evident ca nu discutam de un kit de intercooler plug&play gen Forge, era vorba de un intercooler universal cu intrare/iesire pe aceeasi parte de pe Ebay (ca sa te cuplezi pe restul traseului original de admisie), customizat cu cateva elemente de aluminiu si silicon.
Pe parte de admisie, de vreo 3 ani folosesc un filtru panel ITG si nu m-a suparat in vreun fel. Legat de admisia pe care o astept, prefer sa nu ma pronunt, pana nu o evaluez personal ca sa nu vorbesc prostii. Pozele pot fi una si realitatea cu totul alta.
 
Avatar utilizator
Andrei
Admin / PR
Mesaje: 4927
Membru din: 05 Oct 2008, 09:27
Localitate: Londra

Re: Leon 1M NFS 1.8vT

10 Feb 2016, 17:03

Frumos elegant!
SEAT Ibiza 6J SC Limited Edition
 
Avatar utilizator
andimiroiu
Andrei
Subiect Autor
Mesaje: 331
Membru din: 17 Iul 2014, 23:46
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Leon 1M NFS 1.8vT

10 Feb 2016, 19:25

@Andrei: elegant, cat de cat :cheers apropo, la cine gasesc si eu tricoul masura M?

@vw_g60: ce am gasit eu aici se merita la 386 lei?

Am decis sa merg pe mana celor de la pilot power tunning, Am fost astazi la ei, urcat masina pe elevator, mers pe configuratia initiala (downpipe pe 63, fara catalizator, intermediara si finala, tot traseul pe 63 plus tips de la ei), total pret 2100 lei plus minus 50-100 lei. Am varianta si fara tips si mai scad 180 de lei. Luni o sa facem operatiunea, abia astept :bounce:
 
Avatar utilizator
zeusik
Nashul
Mesaje: 2316
Membru din: 29 Oct 2008, 10:20
Localitate: Bucuresti

Re: Leon 1M NFS 1.8vT

10 Feb 2016, 19:48

@andi mai asteapta putin sa primeasca vw_g60 produsul si apoi iti recomanda daca se merita sau nu. Speram sa iti fie indeplinite asteptarile :).
"În viață risipim ani, iar la moarte cerșim clipe"
Leon 1M Last Edition - 1.9 TDI PD (AXR) - 2006
EX: Seat Cordoba 1.4 75 cp - 2004 - custom made
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 17

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator